Ja die heb ik ook al een paar keer naar me hoofd geslingerd gekregen. Wees dan gewoon eerlijk want dan kun je er nog wat aan veranderen maar ga er niet omheen lopen draaien!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
oh ze verzinnen zukke stomme dingen... naast te duur heb je nog te slim, te dom, te goedkoop, te vrouw, te dik (dat zeggen ze dan niet) of zoals ik laatst, te veel ambitie
Hmm, ik merk weinig verschil eigenlijk. Sommige lakjes lakken gewoon kut, maar dat is meer het lakje zelf dan de finish die 'm rottig maakt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef MissJ het volgende:
Ben ik enige die creme lakken kut vindt lakken? Of iig minder fijn dan bijv holo's en shimmers? Gisteravond had ik echt een giga "bad nailpolish day" zeg![]()
heb geloof ik wel 6 keer mijn nagels opnieuw gelakt en vond niks mooi en het lukte niet enzoUiteindelijk even snel een Opi suede gelakt, maar dat is uiteraard nu al weer flink gechipt
![]()
![]()
En Orly deskundigen, vinden jullie dat die cremes ook zo dik zijn?
Ik vind van wel iig, dus vanavond maar even verdunner erbij doen (heb daar nog geen ervaring mee, dus ben benieuwd of dat nou echt goed gaat werken voor mij)
Goffer wat een kutstreek zegquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Zo heb je werk, en zo ben je weer werkeloos.....![]()
Werkte via een uitzendbureau en het bedrijf heeft iemand anders gevonden die minder dan de helft van mij kost.... Ze waren heel blij met me, maar het was een kwestie van geld...
Wat een idioten daar zeg!! Neem dan gewoon meteen een niksnut voor 3 euro per uur aan! Echt belachelijk dat dit zo maar kan!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Werkte via een uitzendbureau en het bedrijf heeft iemand anders gevonden die minder dan de helft van mij kost.... Ze waren heel blij met me, maar het was een kwestie van geld...
Nou ja zeg! Wat belachelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Allebei ontzettend mooi!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef AmyGrace het volgende:
Helleuw![]()
I sea you met konad bekliederd.. Jammer genoeg een ongelukje gebeurd bij m'n middelvinger, dus het is er al weer af...
[ link | afbeelding ]
Nu zit dit erop (Catrice - Wrapped around my finger)
[ link | afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef AmyGrace het volgende:
Helleuw![]()
I sea you met konad bekliederd.. Jammer genoeg een ongelukje gebeurd bij m'n middelvinger, dus het is er al weer af...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ben erg jaloers op jouw nagels, ze zijn prachtigquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef AmyGrace het volgende:
Helleuw![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Holo's!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gosh Holographic
Lakken is een crime maar het eindresultaat is geweldig!
[ afbeelding ]
ohhh I hope soquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag net dat er vandaag een vliegtuig uit Atlanta is aangekomen op schiphol, dat zou goed nieuws kunnen betekenen voor TD-pakketjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |