Oeh jakkes, dat ziet er altijd zo naargeestig uit, net als die school, die staat er ook nog als kaal zwartgeblakerd skelet, wat een hitte moet dat geweest zijn trouwens, die platen lijken aan de bovenkant wel gesmolten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik mocht vanochtend even op het terrein, heb daar (en vanaf mijn dak) foto's genomen.
[ afbeelding ]
Verpakkingsmateriaal is hier duidelijk te zien op deze foto:
[ afbeelding ]
Ik zou me doodschamen voor die topics bij m'n facebookvriendenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:16 schreef Luco het volgende:
Ik denk dat heel wat ONZ-ers fanatiek op die knop rammen.
icm ONZ?quote:
Inter-me-galactisch,quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:25 schreef joppie_saus het volgende:
Hai Oneself!
Oooooo, de wereld is weer plat ja, op je bolle bips naaaa! Ze is van spectrale klasse, Ooh, onaardse krachten!
Dan ben ik alsnog, in de lucht als sterrenstof! Ja ze is prachtig, Internagelaktisch! OoojoooohoooO!
Trusten stad!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:10 schreef joppie_saus het volgende:
Boeiend. Kijk naar het tijdstipmaar goedemorgen!
Niet gewonnen dus? Wedstrijd 2 wel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:57 schreef Fems het volgende:
Zoo. Wedstrijd 1 erop (:(). op naar wedstrijd 2.
Ja ze zijn hier ook aangekomenquote:
Hallonquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:58 schreef CylonNL het volgende:
Hallo mede Grunnegers, ik zal mij ook eens melden hier.
Nog steeds.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:13 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Uw nick komt me bekend voor..
Toevallig CN gespeeld?
Half 2 terug? En dat noem je zuipen?quote:
Plannen waren gewijzigd na de heftige nacht ervoor. Werd kleintje dus.quote:
Ik versta ook internagelactisch, wat dat ook moge zijn want dat bestaat niet, maar intermegalactisch ook niet,quote:
Dat is hippe taal tegenwoordig, Chips. Yo.quote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik versta ook internagelactisch, wat dat ook moge zijn want dat bestaat niet, maar intermegalactisch ook niet,.
Ik vraag me af wat het nou echt is,
Ik ook.quote:Op zondag 7 november 2010 12:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het nummer nog eens geluisterd en ik hoor toch echt iets met een a en niet een e,.
Ik ben confused, als ik dat niet al was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |