quote:Voor huishoudens met een inkomen tot 43.000 euro stijgen de huren bij gereguleerde
woningen niet met meer dan de inflatie.
De doorstroming op de huurmarkt wordt bevorderd door voor huurders van een
gereguleerde woning met een huishoudinkomen van meer dan 43.000 euro een
maximale huurstijging van inflatie + 5% toe te staan.
De VVD is geen liberale partij... 'liberaal zijn' ze enkel als het hun uitkomt, daarom hekel ik die partij ook zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:52 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Absoluut niet liberaal om huur betalen naar je inkomen![]()
![]()
![]()
dat zal VVD nooit doen
Pfff... voortaan werk ik die weken gewoon zwart, in mijn vakgebied zijn er altijd wel klusjes die onderhands uitgevoerd kunnen worden. Als overheden zich van hun slechtste kant gaan laten zien moet je dat voorbeeld als burger gewoon volgenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Verburg_K het volgende:
Tja U kunt Nu nog een voorschot vakantiegeld opnemen dit jaar , dan kom je misschien net onder de grens, ook overwerk afkappen volgend jaar , kortom beetje sturen met de inkomen, banksparen, Levensloop 12% max enz.
Het is een vuile linkse streek
Meer verdienen, meer huur betalen![]()
Nou dan ga ik lekker 8/10 werken volgend jaar![]()
wat in de zon zitten, als hard werken gestraft wordt weet ik het wel![]()
krijg ik misschien ook wat zorgtoeslag![]()
Nope... dan doe je mee aan de zeepbel... ik kan daar uit principiele overtuigingen niet aan deelnemen, je zou verwachten dat he CDA voor zo'n houding begrip zou hebbenquote:
gewoon 8/ 10 werken of levensloop sparen, als je nu prettig woont dan ga je niet wegquote:
De volgende stap is dat iedere huurder gedwongen wordt zijn corporatiewoning te kopen met een gesubsidieerde overheidsleningquote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Rutte wil huurders verplichten een huis te kopen om zo het piramidespel op gang te houden.
t=7m52s hier voorspelde het BNR economenpanel dit al....
Tja gewoon 9/10 gaan werken en levensloop sparenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:09 schreef janatwork het volgende:
43000 dat betekend dat ieder koppel wat HBO of WO gedaan heeft heel hard genaaid word... is goed voor de kenniseconomie dit!
Zorgen dat je onder die grens blijft dus. Kinderen zelf opvoeden en part-time werken.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:09 schreef janatwork het volgende:
43000 dat betekend dat ieder koppel wat HBO of WO gedaan heeft heel hard genaaid word... is goed voor de kenniseconomie dit!
Ook een manier. Doe er nog een opleiding bij en je belastbaar inkomen wordt nog lager.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Tja gewoon 9/10 gaan werken en levensloop sparen
dan is er niets aan de hand
ALs je inderdaad meer dan 60.000 verdient dan kun je sowieso beter een woning kopen
Ik denk als je dan later in de WW komt, of uit elkaar gaat, dat het weer teruggedraaid wordt, het werkt twee kanten op natuurlijk, voer voor advocaten dit gedoequote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef janatwork het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de liberalisatie grens? gaat die ook evenredig met het inkomen omhoog? of is de extra stijging tot de liberalisatie grens? Ga je als 43000 plus verdiener in je sociale huurwoning in eens op de vrije markt wonen?
Behalve als je als starter carriere wil maken en dus veel wil werken (en verdient)...quote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
ALs je inderdaad meer dan 60.000 verdient dan kun je sowieso beter een woning kopen
Precies, je moet het positief inzien!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Zorgen dat je onder die grens blijft dus. Kinderen zelf opvoeden en part-time werken.
Wel goed voor het Bruto Nationaal Geluk trouwens.
Dat zou geen verkeerd idee zijn. Mensen die huren en een goedkope woning bezetten voor mensen die minder verdienen, zouden het veld moeten ruimen voor hen en wat moeten kopen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef Verburg_K het volgende:
VVD stijl:
Hard werken is slecht voor uw portemonnee
dat is dus klaar met overwerken
gaat u maar 8/10 werken volgend jaar in de zomer
[..]
Ik kon uit het regeerakkoord niet opmaken of het het bruto inkomen of het belastbaar inkomen betreft....quote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Uiteraard moet je positief in het leven staan, maar krankzinnig slechte ideeen moeten gewoon tot aan de grond toe worden afgebrandquote:Op donderdag 30 september 2010 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies, je moet het positief inzien!
Ik vind het wel grappig. Ik heb opeens het idee dat de jan modaal wakker gaat worden.. Precies knulletjes, dit is wat er al heel lang gebeurt bij de hardwerkende die de extra mile dag in, dag uit lopen...quote:Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef xenobinol het volgende:
Deze overheid moet gaan stoppen om het gedrag van mensen te willen beinvloeden via allerlei fiscale maatregelen en 'boetes'. Alsof je ineens een misdadiger bent die bestraft moet worden als je zelfstandig denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |