Roken is ongezond.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef moemoe het volgende:
Mijn sigaretten zijn op en ik heb geen geld voor nieuwe. Morgen pas weer.
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGHL!!!!!!!!! Ik heb al overal gezocht, net zoals in die reclame.
Eh tsja... Kan je niet meer pinnen dan? Of statiegeldzooi wegbrengen naar de jumbo euroborg.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:39 schreef moemoe het volgende:
Wel alles waar het mogelijk kan zijn. En ik overweeg mijn fles Bacardi die voor drie kwart gevuld is aan mijn huisgenoot te verkopen...
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:39 schreef moemoe het volgende:
Wel alles waar het mogelijk kan zijn. En ik overweeg mijn fles Bacardi die voor drie kwart gevuld is aan mijn huisgenoot te verkopen...
Heb wel geld, alleen staat het op mijn spaarrekening en het storten naar mijn gewone rekening vindt pas morgen plaatsquote:Op zondag 17 januari 2010 17:42 schreef Slaif het volgende:
[..]
Eh tsja... Kan je niet meer pinnen dan? Of statiegeldzooi wegbrengen naar de jumbo euroborg.
Klinkt als een goed moment om te stoppen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb wel geld, alleen staat het op mijn spaarrekening en het storten naar mijn gewone rekening vindt pas morgen plaats.
Dus nee, kan niet pinnen en ook geen statiegelddinges. En ja, roken is vies. Heb er nog steeds spijt van dat ik het op mijn 21e probeerde(voor die tijd was ik een grote anti-roker).
We hebben vaak/lang genoeg géén sneeuw. Laat het nu eens een keer een paar weken liggen in plaats van anderhalve dag zoals in voorgaande jaren. Tot nu toe heeft iedereen het nog prima weten te overleven. Te voet, op de fiets, met de auto, alles is te doen. OV gaat ook weer zoals het hoort. Waarom moet het weg?quote:
Omdat het irritant is. Ik zie het voordeel/ argument van overleven niet zo. Het brengt alleen maar hinder, want de meeste stoepen liggen er nog vol mee. En wat is er na al die weken nog leuk aan? Aangezien het aanzicht went, is ook de schoonheid ver te zoeken.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
We hebben vaak/lang genoeg géén sneeuw. Laat het nu eens een keer een paar weken liggen in plaats van anderhalve dag zoals in voorgaande jaren. Tot nu toe heeft iedereen het nog prima weten te overleven. Te voet, op de fiets, met de auto, alles is te doen. OV gaat ook weer zoals het hoort. Waarom moet het weg?
Zie TT: Groningen Stad...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Klopt het dat er nu een stroomstoring in het oosten van de provincie is?
'Overleven' niet te letterlijk nemen; Er mee leren leven. Dat het zo'n baggerzooi wordt op straat, vind ik ook niks.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:36 schreef Slaif het volgende:
[..]
Omdat het irritant is. Ik zie het voordeel/ argument van overleven niet zo. Het brengt alleen maar hinder, want de meeste stoepen liggen er nog vol mee. En wat is er na al die weken nog leuk aan? Aangezien het aanzicht went, is ook de schoonheid ver te zoeken.
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 17 januari 2010 20:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
'Overleven' niet te letterlijk nemen; Er mee leren leven. Dat het zo'n baggerzooi wordt op straat, vind ik ook niks.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:27 schreef Slaif het volgende:
[..]
Klinkt als een goed moment om te stoppen.
Wij hebben het een [aar jaar geleden geluisterd met een partij drank erbij. Ik ging echt kapot van het lachen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef Kickstart het volgende:
Gruningse Stamtoafel moppen
Jaren geleden waren de radiouitzendingen altijd zo mooi op de zaterdagmorgen
(importjes moeten het misschien even 2 keer luisteren)
Nou, iemand van mijn ''vereniging'' belde gisteren en toen ben ik bij haar langs gegaan. Zij rookt en heeft stiekem haar pakje sigaretten in mijn tas gedaanquote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef Luco het volgende:
Moemoe, hoe ben je de dag doorgekomen? Heb je je bacardi moeten verkopen?
Zo kan het natuurlijk ook. Heb je gratis peuken gekregen!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, iemand van mijn ''vereniging'' belde gisteren en toen ben ik bij haar langs gegaan. Zij rookt en heeft stiekem haar pakje sigaretten in mijn tas gedaan. Kwam ik net pas achter, zij wil stoppen.
x2quote:
Nog een week Jop, nog een week!quote:
Ja ok. Maar jij wil toch alles halen, dus dan ga je vanuit de drukte van deze studie naar meer stress van een nieuwe studie in combinatie met je werk.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef JH87 het volgende:
Alles wat ik 't komende half jaar al aan ECTS haal, is weer mooi meegenomen voor de rest van m'n schakelprogramma.
Niet in Groningen toch? Daar was net echt nauwelijks meer iets te bekennen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:57 schreef MaxMark het volgende:
Ja, die sneeuw is nu echt dikke bagger
Vorige week was er nog met gemak overheen te fietsen, nu kom je bijna geen meter vooruit door die rommel.
Hoofdstratenfietssterquote:Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet in Groningen toch? Daar was net echt nauwelijks meer iets te bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |