Late reactie.. Ik ben geboren in Leeuwarden. Gehele familie is eigenlijk fries. Daarna zijn mijn ouders richting het oosten vertrokken, Twente dus. Daar ben ik opgegroeid...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kom idd uit Fryslân. Enkele kilometer onder de stad Leeuwarden ben ik geboren en opgegroeid. How about you?
1.700 inwoners ongeveer. Niet klein, maar ook niet grootquote:Op donderdag 8 april 2010 00:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Late reactie.. Ik ben geboren in Leeuwarden. Gehele familie is eigenlijk fries. Daarna zijn mijn ouders richting het oosten vertrokken, Twente dus. Daar ben ik opgegroeid...
Klein dorpje?
Nee, omdat ik een studie volg.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:05 schreef kikoooooo het volgende:
Je superieur op een internetforum voelen, omdat je een bepaalde studie volgt
Ik heb niks tegen farmaciequote:
Maar je bent nog niet eens klaar dus?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Jesse_ het volgende:
Ik doe op dit moment drie studies, die uiteraard geheim zijn
Jeetje, nog niet eens die drie studies afgerond. Hoe kan hij.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar je bent nog niet eens klaar dus?
Jammer.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Jesse_ het volgende:
Loopt wel los denk ik. De hoogopgeleiden die PvdA stemmen zijn toch groot voorstander van de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. Zij vinden het 'logisch'. En ze zijn toch wel in staat het collegegeld van de koters te betalen.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden mogen hun volledige studie dus ophoesten, 'want waarom zou de slager betalen aan de opleiding van de advocaat.' Kan de PvdA nog best stemmen kosten...
Zwak hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe kun je.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:38 schreef Luco het volgende:
Niks geen koffie. Koffie is overgewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |