Gewoon hulp graag.quote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mogen je ouders het niet weten?
Nee, dat kan niet.quote:
Hoe weet je dat het niet kan?quote:Op maandag 1 november 2010 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Wat heb je gedaan?
Ja, maar wanneer kan ik die brief verwachten.quote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wacht gewoon die brief op, dan lees je hem toch ook als eerste?
Even off topic maar die foto van jou, dat is toch van zo'n heel oud liedje waar ze met allemaal apen enz n voor komen, hoe heet dat liedje alweer?quote:
Bloodhound Gang - Discovery Channelquote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Even off topic maar die foto van jou, dat is toch van zo'n heel oud liedje waar ze met allemaal apen enz n voor komen, hoe heet dat liedje alweer?
Fout. Bad Touch.quote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Bloodhound Gang - Discovery Channel
Nee, hij mag het niet weten. Maar de overtreding ga ik niet vertellen. Beetje privacy enzo.quote:Op maandag 1 november 2010 18:26 schreef joppie_saus het volgende:
Das dezelfde
Maar goed, waarom mag je papa niet weten dat je een boete verdiend? Wat heb je gedaan?
Door dit soort reacties maak je ons niet minder nieuwsgierigquote:Op maandag 1 november 2010 18:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Nee, hij mag het niet weten. Maar de overtreding ga ik niet vertellen. Beetje privacy enzo.
Ben je staande gehouden en is er proces verbaal opgemaakt door een agent ter plekke?quote:Op maandag 1 november 2010 18:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Nee, hij mag het niet weten. Maar de overtreding ga ik niet vertellen. Beetje privacy enzo.
Maar hoe kan ik voorkomen dat hij de brief krijgt.
Dat moet toch ook via postkantoor kunnen?
Ja en nu krijg ik de boete brief nagestuurd door het cjib.quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben je staande gehouden en is er proces verbaal opgemaakt door een agent ter plekke?
Dan staat de boete toch gewoon op jouw eigen naam? Waarom zou je vader (of wie dan ook) die dan lezen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja en nu krijg ik de boete brief nagestuurd door het cjib.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |