abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:42:45 #205
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80535596
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Sparkling*nails op ebay

Nubar zelf verzendt helaas (nog) niet naar NL
dat wist ik idd wel, maar wist niet zeker of er nog andere sites waren.
ff gluern bij sparkling*nails wat zoiets nou kost, thanks
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80535607
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nouja, je kunt op z'n minst samen tot een tussenweg komen, niet reageren is natuurlijk een tikje onbeschoft.
is het iemand van hier?
want dan is het m.i. wel vrij ongemakkelijk om het ook hier te bespreken
mjha, betreffend persoon is heel afentoe hier te vinden, maar reageert nergens op, dus kan er ook niet samen bespreken.. vandaar de vraag hier.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_80535637
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:37 schreef liiszle het volgende:
hay dames, ik heb een vraaagje aan jullie.

Ik had met iemand een Swap-deal gemaakt.
ik heb mijn lakje al bijna 2 weken geleden op de bus gedaan, zij haar eigen lakje nog niet.
ik heb gezegd dat ik dit niet vond kloppen, dat je tegelijk de lakjes op de post moet doen.
nu is mijn lakje nog steeds niet aangekomen, en beschuldigd ze mij van 'niet op de post gedaan hebben , zodat ik straks haar lakje heb en zij geen.'

nu komt het er dus op neer, dat waarschijnlijk ik helemaal géén lakje krijg, en de beschuldiging van Achterhouding heb.
wat moet ik hier mee doen?
Dat is het nare, je kunt er erg weinig aan doen. Van mij is er ook een lakje verdwenen wat ik had verstuurd. Uiteindelijk heb ik dat opgelost door nog een ander lakje te sturen. Ondanks dat die ander dat in principe niet nodig vond, maar ik voelde me gewoon heel lullig ook al kon ik er niks aan doen.

Overigens vind ik het knap idioot dat die persoon gewoon heeft zitten wachten tot jouw lakje binnen was, beetje krom lijkt me zo!!

Aangezien het om nagellak gaat zou ik verder geen stappen ondernemen en met deze persoon verder nooit meer swappen...
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:44:53 #208
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80535686
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef liiszle het volgende:

[..]

mjha, betreffend persoon is heel afentoe hier te vinden, maar reageert nergens op, dus kan er ook niet samen bespreken.. vandaar de vraag hier.
ah, zo.
balen
pi_80535725
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nouja, je kunt op z'n minst samen tot een tussenweg komen, niet reageren is natuurlijk een tikje onbeschoft.
is het iemand van hier?
want dan is het m.i. wel vrij ongemakkelijk om het ook hier te bespreken
Nou, als die persoon niet reageert op PM vind ik juist dat het wel naar buiten gebracht mag worden hier.
pi_80535748
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat wist ik idd wel, maar wist niet zeker of er nog andere sites waren.
ff gluern bij sparkling*nails wat zoiets nou kost, thanks
$ 6,49 of $ 7,49 dacht ik
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:47:00 #211
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80535787
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef Daph_ het volgende:

[..]

$ 6,49 of $ 7,49 dacht ik
7,49 idd, en 3,99 shipping
pi_80535791
Is de persoon in kwestie wel nog gewoon online geweest/ heeft ze nog gepost?
pi_80535819
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nou, als die persoon niet reageert op PM vind ik juist dat het wel naar buiten gebracht mag worden hier.
het is dan ook niet als zwartmaken naar betreffend persoon bedoeld, meer als wat moet ik doen. dus dan denk ik ook wel dat het kan
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_80535922
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef liiszle het volgende:

[..]

het is dan ook niet als zwartmaken naar betreffend persoon bedoeld, meer als wat moet ik doen. dus dan denk ik ook wel dat het kan
Wilde jij trouwens absolutely alice nog??
pi_80535934
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Linnie20v het volgende:
Is de persoon in kwestie wel nog gewoon online geweest/ heeft ze nog gepost?
ik heb dus vanmiddag een PM gehad met;

Vrij vertaald:
wil je mij gewoon laten geloven dat jij hem op de post hebt gedaan zonder dat te doen zodat je alleen mijn lakje binnen krijgt..

dit is dus van vanmiddag. terwijl ik afgelopen week al 2 berichten naar haar heb gestuurd zonder antwoord op te hebben gehad.
pi_80535986
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef mirannie het volgende:

[..]

Wilde jij trouwens absolutely alice nog??
nog steeds op dat lakje. alleen nog geen tijd gehad om te kijken wat ik er tegen kan ruilen.
komt nog dus
pi_80536014
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef liiszle het volgende:

[..]

Vrij vertaald:
wil je mij gewoon laten geloven dat jij hem op de post hebt gedaan zonder dat te doen zodat je alleen mijn lakje binnen krijgt..

dit is dus van vanmiddag. terwijl ik afgelopen week al 2 berichten naar haar heb gestuurd zonder antwoord op te hebben gehad.
Nou ja zeg!! Zij is degene die haar lakje pas wilde versturen als de jouwe binnen was en dan gaat ze jou lopen beschuldigen
pi_80536039
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:50 schreef liiszle het volgende:

[..]

nog steeds op dat lakje. alleen nog geen tijd gehad om te kijken wat ik er tegen kan ruilen.
komt nog dus
Geen probleem, vooralsnog staat ie voor je vast
  PR/Manusje van alles dinsdag 20 april 2010 @ 20:52:17 #219
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_80536060
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:51 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nou ja zeg!! Zij is degene die haar lakje pas wilde versturen als de jouwe binnen was en dan gaat ze jou lopen beschuldigen
inderdaad...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_80536074
Ohw beetje pauperig. Ben nu langzaam wel benieuwd wie het is.
Is het een swapdoos-deelnemer?
pi_80536080
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef mirannie het volgende:

[..]

mee eens. Denk dat het ook handig is voor de rest om te weten met wie je beter niet kunt swappen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2010 @ 20:53:09 #222
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_80536109
quote:

[..]

Vrij vertaald:

Wat een valse kut. Toch niet iemand die hier post he?
Ik zou d'r aan de schandpaal nagelen .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_80536110
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 @ 20:52 schreef Linnie20v het volgende:
Ohw beetje pauperig. Ben nu langzaam wel benieuwd wie het is.
Is het een swapdoos-deelnemer?
Oh, gaan we wieishet spelen? .

Ik moet mijn nagels even lakken
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:53:23 #224
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80536123
laten we er geen heksenjacht van maken alsjeblieft.

als het nodig is wil ik wel een bemiddelpoging doen, maar ik beloof geen garanties
pi_80536132
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef MissJ het volgende:

[..]

mee eens. Denk dat het ook handig is voor de rest om te weten met wie je beter niet kunt swappen.
in V&A hebben ze toch zo'n user review topic? met wie het fijn verkopen is en wie je beter kan mijden?
pi_80536134
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:52 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ja, precies!
pi_80536163
tevens noem ik geen namen.. wil er eerst proberen met betreffend persoon uit te komen
mocht dat niet lukken, zal ik eerst mirjam proberen voordat ik dingen loslaat.

iig bedankt meiden!
pi_80536187
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:53 schreef liiszle het volgende:

[..]

in V&A hebben ze toch zo'n user review topic? met wie het fijn verkopen is en wie je beter kan mijden?
geen idee, maar dat zou een goeie zijn om te melden
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_80536278
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:54 schreef liiszle het volgende:
tevens noem ik geen namen.. wil er eerst proberen met betreffend persoon uit te komen
mocht dat niet lukken, zal ik eerst mirjam proberen voordat ik dingen loslaat.

iig bedankt meiden!
Ben bang dat gezien de strekking van dat mailtje van vanmiddag je hier niet meer samen uit gaat komen...
pi_80536331
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef MissJ het volgende:

[..]

Erg tof! Met de losse hand gedaan?
en grappig, jouw nagels lijken onwijs op mijn nagels qua lengte en vorm
Ja met losse hand, ik krijg allemaal leuke reacties terwijl ik het zelf niets vind, toch maar vaker doen dus!
Ja dat zag ik ja, normaal zijn ze allemaal wat jammer maar ze breken met bosjes af

De rest bedankt allemaal
All good things are wild and free.
pi_80536624
quote:

[..]

Vrij vertaald:

Nouja zeg.... Zo ga je toch niet met mensen om
pi_80536653
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:53 schreef liiszle het volgende:

[..]

Ja klopt dit topic bedoel je vast : [V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopers
Ik heb er ook een keer wat geplaatst omdat iets niet klopte, ging overigens niet over een lakje. Maar toen heeft een modje haar gepm't en toen zijn we er gelukkig uitgekomen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:18:28 #233
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80537314
Hey ladies!

Dank jullie voor de reacties nog! Ik ben maar weer druk verder aan het zoeken...

Ooi86: Die heb ik toevallig vandaag ook op

Chanty 87: Gave combi!

Die models-own foto's: tof!!

Tliciouz: toffe panternagels!!

Puckzzz: mooie kleur, welke is dat?

Liiszle: Wat een bummer... Denk je leuk te swappen, krijg je dat...
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:31:13 #234
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_80537938
Ik voel me echt een beginneling . Iedere keer als ik er een basecoat onder doe van HEMA mislukt het helemaal, terwijl als ik er niks onder doe het er mooi op zit.

Kutmerk of kutmanier van nagels verven
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:32:08 #235
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80537982
Ik krijg een beetje en nare smaak in mijn mond van het swap verhaal of het is de goedkope wijn dadelijk leest de persoon in kwestie dit en hebben we een flame op onze handen en is heel het nagellak topic vernaggelt door de sfeer. Dus...laten we het vooral in het midden houden wie schuldig is aan wat. Em laat de dames het - met een beetje bemiddeling van Mirjam - toch vooral zelf regelen.
Come on! Het is maar nagellak! Geen dure, speciale of bijzondere. De gang van zaken is absoluut niet netjes, maar laten we hier nu niet met zijn allen over gaan vallen.

Ik heb er iig geen zin in...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_80538219
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg een beetje en nare smaak in mijn mond van het swap verhaal of het is de goedkope wijn dadelijk leest de persoon in kwestie dit en hebben we een flame op onze handen en is heel het nagellak topic vernaggelt door de sfeer. Dus...laten we het vooral in het midden houden wie schuldig is aan wat. Em laat de dames het - met een beetje bemiddeling van Mirjam - toch vooral zelf regelen.
Come on! Het is maar nagellak! Geen dure, speciale of bijzondere. De gang van zaken is absoluut niet netjes, maar laten we hier nu niet met zijn allen over gaan vallen.

Ik heb er iig geen zin in...
ik ga er in mee. ik wilde alleen tips, geen beschuldigingen
dus laten we het verder ook zo houden.
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:46:28 #237
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_80538698
Nu maar even gelakt zonder basecoat. Just Married van Catrice, een supermooie kleur! Hij is nu lekker aan het drogen.
pi_80539012
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:31 schreef Finland. het volgende:
Ik voel me echt een beginneling . Iedere keer als ik er een basecoat onder doe van HEMA mislukt het helemaal, terwijl als ik er niks onder doe het er mooi op zit.

Ik kon ook absoluut niks met de hema basecoat, heb nu first & last van CG en die bevalt me wel
pi_80539035
Update:
PM gehad van betreffend persoon, met de melding dat ze graag tot een oplossing wil komen, en excuses voor voorgaande PM's. dus we gaan ons best weer doen
pi_80539070
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef Puckzzz het volgende:
Het gaat er niet om hoe duur of bijzonder iets is. Het is een principe kwestie. Lis gaat er gewoon vanuit dat alles netjes verzonden word, net als ze die van haar ook netjes verzonnen heeft. Ik was ook flink aan het balen toen een van mijn lakjes wel aan kwam maar andersom niet daar kon die persoon dan wel niets aan doen maar ik was wel weer een lakje kwijt.
pi_80539150
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:46 schreef Finland. het volgende:
Nu maar even gelakt zonder basecoat. Just Married van Catrice, een supermooie kleur! Hij is nu lekker aan het drogen.
Ik gebruik helemaal geen base coat!
pi_80539169
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef liiszle het volgende:
Update:
PM gehad van betreffend persoon, met de melding dat ze graag tot een oplossing wil komen, en excuses voor voorgaande PM's. dus we gaan ons best weer doen
Ah fijn om te horen!
pi_80539291
quote:

dat is echt een kut basecoat (vind ik dan), dus ligt waarschijnlijk daar aan.
Welke ik goed vind:
rigdefiller van de Etos
pi_80539325
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik gebruik helemaal geen base coat!
Ik liever ook niet, tot ik gele plekken kreeg van YDKJ suede en nu durf ik gewoon echt niet meer zonder.
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:21:56 #245
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80540521
Zal morgen foto's posten als ik tijd heb, beetje teringkutdag gehad vandaag. (sorry voor het taalgebruik)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_80540621
sterkte Diconnected... vervelend hopen dat het allemaal mee valt!
pi_80540662
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Diconnected het volgende:
Zal morgen foto's posten als ik tijd heb, beetje teringkutdag gehad vandaag. (sorry voor het taalgebruik)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:25:39 #248
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_80540729
heel erg veel sterkte Diconnected
pi_80540837
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Diconnected het volgende:
SPOILER
Oh heel veel sterkte! Wat is dat toch de laatste tijd hoor al paar keer hier dat er mensen opgenomen worden in het ziekenhuis bah.
pi_80540973
quote:

De Hema basecoats en ridgefillers vind ik persoonlijk ook prut en beiden hebben mijn nagels ernstig vergeeld. Een basecoat die ik gebruikt heb en die bij de drogist te krijgen is, is Essence Ridge filler. Fillt geen ridges, maar werkt prima als basecoat. Ik heb er in ieder geval nooit verkleuringen aan over gehouden
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:32:08 #251
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_80541091
@Diconnected
Sterkte!
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:36:47 #252
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80541328
Sterkte Diconnected
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:52:28 #253
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80542094
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Het gaat er niet om hoe duur of bijzonder iets is. Het is een principe kwestie. Lis gaat er gewoon vanuit dat alles netjes verzonden word, net als ze die van haar ook netjes verzonnen heeft. Ik was ook flink aan het balen toen een van mijn lakjes wel aan kwam maar andersom niet daar kon die persoon dan wel niets aan doen maar ik was wel weer een lakje kwijt.
Ja en? Mijn twee pakketjes (1 van MiMu en 1 x Davids) waren ook nooit aangekomen. Ik heb hen toch ook nooit beschuldigd van het 'niet opsturen' terwijl ik zeker weet dat ze dat wel hebben gedaan. Zij waren gelukkig weer zo tof om het nogmaals op te sturen maar ook als ze dat niet hadden gedaan had ik gewoon het af moeten schrijven als pech en TNT ernstig moeten bedanken voor hun slordigheid.

Maargoed, de situatie is opgelost lees ik net.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_80542183
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:52 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja en? Mijn twee pakketjes (1 van MiMu en 1 x Davids) waren ook nooit aangekomen. Ik heb hen toch ook nooit beschuldigd van het 'niet opsturen' terwijl ik zeker weet dat ze dat wel hebben gedaan. Zij waren gelukkig weer zo tof om het nogmaals op te sturen maar ook als ze dat niet hadden gedaan had ik gewoon het af moeten schrijven als pech en TNT ernstig moeten bedanken voor hun slordigheid.

Maargoed, de situatie is opgelost lees ik net.
Als je even goed leest heb ik het nergens over het beschuldigen van andere. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ik heb het alleen over dat jij zei dat het om niks duurs of bijzonders ging.
pi_80542866
Ik hou ook van jullie !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')