ik kan me dat nog wel herinneren uit mijn callcentertijd. Heeft helemaal geen zin danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef vamperotica het volgende:Kreeg net een berichtje dat we tijdens de wedstrijdne van Nederland tijdens het WK niet "bellen"
Hahah nee.. Hoe krijg je mensen boos!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me dat nog wel herinneren uit mijn callcentertijd. Heeft helemaal geen zin dan
ZOMG.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een beetje CG
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een beetje CG
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een beetje CG
[ afbeelding ]
Het zou maar zo kunnen dat de pakketdienst vandaag niet aflevert... postbodes/bezorgers draaien vandaag iig een maandagdienst. Geloof dat de pakketpost op maandagen alleen 2e aanbieding doet, als iets dus niet afgeleverd kon worden op zaterdag. Alleen weet ik niet zeker of die ook een maandagdienst draaien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:03 schreef milka82 het volgende:
Ik zit op de loer voor de tnt bus... wacht op twee pakketjes, hoop dat ze vandaag komen!
Oh, dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly!!
[afbeelding]
[afbeelding]
En een beetje CG
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:20 schreef Mirjam het volgende:
ik was net bij de hema, maar kon nergens een matte topcoat vinden
hoe ziet zo'n flesje eruit?
en daarna ging ik naar de douglas, maar er stonden maar 3 collistar lakjes.
dus ik vragen aan zo'n dame die door de winkel schiet of ik wat mag vragen
'alleen als het een korte vraag is, ik wil namelijk gaan eten'*springt ongeduldig*
ik had echt zoiets van hmm?ik betaal je eten hoor
en daarna werd ik heel onbeschoft en haastig te woord egstaan, ze hadden daar heel veel collistar, maar ik ben maar gewoon weggelopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |