quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Over leuke acties gesproken: Herome pakket bij Zester
Moooi!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef Linnie20v het volgende:
tvp
[ afbeelding ]
Sinful colors, Dream On.
Mooie lak Delta
Wow, hoofdpijnroze!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef Linnie20v het volgende:
tvp
[ afbeelding ]
Sinful colors, Dream On.
Mooie lak Delta
Gave kleurquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef Linnie20v het volgende:
tvp
[ afbeelding ]
Sinful colors, Dream On.
Mooie lak Delta
Tof! En wat kost ons dat qua verzendkosten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een doorzender gevonden die prijzen vraagt die te doen zijn, en belangrijker lakkies wil verzenden.
Dus als mensen lakjes van TD willen hebben mag je me pmmen!!
Ik denk iets van tussen de $ 1.75 en $ 2 per lakje ex douanekosten en verzending hier in NLquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tof! En wat kost ons dat qua verzendkosten?
Dan hou ik het op Ebay, want verzenden binnen NL is al 6,75 en dan nog inklaring en BTW er bij moet je wel een hele grote bestelling plaatsen voor het interessant isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik denk iets van tussen de $ 1.75 en $ 2 per lakje ex douanekosten en verzending hier in NL
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
H&M Bella's Choice:
[ afbeelding ]
En dat was er weer eentje die van de untriedslijst af kan.
*kreun* die willik!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
H&M Bella's Choice:
[ afbeelding ]
En dat was er weer eentje die van de untriedslijst af kan.
Wat zijn de douanekosten dan? Of is dit afhankelijk van hoeveel je besteld? Want het zou een optie kunnen zijn maar vraag me af hoeveel extra kosten erbij komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik denk iets van tussen de $ 1.75 en $ 2 per lakje ex douanekosten en verzending hier in NL
19% btw plus 12,50 inklaring over de gehele order.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:46 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat zijn de douanekosten dan? Of is dit afhankelijk van hoeveel je besteld? Want het zou een optie kunnen zijn maar vraag me af hoeveel extra kosten erbij komen.
hmm....dat is minder, dan draait het als nog op een flink bedrag uit dan is eBay denk ik goedkoper.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
19% btw plus 12,50 inklaring over de gehele order.
Ik heb de mijne van beautyzone2007quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hmm....dat is minder, dan draait het als nog op een flink bedrag uit dan is eBay denk ik goedkoper.
Ik ben nu eBay aan het uitvogelen maar vind het best moeilijk om goede verkopers er tussen uit te vissen, iemand tips? bij beautyzone2007 heb ik al gekeken....en die in de openingspost heb ik ook bekeken maar die is best nog prijzig of niet??![]()
Ojaaa!!! even een vraagje voor de mensen die OPI DS lakjes bestellen via eBay hebben jullie hier een goede verkoper voor??
Maiandjays is wel iets duurder per lakje, maar heeft free shipping bij aankoop van 10 lakjes of meer. Ze hebben ook OPI; moet je even voor mailenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hmm....dat is minder, dan draait het als nog op een flink bedrag uit dan is eBay denk ik goedkoper.
Ik ben nu eBay aan het uitvogelen maar vind het best moeilijk om goede verkopers er tussen uit te vissen, iemand tips? bij beautyzone2007 heb ik al gekeken....en die in de openingspost heb ik ook bekeken maar die is best nog prijzig of niet??![]()
Ojaaa!!! even een vraagje voor de mensen die OPI DS lakjes bestellen via eBay hebben jullie hier een goede verkoper voor??
Die heb ik vanmorgen een mailtje gestuurd, kreeg net een reacitie maar heeft ze nou de shipping kosten apart met de bestelling?? Want anders is het best nog prijzigquote:
Buh. Mooi lullig. Nou heb ik 5 euro teveel betaald...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Hij blijft nu wel 19.95 als je hem af gaat rekenen! Vorige keer werd hij opeens 24 euro ofzo?
Zoals ik het lees zou het totaal inderdaad $90.70 zijn.....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:07 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen een mailtje gestuurd, kreeg net een reacitie maar heeft ze nou de shipping kosten apart met de bestelling?? Want anders is het best nog prijzig![]()
(mijn engels is niet goed dus het kan zijn dat ik het anders lees dan dat er staat)[
Ik kreeg dit:
the item total will be $46.70 plus shipping $44.00 by express mail with tracking number
huh, dan zou het bij elkaar dus 90,70 dollar zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:07 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen een mailtje gestuurd, kreeg net een reacitie maar heeft ze nou de shipping kosten apart met de bestelling?? Want anders is het best nog prijzig![]()
(mijn engels is niet goed dus het kan zijn dat ik het anders lees dan dat er staat)[
Ik kreeg dit:
the item total will be $46.70 plus shipping $44.00 by express mail with tracking number
Nee heb gevraagd hoeveel ik kwijt was voor 8 lakjes met verzenden naar nederland.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
huh, dan zou het bij elkaar dus 90,70 dollar zijn?
hoeveel lakjes heb je besteld dan?
Want ik weet dat je voor het 1e lakje 4,50 euro verzendkosten betaald en per volgend lakje 2,50.
Dus dan heb je iets van 16 lakjes gekocht?
http://www.nailetc.com/quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nee heb gevraagd hoeveel ik kwijt was voor 8 lakjes met verzenden naar nederland.
Vind het zo wel erg duur...
Ik heb daar mijn China Glaze Poolside Kiwi Coolada en Towel Boy Toy besteld, goede service! Mijn Towel Boy Toy had een raar kwastje wat los zat en ik niet gelijmd had en ik heb vandaag gratis een nieuwe ontvangenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:23 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb hier een verkoper met nog weinig feedback, maar wel aantrekkelijke prijzen voor verzenden;
http://stores.shop.ebay.nl/ttluvspolish__W0QQ_armrsZ1
$17,99 voor maximaal 12 flesjes. En verkoopt opi DS.
Weet ik wel maar om nou gelijk 90 dollar te betalen vind ik weer te overdreven, kan ik net zo goed in NL bestellenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
En: zo goedkoop als bij TD wordt het nergens meer. Wen daar maar vast aan![]()
ff bij de favs gezet, best leuke shopquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn China Glaze Poolside Kiwi Coolada en Towel Boy Toy besteld, goede service! Mijn Towel Boy Toy had een raar kwastje wat los zat en ik niet gelijmd had en ik heb vandaag gratis een nieuwe ontvangen
Ooh die is eigenlijk wel erg leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:54 schreef Loqi het volgende:
NOTD: china glaze, Tree hugger met gekke rondjesdingetjes-nailartjes
[ afbeelding ]
niemand?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:43 schreef Mirjam het volgende:
dames, kunnen jullie me helpen?
het acryl van 1 van mijn nagels is gescheurd
ik heb silk-wraps in huis, en spullen om te acryllen, hoe kan ik dit het beste weer repareren?
Oh wauwquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:26 schreef Mehehelzs het volgende:
Mijn vorige TD bestelling die ik hier nog niet had gepost + mijn binnengekomen lakjes van ebay:
[ link | afbeelding ]
Mijn TD bestelling die vandaag is binnen gekomen:
[ link | afbeelding ]
Wat een leuke flesjesquote:
Denk niet dat ik kan wennen aan die Shrekkleurtjesquote:
quote:
Ze moet glashard liegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef DeltaCephei het volgende:
Vraagje, hoe doen jullie dat met internationale buiten Europa swappakketjes en dat CN22 formulier, verboden goederen enzo?![]()
![]()
Ik weet niet wat ik er van vind, ben niet zo van het groen, maar wel mooi gelakt!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:17 schreef Mss het volgende:
Mijn NOTD:
Een french met Gosh Metallic Green en daaroverheen Gosh Green Hawaii:
[ afbeelding ]
Ook dat nogquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik vind het flauw dat er op 5 mei geen post bezorgd wordt.
Ik heb hier de Shreklakjes gekochtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.nailetc.com/
Shipping outside United States/ International:
1 bottle of nail polish = $4.99
up to 3 = $ 9.99
up to 6 = $14.99
up to 10 = $19.99
up to 12 = $23.99
up to 24 = $34.99
up to 30 = $40.99
up to 40 = $43.99
up to 80 = $64.99
Booooo!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:36 schreef Chanty87 het volgende:
Pffff... Afgelopen donderdag m'n eerste bestelling (Seche Vite, want Drip Dry was op) bij Enchantra geplaatst en betaald via iDeal, nog steeds geen verzendbevestiging
[..]
Ook dat nog![]()
Ik bedoel meer dat ik een swappakketje naar Amerika moet sturenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze moet glashard liegen.![]()
Vooral niet zeggen dat het nagellak is (want dat is inderdaad verboden) maar wel zeggen dat het breekbaar is en verder de waarde onder $10-15 liegen. Ze kan op dat formulier wel invullen dat er cosmetics of ornaments o.i.d. in zit.
"De eerste week van mei, van maandag 3 mei tot en met vrijdag 7 mei zullen wij in verband met voorbereidingen voor en afronden van de nieuwe webwinkel niet bereikbaar zijn en geen bestellingen verwerken. Vanaf maandag 10 mei zullen we weer normaal bereikbaar zijn."quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:36 schreef Chanty87 het volgende:
Pffff... Afgelopen donderdag m'n eerste bestelling (Seche Vite, want Drip Dry was op) bij Enchantra geplaatst en betaald via iDeal, nog steeds geen verzendbevestiging
[..]
Ook dat nog![]()
Ik had daarvoor al besteldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:56 schreef Holyme het volgende:
[..]
"De eerste week van mei, van maandag 3 mei tot en met vrijdag 7 mei zullen wij in verband met voorbereidingen voor en afronden van de nieuwe webwinkel niet bereikbaar zijn en geen bestellingen verwerken. Vanaf maandag 10 mei zullen we weer normaal bereikbaar zijn."
Nog even geduld dusZe waren bij mij erg snel dus verwacht dat je bestelling na de 7e binnen enkele dagen binnen is.
welke lakken waren het?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef miss--moana het volgende:
Wat een leuke TD bestellingen zijn er binnengekomen! Echt super mooi![]()
Nu wil ik even me ei kwijt, ik voel me rot![]()
Ik ben al een aantal dagen in de stress over mijn TD pakketje wat onderweg is met mijn droombestelling.
Krijg ik net een mailtje van paypal dat ze het bedrag terug gestort hebben op me rekening!
Helemaal geen reacties op me mailtjes die ik TD heb gestuurd of een mailtje van hun waarom ik het niet krijg![]()
Ik heb de bestelling 13 april gedaan dat was nog voor al dat gedoe begon met die extra kosten enz...als ik dan lees dat mensen een bestelling bij TD veel later hebben gedaan als ik en die het nu wel hebben dan voel ik me nu![]()
Daar gaan me droomlakjes
ehm...quote:
oh meid! Al die lakken zijn nog makkelijk aan te komen! Niks aan de hand!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:26 schreef miss--moana het volgende:
[..]
ehm...
China Glaze Flyin' High
Orly Pixie Dust
Orly Pure Petunia
Orly Snowcone
Orly Wild Wisteria
Orly Gumdrop
Opi Jade is the New Black
Color Club Wild at Hart
China Glaze Electric Lilac
Gelukkig hebben ze het andere pakketje nog wel verstuurd en daar zitten Revvvolution en Fantasea in maar ik wou zo graag die orly lakjes
Wat is die roze 3 dan? Ziet er gek uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef Loqi het volgende:
Ik verveel me, dus ik post m'n picspam lekker toch![]()
![]()
Al mijn lakjes op wielen. Niet alle foto's even duidelijk (of even groot), maar ik ben dan ook maar een noob met een camera![]()
Grijs/zwart/parel/wit
[ afbeelding ]
Bruin/nude
[ afbeelding ]
Groen
[ afbeelding ]
Geel/goud/oranje
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
Paars
[ afbeelding ]
Roze
[ afbeelding ]
Rood
[ afbeelding ]
Weet ik wel! Maar ik vind het gewoon gaar dat iemand die 13 april besteld niet doorgaat en iemand die 1 dag voordat het bekend werd van die extra kosten enzo hun bestelling binnen een week hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh meid! Al die lakken zijn nog makkelijk aan te komen! Niks aan de hand!
Mijn bestelling van 7 april heb ik ook pas een paar dagen in huis, dus het zou nog kunnen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef miss--moana het volgende:
Wat een leuke TD bestellingen zijn er binnengekomen! Echt super mooi![]()
Nu wil ik even me ei kwijt, ik voel me rot![]()
Ik ben al een aantal dagen in de stress over mijn TD pakketje wat onderweg is met mijn droombestelling.
Krijg ik net een mailtje van paypal dat ze het bedrag terug gestort hebben op me rekening!
Helemaal geen reacties op me mailtjes die ik TD heb gestuurd of een mailtje van hun waarom ik het niet krijg![]()
Ik heb de bestelling 13 april gedaan dat was nog voor al dat gedoe begon met die extra kosten enz...als ik dan lees dat mensen een bestelling bij TD veel later hebben gedaan als ik en die het nu wel hebben dan voel ik me nu![]()
Daar gaan me droomlakjes
Welke is die groene 5 en die blauwe 2 ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef Loqi het volgende:
Ik verveel me, dus ik post m'n picspam lekker toch![]()
![]()
Al mijn lakjes op wielen. Niet alle foto's even duidelijk (of even groot), maar ik ben dan ook maar een noob met een camera![]()
Grijs/zwart/parel/wit
[ afbeelding ]
Bruin/nude
[ afbeelding ]
Groen
[ afbeelding ]
Geel/goud/oranje
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
Paars
[ afbeelding ]
Roze
[ afbeelding ]
Rood
[ afbeelding ]
dan is er vast iets van jouw bestelling niet op voorraad geweest. Balen, maar als ik je moet helpen gil je maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Weet ik wel! Maar ik vind het gewoon gaar dat iemand die 13 april besteld niet doorgaat en iemand die 1 dag voordat het bekend werd van die extra kosten enzo hun bestelling binnen een week hebben![]()
Maar, ga nu maar even zoeken waar ik ze ga bestelling.
Ik ben nogal een held op sokken en bestel niet snel bij een vreemde web winkel
Nee ze hebben het geld al terug geboektquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn bestelling van 7 april heb ik ook pas een paar dagen in huis, dus het zou nog kunnen.
Nee, want TD heeft haar geld al teruggestort. Ik vind het zelf ook heel raar allemaal hoor. Iedereen krijgt hier pakketjes, en die van mij die 14 april besteld is, is nog altijd niet binnen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn bestelling van 7 april heb ik ook pas een paar dagen in huis, dus het zou nog kunnen.
Ook bij TD?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, want TD heeft haar geld al teruggestort. Ik vind het zelf ook heel raar allemaal hoor. Iedereen krijgt hier pakketjes, en die van mij die 14 april besteld is, is nog altijd niet binnen.
China glaze - Pom Pomquote:
Groen 5: Nfu-oh 125quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Welke is die groene 5 en die blauwe 2 ?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
China glaze - Pom Pom
[..]
Groen 5: Nfu-oh 125
Blauw 2: China glaze - Dorothy who?
Ow owquote:
gedaan!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef PeRi het volgende:
Raar hoor allemaal daar bij TD.
Moana, pm je me je adres nog even?
Nou, ik heb toen contact gehad met TD omdat ik ineens $150 verzendkosten had, maar dat is opgelost. Het goede bedrag is afgeschreven en hij staat bij mijn order status op 'shipped'. Ik ga er dus vanuit dat hij verzonden is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:02 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ow ow![]()
Ik hoop niet dat jij ook naar je pakketje kan fluiten, ik heb TD 3 keer gemaild na de eerste mail had ik het antwoord dat beide bestellingen verzonden zouden worden de dag erna. Kreeg van 1 een invoice en heb toen voor die andere gemaild of die dan ook wel verzonden was en heb daar nooit een reactie op gehad. Vandaag dan me geld terug gestort gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |