Met een roze hoed?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook een horrorfillem!
[ afbeelding ]
Oh, en ik ga naar bruilofts
[ afbeelding ]
lief liedje hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik verwacht Ogre-de-top-blueHeb ik meebesteld met een dame hier
als ik mijn naam google krijg ik dit![]()
Me tooquote:
Ik had daar geen last vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:44 schreef zoeperzazke het volgende:
heb nu who the shrek are you opgedaan, maar die valt qua formule wel wat tegen, schrik er een beetje van! Heeft minstens 3laagjes nodig en is heel streperig... jammer! Kleurtje is wel heel tof, dat compenseert!
Raar, ik doe toch echt niks anders dan anders.... op m'n nagelwiel wilde hij wel in 1 keer, misschien dat deze opi dan echt niet samenwil met orly bonder? maar heb daar nog nooit problemen mee gehad....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik had daar geen last vanBij mij smeert die perfect!
Ik gebruik geen basecoat dus ik heb geen ideequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Raar, ik doe toch echt niks anders dan anders.... op m'n nagelwiel wilde hij wel in 1 keer, misschien dat deze opi dan echt niet samenwil met orly bonder? maar heb daar nog nooit problemen mee gehad....
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Ogre the top Blue, What's with the Catiitude, Fiercely fiona, who the shrek are you, princess rule, reflection, ruby pumps en fairy dust!
Ik heb echt een HEKEL aan dat liedjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
lief liedje heik vind Suzanne een heel leuke naam... als mijn nichtje al niet zo geheten had had ik ook Suzanne geheten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een liedje. Als ik mezelf voorstel aan 70 plussers gaan ze dat zingenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb echt een HEKEL aan dat liedje
Haha die had ik per toeval deze week nog opstaan en toen dacht ik aan jou, ik vond het een heel grappig liedjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een liedje. Als ik mezelf voorstel aan 70 plussers gaan ze dat zingenDus ik ken het gevoel
Hoor je dat? Hij zat aan het ontbijt een beschuitje te SOPPEN...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een liedje. Als ik mezelf voorstel aan 70 plussers gaan ze dat zingenDus ik ken het gevoel
Hoor je dat? Hij zat aan het ontbijt een beschuitje te SOPPEN...
Ach het heeft ook wel wat, Margootje was een klein, maar heel stout ondeugend vrouwtje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mensen vinden zichzelf wel hilarisch als ze gaan zingen dan
Zit er best goed op toch? Je wordt er op de foto wel een beetje grijs vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Who the shrek are you... ik ad niet gezien dat er nog wattenpluis aan mijn nagels zat, excuus
[ afbeelding ]
en Reflection op mijn nagelwiel, 1 laagje, tussen coralize oid van Rimmel en Ruby Pumps:
[ afbeelding ]
Zit er goed op! Vind het wel een afschuwelijke kleurquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Who the shrek are you... ik ad niet gezien dat er nog wattenpluis aan mijn nagels zat, excuus
[ afbeelding ]
en Reflection op mijn nagelwiel, 1 laagje, tussen coralize oid van Rimmel en Ruby Pumps:
[ afbeelding ]
Oeh, reflection....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je ziet steeds dat relief zitten van de plekken waar mijn nagels bladderen, dat vind ik zo lelijk... mn andere opi creme's lakken daar gewoon probleemloos overheen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit er best goed op toch? Je wordt er op de foto wel een beetje grijs vanMooie kleur lak
Misschien moet je de eerste laag wat dikker aanzetten. Dat helpt bij mij nog wel eensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
je ziet steeds dat relief zitten van de plekken waar mijn nagels bladderen, dat vind ik zo lelijk... mn andere opi creme's lakken daar gewoon probleemloos overheen.
Komen idd uit Duitsland ja...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij liggen die alleen in Deutschland in de winkel nog. Kruidvat is wat traag met herbevoorraden
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ogre the top Blue, What's with the Catiitude, Fiercely fiona, who the shrek are you, princess rule, reflection, ruby pumps en fairy dust!
Agree! Bij mij werkt dit ook, ik doe de eerste laag dikker en dan het 2e laagje eroverheen weer normaalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien moet je de eerste laag wat dikker aanzetten. Dat helpt bij mij nog wel eens
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe! Het! Niet! Lindy! Nu! Het! Nog! Kan!![]()
Nee hoor, geintje, ben er ook superblij meePortemonnee wat minder
Zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo had vannacht eens een idee om via zo'n doorstuurservice lak uit de VS te bestellen. Ben benieuwd of ze nagellak willen doorsturen
Daar ga ik echt niet aan beginnen, dat gaat foutquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:27 schreef Lindytje het volgende:![]()
en ik gaan vandaag een tripje naar de bank maken om een CC aan te vragen!!
Heb ook eens gekeken via zo'n doorstuurservice maar de kosten daarvoor wogen niet op tegen het prijsverschil. 20$ fee, 10% van het totaalbedrag en dan de shipping nog..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo had vannacht eens een idee om via zo'n doorstuurservice lak uit de VS te bestellen. Ben benieuwd of ze nagellak willen doorsturen
Jamaar bubs bestelt ze met 100 tegelijk, misschien is het dan wel lucratief?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb ook eens gekeken via zo'n doorstuurservice maar de kosten daarvoor wogen niet op tegen het prijsverschil. 20$ fee, 10% van het totaalbedrag en dan de shipping nog..
true!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar bubs bestelt ze met 100 tegelijk, misschien is het dan wel lucratief?
Shipping van TD in de VS is voor 100 lakjes $ 22, niet alle services rekenen over de prijs als je zelf koopt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb ook eens gekeken via zo'n doorstuurservice maar de kosten daarvoor wogen niet op tegen het prijsverschil. 20$ fee, 10% van het totaalbedrag en dan de shipping nog..
OMG.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Shipping van TD in de VS is voor 100 lakjes $ 22, niet alle services rekenen over de prijs als je zelf koopt.
Heb wat mailtjes uitgedaan ben wel benieuwd
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik in de op?![]()
http://lacquercocktail.blogspot.com/
Ik ga donderdag naar Duitsland
Je staat erbij, heb meteen de hele wiki aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Reflectionquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij is het geld echt nét afgeschreven. Nu alsnog 2 weken voor de deur liggen om te wachten op de Koh's. En dan gelijk Elle opzeggenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa die heb ik ook gehad! Dus vanaf dat kaartje heb ik de 2 weken ongeveer gerekend, maar dat klopt dus nietAl mijn pakjes laten op zich wachten (onder andere een nieuwe telefoon die helemaal niet binnen 3 werkdagen in huis is
) zo jammer
Oja, wij hebben net vakantie naar Duitsland geboekt. P2! P2! P2! oh yeahNu maar vast sparen
Drie lakjes en een crystal nail file to go kosten bij elkaar meer dan 50 euro en het abonnement is 17,5 euro. Ik zou niet zomaar abonnee worden van Elle, zo belangrijk vind ik het blad ook weer niet, maar ik ga het zeker wel lezen. Dus al met al wel een mooie deal imho.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
is het niet goedkoper om gewoon een potje Koh in de winkel te kopen? Of lees je dat blad ook echt?
oh dan is het wel een superdeal ja!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Drie lakjes en een crystal nail file to go kosten bij elkaar meer dan 50 euro en het abonnement is 17,5 euro. Ik zou niet zomaar abonnee worden van Elle, zo belangrijk vind ik het blad ook weer niet, maar ik ga het zeker wel lezen. Dus al met al wel een mooie deal imho.
Te leuk ja, geen geldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Over leuke acties gesproken: Herome pakket bij Zester
Hij blijft nu wel 19.95 als je hem af gaat rekenen! Vorige keer werd hij opeens 24 euro ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Over leuke acties gesproken: Herome pakket bij Zester
Hmmm, geen idee, ben je inmiddels abonnee? Abonnees betalen geen verzendkosten, anderen wel. Of misschien een foutje?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Hij blijft nu wel 19.95 als je hem af gaat rekenen! Vorige keer werd hij opeens 24 euro ofzo?
Kloptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Hij blijft nu wel 19.95 als je hem af gaat rekenen! Vorige keer werd hij opeens 24 euro ofzo?
Was een bug, maar nu dus gefixedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee, ben je inmiddels abonnee? Abonnees betalen geen verzendkosten, anderen wel. Of misschien een foutje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |