Late reactie.. Ik ben geboren in Leeuwarden. Gehele familie is eigenlijk fries. Daarna zijn mijn ouders richting het oosten vertrokken, Twente dus. Daar ben ik opgegroeid...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kom idd uit Fryslân. Enkele kilometer onder de stad Leeuwarden ben ik geboren en opgegroeid. How about you?
1.700 inwoners ongeveer. Niet klein, maar ook niet grootquote:Op donderdag 8 april 2010 00:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Late reactie.. Ik ben geboren in Leeuwarden. Gehele familie is eigenlijk fries. Daarna zijn mijn ouders richting het oosten vertrokken, Twente dus. Daar ben ik opgegroeid...
Klein dorpje?
Nee, omdat ik een studie volg.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:05 schreef kikoooooo het volgende:
Je superieur op een internetforum voelen, omdat je een bepaalde studie volgt
Ik heb niks tegen farmaciequote:
Maar je bent nog niet eens klaar dus?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Jesse_ het volgende:
Ik doe op dit moment drie studies, die uiteraard geheim zijn
Jeetje, nog niet eens die drie studies afgerond. Hoe kan hij.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar je bent nog niet eens klaar dus?
Jammer.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Jesse_ het volgende:
Loopt wel los denk ik. De hoogopgeleiden die PvdA stemmen zijn toch groot voorstander van de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. Zij vinden het 'logisch'. En ze zijn toch wel in staat het collegegeld van de koters te betalen.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden mogen hun volledige studie dus ophoesten, 'want waarom zou de slager betalen aan de opleiding van de advocaat.' Kan de PvdA nog best stemmen kosten...
Zwak hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe kun je.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:38 schreef Luco het volgende:
Niks geen koffie. Koffie is overgewaardeerd.
quote:Meer dan de helft van de inwoners van Drenthe, Groningen en Friesland is voor het samenvoegen van de drie noordelijke provincies. Dat blijkt uit een enquête van Maurice de Hond in opdracht van VNO-NCW Noord. Van de ondervraagden is 53 procent voor samenvoeging en 36 procent tegen.
Uit de peiling zou verder blijken dat de bevolking beseft dat de culturele verschillen binnen de grote provincie zullen blijven bestaan. Twee op de drie mensen denken dat iedere regio zijn eigen cultuur houdt.
Volgens ondernemersorganisatie VNO-NCW Noord is één krachtige provincie beter in staat de regio te versterken, nieuwe bedrijvigheid aan te trekken en meer invloed uit te oefenen in Europa. Bestuurders kunnen zich volgens directeur Lambert Zwiers niet meer verstoppen achter het feit dat de bevolking er niets voor voelt.
VNO-NCW Noord pleitte al eerder voor samenvoeging van de noordelijke provincies, maar het idee werd nog niet omarmd. Die nieuwe provincie zou verder moeten gaan onder de naam Friesland. De hoofdstad zou Groningen moeten worden.
Er is meer in Gelderland dan Arnhem. Zoals het mooie Wageningen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef JH87 het volgende:
Hm, ik heb er dan wel lang gewoond, maar ben toch niet zo'n fan van Arnhem als van Groningen. Alleen de gedachte dat ik ooit in Friesland zou wonen. Misschien moet ik op m'n werk ook maar een clausule regelen dat ik weg mag als dat gebeurt.
Wat een negativiteit zegquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef JH87 het volgende:
Hm, ik heb er dan wel lang gewoond, maar ben toch niet zo'n fan van Arnhem als van Groningen. Alleen de gedachte dat ik ooit in Friesland zou wonen. Misschien moet ik op m'n werk ook maar een clausule regelen dat ik weg mag als dat gebeurt.
Oeh goeie. Daar zou ik prima kunnen wonen. Alleen jammer dat er geen station is. Of Nijmegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Er is meer in Gelderland dan Arnhem. Zoals het mooie Wageningen.
Oeh, kunnen Friezen dingen ook al niet met een korreltje zout nemen?quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zelfs jij met je pretstudie mag daar iets van zeggen
Zeker wel. Je opmerking deed alleen iets negatiefs vermoeden.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef JH87 het volgende:
Oeh, kunnen Friezen dingen ook al niet met een korreltje zout nemen?
Wageningen heeft geen station nodig, het is daar zo tof dat je toch nooit ergens anders heen wilt.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oeh goeie. Daar zou ik prima kunnen wonen. Alleen jammer dat er geen station is. Of Nijmegen.
Samen zielig.quote:
Sure, als jij dan een abstract maakt voor mijn thesis?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Samen zielig.
Wil jij niet een stukje propodeuseproef schrijven voor me,?
Vergeet je niet dat ik heel crappy ben in dingen met cijfers,quote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Sure, als jij dan een abstract maakt voor mijn thesis?
Ach, crappy met cijfers is nog altijd beter dan gewoon helemaal niks doen, wat mijn strategie de laatste tijd is.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat ik heel crappy ben in dingen met cijfers,?
Ik vind dat een waardeloze strategie. Je hebt zeker vakantie nodig om je batterij op te laden.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:02 schreef Bob. het volgende:
Ach, crappy met cijfers is nog altijd beter dan gewoon helemaal niks doen, wat mijn strategie de laatste tijd is.
En dan zul je zien dat als je eindelijk niks te doen hebt, dat het na verloop van tijd je neus uit komt en dat je weer wenst dat je iets mag doen.quote:
Het zit je dus vandaag dus niet mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn computer dacht ook aan die strategie, aangezien Word ineens niet meer wil openen,.
Eens zien.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Probeer je op elke comment te reageren,?
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef JH87 het volgende:
Hai Chips.
2 maanden terug afgerond toch? Wat doe je nu dan?quote:
Dagen coördinerenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:24 schreef Luco het volgende:
[..]
2 maanden terug afgerond toch? Wat doe je nu dan?
En wanneer in iTunes?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef JH87 het volgende:
En voor Slaif en Nietz: Beans & Fatback op de luisterpaal en morgenavond in DWDD. Ze gaan te snel.
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43322127
Ok, jullie winnen. Provincie moet gewoon Groningen gaan heten dan, Friesland mag dan een gemeente met deelraden worden.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef MaxMark het volgende:
"Welke stad woon jij?"
"Groningen"
"Oh, dus je bent een Fries."
Dat gaat niet werken.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Ok, jullie winnen. Provincie moet gewoon Groningen gaan heten dan, Friesland mag dan een gemeente met deelraden worden.
Dan mogen ze een grote greppel om Friesland graven er een Austalië v2.0 van makenquote:
Ik wil je wel een schep geven. kun je vast beginnenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan mogen ze een grote greppel om Friesland graven er een Austalië v2.0 van maken.
Origineel.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan mogen ze een grote greppel om Friesland graven er een Austalië v2.0 van maken.
Ow..quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Morgen is wel RKC - Vitesse!
En ik ben weer eens blut.
Dan moet je voor een leuke bezigheid gaan zorgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:29 schreef Fems het volgende:
Wat een morgen! Brr. Ik wil nog slapen, maar mijn slaap wil niet!
In de auto naar Italië zitten.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je voor een leuke bezigheid gaan zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |