Ooh die is eigenlijk wel erg leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:54 schreef Loqi het volgende:
NOTD: china glaze, Tree hugger met gekke rondjesdingetjes-nailartjes
[ afbeelding ]
niemand?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:43 schreef Mirjam het volgende:
dames, kunnen jullie me helpen?
het acryl van 1 van mijn nagels is gescheurd
ik heb silk-wraps in huis, en spullen om te acryllen, hoe kan ik dit het beste weer repareren?
Oh wauwquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:26 schreef Mehehelzs het volgende:
Mijn vorige TD bestelling die ik hier nog niet had gepost + mijn binnengekomen lakjes van ebay:
[ link | afbeelding ]
Mijn TD bestelling die vandaag is binnen gekomen:
[ link | afbeelding ]
Wat een leuke flesjesquote:
Denk niet dat ik kan wennen aan die Shrekkleurtjesquote:
quote:
Ze moet glashard liegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef DeltaCephei het volgende:
Vraagje, hoe doen jullie dat met internationale buiten Europa swappakketjes en dat CN22 formulier, verboden goederen enzo?![]()
![]()
Ik weet niet wat ik er van vind, ben niet zo van het groen, maar wel mooi gelakt!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:17 schreef Mss het volgende:
Mijn NOTD:
Een french met Gosh Metallic Green en daaroverheen Gosh Green Hawaii:
[ afbeelding ]
Ook dat nogquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik vind het flauw dat er op 5 mei geen post bezorgd wordt.
Ik heb hier de Shreklakjes gekochtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.nailetc.com/
Shipping outside United States/ International:
1 bottle of nail polish = $4.99
up to 3 = $ 9.99
up to 6 = $14.99
up to 10 = $19.99
up to 12 = $23.99
up to 24 = $34.99
up to 30 = $40.99
up to 40 = $43.99
up to 80 = $64.99
Booooo!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:36 schreef Chanty87 het volgende:
Pffff... Afgelopen donderdag m'n eerste bestelling (Seche Vite, want Drip Dry was op) bij Enchantra geplaatst en betaald via iDeal, nog steeds geen verzendbevestiging
[..]
Ook dat nog![]()
Ik bedoel meer dat ik een swappakketje naar Amerika moet sturenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze moet glashard liegen.![]()
Vooral niet zeggen dat het nagellak is (want dat is inderdaad verboden) maar wel zeggen dat het breekbaar is en verder de waarde onder $10-15 liegen. Ze kan op dat formulier wel invullen dat er cosmetics of ornaments o.i.d. in zit.
"De eerste week van mei, van maandag 3 mei tot en met vrijdag 7 mei zullen wij in verband met voorbereidingen voor en afronden van de nieuwe webwinkel niet bereikbaar zijn en geen bestellingen verwerken. Vanaf maandag 10 mei zullen we weer normaal bereikbaar zijn."quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:36 schreef Chanty87 het volgende:
Pffff... Afgelopen donderdag m'n eerste bestelling (Seche Vite, want Drip Dry was op) bij Enchantra geplaatst en betaald via iDeal, nog steeds geen verzendbevestiging
[..]
Ook dat nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |