Ik vind dat een waardeloze strategie. Je hebt zeker vakantie nodig om je batterij op te laden.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:02 schreef Bob. het volgende:
Ach, crappy met cijfers is nog altijd beter dan gewoon helemaal niks doen, wat mijn strategie de laatste tijd is.
En dan zul je zien dat als je eindelijk niks te doen hebt, dat het na verloop van tijd je neus uit komt en dat je weer wenst dat je iets mag doen.quote:
Het zit je dus vandaag dus niet mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn computer dacht ook aan die strategie, aangezien Word ineens niet meer wil openen,.
Eens zien.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Probeer je op elke comment te reageren,?
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef JH87 het volgende:
Hai Chips.
2 maanden terug afgerond toch? Wat doe je nu dan?quote:
Dagen coördinerenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:24 schreef Luco het volgende:
[..]
2 maanden terug afgerond toch? Wat doe je nu dan?
En wanneer in iTunes?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef JH87 het volgende:
En voor Slaif en Nietz: Beans & Fatback op de luisterpaal en morgenavond in DWDD. Ze gaan te snel.
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43322127
Ok, jullie winnen. Provincie moet gewoon Groningen gaan heten dan, Friesland mag dan een gemeente met deelraden worden.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef MaxMark het volgende:
"Welke stad woon jij?"
"Groningen"
"Oh, dus je bent een Fries."
Dat gaat niet werken.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Ok, jullie winnen. Provincie moet gewoon Groningen gaan heten dan, Friesland mag dan een gemeente met deelraden worden.
Dan mogen ze een grote greppel om Friesland graven er een Austalië v2.0 van makenquote:
Ik wil je wel een schep geven. kun je vast beginnenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan mogen ze een grote greppel om Friesland graven er een Austalië v2.0 van maken.
Origineel.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan mogen ze een grote greppel om Friesland graven er een Austalië v2.0 van maken.
Ow..quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Morgen is wel RKC - Vitesse!
En ik ben weer eens blut.
Dan moet je voor een leuke bezigheid gaan zorgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:29 schreef Fems het volgende:
Wat een morgen! Brr. Ik wil nog slapen, maar mijn slaap wil niet!
In de auto naar Italië zitten.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je voor een leuke bezigheid gaan zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |