Oh! *edit*quote:Op maandag 19 april 2010 16:33 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij zijn dat niet de nagels van tlicious hoor, maar is dat een foto die zij van internet heeft.
Hij staat niet eens in de OPquote:Op maandag 19 april 2010 16:37 schreef Linnie20v het volgende:
Ik spam nog een keer m'n foto![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 19 april 2010 16:33 schreef Skaai het volgende:
Waar vliegtuigen niet vliegen maar wij braaf nagels blijven lakken
Is dat wel een mani van tliciouz?.
*zet in OP*quote:Op maandag 19 april 2010 16:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij staat niet eens in de OP. En die van tliciouz is inderdaad niet eigen.
Ik twijfel niet aan je lakkunstenquote:Op maandag 19 april 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
NeeKon ik maar zo goed overweg met konad
Mooiquote:Op maandag 19 april 2010 @ 16:37 schreef Linnie20v het volgende:
[afbeelding]
Ik zou het ook nooit op doenquote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan je lakkunstenmaar ik vond die nagels zo gek, het klopte niet
.
Zit er geen folie meer op?quote:Op maandag 19 april 2010 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou het ook nooit op doenMaar ik heb net zo'n stempelsetje gehaald maar dan doe ik nagellak op de plate, haal het met die schraper weg, druk met dat ding op de afbeelding maar dan zit er bijna geen nagellak er op, en je ziet al helemaal niets op me nagels, snap er niets van
Nee door al die fouten van jullie wist ik dat ik die eraf moest halen!quote:Op maandag 19 april 2010 16:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zit er geen folie meer op?*denkt aan eigen domme gedoe toen*
Niet te hard drukken misschienquote:Op maandag 19 april 2010 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou het ook nooit op doenMaar ik heb net zo'n stempelsetje gehaald maar dan doe ik nagellak op de plate, haal het met die schraper weg, druk met dat ding op de afbeelding maar dan zit er bijna geen nagellak er op, en je ziet al helemaal niets op me nagels, snap er niets van
Wat liefquote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn stageplek op een school hebben we nu thema lente in Nederland, ik zou het hebben over molens, dus vandaar de molen
Wat zijn fijne lakjes om mee te stempelen dan?quote:Op maandag 19 april 2010 16:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet te hard drukken misschien. En een goeie dekkende lak werkt bij mij ook meestal wel.
Geweldig!quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn stageplek op een school hebben we nu thema lente in Nederland, ik zou het hebben over molens, dus vandaar de molen
China Glaze Khrome, Romantique of OMG stempelen goed, net als de holo's van Color Club en de Show your Feet lakken van Essencequote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zijn fijne lakjes om mee te stempelen dan?
dankje, was er wel een tijdje mee bezig om al me nagels zo te doen, had hier alleen nog maar me duim gedaanquote:
Nouja ik stempel niet met OPI, CG of iets anders (ik heb maar 2 OPI's ) dus dan rest er alleen nog Essence en alle andere goedkope meuk die ik heb.quote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
hij is echt leuk!quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Vandaag is een rotdag!Dat is mooi verrot! Sterkte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stempel met alle lakken die in 1 of 2 lagen dekkend lakken. De Khrome van CG gaan het beste. Maar heb ook wel een aantal Orly´s en OPI´s die goed stempelen. En verder heb ik een aantal konad lakjes.quote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik morgen nog de stad in ga zal ik kijken ( KV heeft net die 50% korting gehad hequote:Op maandag 19 april 2010 16:55 schreef mirannie het volgende:
Wederom niet in de OP![]()
@ Linnie
Zei je nou dat dat kleurtje er bij jullie nog stondZou je heeeeel misschien voor mij zo eentje willen halen
Geeft niet. Maar wat kost ie?quote:Op maandag 19 april 2010 17:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Als ik morgen nog de stad in ga zal ik kijken ( KV heeft net die 50% korting gehad he)
Ik laat je wat weten!!
Ik geloof ¤ 2.49 maar kan ook wat duurder zijnquote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geeft niet. Maar wat kost ie?
And thank you soooo much!
Vandaag is een rotdag!SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, die indigo is mooi!quote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef buzzwheedle het volgende:
ben k net een heul bericht aan het intikken, is ut topic vol, dus 2e poging
@ mimu ik kan het me helemaal voorstellen dat het veel is, een blog, een huishouden en school. ik heb er zelf ook al moeite mee en dan ben ik niet eens zo'n fanatiek blogger.ik doe steed s vaker alleen wat foto's zonder tekst.
zeker sneu voor iedereen die op vakantie zou gaan. het is hier dan ook super stil. ik woon onder een aanvliegroute en je hoort nu alleen af en toe een helicopter voor een testvlucht. heel apart![]()
mijn nagels van het weekend, artful van p2 met m66 en indigo illusion van nubar met plate m4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]OMG, te cute!quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn stageplek op een school hebben we nu thema lente in Nederland, ik zou het hebben over molens, dus vandaar de molenHeel mooi kleurtje!quote:
disclaimer
Oh, dat is prima hoor. PM me maar als je er toevallig nog geweest bentquote:Op maandag 19 april 2010 17:27 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik geloof ¤ 2.49 maar kan ook wat duurder zijn![]()
Heb hier geen bonnetje meer liggen.
hel mooiquote:Op maandag 19 april 2010 16:37 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Manhattan Crazy Colours, Limited Edition naamloos
Morgen ga ik weer wat swatchen en posten en dan ga ik ook weer eens lekker met de konad aan de slag.quote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef buzzwheedle het volgende:
ben k net een heul bericht aan het intikken, is ut topic vol, dus 2e poging
@ mimu ik kan het me helemaal voorstellen dat het veel is, een blog, een huishouden en school. ik heb er zelf ook al moeite mee en dan ben ik niet eens zo'n fanatiek blogger.ik doe steed s vaker alleen wat foto's zonder tekst.
Wat heb je die duochrome goed op de foto gekregen!quote:zeker sneu voor iedereen die op vakantie zou gaan. het is hier dan ook super stil. ik woon onder een aanvliegroute en je hoort nu alleen af en toe een helicopter voor een testvlucht. heel apart![]()
mijn nagels van het weekend, artful van p2 met m66 en indigo illusion van nubar met plate m4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond 'm erg fijn lakken en over het algemeen ben ik niet zo te spreken over Essence. 1 laagje zou genoeg geweest zijn maar ik ben een dwangmatige 2lagenaarquote:Op maandag 19 april 2010 18:56 schreef Finland. het volgende:
Zijn die van Essence een beetje goed? Ik heb ooit een zwart lakje van ze gekocht in Zwitserland, maar dat dekte niet zoals het zou moeten. Slechte ervaring of zijn er meer van die slechte lakjes van essence? Want de prijs staat me namelijk wel aan xD.
Wow, deze zijn echt gaaf en super knap gedaan.quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
klikquote:Vanaf vandaag hebben wij een (voor ons) nieuw merk nagellak in het assortiment: Kinetics.
Wij bieden u van dit merk dat Big 3 Free is, meer dan 70 kleuren, en een matte topcoat. Helaas hebben we van slechts een beperkt aantal kleuren al foto's online, maar er wordt hard aan gewerkt hier verandering in te brengen.
Jaaaaa!! Ik heb er twee uit Letland gekregen en ben zo blij met de lakken! Ben erg blij dat ik ze nu gewoon kan bestellenquote:Op maandag 19 april 2010 20:26 schreef MissJ het volgende:
Alice & Jo heeft een nieuw merk lak in hun assortiment![]()
Kreeg een email van ze:
[..]
klik
Iemand ervaring met dit merk?
Vandaag is een rotdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Gaaf!quote:Op maandag 19 april 2010 19:33 schreef tliciouz het volgende:
Helaas mijn nagels moeten kortwieken, maar dat maakt het kleurtje helemaal goed! Dit is geen roze, maar roze!
[ afbeelding ]
China Glaze - Laced Up. Mede mogelijk gemaakt door stormqueen
Oeh, die zijn nice.quote:Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Ik heb er twee uit Letland gekregen en ben zo blij met de lakken! Ben erg blij dat ik ze nu gewoon kan bestellenFotootjes:
[ afbeelding ]
Luxury Purple
[ afbeelding ]
My blue heaven
Mooie kleur!quote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef Mirjam het volgende:
catrice big spender wanted!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Bindingsangstquote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mooie kleur!
Ik had vandaag Catrice Just Married op, maar die kan ik er nu als heel vel af trekken. Beetje hechtingsissues
Nee! tuurlijk nietquote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
Fiets.Ben je de nagels nou nog niet zat?
Nog welquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee! tuurlijk niet![]()
![]()
[..]
Nog wel![]()
Denk dat ik één van de catrice lakjes ook wel moet proberen ja
Zijn ze al ingepakt?quote:Op maandag 19 april 2010 @ 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee! tuurlijk niet![]()
[..]
Nog wel![]()
Denk dat ik één van de catrice lakjes ook wel moet proberen ja
dan lig je vast klaar voor woensdag!quote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
![]()
ohja; kan ik zo voor m'n brievenbus gaan liggen ja?
morgen pak ik ze in !quote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zijn ze al ingepakt?Met een strikje?
ok danquote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan lig je vast klaar voor woensdag!
Vandaag had ik geen tijd meer om naar het postkantoor te gaan. Door gezeur op school kon ik pas tegen kwart voor 5 wegHeb het ingepakt in liek veel te veel keukenrol en in twee bubbelplasticenveloppppesss! Dus morgen gaan ze op de posgt.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok dan
woensdag ben ik vrij, kan ik ze lakken yay
Laat me weten hoe het moetquote:Op maandag 19 april 2010 @ 22:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok dan
woensdag ben ik vrij, kan ik ze lakken yay
Geslacht: Manquote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
Het zijn ook echt wel errrrgg moioe lakjes
Ik denk dat ik voor de meet nog wat ga halen![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef Daph_ het volgende:
Jaaaaa!! Ik heb er twee uit Letland gekregen en ben zo blij met de lakken! Ben erg blij dat ik ze nu gewoon kan bestellenFotootjes:
[ afbeelding ]
Luxury Purple
[ afbeelding ]
My blue heaven
Ik weet het nietquote:Op maandag 19 april 2010 22:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Oke ben jij kei metro, homo of confused? Net als ik op het moment. IK VOLG HET NIET MEER!!@$^#&$~!~`11
Oh Noes! Dan ga ik falenquote:Op maandag 19 april 2010 20:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanaf vandaag heb ik ook Golden Rose en diverse andere spul
IK GEEF HET OP!quote:Op maandag 19 april 2010 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
niet metro,,, totaal niet eigenlijkconfused ook niet
Die is al gepost!quote:Op maandag 19 april 2010 @ 22:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
IK GEEF HET OP!
Doe dan maar een foto van je keitof gelakte nagels!
Een nieuwe, uiteraard!quote:
Graagquote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
op de meet!quote:
ah, goed plan, m'n zusje wil sowieso de grijzequote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste vlucht naar NY is vertrokken.... Als dat nou eens bijtrekt.... wie weet, wie weet!!! Ik blijf toch nog heel hard duimen voor je...... Ik weet dat je aan valse hoop weinig hebt maar ik moest toch aan jou denken bij dit stukje....
Er zitten al een berg flesjes in jullie familyquote:Op maandag 19 april 2010 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, goed plan, m'n zusje wil sowieso de grijze
Bij anderen staat het altijd zo tof he!quote:Op maandag 19 april 2010 19:33 schreef tliciouz het volgende:
Helaas mijn nagels moeten kortwieken, maar dat maakt het kleurtje helemaal goed! Dit is geen roze, maar roze!
[ afbeelding ]
China Glaze - Laced Up. Mede mogelijk gemaakt door stormqueen
Glitturz vind ik wat minder, maar All Accessquote:Op maandag 19 april 2010 18:25 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn nagels van de afgelopen week. Helaas hebben pink en wijsvinger het klussen niet overleefd dus vanaaf ff nieuwe tips zetten.
GlitturZ
[ afbeelding ]
Verwijderen van de GlitturZ
[ afbeelding ]
Essence All Access
[ afbeelding ]
aan de schuifjes moeten trekken om de kleuren wat meer in de buurt te laten komen.
Op deze foto lijkt ie op een lakje wat ik ook hebquote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehe, ik vind Fiets wel tof.
Nagels van vandaag: OPI Meet Me On The Star Ferry. Zo blij dat ik nu een heel flesje heb en geen gebarsten.
[ afbeelding ]
M'n pinknagel ziet er maf uit zo.Zal de houding wel wezen.
Gruwelijkquote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleurtjesquote:Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Luxury Purple
[ afbeelding ]
My blue heaven
Quickquote ftwquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:36 schreef Puckzzz het volgende:
Dat je zin in die quotes in quote hebt, ik ben daar veuls te lui voor
quote:Op maandag 19 april 2010 23:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Linnie....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Linnie20v op 20-04-2010 09:14:17 ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:05 schreef Linnie20v het volgende:
[..]Koffer pakken Linnie!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er ook niet goed mee overweg hoor, met cremes. De enige creme waar ik mee overweg kan is snowcone van Orly.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef MissJ het volgende:
Ben ik enige die creme lakken kut vindt lakken? Of iig minder fijn dan bijv holo's en shimmers? Gisteravond had ik echt een giga "bad nailpolish day" zeg![]()
heb geloof ik wel 6 keer mijn nagels opnieuw gelakt en vond niks mooi en het lukte niet enzoUiteindelijk even snel een Opi suede gelakt, maar dat is uiteraard nu al weer flink gechipt
![]()
![]()
En Orly deskundigen, vinden jullie dat die cremes ook zo dik zijn?
Ik vind van wel iig, dus vanavond maar even verdunner erbij doen (heb daar nog geen ervaring mee, dus ben benieuwd of dat nou echt goed gaat werken voor mij)
Ik heb alleen maar cremes dus geen ervaring met anderequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef MissJ het volgende:
Ben ik enige die creme lakken kut vindt lakken? Of iig minder fijn dan bijv holo's en shimmers? Gisteravond had ik echt een giga "bad nailpolish day" zeg![]()
heb geloof ik wel 6 keer mijn nagels opnieuw gelakt en vond niks mooi en het lukte niet enzoUiteindelijk even snel een Opi suede gelakt, maar dat is uiteraard nu al weer flink gechipt
![]()
![]()
Ik vind van wel iig, dus vanavond maar even verdunner erbij doen (heb daar nog geen ervaring mee, dus ben benieuwd of dat nou echt goed gaat werken voor mij)
Heb ik ook. Wordt heel lelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 @ 11:03 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt ie op een lakje wat ik ook hebZitten er microglitters in?
Mooiquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het zonnetje is 'ie wel aardig anders van kleur hoor, zie maar:
[ afbeelding ]
Echt? Bij het zwembad?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Zo heb je werk, en zo ben je weer werkeloos.....![]()
Werkte via een uitzendbureau en het bedrijf heeft iemand anders gevonden die minder dan de helft van mij kost.... Ze waren heel blij met me, maar het was een kwestie van geld...
Ja, echt! Bij het zwembad idd.... En het mevrouwtje bleef maar zeggen hoe blij ze met me waren en hoe een goede kracht ik wel niet was...Ja, daar heb ik toch geen hol aan, ik heb nu geen werk meer...quote:
Inderdaad, zo voel ik dat ook altijd, hou gewoon je smoel en geef me m'n werk terugquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt! Bij het zwembad idd.... En het mevrouwtje bleef maar zeggen hoe blij ze met me waren en hoe een goede kracht ik wel niet was...Ja, daar heb ik toch geen hol aan, ik heb nu geen werk meer...
Dat ja! Nou ja, kan ik weer extra nagels lakken endezo...quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inderdaad, zo voel ik dat ook altijd, hou gewoon je smoel en geef me m'n werk terug
Ja die heb ik ook al een paar keer naar me hoofd geslingerd gekregen. Wees dan gewoon eerlijk want dan kun je er nog wat aan veranderen maar ga er niet omheen lopen draaien!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
oh ze verzinnen zukke stomme dingen... naast te duur heb je nog te slim, te dom, te goedkoop, te vrouw, te dik (dat zeggen ze dan niet) of zoals ik laatst, te veel ambitie
Hmm, ik merk weinig verschil eigenlijk. Sommige lakjes lakken gewoon kut, maar dat is meer het lakje zelf dan de finish die 'm rottig maakt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
Goffer wat een kutstreek zegquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Werkte via een uitzendbureau en het bedrijf heeft iemand anders gevonden die minder dan de helft van mij kost.... Ze waren heel blij met me, maar het was een kwestie van geld...
Wat een idioten daar zeg!! Neem dan gewoon meteen een niksnut voor 3 euro per uur aan! Echt belachelijk dat dit zo maar kan!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Nou ja zeg! Wat belachelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Allebei ontzettend mooi!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef AmyGrace het volgende:
Helleuw![]()
I sea you met konad bekliederd.. Jammer genoeg een ongelukje gebeurd bij m'n middelvinger, dus het is er al weer af...
[ link | afbeelding ]
Nu zit dit erop (Catrice - Wrapped around my finger)
[ link | afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef AmyGrace het volgende:
Helleuw![]()
I sea you met konad bekliederd.. Jammer genoeg een ongelukje gebeurd bij m'n middelvinger, dus het is er al weer af...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ben erg jaloers op jouw nagels, ze zijn prachtigquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef AmyGrace het volgende:
Helleuw![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Holo's!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gosh Holographic
Lakken is een crime maar het eindresultaat is geweldig!
[ afbeelding ]
ohhh I hope soquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag net dat er vandaag een vliegtuig uit Atlanta is aangekomen op schiphol, dat zou goed nieuws kunnen betekenen voor TD-pakketjes![]()
Hopelijk heeft ie dan ook mijn eBay pakketjes meegenomenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben erg jaloers op jouw nagels, ze zijn prachtig
[..]
Holo's!!!
Ik zag net dat er vandaag een vliegtuig uit Atlanta is aangekomen op schiphol, dat zou goed nieuws kunnen betekenen voor TD-pakketjes![]()
Naja, dat ligt er aan uit welke staat die komen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie dan ook mijn eBay pakketjes meegenomen
Disco Mix en Lemon Meringuequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef Debsterr het volgende:
Welke Modelsown MOET ik bestellen volgens jullie?
Helemaal mee eensquote:
Dat heb ik al vaker gehad ook bij andere merkjesquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef princess-a het volgende:
hebben jullie wel eens met Models own lakjes dat je het kwastje er uit draait? Ik had gisteravond een dop zonder kwastje in mn hand
Swatch jij eens snel door, ik wil voor 30 april een bestelling plaatsen :_.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:38 schreef Daph_ het volgende:
@ Debsterr mijn favo's tot nu toe (heb nog niet alles geswatcht):
[ afbeelding ]
Betty Blue
[ afbeelding ]
Slate Green
Heb gisteren Magenta Divine geswatcht, zal vanavond even foto's uitzoeken
Oh moet ik alles swatchen voor je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Swatch jij eens snel door, ik wil voor 30 april een bestelling plaatsen :_.
Slate green gaat sowieso in de bestelling, net als disco mix. Denk dat ik lemon merinque oversla, ik ben heel snel heeeeel erg wit, en pastelgeel.. ik zie het niet gebeuren bij mij.
Er komen geen douanakosten ofzo bij toch, als je bij Models Own besteld?
Nope, komt uit Engeland, dus geen douanequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:13 schreef Debsterr het volgende:
Er komen geen douanakosten ofzo bij toch, als je bij Models Own besteld?
Oh de smilie was misluktquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh moet ik alles swatchen voor je?Mijn hemel, dat red ik nooit voor 30 april!
Volgende week ga ik vier ochtenden in de week werken. Spannennndddddd
Ja, Nude Beige stond er al op, en wordt nu nog eens bevestigdquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef Correspondent het volgende:
Hoi allemaal, hier de Correspondent van PeRi, ik lurk hier wel eens..
Een van mijn favorieten van Models Own is Nude Beige.
[ afbeelding ]
De kleur is wel wat lastig vast te leggen.
Slate Green is ook één van m'n lievelings.
[ afbeelding ]
Zonder cleanup![]()
.
Fotootje van mijn vorige bestelling, er is weer een nieuwe lading onderweg.
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik dus alquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nope, komt uit Engeland, dus geen douane
Ennne... je vergeet me toch niet heIk ga wel op 29 april op vakantie
You´ve got mailquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus al! PM maar welke je wilt anders vergeet ik het weer enzo. Dat geldt dus voor iedereen die wil meebestellen, ik ga alleen niet keiveel voorschieten dus kan zijn dat niet iedereen mag meebestellen uiteindelijk
.
Nee, wel met Orly en Herome WICquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef princess-a het volgende:
hebben jullie wel eens met Models own lakjes dat je het kwastje er uit draait? Ik had gisteravond een dop zonder kwastje in mn hand
Nice! I like comparisons!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu P2 Glory op en volgens mij is het een dupe van OPI at your Quebec & Call... op het nagelwiel leken ze erg op elkaar, de P2 dekt wel beter. Zal morgen een comparison doen
Haha nee ik zou alle Models Own lakken swatchen maar er kwamen steeds lakken tussendoor hihiquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh de smilie was mislukthet moet natuurlijk niet
. Spannend zeg! Hoop dat het allemaal lekker gaat
.
[..]
Ja, Nude Beige stond er al op, en wordt nu nog eens bevestigd. Welkom, overigens
.
Eindelijk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder cleanup![]()
.
[ afbeelding ]
MOOIquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef AmyGrace het volgende:
Helleuw![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hondje!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder cleanup![]()
.
[ afbeelding ]
Hondjesquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hondje!!![]()
Welkom!en die laatste foto
hoe is die witte, dekt die wat?
Voor een eerste keer toch zeker niet slecht gelukt hoor!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Oke dames, niet gaan lachen! Wat doe je uit verveling? Dit dus. Nog nooit wat anders gedaan/geprobeerd op me nagels dan een cremelakje, nooit een konad of iets. En nu zag ik in een vorig topic een panterprintje dus dacht laat ik het eens proberenen wil het toch met jullie delen, ik zal er alleen nooit mee naar buiten gaan.
[ afbeelding ]
Oeh 2 laagjes is wel heel goed nieuws! Thnx for trying!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Correspondent het volgende:
Puckzzz, Snow White van Models Own dekt in 2 laagjes. Ik heb 'm per ongeluk gesmudged (áltijd gaat de bel of telefoon als ik aan het lakken ben! ), dus ik maak maar even geen foto
.
Ik vind het harstikke leukquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Oke dames, niet gaan lachen! Wat doe je uit verveling? Dit dus. Nog nooit wat anders gedaan/geprobeerd op me nagels dan een cremelakje, nooit een konad of iets. En nu zag ik in een vorig topic een panterprintje dus dacht laat ik het eens proberenen wil het toch met jullie delen, ik zal er alleen nooit mee naar buiten gaan.
[ afbeelding ]
PM maar, dan zet ik je erbij op het lijstjequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh 2 laagjes is wel heel goed nieuws! Thnx for trying!
Debs...als je nog een plaatsje over hebt dan zou ik die wel graag meebestellen![]()
Mooie kleurencombi Tliciouz!iedereen aan de prikkers en panterprintjes lately?
![]()
Vooruit danquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
PM maar, dan zet ik je erbij op het lijstje.
ik heb een 30% kortingscode van modelsown, heb je daar wat aan, of had je die zelf ook nog?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
PM maar, dan zet ik je erbij op het lijstje.
dekentje d'r bij!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef Mirjam het volgende:
zo'n deurmat ligt nog vrij oncomfortabel hoor
Thanks maar die heb ik inderdaad alquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb een 30% kortingscode van modelsown, heb je daar wat aan, of had je die zelf ook nog?
okquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks maar die heb ik inderdaad aldat en mijn bonus van 't werk is de bestelreden
.
Erg tof! Met de losse hand gedaan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mee naar buiten gaan, ik vind het tofquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Duur/ bijzonder lakje?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:37 schreef liiszle het volgende:
hay dames, ik heb een vraaagje aan jullie.
Ik had met iemand een Swap-deal gemaakt.
ik heb mijn lakje al bijna 2 weken geleden op de bus gedaan, zij haar eigen lakje nog niet.
ik heb gezegd dat ik dit niet vond kloppen, dat je tegelijk de lakjes op de post moet doen.
nu is mijn lakje nog steeds niet aangekomen, en beschuldigd ze mij van 'niet op de post gedaan hebben , zodat ik straks haar lakje heb en zij geen.'
nu komt het er dus op neer, dat waarschijnlijk ik helemaal géén lakje krijg, en de beschuldiging van Achterhouding heb.
wat moet ik hier mee doen?
niet bij zonder.. daarom snap ik de ophef ook niet zo..quote:
Sparkling*nails op ebayquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:23 schreef Mirjam het volgende:
waar halen de dames hier die nubar diamont gebruiken, het vandaan?
allemaal van ebay?
nouja, je kunt op z'n minst samen tot een tussenweg komen, niet reageren is natuurlijk een tikje onbeschoft.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
niet bij zonder.. daarom snap ik de ophef ook niet zo..
daarbij reageert betreffend persoon niet op mijn PM's/ en komt ze vanuit het niets met beschuldigingen. ik voel me hier gewoon erg lullig onder..
dat wist ik idd wel, maar wist niet zeker of er nog andere sites waren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sparkling*nails op ebay
Nubar zelf verzendt helaas (nog) niet naar NL
mjha, betreffend persoon is heel afentoe hier te vinden, maar reageert nergens op, dus kan er ook niet samen bespreken.. vandaar de vraag hier.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, je kunt op z'n minst samen tot een tussenweg komen, niet reageren is natuurlijk een tikje onbeschoft.
is het iemand van hier?
want dan is het m.i. wel vrij ongemakkelijk om het ook hier te bespreken
Dat is het nare, je kunt er erg weinig aan doen. Van mij is er ook een lakje verdwenen wat ik had verstuurd. Uiteindelijk heb ik dat opgelost door nog een ander lakje te sturen. Ondanks dat die ander dat in principe niet nodig vond, maar ik voelde me gewoon heel lullig ook al kon ik er niks aan doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:37 schreef liiszle het volgende:
hay dames, ik heb een vraaagje aan jullie.
Ik had met iemand een Swap-deal gemaakt.
ik heb mijn lakje al bijna 2 weken geleden op de bus gedaan, zij haar eigen lakje nog niet.
ik heb gezegd dat ik dit niet vond kloppen, dat je tegelijk de lakjes op de post moet doen.
nu is mijn lakje nog steeds niet aangekomen, en beschuldigd ze mij van 'niet op de post gedaan hebben , zodat ik straks haar lakje heb en zij geen.'
nu komt het er dus op neer, dat waarschijnlijk ik helemaal géén lakje krijg, en de beschuldiging van Achterhouding heb.
wat moet ik hier mee doen?
ah, zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
mjha, betreffend persoon is heel afentoe hier te vinden, maar reageert nergens op, dus kan er ook niet samen bespreken.. vandaar de vraag hier.
Nou, als die persoon niet reageert op PM vind ik juist dat het wel naar buiten gebracht mag worden hier.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, je kunt op z'n minst samen tot een tussenweg komen, niet reageren is natuurlijk een tikje onbeschoft.
is het iemand van hier?
want dan is het m.i. wel vrij ongemakkelijk om het ook hier te bespreken
$ 6,49 of $ 7,49 dacht ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat wist ik idd wel, maar wist niet zeker of er nog andere sites waren.
ff gluern bij sparkling*nails wat zoiets nou kost, thanks
het is dan ook niet als zwartmaken naar betreffend persoon bedoeld, meer als wat moet ik doen. dus dan denk ik ook wel dat het kanquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, als die persoon niet reageert op PM vind ik juist dat het wel naar buiten gebracht mag worden hier.
Wilde jij trouwens absolutely alice nog??quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
het is dan ook niet als zwartmaken naar betreffend persoon bedoeld, meer als wat moet ik doen. dus dan denk ik ook wel dat het kan
ik heb dus vanmiddag een PM gehad met;quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Linnie20v het volgende:
Is de persoon in kwestie wel nog gewoon online geweest/ heeft ze nog gepost?
nog steedsquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wilde jij trouwens absolutely alice nog??
Nou ja zeg!! Zij is degene die haar lakje pas wilde versturen als de jouwe binnen was en dan gaat ze jou lopen beschuldigenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb dus vanmiddag een PM gehad met;
Vrij vertaald:
wil je mij gewoon laten geloven dat jij hem op de post hebt gedaan zonder dat te doen zodat je alleen mijn lakje binnen krijgt..
dit is dus van vanmiddag. terwijl ik afgelopen week al 2 berichten naar haar heb gestuurd zonder antwoord op te hebben gehad.
Geen probleem, vooralsnog staat ie voor je vastquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
nog steedsop dat lakje. alleen nog geen tijd gehad om te kijken wat ik er tegen kan ruilen.
komt nog dus
inderdaad...quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja zeg!! Zij is degene die haar lakje pas wilde versturen als de jouwe binnen was en dan gaat ze jou lopen beschuldigen
mee eens. Denk dat het ook handig is voor de rest om te weten met wie je beter niet kunt swappen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, als die persoon niet reageert op PM vind ik juist dat het wel naar buiten gebracht mag worden hier.
Wat een valse kut. Toch niet iemand die hier post he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
wil je mij gewoon laten geloven dat jij hem op de post hebt gedaan zonder dat te doen zodat je alleen mijn lakje binnen krijgt..
dit is dus van vanmiddag. terwijl ik afgelopen week al 2 berichten naar haar heb gestuurd zonder antwoord op te hebben gehad.
Oh, gaan we wieishet spelen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 @ 20:52 schreef Linnie20v het volgende:
Ohwbeetje pauperig. Ben nu langzaam wel benieuwd wie het is.
Is het een swapdoos-deelnemer?
in V&A hebben ze toch zo'n user review topic? met wie het fijn verkopen is en wie je beter kan mijden?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
mee eens. Denk dat het ook handig is voor de rest om te weten met wie je beter niet kunt swappen.
Ja, precies!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
mee eens. Denk dat het ook handig is voor de rest om te weten met wie je beter niet kunt swappen.
geen idee, maar dat zou een goeie zijn om te meldenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
in V&A hebben ze toch zo'n user review topic? met wie het fijn verkopen is en wie je beter kan mijden?
Ben bang dat gezien de strekking van dat mailtje van vanmiddag je hier niet meer samen uit gaat komen...quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:54 schreef liiszle het volgende:
tevens noem ik geen namen.. wil er eerst proberen met betreffend persoon uit te komen![]()
mocht dat niet lukken, zal ik eerst mirjam proberen voordat ik dingen loslaat.
iig bedankt meiden!
Ja met losse hand, ik krijg allemaal leuke reacties terwijl ik het zelf niets vind, toch maar vaker doen dus!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Erg tof! Met de losse hand gedaan?
en grappig, jouw nagels lijken onwijs op mijn nagels qua lengte en vorm
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
Ja klopt dit topic bedoel je vast : [V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopersquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
in V&A hebben ze toch zo'n user review topic? met wie het fijn verkopen is en wie je beter kan mijden?
ik ga er in mee. ik wilde alleen tips, geen beschuldigingenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg een beetje en nare smaak in mijn mond van het swap verhaal of het is de goedkope wijndadelijk leest de persoon in kwestie dit en hebben we een flame op onze handen en is heel het nagellak topic vernaggelt door de sfeer. Dus...laten we het vooral in het midden houden wie schuldig is aan wat. Em laat de dames het - met een beetje bemiddeling van Mirjam - toch vooral zelf regelen.
Come on! Het is maar nagellak! Geen dure, speciale of bijzondere. De gang van zaken is absoluut niet netjes, maar laten we hier nu niet met zijn allen over gaan vallen.
Ik heb er iig geen zin in...
Ik kon ook absoluut niks met de hema basecoat, heb nu first & last van CG en die bevalt me welquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:31 schreef Finland. het volgende:
Ik voel me echt een beginneling. Iedere keer als ik er een basecoat onder doe van HEMA mislukt het helemaal, terwijl als ik er niks onder doe het er mooi op zit.
Kutmerk of kutmanier van nagels verven
Het gaat er niet om hoe duur of bijzonder iets is. Het is een principe kwestie. Lis gaat er gewoon vanuit dat alles netjes verzonden word, net als ze die van haar ook netjes verzonnen heeft. Ik was ook flink aan het balen toen een van mijn lakjes wel aan kwam maar andersom niet daar kon die persoon dan wel niets aan doen maar ik was wel weer een lakje kwijt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef Puckzzz het volgende:
Come on! Het is maar nagellak! Geen dure, speciale of bijzondere. De gang van zaken is absoluut niet netjes, maar laten we hier nu niet met zijn allen over gaan vallen.
Ik gebruik helemaal geen base coat!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef Finland. het volgende:
Nu maar even gelakt zonder basecoat. Just Married van Catrice, een supermooie kleur! Hij is nu lekker aan het drogen.
Ah fijn om te horen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef liiszle het volgende:
Update:
PM gehad van betreffend persoon, met de melding dat ze graag tot een oplossing wil komen, en excuses voor voorgaande PM's. dus we gaan ons best weer doen
dat is echt een kut basecoat (vind ik dan), dus ligt waarschijnlijk daar aan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:31 schreef Finland. het volgende:
Ik voel me echt een beginneling. Iedere keer als ik er een basecoat onder doe van HEMA mislukt het helemaal, terwijl als ik er niks onder doe het er mooi op zit.
Ik liever ook niet, tot ik gele plekken kreeg van YDKJ suede en nu durf ik gewoon echt niet meer zonder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal geen base coat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Diconnected het volgende:
Zal morgen foto's posten als ik tijd heb, beetje teringkutdag gehad vandaag. (sorry voor het taalgebruik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Diconnected het volgende:
Zal morgen foto's posten als ik tijd heb, beetje teringkutdag gehad vandaag. (sorry voor het taalgebruik)Oh heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat toch de laatste tijd hoor al paar keer hier dat er mensen opgenomen worden in het ziekenhuis bah.
All good things are wild and free.
De Hema basecoats en ridgefillers vind ik persoonlijk ook prut en beiden hebben mijn nagels ernstig vergeeld. Een basecoat die ik gebruikt heb en die bij de drogist te krijgen is, is Essence Ridge filler. Fillt geen ridges, maar werkt prima als basecoat. Ik heb er in ieder geval nooit verkleuringen aan over gehoudenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:31 schreef Finland. het volgende:
Ja en? Mijn twee pakketjes (1 van MiMu en 1 x Davids) waren ook nooit aangekomen. Ik heb hen toch ook nooit beschuldigd van het 'niet opsturen' terwijl ik zeker weet dat ze dat wel hebben gedaan. Zij waren gelukkig weer zo tof om het nogmaals op te sturen maar ook als ze dat niet hadden gedaan had ik gewoon het af moeten schrijven als pech en TNT ernstig moeten bedanken voor hun slordigheid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe duur of bijzonder iets is. Het is een principe kwestie. Lis gaat er gewoon vanuit dat alles netjes verzonden word, net als ze die van haar ook netjes verzonnen heeft. Ik was ook flink aan het balen toen een van mijn lakjes wel aan kwam maar andersom niet daar kon die persoon dan wel niets aan doen maar ik was wel weer een lakje kwijt.
Als je even goed leest heb ik het nergens over het beschuldigen van andere. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ik heb het alleen over dat jij zei dat het om niks duurs of bijzonders ging.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja en? Mijn twee pakketjes (1 van MiMu en 1 x Davids) waren ook nooit aangekomen. Ik heb hen toch ook nooit beschuldigd van het 'niet opsturen' terwijl ik zeker weet dat ze dat wel hebben gedaan. Zij waren gelukkig weer zo tof om het nogmaals op te sturen maar ook als ze dat niet hadden gedaan had ik gewoon het af moeten schrijven als pech en TNT ernstig moeten bedanken voor hun slordigheid.
Maargoed, de situatie is opgelost lees ik net.
Net gelijk besteld... * miss_dynastie heeft geen ruggengraatquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:13 schreef princess-a het volgende:
is hier ook iemand die het Elle abbonement heeft genomen met de 3 Koh lakjes? Ik vind de kleurtjes leuk op de foto maar zijn ze in het echt ook mooi? Het abbonement komt in principe erg goed uit ivm mijn mode opleiding alleen ik twijfel over de lakjes
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Net gelijk besteld... * miss_dynastie heeft geen ruggengraat
Wat heb je die matte er mooi op zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:48 schreef Sjeen het volgende:
Diconnected
Wat doe je als je weinig tijd hebt en toch een knalkleurtje op je nagels wilt?
Dan gooi je OPI La Paz-itively Hot Matte erop![]()
![]()
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat het er vrijdagmorgen nog mooi op zit voor de rontgenfoto
Pwetty shiniezquote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Correspondent het volgende:
Goedemorgen!Mijn MO-bestelling is binnen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Peacock Greenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pwetty shiniezwelke is dat rechtsonder?
ooh, wat een heerlijke bestellingquote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Yayquote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Dank je!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat heb je die matte er mooi op zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Mehehelzs het volgende:
@ diconnected: sterkte, hoop dat alles snel weer helemaal goed isbah wat een ziekenhuisverhalen allemaal, heel veel sterkte!
whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
![]()
@ diconnected: sterkte, hoop dat alles snel weer helemaal goed isbah wat een ziekenhuisverhalen allemaal, heel veel sterkte!
Oh sjezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
. Meisje toch! Dikke dikke dikke knuffel
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Wut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
Ook stom dat je tot maandag moet wachten
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
![]()
![]()
Ik doe een kaarsje aansteken voor je![]()
quote:21.04.2010:
Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd
faalde voor de brievenbustestquote:Op woensdag 21 april 2010 10:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je het per pakket-post opgestuurd?
goftedommequote:Op woensdag 21 april 2010 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
faalde voor de brievenbustest
Moet je ook in de postzak doeehoeen!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
faalde voor de brievenbustest
volgende keer dus een postpunt zoeken waar zo'n zak staat, en dan in die zak gooienquote:
i know riteeequote:
ja ik wist ook heel niet hoe zwaar het wasquote:Op woensdag 21 april 2010 10:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Moet je ook in de postzak doeehoeen!
ik duim heeel hard voor je
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Was te dikquote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgende keer dus een postpunt zoeken waar zo'n zak staat, en dan in die zak gooien
ik heb namelijk een vrij brede brievenbus, OPI en china glaze passen daar zonder problemen doorheen
![]()
En Dico ook![]()
ja duhhquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt gelijk keukenrol genoeg voor een week.
Een zak? Heb ik voor niks een heel weekend met klamme handen gelopen omdat ik mijn flesje OPI niet door de bus kreeg, en dacht dat alles finaal uit de envelop scheurde bij het erin duwenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgende keer dus een postpunt zoeken waar zo'n zak staat, en dan in die zak gooien
ik heb namelijk een vrij brede brievenbus, OPI en china glaze passen daar zonder problemen doorheen
Bubbelenvelop nemen, die scheuren nietquote:Op woensdag 21 april 2010 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een zak? Heb ik voor niks een heel weekend met klamme handen gelopen omdat ik mijn flesje OPI niet door de bus kreeg, en dacht dat alles finaal uit de envelop scheurde bij het erin duwen.
Staan die bij het postkantoor dan?
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een zak? Heb ik voor niks een heel weekend met klamme handen gelopen omdat ik mijn flesje OPI niet door de bus kreeg, en dacht dat alles finaal uit de envelop scheurde bij het erin duwen.
hier heb je tegenwoordig overal van de tnt-punten in supermarkten enzo, en daar staan altijd postzakkenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat had ik eerst, dat paste helemaaaaaal nietquote:Op woensdag 21 april 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bubbelenvelop nemen, die scheuren niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |