Bedankt, binnenkort maar eens proberen!quote:Op maandag 24 mei 2010 10:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Niet op het "betalen met PayPal" knopje drukken maar naar je overzichtspagina gaan, daar staat welke objecten er nog betaald moeten worden en als je dan op dat linkje wat daarbij staat klikt vind je op de volgende pagina (als het goed is, moet nu even uit m'n hoofd) iets in de trant van "vraag verkoper om betalingsverzoek/factuur". Daarop klikken en dan wachten tot de verkoper een factuur heeft opgemaakt voor gecombineerde verzending
Volgens mij zag ik staan dat die inderdaad ook de Ozotic niet internationaal verscheept.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:56 schreef mirannie het volgende:
Heb van pronailessentials een terug betaling gehad, die versturen niet internationaal. Lekker krom dat je dan wel je Nederlandse adres kan invoeren, je kunt zelfs gewoon een land kiezenAnyway, nu maar hopen dat tiptrendz dat ook niet doet, want dan komen de ozotic multichromes helemaal niet...
Inderdaadquote:Op maandag 24 mei 2010 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik staan dat die inderdaad ook de Ozotic niet internationaal verscheept.
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Inderdaad
'NAIL POLISH AND LIQUID SOLD IN AUSTRALIA ONLY CAN NOT SEND OVERSEAS'
& dan weer verder:
'PLEASE NOTE CAN ONLY DELIVER OZOTIC NAIL POLISH AND LIQUIDS IN AUSTRALIA CAN NOT DELIVER OVERSEAS'
Ik geloof dat de eerste $5,65 kost en dan elk volgend potje $2 erbij..quote:Op maandag 24 mei 2010 11:15 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
* Chanty87 wacht geduldig tot Nail Polish Elegance een reactie stuurt op mijn vraag over verzendkosten![]()
Vind het altijd zo irritant dat dat niet wordt aangegeven, zelfs geen indicatie![]()
Ik denk dat er bedoeld wordt 1 topic voor alle groepsorders, toch?!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:24 schreef Mirjam het volgende:
zo, bijgelezen![]()
ik weet niet of voor elke grouporder een apart topic nou zo'n goed idee is hoor
het is ook maar een idee hequote:Op maandag 24 mei 2010 11:24 schreef Mirjam het volgende:
zo, bijgelezen![]()
ik weet niet of voor elke grouporder een apart topic nou zo'n goed idee is hoor
Sorry, de kittens stoeien altijd op mijn laptopquote:Op maandag 24 mei 2010 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb weer bijgelezen!
Ik zag weer een hoop mooie nagels langskomen!![]()
De glitter OPI's wil ik er wel een paar van!![]()
Gister hele dag op festival geweeststraks maar weer de zon in!
Wat zijn holo's toch ook fijn!!!======6[[[[[[[q2hjjjjjjjjjjjjjjjjjsssssssssssssssssssqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq]
o99i88`
zzzzzs
[[[[[==
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb weer bijgelezen!
Ik zag weer een hoop mooie nagels langskomen!![]()
De glitter OPI's wil ik er wel een paar van!![]()
Gister hele dag op festival geweeststraks maar weer de zon in!
Wat zijn holo's toch ook fijn!!!======6[[[[[[[q2hjjjjjjjjjjjjjjjjjsssssssssssssssssssqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq]
o99i88`
zzzzzs
[[[[[==
Ik dacht echt 'wtfquote:Op maandag 24 mei 2010 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry, de kittens stoeien altijd op mijn laptop![]()
Geen idee hoe ze mijn bericht dubbel hebben gemaakt etc, ik was even ontbijt aan het maken
nee ik ben niet nog lam van gister!quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:11 schreef Nune het volgende:
Nou hé, ik mag eindelijk mijn pauw mani laten zien!
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik idd!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld wordt 1 topic voor alle groepsorders, toch?!
Hoe tof is dat!!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:11 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Tof!! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb een giveaway gewonnen van een blog, helaas geen nagellak maar mag wel een hele mooie jurk uit zoeken van een site
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:11 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer mooiquote:Op maandag 24 mei 2010 12:11 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat tofquote:Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb een giveaway gewonnen van een blog, helaas geen nagellak maar mag wel een hele mooie jurk uit zoeken van een site
Tof!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:
Zoya lakjesquote:Op maandag 24 mei 2010 12:54 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb net gefaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoya Gigi
[ afbeelding ]
Zoya Lexi
[ afbeelding ]
Zoya Raine
Ik heb ze gekocht via Sparkling nails. Goede service!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zoya lakjes![]()
heb er zelf nog geen 1, wel een giga verlanglijst en ik denk dat ik mezelf vanavond eens ga verwennen en een bestelling ga doen![]()
Nog even kijken bij welke Ebay verkoper, maar gaat iig topnailshop, sparkling nails, ttluvpolish of nail etc worden.
Iemand nog andere suggesties?
Welkom! Mooie nagels en een mooie kleurquote:Op maandag 24 mei 2010 13:02 schreef PeachOfMind het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Ik lurk al mee vanaf het 50ste topic maar had geen account dus die heb ik vandaag maar aangemaakt! Dit is mijn allereerste post en waar kan ik dat nou beter doen dan hier?Zal meteen mijn nieuwste aanwinst laten zien
H&M Cha cha.
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
Hij moet iets van een holo hebben maar het is maar heel zwakjes
leuk, welkom!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:02 schreef PeachOfMind het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Ik lurk al mee vanaf het 50ste topic maar had geen account dus die heb ik vandaag maar aangemaakt! Dit is mijn allereerste post en waar kan ik dat nou beter doen dan hier?Zal meteen mijn nieuwste aanwinst laten zien
H&M Cha cha.
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
Van deze site http://www.dressrepublic.(...)ss-grijs-p-1453.html deze jurk heb ik ook uitgekozenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
Tof!
van welke site mag je iets uitzoeken?
mooie nagels heb jequote:Op maandag 24 mei 2010 13:02 schreef PeachOfMind het volgende:
Goedemiddag allemaal!
H&M Cha cha.
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:02 schreef PeachOfMind het volgende:
Goedemiddag allemaal!
H&M Cha cha.
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
Mooie nagellak en welkom!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:02 schreef PeachOfMind het volgende:
Goedemiddag allemaal!
H&M Cha cha.
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |