Wat houdt je tegen? Dat beetje sneeuw wat erbij is gevallen?quote:
Avondwinkel?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:41 schreef bodylotion het volgende:
morgen![]()
waar kan ik vandaag bier halen?
Zomer in het Noorderplantsoen dus?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
Weet je waar ik aan toe ben?
Een strakblauwe lucht, een stralende zon, een graadje of 25 dooi, fluitende vogels,bloeiende bloemen en de geur van gemaaid gras.
Balen voor je dat het weer gigantisch hard sneeuwt.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
Weet je waar ik aan toe ben?
Een strakblauwe lucht, een stralende zon, een graadje of 25 dooi, fluitende vogels,bloeiende bloemen en de geur van gemaaid gras.
Ik vind 't juist wel prima dat ik niet in de stad studeer waar m'n broertje en zusje al zitten.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als je zou zien hie tof het hier is zou je mee gaan om gezellig landbouw te studeren.
Is wel natte sneeuw.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:54 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Balen voor je dat het weer gigantisch hard sneeuwt.
Niks mis met studeren in dezelfde stad als je broer en zus.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik vind 't juist wel prima dat ik niet in de stad studeer waar m'n broertje en zusje al zitten.
Maar toch is het sneeuwquote:
Nou, dan zal ik overwegen of ik met je meega.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niks mis met studeren in dezelfde stad als je broer en zus.
De vorige keer dat ik ging fietsen toen het sneeuwde ging ik echt heel HARD onderuit, sindsdien een beetje chicken shitquote:Op zondag 17 januari 2010 11:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Dat beetje sneeuw wat erbij is gevallen?
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:11 schreef nietzman het volgende:
Hai scheetjes.
Is daar bier?quote:
Nee, dat ligt in de koelkast.quote:
Wantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |