Wat liefquote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn stageplek op een school hebben we nu thema lente in Nederland, ik zou het hebben over molens, dus vandaar de molen
Wat zijn fijne lakjes om mee te stempelen dan?quote:Op maandag 19 april 2010 16:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet te hard drukken misschien. En een goeie dekkende lak werkt bij mij ook meestal wel.
Geweldig!quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn stageplek op een school hebben we nu thema lente in Nederland, ik zou het hebben over molens, dus vandaar de molen
China Glaze Khrome, Romantique of OMG stempelen goed, net als de holo's van Color Club en de Show your Feet lakken van Essencequote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zijn fijne lakjes om mee te stempelen dan?
dankje, was er wel een tijdje mee bezig om al me nagels zo te doen, had hier alleen nog maar me duim gedaanquote:
Nouja ik stempel niet met OPI, CG of iets anders (ik heb maar 2 OPI's ) dus dan rest er alleen nog Essence en alle andere goedkope meuk die ik heb.quote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
hij is echt leuk!quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Vandaag is een rotdag!Dat is mooi verrot! Sterkte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stempel met alle lakken die in 1 of 2 lagen dekkend lakken. De Khrome van CG gaan het beste. Maar heb ook wel een aantal Orly´s en OPI´s die goed stempelen. En verder heb ik een aantal konad lakjes.quote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik morgen nog de stad in ga zal ik kijken ( KV heeft net die 50% korting gehad hequote:Op maandag 19 april 2010 16:55 schreef mirannie het volgende:
Wederom niet in de OP![]()
@ Linnie
Zei je nou dat dat kleurtje er bij jullie nog stondZou je heeeeel misschien voor mij zo eentje willen halen
Geeft niet. Maar wat kost ie?quote:Op maandag 19 april 2010 17:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Als ik morgen nog de stad in ga zal ik kijken ( KV heeft net die 50% korting gehad he)
Ik laat je wat weten!!
Ik geloof ¤ 2.49 maar kan ook wat duurder zijnquote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geeft niet. Maar wat kost ie?
And thank you soooo much!
quote:Op maandag 19 april 2010 16:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Vandaag is een rotdag!SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, die indigo is mooi!quote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef buzzwheedle het volgende:
ben k net een heul bericht aan het intikken, is ut topic vol, dus 2e poging
@ mimu ik kan het me helemaal voorstellen dat het veel is, een blog, een huishouden en school. ik heb er zelf ook al moeite mee en dan ben ik niet eens zo'n fanatiek blogger.ik doe steed s vaker alleen wat foto's zonder tekst.
zeker sneu voor iedereen die op vakantie zou gaan. het is hier dan ook super stil. ik woon onder een aanvliegroute en je hoort nu alleen af en toe een helicopter voor een testvlucht. heel apart![]()
mijn nagels van het weekend, artful van p2 met m66 en indigo illusion van nubar met plate m4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]OMG, te cute!quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn stageplek op een school hebben we nu thema lente in Nederland, ik zou het hebben over molens, dus vandaar de molenHeel mooi kleurtje!quote:
disclaimer
Oh, dat is prima hoor. PM me maar als je er toevallig nog geweest bentquote:Op maandag 19 april 2010 17:27 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik geloof ¤ 2.49 maar kan ook wat duurder zijn![]()
Heb hier geen bonnetje meer liggen.
hel mooiquote:Op maandag 19 april 2010 16:37 schreef Linnie20v het volgende:
Ik spam nog een keer m'n foto![]()
[ afbeelding ]
Manhattan Crazy Colours, Limited Edition naamloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |