Swatch jij eens snel door, ik wil voor 30 april een bestelling plaatsen :_.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:38 schreef Daph_ het volgende:
@ Debsterr mijn favo's tot nu toe (heb nog niet alles geswatcht):
[ afbeelding ]
Betty Blue
[ afbeelding ]
Slate Green
Heb gisteren Magenta Divine geswatcht, zal vanavond even foto's uitzoeken
Oh moet ik alles swatchen voor je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Swatch jij eens snel door, ik wil voor 30 april een bestelling plaatsen :_.
Slate green gaat sowieso in de bestelling, net als disco mix. Denk dat ik lemon merinque oversla, ik ben heel snel heeeeel erg wit, en pastelgeel.. ik zie het niet gebeuren bij mij.
Er komen geen douanakosten ofzo bij toch, als je bij Models Own besteld?
Nope, komt uit Engeland, dus geen douanequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:13 schreef Debsterr het volgende:
Er komen geen douanakosten ofzo bij toch, als je bij Models Own besteld?
Oh de smilie was misluktquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh moet ik alles swatchen voor je?Mijn hemel, dat red ik nooit voor 30 april!
Volgende week ga ik vier ochtenden in de week werken. Spannennndddddd
Ja, Nude Beige stond er al op, en wordt nu nog eens bevestigdquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef Correspondent het volgende:
Hoi allemaal, hier de Correspondent van PeRi, ik lurk hier wel eens..
Een van mijn favorieten van Models Own is Nude Beige.
[ afbeelding ]
De kleur is wel wat lastig vast te leggen.
Slate Green is ook één van m'n lievelings.
[ afbeelding ]
Zonder cleanup![]()
.
Fotootje van mijn vorige bestelling, er is weer een nieuwe lading onderweg.
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik dus alquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nope, komt uit Engeland, dus geen douane
Ennne... je vergeet me toch niet heIk ga wel op 29 april op vakantie
You´ve got mailquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus al! PM maar welke je wilt anders vergeet ik het weer enzo. Dat geldt dus voor iedereen die wil meebestellen, ik ga alleen niet keiveel voorschieten dus kan zijn dat niet iedereen mag meebestellen uiteindelijk
.
Nee, wel met Orly en Herome WICquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef princess-a het volgende:
hebben jullie wel eens met Models own lakjes dat je het kwastje er uit draait? Ik had gisteravond een dop zonder kwastje in mn hand
Nice! I like comparisons!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu P2 Glory op en volgens mij is het een dupe van OPI at your Quebec & Call... op het nagelwiel leken ze erg op elkaar, de P2 dekt wel beter. Zal morgen een comparison doen
Haha nee ik zou alle Models Own lakken swatchen maar er kwamen steeds lakken tussendoor hihiquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh de smilie was mislukthet moet natuurlijk niet
. Spannend zeg! Hoop dat het allemaal lekker gaat
.
[..]
Ja, Nude Beige stond er al op, en wordt nu nog eens bevestigd. Welkom, overigens
.
Eindelijk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder cleanup![]()
.
[ afbeelding ]
MOOIquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef AmyGrace het volgende:
Helleuw![]()
I sea you met konad bekliederd.. Jammer genoeg een ongelukje gebeurd bij m'n middelvinger, dus het is er al weer af...
[ link | afbeelding ]
Nu zit dit erop (Catrice - Wrapped around my finger)
[ link | afbeelding ]
Hondje!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder cleanup![]()
.
[ afbeelding ]
Hondjesquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hondje!!![]()
Welkom!en die laatste foto
hoe is die witte, dekt die wat?
Voor een eerste keer toch zeker niet slecht gelukt hoor!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Oke dames, niet gaan lachen! Wat doe je uit verveling? Dit dus. Nog nooit wat anders gedaan/geprobeerd op me nagels dan een cremelakje, nooit een konad of iets. En nu zag ik in een vorig topic een panterprintje dus dacht laat ik het eens proberenen wil het toch met jullie delen, ik zal er alleen nooit mee naar buiten gaan.
[ afbeelding ]
Oeh 2 laagjes is wel heel goed nieuws! Thnx for trying!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Correspondent het volgende:
Puckzzz, Snow White van Models Own dekt in 2 laagjes. Ik heb 'm per ongeluk gesmudged (áltijd gaat de bel of telefoon als ik aan het lakken ben! ), dus ik maak maar even geen foto
.
Ik vind het harstikke leukquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Oke dames, niet gaan lachen! Wat doe je uit verveling? Dit dus. Nog nooit wat anders gedaan/geprobeerd op me nagels dan een cremelakje, nooit een konad of iets. En nu zag ik in een vorig topic een panterprintje dus dacht laat ik het eens proberenen wil het toch met jullie delen, ik zal er alleen nooit mee naar buiten gaan.
[ afbeelding ]
PM maar, dan zet ik je erbij op het lijstjequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh 2 laagjes is wel heel goed nieuws! Thnx for trying!
Debs...als je nog een plaatsje over hebt dan zou ik die wel graag meebestellen![]()
Mooie kleurencombi Tliciouz!iedereen aan de prikkers en panterprintjes lately?
![]()
Vooruit danquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
PM maar, dan zet ik je erbij op het lijstje.
ik heb een 30% kortingscode van modelsown, heb je daar wat aan, of had je die zelf ook nog?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
PM maar, dan zet ik je erbij op het lijstje.
dekentje d'r bij!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef Mirjam het volgende:
zo'n deurmat ligt nog vrij oncomfortabel hoor
Thanks maar die heb ik inderdaad alquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb een 30% kortingscode van modelsown, heb je daar wat aan, of had je die zelf ook nog?
okquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks maar die heb ik inderdaad aldat en mijn bonus van 't werk is de bestelreden
.
Erg tof! Met de losse hand gedaan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mee naar buiten gaan, ik vind het tofquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |