Ok!quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tnx
Kan de oude OP trouwens weer terug?
U zei?quote:
Nee, wou Tara feliciteren, maar vind dat altijd zo stom om dat op de laatste pagina te doen. Dan moet ik het of 2 keer doen, of wachten tot een ander hem vol trapt... Kansloos.quote:
Mocht het een onvoldoende worden, dan geef je je leraar gewoon even een link naar dit topic. Dan heeft hij vast wel begrip.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:14 schreef Bob. het volgende:
Zeker!
Maar jullie mogen niet te veel posten want ik moet nog een presentatie in elkaar draaien.
Goed plan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mocht het een onvoldoende worden, dan geef je je leraar gewoon even een link naar dit topic. Dan heeft hij vast wel begrip.
Simpel copy/paste. Bij MS PP, iig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:28 schreef Bob. het volgende:
Ja, maar hoe zorg ik er voor dat die sheet dezelfde opmaak heeft? Op Zernike ging dat vanzelf, maar dat stomme Powerpoint for mac moet weer moeilijk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |