*kreun* die willik!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
H&M Bella's Choice:
[ afbeelding ]
En dat was er weer eentje die van de untriedslijst af kan.
Wat zijn de douanekosten dan? Of is dit afhankelijk van hoeveel je besteld? Want het zou een optie kunnen zijn maar vraag me af hoeveel extra kosten erbij komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik denk iets van tussen de $ 1.75 en $ 2 per lakje ex douanekosten en verzending hier in NL
19% btw plus 12,50 inklaring over de gehele order.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:46 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat zijn de douanekosten dan? Of is dit afhankelijk van hoeveel je besteld? Want het zou een optie kunnen zijn maar vraag me af hoeveel extra kosten erbij komen.
hmm....dat is minder, dan draait het als nog op een flink bedrag uit dan is eBay denk ik goedkoper.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
19% btw plus 12,50 inklaring over de gehele order.
Ik heb de mijne van beautyzone2007quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hmm....dat is minder, dan draait het als nog op een flink bedrag uit dan is eBay denk ik goedkoper.
Ik ben nu eBay aan het uitvogelen maar vind het best moeilijk om goede verkopers er tussen uit te vissen, iemand tips? bij beautyzone2007 heb ik al gekeken....en die in de openingspost heb ik ook bekeken maar die is best nog prijzig of niet??![]()
Ojaaa!!! even een vraagje voor de mensen die OPI DS lakjes bestellen via eBay hebben jullie hier een goede verkoper voor??
Maiandjays is wel iets duurder per lakje, maar heeft free shipping bij aankoop van 10 lakjes of meer. Ze hebben ook OPI; moet je even voor mailenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hmm....dat is minder, dan draait het als nog op een flink bedrag uit dan is eBay denk ik goedkoper.
Ik ben nu eBay aan het uitvogelen maar vind het best moeilijk om goede verkopers er tussen uit te vissen, iemand tips? bij beautyzone2007 heb ik al gekeken....en die in de openingspost heb ik ook bekeken maar die is best nog prijzig of niet??![]()
Ojaaa!!! even een vraagje voor de mensen die OPI DS lakjes bestellen via eBay hebben jullie hier een goede verkoper voor??
Die heb ik vanmorgen een mailtje gestuurd, kreeg net een reacitie maar heeft ze nou de shipping kosten apart met de bestelling?? Want anders is het best nog prijzigquote:
Buh. Mooi lullig. Nou heb ik 5 euro teveel betaald...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Hij blijft nu wel 19.95 als je hem af gaat rekenen! Vorige keer werd hij opeens 24 euro ofzo?
Zoals ik het lees zou het totaal inderdaad $90.70 zijn.....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:07 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen een mailtje gestuurd, kreeg net een reacitie maar heeft ze nou de shipping kosten apart met de bestelling?? Want anders is het best nog prijzig![]()
(mijn engels is niet goed dus het kan zijn dat ik het anders lees dan dat er staat)[
Ik kreeg dit:
the item total will be $46.70 plus shipping $44.00 by express mail with tracking number
huh, dan zou het bij elkaar dus 90,70 dollar zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:07 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen een mailtje gestuurd, kreeg net een reacitie maar heeft ze nou de shipping kosten apart met de bestelling?? Want anders is het best nog prijzig![]()
(mijn engels is niet goed dus het kan zijn dat ik het anders lees dan dat er staat)[
Ik kreeg dit:
the item total will be $46.70 plus shipping $44.00 by express mail with tracking number
Nee heb gevraagd hoeveel ik kwijt was voor 8 lakjes met verzenden naar nederland.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
huh, dan zou het bij elkaar dus 90,70 dollar zijn?
hoeveel lakjes heb je besteld dan?
Want ik weet dat je voor het 1e lakje 4,50 euro verzendkosten betaald en per volgend lakje 2,50.
Dus dan heb je iets van 16 lakjes gekocht?
http://www.nailetc.com/quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nee heb gevraagd hoeveel ik kwijt was voor 8 lakjes met verzenden naar nederland.
Vind het zo wel erg duur...
Ik heb daar mijn China Glaze Poolside Kiwi Coolada en Towel Boy Toy besteld, goede service! Mijn Towel Boy Toy had een raar kwastje wat los zat en ik niet gelijmd had en ik heb vandaag gratis een nieuwe ontvangenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:23 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb hier een verkoper met nog weinig feedback, maar wel aantrekkelijke prijzen voor verzenden;
http://stores.shop.ebay.nl/ttluvspolish__W0QQ_armrsZ1
$17,99 voor maximaal 12 flesjes. En verkoopt opi DS.
Weet ik wel maar om nou gelijk 90 dollar te betalen vind ik weer te overdreven, kan ik net zo goed in NL bestellenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
En: zo goedkoop als bij TD wordt het nergens meer. Wen daar maar vast aan![]()
ff bij de favs gezet, best leuke shopquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn China Glaze Poolside Kiwi Coolada en Towel Boy Toy besteld, goede service! Mijn Towel Boy Toy had een raar kwastje wat los zat en ik niet gelijmd had en ik heb vandaag gratis een nieuwe ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |