Maar ik zie geen brand/rookquote:15-01-1012:48:21PR 1 BRAND WONING VAN STARKENBORGHSTRAAT 61 GRONINGEN (NB: MIDDEL BRAND) (PERSONEN IN OBJECT: 1) AP:
0401998 brandweer / Monitorcode / Groningen
0400251 brandweer Groningen-Stad / Commandant / Groningen
Ik had het punt inderdaad gemist.. En ja het is echt, m'n haarkleur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Denk jij dat het haar echte kleur is?
Je bent gaan gluren? Ik woon op de hoek van de Van Royenlaan/Van Starkenborghstraat. Net even buiten geweest, boodschappen gedaan, heel even gekeken. Gewoon een brandje binnen ergens. Er hing een brandlucht en van 1 huis zijn alle ramen opengezet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waaar precies woon jij dan als ze voor je deur staan
Misschien zie ik je wel stiekem.
Nee, maar vanuit mijn huis kan ik het grotendeels zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Je bent gaan gluren? Ik woon op de hoek van de Van Royenlaan/Van Starkenborghstraat. Net even buiten geweest, boodschappen gedaan, heel even gekeken. Gewoon een brandje binnen ergens. Er hing een brandlucht en van 1 huis zijn alle ramen opengezet.
Ja, tis ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:44 schreef Luco het volgende:
Ok the fuck, eerste nummer wat ik luister van The Flux begint met:
Ik eet puree... Met appelsap
quote:Auteur: René Nijmeijer
Gepost op:
vrijdag 15 januari 2010 13:21:48 uur CET
There is no 'ctrl' button on chuck norris's computer. Chuck Norris is ALWAYS in control.
Stomme italianenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:36 schreef MaxMark het volgende:
Hierna komt de groep 'Growlin' Love and Pain'. En in het laatste uur niemand minder dan Jan-Douwe Kroeske te gast
Verf het eens roze anders?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:08 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik had het punt inderdaad gemist.. En ja het is echt, m'n haarkleur.
Niks mis met Italianenquote:
quote:
Zijn al vragen geschraptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef Luco het volgende:
[..]... Balen, nog kans dat de normering omhoog gaat of dat er vragen geschrapt gaan worden?
Ze knoeien met conserven!quote:
Huwhat?quote:
quote:
Je eerste herkansingquote:
hmpfquote:
Denenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef Bob. het volgende:
Maar nu ken je het al wel voor een deel, dus dan is het studeren wel makkelijker!
En jij hebt je cijfer ten minste, ik heb uit Kopenhagen nog steeds niks, al heb ik mijn essays al 6 weken geleden ingeverd bij die luie honden.
Nee, was hij niet leuk?quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:27 schreef nietzman het volgende:
Erm, ik krijg net een brief van de belastingdienst met de mededeling dat ik 2200 euro van ze terugkrijg..
Waar was je?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:39 schreef Luco het volgende:
Jezus, nog nooit zo'n suf feest meegemaakt als daarnet... Nu al de anticlimax van 2010
SurfAce gala... Was in een fucking kraakpand, de muziek werd gedraaid dmv iTunes, wat zorgde voor veel stiltes, zeer vreemde overgangen. Voor de rest duffe hap, feest kwam niet op gang, m'n date heeft de hele avond geen woord tegen me gezegd (Go figurequote:
Maar je bent morgen van de partij toch? Rond 16.00 uur bij de Silo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:48 schreef nietzman het volgende:
Kweenie. Iets met een aanslag van mn aangifte voor 2008.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:57 schreef Luco het volgende:
[..]
SurfAce gala... Was in een fucking kraakpand, de muziek werd gedraaid dmv iTunes, wat zorgde voor veel stiltes, zeer vreemde overgangen. Voor de rest duffe hap, feest kwam niet op gang, m'n date heeft de hele avond geen woord tegen me gezegd (Go figure). Het bier moest uit flesjes gedronken worden en voor de wijn en het fris hadden ze witte plastic bekertjes... Tuurlijk, zo'n feest kan wat hebben, maar dit was gewoon niks (Al kan dat ook komen omdat ik werkelijk waar niemand kende).
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je date niets tegen je zegt had je misschien iets tegen haar moeten zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |