ZOMG.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een beetje CG
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een beetje CG
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een beetje CG
[ afbeelding ]
Het zou maar zo kunnen dat de pakketdienst vandaag niet aflevert... postbodes/bezorgers draaien vandaag iig een maandagdienst. Geloof dat de pakketpost op maandagen alleen 2e aanbieding doet, als iets dus niet afgeleverd kon worden op zaterdag. Alleen weet ik niet zeker of die ook een maandagdienst draaien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:03 schreef milka82 het volgende:
Ik zit op de loer voor de tnt bus... wacht op twee pakketjes, hoop dat ze vandaag komen!
Oh, dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly!!
[afbeelding]
[afbeelding]
En een beetje CG
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:20 schreef Mirjam het volgende:
ik was net bij de hema, maar kon nergens een matte topcoat vinden
hoe ziet zo'n flesje eruit?
en daarna ging ik naar de douglas, maar er stonden maar 3 collistar lakjes.
dus ik vragen aan zo'n dame die door de winkel schiet of ik wat mag vragen
'alleen als het een korte vraag is, ik wil namelijk gaan eten'*springt ongeduldig*
ik had echt zoiets van hmm?ik betaal je eten hoor
en daarna werd ik heel onbeschoft en haastig te woord egstaan, ze hadden daar heel veel collistar, maar ik ben maar gewoon weggelopen![]()
Dat hebben ze in Amsterdam ook!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat stom. Ik snap dat je maar bent weggegaan
Ik was net ook in de douglas. Ik vind deze douglas zo raar.Je komt de deur door, en dan moet je met de roltrap naar boven om bij nagellak te komen. Maar er is geen roltrap naar beneden. Maar wel een trap.
Geeft me echt het gevoel van, bedankt voor het bezoek, rot nu maar op
![]()
De ICI aan de overkant van de douglas heeft heel weinig. Dus ga daar nooit heen. Ik weet niet, ik verwacht al bijna geen klantvriendelijkheid meer, heb je in Rotterdam sowieso bijna nooit, dus dan maakt het ook niet meer uit waar je heen gaat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Amsterdam ook!Ik vind de Douglas sowieso maar niets, de ICI Paris in Amsterdam is stukken beter ... altijd netjes geholpen en mensen zijn vriendelijk!
Amsterdam heeft 3 keer een ICI Paris, hier is alles wel dubbelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De ICI aan de overkant van de douglas heeft heel weinig. Dus ga daar nooit heen. Ik weet niet, ik verwacht al bijna geen klantvriendelijkheid meer, heb je in Rotterdam sowieso bijna nooit, dus dan maakt het ook niet meer uit waar je heen gaat.
Alleen soms irriteert het me echt mateloos dat ze in een hoek met een chagerijnige kop met hun armen over elkaar staan, en als je ze wat vraagt, dat ze geirriteerd gaan doen.
Is die matte van de hema zo goed dan?quote:
Met andere woorden, zolang er niks geleverd zal worden, kan ik geen geld terugkrijgen?quote:Wij hebben contact opgenomen met de vervoerder en volgens de gegevens die deze ons heeft verstrekt, is het object nog onderweg. Nadat het pakket is geleverd, zullen wij deze zaak opnieuw bekijken en een besluit nemen.
Terugmailen dat je het hiermee niet mee eens bent!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Mss het volgende:
Mensen ik heb wéér een vraagje over mijn Paypal. Ik heb dus 14 april bij TD besteld, nouja, toen kwam die aswolk. Inmiddels nog altijd niets ontvangen. Ik heb er een geschil van gemaakt en opgewaardeerd tot een claim. TD geeft aan dat het pakket verzonden is en nu staat er in mijn Paypal klachtencentrum dit:
[..]
Met andere woorden, zolang er niks geleverd zal worden, kan ik geen geld terugkrijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |