Mijn laptop kan nog geen filmpje op youtube kijken, dus echt heel schokkend is dit niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:25 schreef Luco het volgende:
Waarom crasht die bende bij iedereen dan?
Installeren? Dubbelklikken was te technisch?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:06 schreef Oneself het volgende:
Hoe kan je zo'n lettertype in Word activeren? Heb Mac OS.
quote:
Goed hoor!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hai!
En ja Jop, hoe gaat het met ze?
Wanneer gaan we echt bier?quote:
Niks. Jij?quote:
Zaterdag misschien? Kan 't alleen niet garanderen, ga denk ik in eerste instantie met andere mensen de stad in.quote:
Tssk. Ik moet oppassen trouwens, dus dat komt dan goed uit.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zaterdag misschien? Kan 't alleen niet garanderen, ga denk ik in eerste instantie met andere mensen de stad in.
gehaktbalquote:Op donderdag 4 november 2010 18:08 schreef Fems het volgende:
Hoi stad.
Ik heb net aardappelen met een gehaktbal en spruitjes gegeten. Jaloers?
Jij bent er zeker over 2 weken weer? Regel dan eens een borrel, over 2 weken ben ik vrijdag vrij.quote:
Nee, volgende week. Denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent er zeker over 2 weken weer? Regel dan eens een borrel, over 2 weken ben ik vrijdag vrij.
VOORALSNOG
Ja kut. Volgende week heb ik trainingen op stage, vrijdag supermarktie vanaf 7 en zaterdag ookquote:
In de fik-fikquote:Op donderdag 4 november 2010 20:22 schreef Eltonno het volgende:
Hmm knol koekenbakkerij staat flink in de hens,, Kan het hier ruiken (westerhaven)
Niet echt bij het spoor..quote:
Ja, die bij het spoor dus. Damnquote:Op donderdag 4 november 2010 20:28 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Niet echt bij het spoor..
Op het hoendiep..
Ben je morgen vrij ofzo?quote:
He?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef MaxMark het volgende:
Ja, dus recht achter mijn huis nu, kleine 30 meter van me af. Vlammen zijn inmiddels al wat minder, maar nog steeds redelijk groot. Ze zijn nu oa. vanaf een hoogte, met zo'n ladderwagen de boel aan het blussen. Ik heb al footoos gemaakt, doe nu video. Komt zometeen op die ene website, die ik niet zal vernoemen, te staan.
Ik zag je naam al staan!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef MaxMark het volgende:
Ja, dus recht achter mijn huis nu, kleine 30 meter van me af. Vlammen zijn inmiddels al wat minder, maar nog steeds redelijk groot. Ze zijn nu oa. vanaf een hoogte, met zo'n ladderwagen de boel aan het blussen. Ik heb al footoos gemaakt, doe nu video. Komt zometeen op die ene website, die ik niet zal vernoemen, te staan.
Ja, die is echt kansloosquote:Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef Renesite het volgende:
Ow, die website met horizontale scrollbalk.
Ik moet morgen 7 uur op...quote:
En vorige week hier in de straat een hennepplantage opgerold. 5 Jaar lang is hier geen fuck gebeurd en nu in één week ditquote:Op donderdag 4 november 2010 21:13 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, lijkt toch wel heel groot te zijn, lekker dan, 2e keer in een paar weken dichybij huis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |