Ja kut. Volgende week heb ik trainingen op stage, vrijdag supermarktie vanaf 7 en zaterdag ookquote:
In de fik-fikquote:Op donderdag 4 november 2010 20:22 schreef Eltonno het volgende:
Hmm knol koekenbakkerij staat flink in de hens,, Kan het hier ruiken (westerhaven)
Niet echt bij het spoor..quote:
Ja, die bij het spoor dus. Damnquote:Op donderdag 4 november 2010 20:28 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Niet echt bij het spoor..
Op het hoendiep..
Ben je morgen vrij ofzo?quote:
He?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef MaxMark het volgende:
Ja, dus recht achter mijn huis nu, kleine 30 meter van me af. Vlammen zijn inmiddels al wat minder, maar nog steeds redelijk groot. Ze zijn nu oa. vanaf een hoogte, met zo'n ladderwagen de boel aan het blussen. Ik heb al footoos gemaakt, doe nu video. Komt zometeen op die ene website, die ik niet zal vernoemen, te staan.
Ik zag je naam al staan!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef MaxMark het volgende:
Ja, dus recht achter mijn huis nu, kleine 30 meter van me af. Vlammen zijn inmiddels al wat minder, maar nog steeds redelijk groot. Ze zijn nu oa. vanaf een hoogte, met zo'n ladderwagen de boel aan het blussen. Ik heb al footoos gemaakt, doe nu video. Komt zometeen op die ene website, die ik niet zal vernoemen, te staan.
Ja, die is echt kansloosquote:Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef Renesite het volgende:
Ow, die website met horizontale scrollbalk.
Ik moet morgen 7 uur op...quote:
En vorige week hier in de straat een hennepplantage opgerold. 5 Jaar lang is hier geen fuck gebeurd en nu in één week ditquote:Op donderdag 4 november 2010 21:13 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, lijkt toch wel heel groot te zijn, lekker dan, 2e keer in een paar weken dichybij huis...
Lol, deze? http://www.112groningen.n(...)groningen-video.htmlquote:Op donderdag 4 november 2010 22:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En vorige week hier in de straat een hennepplantage opgerold. 5 Jaar lang is hier geen fuck gebeurd en nu in één week dit
Hmmnee, geen idee waar dat is eigenlijk. Dit was bij mij in de straat:quote:Op donderdag 4 november 2010 22:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, deze? http://www.112groningen.n(...)groningen-video.html
Tja, die school, Knol koek, hennep, whats next?
Oh, daar ook al, dat bedrijventerrein was Noorderhogebrug.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hmmnee, geen idee waar dat is eigenlijk. Dit was bij mij in de straat:
Oppassenquote:
Srsly? De straten bij ons waren vol met voetgangers, fietsers en auto's die erop afkwamen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:04 schreef nietzman het volgende:
Hee ik woon daar ook. Niets van meegekregen.
Schijnt dat de bakkerij het 'redelijk' heeft doorstaan, brand was alleen in de loods erachter, die er aan vast zat. Zal wel flink veel rook- en waterschade zijn, maar met wat geluk kunnen ze de boel daar doorzetten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit gehad.Zal nu ook wel niet meer gebeuren.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Schijnt dat de bakkerij het 'redelijk' heeft doorstaan, brand was alleen in de loods erachter, die er aan vast zat. Zal wel flink veel rook- en waterschade zijn, maar met wat geluk kunnen ze de boel daar doorzetten.
quote:Spannende dag: heeft Knol's Koek in Groningen nog een oven of niet
DVHN | Gepubliceerd op 05 november 2010, 09:49
Laatst bijgewerkt op 05 november 2010, 12:03
GRONINGEN -
Valt de oven van de beroemde Groninger koekfabriek Knol's Koek nog te redden of niet? Eigenaar Edwin Knol hoopt vandaag (vrijdag) antwoord op die vraag te krijgen. Een brand legde donderdagavond een groot deel van de bakkerij in de stad Groningen in de as.
De ruimte waar de oven en de mengbakken van het geheime recept staan, is niet afgebrand, zo vertelde Knol gisteravond laat. Maar de apparatuur heeft wel aan enorme hitte bloot te gestaan. De gevolgen daarvan zijn nog niet duidelijk. Nou kan een oven wat dat betreft wel wat hebben, maar dan zit het vuur aan de binnenkant. Er is ook erg veel roet- en waterschade. Op de witte voorgevel van het bedrijf is nauwelijks roet te zien, binnen is het volgens Knol een chaos.
Terwijl de brandweer nog bezig was de laatste vuurhaarden te doven, mocht hij samen een medewerker van verzekeringsorganisatie Salvage in het donker een blik werpen op het terrein. Een grote groep familieleden en medewerkers vier part-time verkoopsters, vijf bakkers en een chauffeur- wachtte buiten de afzetting in spanning tot hij vertelde wat hij aantrof. Het nog geen half jaar geleden gebouwde nieuwe deel van de bakkerij, waar de koeken worden verpakt, is volledig afgebrand. Er was net een voorraad verpakkingsmateriaal afgeleverd.
Als Knol zijn relaas doet, zijn de geëvacueerde buurtbewoners, volgens de brandweer tussen 20 en 30 mensen, weer thuis. Een paar mensen zijn opgevangen in een politiebureau. Bewoners van de Paulus Potterflat bleven met hun huisdieren in de hal wachten tot ze terug mochten. Essent probeerde de woning naast de bakkerij, waar een van de medewerkers woont en vroeger de familie Knol woonde, weer van stroom te voorzien.
De brandweer van Groningen en Haren blusten de brand met behulp van onder meer vier tankautospuiten en twee ladderwagens. Met een watergordijn voorkwamen ze dat het vuur oversloeg naar omliggende woningen. Aan water geen gebrek: het Hoendiep ligt aan de overkant van de weg. Door de laaghangende wolken en de harde wind sloeg de rook naar beneden, richting binnenstad.
Ik mocht vanochtend even op het terrein, heb daar (en vanaf mijn dak) foto's genomen.quote:
Oeh jakkes, dat ziet er altijd zo naargeestig uit, net als die school, die staat er ook nog als kaal zwartgeblakerd skelet, wat een hitte moet dat geweest zijn trouwens, die platen lijken aan de bovenkant wel gesmolten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik mocht vanochtend even op het terrein, heb daar (en vanaf mijn dak) foto's genomen.
[ afbeelding ]
Verpakkingsmateriaal is hier duidelijk te zien op deze foto:
[ afbeelding ]
Ik zou me doodschamen voor die topics bij m'n facebookvriendenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:16 schreef Luco het volgende:
Ik denk dat heel wat ONZ-ers fanatiek op die knop rammen.
icm ONZ?quote:
Inter-me-galactisch,quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:25 schreef joppie_saus het volgende:
Hai Oneself!
Oooooo, de wereld is weer plat ja, op je bolle bips naaaa! Ze is van spectrale klasse, Ooh, onaardse krachten!
Dan ben ik alsnog, in de lucht als sterrenstof! Ja ze is prachtig, Internagelaktisch! OoojoooohoooO!
Trusten stad!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:10 schreef joppie_saus het volgende:
Boeiend. Kijk naar het tijdstipmaar goedemorgen!
Niet gewonnen dus? Wedstrijd 2 wel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:57 schreef Fems het volgende:
Zoo. Wedstrijd 1 erop (:(). op naar wedstrijd 2.
Ja ze zijn hier ook aangekomenquote:
Hallonquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:58 schreef CylonNL het volgende:
Hallo mede Grunnegers, ik zal mij ook eens melden hier.
Nog steeds.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:13 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Uw nick komt me bekend voor..
Toevallig CN gespeeld?
Half 2 terug? En dat noem je zuipen?quote:
Plannen waren gewijzigd na de heftige nacht ervoor. Werd kleintje dus.quote:
Ik versta ook internagelactisch, wat dat ook moge zijn want dat bestaat niet, maar intermegalactisch ook niet,quote:
Dat is hippe taal tegenwoordig, Chips. Yo.quote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik versta ook internagelactisch, wat dat ook moge zijn want dat bestaat niet, maar intermegalactisch ook niet,.
Ik vraag me af wat het nou echt is,
Ik ook.quote:Op zondag 7 november 2010 12:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het nummer nog eens geluisterd en ik hoor toch echt iets met een a en niet een e,.
Ik ben confused, als ik dat niet al was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |