Ja en? Mijn twee pakketjes (1 van MiMu en 1 x Davids) waren ook nooit aangekomen. Ik heb hen toch ook nooit beschuldigd van het 'niet opsturen' terwijl ik zeker weet dat ze dat wel hebben gedaan. Zij waren gelukkig weer zo tof om het nogmaals op te sturen maar ook als ze dat niet hadden gedaan had ik gewoon het af moeten schrijven als pech en TNT ernstig moeten bedanken voor hun slordigheid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe duur of bijzonder iets is. Het is een principe kwestie. Lis gaat er gewoon vanuit dat alles netjes verzonden word, net als ze die van haar ook netjes verzonnen heeft. Ik was ook flink aan het balen toen een van mijn lakjes wel aan kwam maar andersom niet daar kon die persoon dan wel niets aan doen maar ik was wel weer een lakje kwijt.
Als je even goed leest heb ik het nergens over het beschuldigen van andere. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ik heb het alleen over dat jij zei dat het om niks duurs of bijzonders ging.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja en? Mijn twee pakketjes (1 van MiMu en 1 x Davids) waren ook nooit aangekomen. Ik heb hen toch ook nooit beschuldigd van het 'niet opsturen' terwijl ik zeker weet dat ze dat wel hebben gedaan. Zij waren gelukkig weer zo tof om het nogmaals op te sturen maar ook als ze dat niet hadden gedaan had ik gewoon het af moeten schrijven als pech en TNT ernstig moeten bedanken voor hun slordigheid.
Maargoed, de situatie is opgelost lees ik net.
Net gelijk besteld... * miss_dynastie heeft geen ruggengraatquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:13 schreef princess-a het volgende:
is hier ook iemand die het Elle abbonement heeft genomen met de 3 Koh lakjes? Ik vind de kleurtjes leuk op de foto maar zijn ze in het echt ook mooi? Het abbonement komt in principe erg goed uit ivm mijn mode opleiding alleen ik twijfel over de lakjes
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Net gelijk besteld... * miss_dynastie heeft geen ruggengraat
Wat heb je die matte er mooi op zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:48 schreef Sjeen het volgende:
Diconnected
Wat doe je als je weinig tijd hebt en toch een knalkleurtje op je nagels wilt?
Dan gooi je OPI La Paz-itively Hot Matte erop![]()
![]()
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat het er vrijdagmorgen nog mooi op zit voor de rontgenfoto
Pwetty shiniezquote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Correspondent het volgende:
Goedemorgen!Mijn MO-bestelling is binnen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Peacock Greenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pwetty shiniezwelke is dat rechtsonder?
ooh, wat een heerlijke bestellingquote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Yayquote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Dank je!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat heb je die matte er mooi op zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Mehehelzs het volgende:
@ diconnected: sterkte, hoop dat alles snel weer helemaal goed isbah wat een ziekenhuisverhalen allemaal, heel veel sterkte!
whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Mehehelzs het volgende:
@ diconnected: sterkte, hoop dat alles snel weer helemaal goed isbah wat een ziekenhuisverhalen allemaal, heel veel sterkte!
Oh sjezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
. Meisje toch! Dikke dikke dikke knuffel
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |