Er zitten al een berg flesjes in jullie familyquote:Op maandag 19 april 2010 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, goed plan, m'n zusje wil sowieso de grijze
Bij anderen staat het altijd zo tof he!quote:Op maandag 19 april 2010 19:33 schreef tliciouz het volgende:
Helaas mijn nagels moeten kortwieken, maar dat maakt het kleurtje helemaal goed! Dit is geen roze, maar roze!
[ afbeelding ]
China Glaze - Laced Up. Mede mogelijk gemaakt door stormqueen
Glitturz vind ik wat minder, maar All Accessquote:Op maandag 19 april 2010 18:25 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn nagels van de afgelopen week. Helaas hebben pink en wijsvinger het klussen niet overleefd dus vanaaf ff nieuwe tips zetten.
GlitturZ
[ afbeelding ]
Verwijderen van de GlitturZ
[ afbeelding ]
Essence All Access
[ afbeelding ]
aan de schuifjes moeten trekken om de kleuren wat meer in de buurt te laten komen.
Op deze foto lijkt ie op een lakje wat ik ook hebquote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehe, ik vind Fiets wel tof.
Nagels van vandaag: OPI Meet Me On The Star Ferry. Zo blij dat ik nu een heel flesje heb en geen gebarsten.
[ afbeelding ]
M'n pinknagel ziet er maf uit zo.Zal de houding wel wezen.
Gruwelijkquote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef Mirjam het volgende:
catrice big spender wanted!
[ afbeelding ]
Mooie kleurtjesquote:Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Ik heb er twee uit Letland gekregen en ben zo blij met de lakken! Ben erg blij dat ik ze nu gewoon kan bestellenFotootjes:
[ afbeelding ]
Luxury Purple
[ afbeelding ]
My blue heaven
Quickquote ftwquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:36 schreef Puckzzz het volgende:
Dat je zin in die quotes in quote hebt, ik ben daar veuls te lui voor
quote:Op maandag 19 april 2010 23:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Linnie....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Linnie20v op 20-04-2010 09:14:17 ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:05 schreef Linnie20v het volgende:
[..]Koffer pakken Linnie!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er ook niet goed mee overweg hoor, met cremes. De enige creme waar ik mee overweg kan is snowcone van Orly.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef MissJ het volgende:
Ben ik enige die creme lakken kut vindt lakken? Of iig minder fijn dan bijv holo's en shimmers? Gisteravond had ik echt een giga "bad nailpolish day" zeg![]()
heb geloof ik wel 6 keer mijn nagels opnieuw gelakt en vond niks mooi en het lukte niet enzoUiteindelijk even snel een Opi suede gelakt, maar dat is uiteraard nu al weer flink gechipt
![]()
![]()
En Orly deskundigen, vinden jullie dat die cremes ook zo dik zijn?
Ik vind van wel iig, dus vanavond maar even verdunner erbij doen (heb daar nog geen ervaring mee, dus ben benieuwd of dat nou echt goed gaat werken voor mij)
Ik heb alleen maar cremes dus geen ervaring met anderequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef MissJ het volgende:
Ben ik enige die creme lakken kut vindt lakken? Of iig minder fijn dan bijv holo's en shimmers? Gisteravond had ik echt een giga "bad nailpolish day" zeg![]()
heb geloof ik wel 6 keer mijn nagels opnieuw gelakt en vond niks mooi en het lukte niet enzoUiteindelijk even snel een Opi suede gelakt, maar dat is uiteraard nu al weer flink gechipt
![]()
![]()
Ik vind van wel iig, dus vanavond maar even verdunner erbij doen (heb daar nog geen ervaring mee, dus ben benieuwd of dat nou echt goed gaat werken voor mij)
Heb ik ook. Wordt heel lelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 @ 11:03 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt ie op een lakje wat ik ook hebZitten er microglitters in?
Mooiquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het zonnetje is 'ie wel aardig anders van kleur hoor, zie maar:
[ afbeelding ]
Echt? Bij het zwembad?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Zo heb je werk, en zo ben je weer werkeloos.....![]()
Werkte via een uitzendbureau en het bedrijf heeft iemand anders gevonden die minder dan de helft van mij kost.... Ze waren heel blij met me, maar het was een kwestie van geld...
Ja, echt! Bij het zwembad idd.... En het mevrouwtje bleef maar zeggen hoe blij ze met me waren en hoe een goede kracht ik wel niet was...Ja, daar heb ik toch geen hol aan, ik heb nu geen werk meer...quote:
Inderdaad, zo voel ik dat ook altijd, hou gewoon je smoel en geef me m'n werk terugquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt! Bij het zwembad idd.... En het mevrouwtje bleef maar zeggen hoe blij ze met me waren en hoe een goede kracht ik wel niet was...Ja, daar heb ik toch geen hol aan, ik heb nu geen werk meer...
Dat ja! Nou ja, kan ik weer extra nagels lakken endezo...quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inderdaad, zo voel ik dat ook altijd, hou gewoon je smoel en geef me m'n werk terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |