Net gelijk besteld... * miss_dynastie heeft geen ruggengraatquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:13 schreef princess-a het volgende:
is hier ook iemand die het Elle abbonement heeft genomen met de 3 Koh lakjes? Ik vind de kleurtjes leuk op de foto maar zijn ze in het echt ook mooi? Het abbonement komt in principe erg goed uit ivm mijn mode opleiding alleen ik twijfel over de lakjes
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Net gelijk besteld... * miss_dynastie heeft geen ruggengraat
Wat heb je die matte er mooi op zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:48 schreef Sjeen het volgende:
Diconnected
Wat doe je als je weinig tijd hebt en toch een knalkleurtje op je nagels wilt?
Dan gooi je OPI La Paz-itively Hot Matte erop![]()
![]()
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat het er vrijdagmorgen nog mooi op zit voor de rontgenfoto
Pwetty shiniezquote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Correspondent het volgende:
Goedemorgen!Mijn MO-bestelling is binnen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Peacock Greenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pwetty shiniezwelke is dat rechtsonder?
ooh, wat een heerlijke bestellingquote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Yayquote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Dank je!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat heb je die matte er mooi op zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Mehehelzs het volgende:
@ diconnected: sterkte, hoop dat alles snel weer helemaal goed isbah wat een ziekenhuisverhalen allemaal, heel veel sterkte!
whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
![]()
@ diconnected: sterkte, hoop dat alles snel weer helemaal goed isbah wat een ziekenhuisverhalen allemaal, heel veel sterkte!
Oh sjezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
. Meisje toch! Dikke dikke dikke knuffel
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Wut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
Ook stom dat je tot maandag moet wachten
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
![]()
![]()
Ik doe een kaarsje aansteken voor je![]()
quote:21.04.2010:
Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd
faalde voor de brievenbustestquote:Op woensdag 21 april 2010 10:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je het per pakket-post opgestuurd?
goftedommequote:Op woensdag 21 april 2010 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
faalde voor de brievenbustest
Moet je ook in de postzak doeehoeen!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
faalde voor de brievenbustest
volgende keer dus een postpunt zoeken waar zo'n zak staat, en dan in die zak gooienquote:
i know riteeequote:
ja ik wist ook heel niet hoe zwaar het wasquote:Op woensdag 21 april 2010 10:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Moet je ook in de postzak doeehoeen!
ik duim heeel hard voor je
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Was te dikquote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgende keer dus een postpunt zoeken waar zo'n zak staat, en dan in die zak gooien
ik heb namelijk een vrij brede brievenbus, OPI en china glaze passen daar zonder problemen doorheen
![]()
En Dico ook![]()
ja duhhquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt gelijk keukenrol genoeg voor een week.
Een zak? Heb ik voor niks een heel weekend met klamme handen gelopen omdat ik mijn flesje OPI niet door de bus kreeg, en dacht dat alles finaal uit de envelop scheurde bij het erin duwenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgende keer dus een postpunt zoeken waar zo'n zak staat, en dan in die zak gooien
ik heb namelijk een vrij brede brievenbus, OPI en china glaze passen daar zonder problemen doorheen
Bubbelenvelop nemen, die scheuren nietquote:Op woensdag 21 april 2010 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een zak? Heb ik voor niks een heel weekend met klamme handen gelopen omdat ik mijn flesje OPI niet door de bus kreeg, en dacht dat alles finaal uit de envelop scheurde bij het erin duwen.
Staan die bij het postkantoor dan?
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een zak? Heb ik voor niks een heel weekend met klamme handen gelopen omdat ik mijn flesje OPI niet door de bus kreeg, en dacht dat alles finaal uit de envelop scheurde bij het erin duwen.
hier heb je tegenwoordig overal van de tnt-punten in supermarkten enzo, en daar staan altijd postzakkenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat had ik eerst, dat paste helemaaaaaal nietquote:Op woensdag 21 april 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bubbelenvelop nemen, die scheuren niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |