Lapoquote:https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AvYiJYnYkcU5dFJEelcwY0FwS0ROVXJkUmRxYjFqSnc&hl=nl
Tahtah! Stiekem heb ik er nog veel meer, maar die gebruik ik nooit, waren ooit nog van mijn moeder. En ik heb de essencelakjes er niet tussen gezet.
Ook dat nogquote:Op zondag 4 april 2010 18:19 schreef PartyHardy het volgende:
Is het niet nummer 125 ? nu zijn er 2 topics van 124..
TVP
Haha wel toevallig dat 2 mensen diezelfde fout maaktenquote:
Haha ja!quote:Op zondag 4 april 2010 18:22 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha wel toevallig dat 2 mensen diezelfde fout maakten
quote:
Ah oke! Sorryquote:Op zondag 4 april 2010 18:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]en ook even, de laatste post (Post 300) opent het nieuwe topic! Ook even fijn voor de allernieuwste, dat ze het even weten. Dit is om dit soort situaties te voorkomen, dat er 2 (of 10 mensen, voor hetzelfde geld) een nieuw topic openen, denk ik
quote:Op zondag 4 april 2010 18:20 schreef Spring10 het volgende:
Hé, waren we niet al bij #125?
Anyway, tvp met stashfoto.
't Past nog in 1 la, en er zit ook nog veel bij wat ik wil swappen...
Nog zo onschuldigquote:
Ik heb ook color club iets goedkoper alleen nog niet zoveel soorten.quote:Op zondag 4 april 2010 17:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ooit eens van Libresse/Always gekregen![]()
[..]
Ik zag het, ik zal ze eens mailen dat de site het niet doet.. Mja hun e-mailadres is ook @colorclub.eu dus mss doet die het ook niet
EDIT: e-mailadres doet het niet meer.. erg vreemd.![]()
EDITEDIT: Heb even rondgegoogled en dit is ook 1 van hun site's: http://www.miyoshi.nl/
Daar kun je ook Color Club kopen.
BFF heb ik op voorraad!quote:Op zondag 4 april 2010 13:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Wordt er nog weleens wat geruild of verkocht? Ik ben namelijk echt héél ernstig op zoek naar China Glaze BFF en High Hopes....Ebay schiet niet op, dat kost me de hoofdprijs en ik kan echt eventjes niet een volledig bestelling op TD doen
Wat een leuk stashjequote:
Ja hoor is primaquote:Op zondag 4 april 2010 18:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Vindt je het goed als ik een artikeltje schrijf op mijn website over je shop?
hijs geweldigquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Lindytje het volgende:
Tof!! Waarmee heb je dat gedaan? Is dat een konad-plate?
quote:
Mooi stukjequote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://deltacephei.nl/nailpolish-fashion/
Dank jequote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://deltacephei.nl/nailpolish-fashion/
aahw thanks!quote:Op zondag 4 april 2010 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb jouw weblog ook bij ons neergezet
Oeh, die is wel gaafquote:Op zondag 4 april 2010 19:14 schreef moussy het volgende:
[..]M24 is het.. geen fullnale, dus het was ff pielen.
[ afbeelding ]
nicequote:Op zondag 4 april 2010 20:35 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 april 2010 20:35 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest:
[ afbeelding ]
Errr, Lola ennn. Fantaseaquote:Op zondag 4 april 2010 @ 20:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooie collectie![]()
Welke 2 orly's zijn dat op foto 5?
oew...Fantasea zet hem op mijn wenslijsje erbijquote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Errr, Lola ennn. Fantasea![]()
Die is heel mooi.
Dankje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest:
[ afbeelding ]
gewoon proberen misschien geeft het wel een leuk effectquote:Op zondag 4 april 2010 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, ik ben gewoon te lam om m'n nagels te lakken.
Het gaat niet bestquote:Op zondag 4 april 2010 21:03 schreef miss--moana het volgende:
[..]
gewoon proberen misschien geeft het wel een leuk effect
Ik ken het gevoel! Wil eigenlijk iets anders gaan doen maar de I Sea You zit nog perfect en ik ben echt aan het lamballen en uitrusten van een druk weekend.quote:Op zondag 4 april 2010 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, ik ben gewoon te lam om m'n nagels te lakken.
Ik ga even kijken, dank je!! Hoop dat die prijzen net zo zijn als wat jij op je site had gezetquote:Op zondag 4 april 2010 17:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ooit eens van Libresse/Always gekregen![]()
[..]
Ik zag het, ik zal ze eens mailen dat de site het niet doet.. Mja hun e-mailadres is ook @colorclub.eu dus mss doet die het ook niet
EDIT: e-mailadres doet het niet meer.. erg vreemd.![]()
EDITEDIT: Heb even rondgegoogled en dit is ook 1 van hun site's: http://www.miyoshi.nl/
Daar kun je ook Color Club kopen.
Ik lurk al een half jaar mee en ik heb me aardig in weten te houden.quote:Op zondag 4 april 2010 18:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nog zo onschuldigmaar wacht maar tot je hier enkele weken post, dan heb je aan 1 la niet meer genoeg.
Ik vind het ook niet nodig, maar is wel grappig om een overzicht te hebben zoquote:Op zondag 4 april 2010 @ 20:50 schreef Crientj het volgende:
Wauw, wat een stash allemaal. ;o
Snel ook maar een sheet aanmaken, ik heb echt niet zoveel.Gelukkig nu ook even geen geld meer voor
Vrijdag een nieuwe telefoon gekocht
quote:Op zondag 4 april 2010 @ 21:18 schreef Mss het volgende:
Mooie stash renren!
quote:Op zondag 4 april 2010 @ 21:21 schreef Reska het volgende:
Mooie stash foto's heb ik voorbij zien komen, mijn stash is nog lang niet zo groot...
Sinds de laatste keer dat ik hem heb geshowed zijn er maar twee lakjes bijgekomen, ik heb niet zo'n groot budget...
Dankjulliequote:
Dat denk je alleen maarquote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef RenRen- het volgende:
DankjullieIkben nu nog wel even klaar denk ik
Denk ik.
Heel knap dat je het dan nog bescheiden kunt houden! Is mij echt niet geluktquote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Ik lurk al een half jaar mee en ik heb me aardig in weten te houden.Bovendien, zie swaptopic, ik houd uitverkoop
Ik heb nu één hand gedaan en het ziet er niet uit.quote:Op zondag 4 april 2010 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel! Wil eigenlijk iets anders gaan doen maar de I Sea You zit nog perfect en ik ben echt aan het lamballen en uitrusten van een druk weekend.
Ik denk dat ik morgen ga laken [ afbeelding ]
Knap dat je dat kanquote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Ik lurk al een half jaar mee en ik heb me aardig in weten te houden.Bovendien, zie swaptopic, ik houd uitverkoop
Dus we'll see hoe mijn stash er over een paar weken weer uitziet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:09 schreef Spring10 het volgende:
Nee, Konad doe ik (nog) niet aan...
Haha, kan maar zo zijn dat ik het volgende week weer op kleur sorteer. Heb dit kastje nog niet zo lang. Hiervoor zat alles in een schoenendoos, maar dat paste gewoon echt niet meer.quote:Op zondag 4 april 2010 22:10 schreef Spring10 het volgende:
Mooi voorraadje, Mirannie!
Ik zie bijna iedereen sorteren op merk. Is dat handig?
Ik kies zelf mani's op kleur, dus het leek mij handiger om op kleur te sorteren, maar goed, alles past bij mij ook nog in 1 la
Hihi, dat herken ik welquote:Op zondag 4 april 2010 22:06 schreef Spring10 het volgende:
Maar ja, dan moet ik wel eerst - letterlijk - uit de kast komen, want eigenlijk vind ik het wel een beetje genant, zo veel nagellak...
Dat lijkt mij ook makkelijker, want welk merk is voor mij niet echt een criterium waar je op zou kiezen welke lak je gaat gebruiken? maar dat is misschien persoonlijkquote:Op zondag 4 april 2010 22:10 schreef Spring10 het volgende:
Mooi voorraadje, Mirannie!
Ik zie bijna iedereen sorteren op merk. Is dat handig?
Ik kies zelf mani's op kleur, dus het leek mij handiger om op kleur te sorteren, maar goed, alles past bij mij ook nog in 1 la
quote:Op zondag 4 april 2010 22:16 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook makkelijker, want welk merk is voor mij niet echt een criterium waar je op zou kiezen welke lak je gaat gebruiken? maar dat is misschien persoonlijkIk heb ook eigenlijk alleen maar goedkopere lakjes, omdat ik ze toch uit kies op kleur.
Da's geen optie meer voor mij, want mijn ongelakte nagels zijn nu echt lelijk en gespleten, maar aandacht voor mijn nagels vind ik soms een beetje genantquote:Op zondag 4 april 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, dat herken ik welGa soms expres ongelakt naar mijn ouders omdat ze anders roepen: heb je nu al weer een nieuw kleurtje?? Best stom eigenlijk
Oh, dat is wel vervelend dan! Mijn nagels zien er gelukkig goed uit kaal, dus kan gerust soms nagellakloos door het levenquote:Op zondag 4 april 2010 22:20 schreef Spring10 het volgende:
Da's geen optie meer voor mij, want mijn ongelakte nagels zijn nu echt lelijk en gespleten, maar aandacht voor mijn nagels vind ik soms een beetje genantwant ik hou niet zo van aandacht voor mijn uiterlijk..
![]()
Magoe, ik vind het lakken ook wel weer leuk genoeg om me daar overheen te zetten.
Bij mij3. En ik wil nog iets wat glow in the dark doet.quote:Op zondag 4 april 2010 @ 21:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat denk je alleen maar![]()
Ik denk namelijk ook steeds hetzelfde en voor ik het weet, staan er weer 10 of meer lakjes op mijn wishlist
ghoulish glow van ChG hij is bij 8ty8beauty nog te koop.quote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij3. En ik wil nog iets wat glow in the dark doet.Maar ben vergeten welk merk dat deed.
Wat is dat voor site? Ik heb ghoulish glow opgegeven, maar daar verkopen ze die?quote:Op zondag 4 april 2010 @ 23:17 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
ghoulish glow van ChG hij is bij 8ty8beauty nog te koop.
Ik wil hem ook, maar goed, dan moeten er nog weer 5 lakjes bij........
maar als je dus nog meer op je whishlist hebt.....en geen koopstop........![]()
En anders houd ik me aanbevolen voor dus dat 6e lakje
www.8ty8beauty.com geloof ik, check de OP, daar haal ik hem steeds uit.quote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is dat voor site? Ik heb ghoulish glow opgegeven, maar daar verkopen ze die?
Ik heb er maar 3 die ik wilSadly.
Te grappig, kom inderdaad net van haar site vandaan en zag daar die fotoquote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef Spring10 het volgende:
@mirannie
Hij's ook wat saai, vind ik. Ainnir had daar iets moois mee gedaan:
[ afbeelding ]
En vanwege deze foto heb ik mijn Pixie Dust nog niet op de swaplijst gezet
Ieuw! Ik heb nu Tickle My France-y op:quote:Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef Juud- het volgende:
Ik ging ff op de Orly-Gumdrop googlen om de kleur te vinden en toen kwam ik deze foto tegen..
[ afbeelding ]
![]()
Niet zo fraai..
Verder even tvp. Kom net terug van een feestje en ben een beetje..euh..drunk
Oh, dat was het niet eens, maar die andere Orly´s die ik heb zijn met 1 laagje dekkend, deze met 3 en eigenlijk liever nog 4...quote:Op zondag 4 april 2010 23:34 schreef karoltje het volgende:
Mijn Orly Gumdrop lakt ook als oude typex. Echt heel lelijk streperig! Morgen verdunner zoeken en opnieuw proberen.
Oe, mooie kleur!quote:Op zondag 4 april 2010 23:50 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ieuw! Ik heb nu Tickle My France-y op:
[ afbeelding ]
(Niet mijn foto) Hij lakt heerlijk! Omdat 'ie zo licht is hoef je helemaal niet zo precies te doen en zit het er meteen prachtig op.
stashje????quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef mirannie het volgende:
Mijn stashje
[ afbeelding ]
Lade 1: China Glaze
[ afbeelding ]
Lade 2: OPI, Orly, Nubar, Nfu Oh, Diamond Cosmetics, Color Club, Golden Rose, Gosh, Model´s Own
[ afbeelding ]
Lade 3: Konad plates, stempellakjes, topcoats, basecoats, nagelwielen, nailart, removers
Lade 4 zitten de swaplakjes apart opgesloten, haha.
En op dit moment nog 17 lakjes onderweg. Als dat allemaal binnen is, ga ik eens goed kijken wat er geswapt kan worden en sommige lakjes bewaar ik ook voor de swapdoos.
Ik zag laatst een silkwrap filmpje van haar en ik vond dr nagels echt heel mooi, ze zijn best recht voor die lengte! Helaas voor haar zijn ze nu allemaal een stuk korterquote:Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef Juud- het volgende:
Ik ging ff op de Orly-Gumdrop googlen om de kleur te vinden en toen kwam ik deze foto tegen..
[ afbeelding ]
![]()
Niet zo fraai..
Verder even tvp. Kom net terug van een feestje en ben een beetje..euh..drunk
ik zit nog in dubio om er 1 te maken, maar het is denk ik wel lekker als je in 1 oogopslag kunt zien of je een lakje al hebt of nietquote:Op maandag 5 april 2010 00:33 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zag laatst een silkwrap filmpje van haar en ik vond dr nagels echt heel mooi, ze zijn best recht voor die lengte! Helaas voor haar zijn ze nu allemaal een stuk korter![]()
Ik heb trouwens echt bewondering voor iedereen met zo'n spreadsheet... Zo'n overzicht lijkt me ook fijn, maar ik heb zo'n gevoel dat ik er wel even mee bezig ben
Haha, heel gek misschien, maar ik weet PRECIES wat ik al wel en niet hebquote:Op maandag 5 april 2010 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit nog in dubio om er 1 te maken, maar het is denk ik wel lekker als je in 1 oogopslag kunt zien of je een lakje al hebt of niet
Jammer van die zwarte streepjes, zonder was het wel mooi denk ik !quote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is echt slecht.![]()
Ik vind folie echt nog lastig. Maar het glanst als een gek. Echt tof.
Nice! Wantzquote:Op maandag 5 april 2010 02:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Enne nog meer nieuws van het Catrice front: In mei/juni komt hun Oceana collectie uit, met vierrr nieuwe lakjes, waarvan 2 matte!![]()
[ afbeelding ]
http://www.chicprofile.co(...)for-summer-2010.html
thanks! ga ik die ook proberenquote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef kieskleurig het volgende:
Alvast een tvp voor morgen![]()
P.S. @ mehehelzs ik heb de glasvijl van Herôme en vind hem helemaal geweldig, wat mij betreft wel een aanrader
Oh gaaf!! Venetiëquote:Op maandag 5 april 2010 09:37 schreef PeRi het volgende:
Hello! Ik ga niet teruglezen, heb ik iets gemist?. Venetië was tof en warm! Geen nagellak gescoord
.
Vrolijke kleuren van Catrice, dat Oceania. Mooie stashpics ook.
Zonder die zwarte streepjes was je denk ik al erg ver!quote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Hier geen zalig weer, heb revvvolution gelakt in de hoop dat er nog zon komt, maar volgens mij is die ver te zoeken vandaagquote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een zalig weer!Ik ben nog ff aan het lakken (Catrice - From Dusk to Dawn) prachtige oud-aubergine kleur
en dan mijn kruidentuintje inrichten
Dat!! Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 april 2010 00:35 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik zou trouwens echt gek worden als ik alles op kleur zou sorteren, al die verschillende flesjes door elkaar, brrr, nee ik heb ze liever allemaal recht uitgelijnd als een mooi gehoorzaam nagellak legertje![]()
Yay!!!! Wants!!quote:Op maandag 5 april 2010 02:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Enne nog meer nieuws van het Catrice front: In mei/juni komt hun Oceana collectie uit, met vierrr nieuwe lakjes, waarvan 2 matte!![]()
[ afbeelding ]
Gaaf kleurtje!quote:Op maandag 5 april 2010 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zonder die zwarte streepjes was je denk ik al erg ver!
Ik spam mijn NOYATD nog eens.
[ afbeelding ]
die 2dequote:Op maandag 5 april 2010 02:48 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik heb dus eigenlijk?quote:Op maandag 5 april 2010 00:37 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha, heel gek misschien, maar ik weet PRECIES wat ik al wel en niet hebDus daar zou ik 'm niet voor nodig hebben. Zou 'm vooral fijn vinden om lekker neurotisch met nummertjes te doen, zo van, ik heb 34 cremes en 14 holos etc etc
![]()
![]()
Foto'squote:Op maandag 5 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb gefaald bij de kruitvat in mijn ouderlijk dorp
quote:Op maandag 5 april 2010 13:02 schreef Diconnected het volgende:
Oeh die is erg mooi Linnie!
Hmmm, zit te twijfelen of ik al wat zou bestellen bij de webshop van een van de dames hiermoeilijk...
Grapjequote:Op maandag 5 april 2010 15:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik krijg komende week salaris dus wie weet
Mooiquote:Op maandag 5 april 2010 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Grape Pop CG.... er hangen nog watjesresten aan mn duim![]()
[ afbeelding ]
Lekker zomerkleurtje!quote:Op maandag 5 april 2010 13:00 schreef Linnie20v het volgende:
Vinden jullie pasen ook zo'n overrated 'feest'?
Yugh, ik vind er echt niets aan!!
Even een nieuw lakje showen, H&M Enchantress Emma! Mooi maar wat aan de sheer kant...en een shimmertje erin
[ afbeelding ]
I wants!quote:Op maandag 5 april 2010 12:28 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken vanmiddag of Suzi Says Feng Shui wel tegen hard werk kan.
Welke is dat?quote:Op maandag 5 april 2010 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zonder die zwarte streepjes was je denk ik al erg ver!
Ik spam mijn NOYATD nog eens.
[ afbeelding ]
Oooh foil, dat wil ik ook nog eens proberen.quote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
aachh..quote:Op maandag 5 april 2010 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn nagels en lak hebben het tuinieren overleefd. Ik heb als een hele truttige Oma (to-be) mijn roze huishoudhandschoenen aan gedaan
Hey alles voor les Ongles he?![]()
en ik ga het morgen zóóóó bekopen met een berg spierpijn, ik voel het nu al
Oh en we hebben ontdekt dat een vogeltje heeft besloten haar nestje op 1 van de schapjes (waar de glazen staan) achter de buitenbar te maken, wat moeten we daar nu weer mee....voordat die beessies zijn uitgevlogen hebben wij de bar allang weer lente/zomer klaar. Vind het best sneu maar ik denk dat we het nestje weg zullen moeten halen. Maar ze zit daar zo dapper te broeden![]()
Ja, had het ook gezien, van 2,60 naar 2,99 usd... is in euro's dus zo'n 30 cent. Weet niet hoe het met de duurdere soorten zit.quote:Op maandag 5 april 2010 15:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Grapje![]()
De prijzen van CG zijn bij TD verhoogd
Sinds vorige week ergens volgens mijquote:Op maandag 5 april 2010 16:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
How sweet![]()
Weer een bestelling gedaanwel voor de shop
![]()
Is dat allang dat China Glaze 2.99 kost bij TD?
Gaat het goed met de shop?quote:Op maandag 5 april 2010 16:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
How sweet![]()
Weer een bestelling gedaanwel voor de shop
![]()
Is dat allang dat China Glaze 2.99 kost bij TD?
aaah wat liefquote:Op maandag 5 april 2010 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gaat het goed met de shop?offtopic ik weet het, maar het is zó lief!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow wat schattigquote:Op maandag 5 april 2010 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloody mary to go! Een jelly.quote:Op maandag 5 april 2010 15:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
MooiStaat je goed.
![]()
[..]
Lekker zomerkleurtje!![]()
[..]
I wants!
[..]
Welke is dat?![]()
[..]
Oooh foil, dat wil ik ook nog eens proberen.![]()
Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe collectie van Catrice. Mat!![]()
Welkom Charmed-one! Gefelifaal!
Vier, dus dan betaal je 2,50 per stukquote:Op maandag 5 april 2010 17:31 schreef mirannie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens bij boozyshop.nl het verrassingspakket met diamond cosmetic lakjes besteld?? Zijn in verschillende bedragen te koop. Hoeveel lakjes krijg je bijvoorbeeld bij een verrassingspakket van 10 euro?
quote:Op maandag 5 april 2010 17:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vier, dus dan betaal je 2,50 per stukIk heb het wel eens gedaan, vond het wel een leuk idee!
Aaahw! Ik hou van vogeltjes dus ik zou het nestje laten zittenquote:Op maandag 5 april 2010 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je al DC lakjes hebt kun je dat bij opmerkingen aangeven, dan zorgt ze dat je geen dubbele krijgtquote:Op maandag 5 april 2010 17:31 schreef mirannie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens bij boozyshop.nl het verrassingspakket met diamond cosmetic lakjes besteld?? Zijn in verschillende bedragen te koop. Hoeveel lakjes krijg je bijvoorbeeld bij een verrassingspakket van 10 euro?
Dat kan wel maar ik gebruik altijd gewoon een doorzichtige nagellak (topcoat of zo) Als je dan nog een dikke laag erover doet blijven ze goed zitten:)quote:Op maandag 5 april 2010 17:55 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit heb ik gekocht:
[ afbeelding ]
Dit heb ik graties gekregen erbij![]()
[ afbeelding ]
Dat potje is Tip lijm. Kun je daarmee ook kristalletjes op je nagels plakken? OF moet je dan weer andere shit hebben?
Nou ja, heb het nu toch gekregen.quote:Op maandag 5 april 2010 @ 18:14 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat kan wel maar ik gebruik altijd gewoon een doorzichtige nagellak (topcoat of zo) Als je dan nog een dikke laag erover doet blijven ze goed zitten:)
Wel een leuk pakketje!
Doe ik ook en ze gaan er bijna niet af! Soms moet ik ze eraf bijtenquote:Op maandag 5 april 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
Steentjes gewoon met een drupje topcoat doen
Nee, eerst laat ik deze mani er heel lang opquote:Op maandag 5 april 2010 @ 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mooie nagels Ren![]()
Je gaat osn de komende tijd dus blij maken met mooie konad?
Oh oke. Wil iemand dan tip lijm hebben?quote:Op maandag 5 april 2010 @ 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
Steentjes gewoon met een drupje topcoat doen
Dat zag ik inderdaadquote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Aaahw! Ik hou van vogeltjes dus ik zou het nestje laten zitten
[..]
Als je al DC lakjes hebt kun je dat bij opmerkingen aangeven, dan zorgt ze dat je geen dubbele krijgt
Ik hoop het ookquote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaadmaar ja, rood en roze zijn ook absoluut mijn kleuren niet...
Daarbij ben ik nog steeds aan het hopen dat die site van color club (die jij op je blog noemt) het weer gaat doen voor 1,95 euro per lakje
Misschien een hele rare vraag maar waarom staan je Essence lakjes niet in de lijst?quote:Op zondag 4 april 2010 18:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind die nagellakjes wel vet space. Maar is het niet hendig als die een transparante achtergrond krijgt?
[..]
Lapo
welke website is dat?quote:Op maandag 5 april 2010 18:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik hoop het ookHeb ze gezocht via Facebook en hopelijk heb ik de goede mevrouw een berichtje gestuurd..
Hahha dat doe ik ook altijd! met remover kom je er zo moeilijk bij.. het is alleen wel een rotgevoelquote:Op maandag 5 april 2010 18:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Doe ik ook en ze gaan er bijna niet af! Soms moet ik ze eraf bijten![]()
ohja, die site is wel aardig dood iddquote:Op maandag 5 april 2010 18:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
www.colorclub.eu
hun e-mailadres doet het inmiddels ook niet meer..
Ik wacht in spanning af. De prijs van die glitterlakjes was echt te goed!!quote:Op maandag 5 april 2010 18:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik hoop het ookHeb ze gezocht via Facebook en hopelijk heb ik de goede mevrouw een berichtje gestuurd..
Omdat ik eindelijk lekker zat en toen moest ik weer opstaan om de essencelakjes te pakkenquote:Op maandag 5 april 2010 @ 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien een hele rare vraag maar waarom staan je Essence lakjes niet in de lijst?![]()
fenk joe ferrie muts.quote:Op maandag 5 april 2010 @ 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
zo, ook dit topic helemaal bijgelezen... Vogeltje
En een hele hoop mooie nagels maar kan niet op allemaal reageren, vond de nailart van Ren wel tof bovenaan deze pagina!
Ik heb heel de dag gezaagd en geschroefd, dus mijn handen zijn weer spuuglelijk
27quote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef AmNaBa het volgende:
Wie helpt me met mijn kleurkeuze?
getal tussen de 5 en de 33 (geen 18 of 25, die heb ik pas opgehad)
quote:Op maandag 5 april 2010 19:25 schreef AmNaBa het volgende:
Thnx, het is geworden 27 No more Drama van Essence Colour & Go
foto volgt later.
Mooi is ie,heb em zelf ookquote:Op maandag 5 april 2010 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Let's Talk About Barrie!
[ afbeelding ]
Moooooi kleurtje!![]()
En het is een jelly!
*gaat even teruglezen
quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef Juud- het volgende:
Ook bijgelezen is. MiMu: wat een mooie kleur, die jellyRenRen: mooie mani!!
Mijn nagels voor vandaag: [ afbeelding ] Catrice - Clayton my hero (met ingeoliede vingertjes). Ik vind nog steeds dat je de shimmer die je in het potje ziet, op je nagels niet echt terugvindt.. bij mij althans lijkt het gewoon een creme.
Ja op de foto wel, door de flits. Maar in het echt..quote:Op maandag 5 april 2010 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
Juud, ik zie die shimmer juist supergoed
Ik vind je nagels supermooi
Geen SV over de konad, maar een gewone TC?quote:Op maandag 5 april 2010 19:55 schreef Spring10 het volgende:
Misschien komt het wel door de Konad. Als ik Konad doe, wacht ik eerst tot de Seche Vite goed droog is, dan Konad - en dat is maar een klein beetje lak die bijna gelijk droog is, en dan weer Seche Vite. Dus dan gaat de SV eigenlijk op een laag droge lak.
Maar ja, hoe dat anders moet, weet ik ook niet...
Die heb ik ook vandaag opquote:Op maandag 5 april 2010 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Let's Talk About Barrie!
[ afbeelding ]
Moooooi kleurtje!![]()
En het is een jelly!
*gaat even teruglezen
http://theedgeofsanity.org/?p=3780quote:Op maandag 5 april 2010 20:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die heb ik ook vandaag opAlleen zijn mijn nagels niet zo mooi lang als de jounes
Wat is een jelly?
Duurt dat nog zo lang ja? Lollerquote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef Daph_ het volgende:
Nah ik heb anderhalf flesje David en een half flesje Seche Vite als backup als mijn Nubar Diamont op is.. Maar goed ook, want ik verwacht mijn refill pas over 3 á 4 weken en ik moet mijn Diamont nu al schuin houden om er topcoat mee op het kwastje te krijgen
Ja het werd besteld bij Nubar en ik heb nog geen bericht gehad dat de refill verzonden is dus ik denk dat ik het niet eerder hoef te verwachtenquote:
Mooie Mani!!quote:Op maandag 5 april 2010 20:17 schreef AmNaBa het volgende:
Hier is ie dan
nummer 27 No More Drama
een lila kleurtje
[ afbeelding ]
Met daaroverheen een konadje met ChG LOL
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel heel gaaf geworden. Thnx voor het meekiezen
handig linkjequote:
De linker weet ik niet, de rechter ziet eruit als CND Asphalt (maar dat weet ik dus niet zeker, als je het echt wilt weten moet je een van de auteurs van het blog even mailenquote:Op maandag 5 april 2010 20:28 schreef Juud- het volgende:
[..]
handig linkjeDit was het plaatje bij de cremes: [ afbeelding ]
Iemand die weet welke lakjes dit zijn..?
Amnaba: mooi geworden!
Handigquote:
Nee de verkoopster was verbaasd hoe snel het gingquote:Op maandag 5 april 2010 21:03 schreef karoltje het volgende:
Geen blauwe/ groene/ grijze Catrice in de Kalverstraat.
Met Diamont heb ik er geen last van.quote:Op maandag 5 april 2010 20:01 schreef Spring10 het volgende:
Ja, dat bedacht ik net ook! Nou ja, ik ga het testen.
Ik heb trouwens al mijn backup fles SV geswapt, maar goed, ik wil toch liever een sneldrogende topcoat die ik altijd kan gebruiken. Of is dat te veel verwacht?
Het is helemaal jouw feestje!quote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef RenRen- het volgende:
Zijn er (ongeschreven) regels wat nagelwielen betreft? Ik wil de mijne lakken, en dacht aan merk bij merk (Heb er maar 2)
Ik bestel mijn Nubars bij sparkling*nails op Ebayquote:Op maandag 5 april 2010 21:12 schreef Spring10 het volgende:
OK! Waar vind ik Diamond? Ik vond de site van Nubar, maar die verzenden niet internationaal.![]()
Hop, snel fotootje maken dan! Of wacht je op daglicht?
Hahaha cooooool !quote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
Ik was te lui om de stripjes te bevestigen.
Maar de lakjes kunnen nu ook prima aan de koelkast hangen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehehe!!! Hoe vet is dat!!!quote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
vétquote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!!!quote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het leukquote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik super gedaan!!!quote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf heb ik geen problemen ervaren met Sundancer.quote:Op maandag 5 april 2010 23:01 schreef tanteklara het volgende:
Melde ik gisteren nog dat ik met de topcoat van Sally Hansen nog geen problemen heb gehad.
Nu kan ik melden dat de topcoat problemen geeft of de nagellak.
Ik ben net anderhalf uur bezig geweest met het lakken van mijn nagels, met essence colour and go: sundancer. In 5 minuten kon ik er alles met een nagel weer afduwen.
Wat een k.u.t. lak is die colour en go toch. Bah.
En nu wil ik natuurlijk perse een gele nagellak, terwijl ik er maar een heb.
En wit als onderlak heb ik ook niet, anders zou ik een laagje kunnen proberen.
Nog de complimenten voor iedereen.
En de complimenten voor de nieuwe OP.
Prachtig allemaal.
Ik geniet.
orly wild at heart ja?quote:Op maandag 5 april 2010 23:11 schreef mirannie het volgende:
Heb net een blauw ruitjes konadje over de pixie dust van gisteren gemikt. Konadje zit scheef, pixie dust heeft al tipwear, dus morgen wat anders eropZonnetje morgen, dus sowieso tijd voor holo en denk dat het OPI ds glamour wordt of Orly wild at heart
Ha Amnaba,quote:Op maandag 5 april 2010 23:11 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Zelf heb ik geen problemen ervaren met Sundancer.
Ik ben een echte colour & Go fan
[ afbeelding ]
misschien ben je dan toch te snel met je topcoat.
ik heb mijn vorige sundancer zelfs meervoudig bestempeld
zonder indeukproblemen. (met oranje en groen)
[ afbeelding ]
Had vandaag 1 nagel nog niet helemaal droog en dan deukt hij inderdaad iets in,
dus misschien toch nog iets meer geduld nodig.
Daar zit toch helemaal geen Kruidvat?quote:Op maandag 5 april 2010 21:03 schreef karoltje het volgende:
Geen blauwe/ groene/ grijze Catrice in de Kalverstraat.
Oeps!quote:Op maandag 5 april 2010 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
orly wild at heart ja?Truste dames!
aha....de ridgefliller.....herkenbaar......hoe dikker je laagje ridgefiller, hoe trager de lak droogt, bij mij tenminste.quote:Op maandag 5 april 2010 23:29 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Ha Amnaba,
Bedankt voor je commentaar. Ik heb dus anderhalf uur over een hand gedaan. Het lijkt me idioot dat ik dan nog verder geduld moet hebben. Er zit een ridgefiller op en dan 3 laagjes sundancer en dan de topcoat.
Ik mis het ijzeren bolletje in dit flesje zodat je eens goed alles door elkaar kunt mengen. Ik heb ook het idee dat de lak te dik is.
Met rock it baby had ik minder problemen.
En ik maar beweren dat nagellakken zo heerlijk zen is.
Moet zeggen dat mijn nagels nog harder zijn geworden sinds ik ze wat regelmatiger lak. Dus gewoon lak met nagelverharder??quote:Op maandag 5 april 2010 23:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar zit toch helemaal geen Kruidvat?
En ik heb het helemaal gehad met mijn nagels. Ze klappen de hele tijd dubbel waardoor ze gaan scheuren op het punt waar ze vouwen. Ik heb er net wéér een nagel vanaf kunnen halen. Op deze manier zie je helemaal niet dat ik ben gestopt met bijten
Weten jullie een fatsoenlijke nagelverharder of iets anders waarvan ze steviger worden want ik weet het nu echt niet meer
Stoer!quote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ga ik dan maar eens proberen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:36 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
aha....de ridgefliller.....herkenbaar......hoe dikker je laagje ridgefiller, hoe trager de lak droogt, bij mij tenminste.
Ik vul 1 nagel namelijk op met ridgeliller en die deukt bijna altijd in als ik te ongeduldig ben.![]()
misschien dan sandwichen, ridgefiller, topcoat en dan pas lakken. Ideetje hoor, nog niet geprobeerd, verzin het nu pas.
Hoe heb je je nagels gevijld? het kan ook schelen om je nagels wat meer recht af te vijlen, dan komt er minder druk te staan aan de zijkanten en klappen ze minder snel omquote:Op maandag 5 april 2010 23:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar zit toch helemaal geen Kruidvat?
En ik heb het helemaal gehad met mijn nagels. Ze klappen de hele tijd dubbel waardoor ze gaan scheuren op het punt waar ze vouwen. Ik heb er net wéér een nagel vanaf kunnen halen. Op deze manier zie je helemaal niet dat ik ben gestopt met bijten
Weten jullie een fatsoenlijke nagelverharder of iets anders waarvan ze steviger worden want ik weet het nu echt niet meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een muziekfestival in Den Bosch waar Gerard Joling, Frans Duijts, Rob de Nijs, Jeroen van de Boom en nog meer artiesten komen zingen. Als je het op google zoekt zie je een terugblik van vorig jaarquote:
Ohw, dan zou ik denk ik heel veel glitters en zalmroze op gaan doen... maar ik ben dan ook meer een rockerquote:Op dinsdag 6 april 2010 07:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
een muziekfestival in Den Bosch waar Gerard Joling, Frans Duijts, Rob de Nijs, Jeroen van de Boom en nog meer artiesten komen zingen. Als je het op google zoekt zie je een terugblik van vorig jaar
Glitters dacht ik zelf ook aan, zat te denken aan MaaH. Maar hoezo zalmroze?quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohw, dan zou ik denk ik heel veel glitters en zalmroze op gaan doen... maar ik ben dan ook meer een rocker![]()
omdat ik die associatie nou eenmaal heb met Gerard Joling en Frans Duijts... maar of daar echt een logica achter zit betwijfel ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 07:50 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Glitters dacht ik zelf ook aan, zat te denken aan MaaH. Maar hoezo zalmroze?
Frans Duijts!quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
een muziekfestival in Den Bosch waar Gerard Joling, Frans Duijts, Rob de Nijs, Jeroen van de Boom en nog meer artiesten komen zingen. Als je het op google zoekt zie je een terugblik van vorig jaar
quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik die associatie nou eenmaal heb met Gerard Joling en Frans Duijts... maar of daar echt een logica achter zit betwijfel ik
Delfts blauwe konad! Klompen op je nagels! Kaasprint! eh... Tulpen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:55 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hoe kom je erop!
nouja ik kom eigenlijk met mijn ideetjes niet verder dan MaaH of vlaggetjes (terwijl het helemaal niet iets is waar vlaggetjes aan te pas komen). Maarja de naam Holland doet het hem, mijn associatie met Holland is vlaggetjes...
Dat is wel een heel leuk idee! Ik zal eens kijken hoe ik dat erin kan verwerken. Ik ben namelijk niet echt super met Konad, vooral niet als het op mijn rechter hand aan komtquote:Op dinsdag 6 april 2010 07:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Delfts blauwe konad! Klompen op je nagels! Kaasprint! eh... Tulpen!
Och jeetje, wat schrikken!quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:57 schreef Linnie20v het volgende:
Papa ligt in het ziekenhuis.
Gisteren een hersenbloeding (? ik ben de juiste term kwijt geloof ik....) gehad...kutzooi
Fok mobiel nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fok verkleint toch automatiesj?![]()
Daarom ben ik te lui om het te verkleinen
Nee, fok verkleint niet. Fok frot de foto passend in de layout, maar het formaat blijft hetzelfde, idd heel irritant als je mobiel interneptquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fok verkleint toch automatiesj?![]()
Daarom ben ik te lui om het te verkleinen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:57 schreef Linnie20v het volgende:
Gisteren een hersenbloeding (? ik ben de juiste term kwijt geloof ik....) gehad...kutzooi
Ik zou voor een gouden luipaardprintje gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik die associatie nou eenmaal heb met Gerard Joling en Frans Duijts... maar of daar echt een logica achter zit betwijfel ik
Ahgos meissie toch! Dat is inderdaad schrikken en kut...quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:57 schreef Linnie20v het volgende:
En ik maar proberen om buiten m'n hokkie te denkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou voor een gouden luipaardprintje gaan
I love comparisons, zo handig!! Thanks!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Van links naar rechts zie je:
Essence SYF Carribean Sea - China Glaze Beauty & the Beach - GOSH Ocean - China Glaze Passion in the pacific.
1 laagje:
[ afbeelding ]
2 laagjes:
[ afbeelding ]
3 laagjes:
[ afbeelding ]
En met tegenlicht om je de VNL te tonen met 3 lagen:
[ afbeelding ]
Voor mij staat de essence onbetwist op nummer 1, de GOSH en PitP een gedeelde tweede plek en B&tB is ook onbetwist laatste. Essence droogt en dekt het beste. Gosh heeft IMO de mooiste kleur, maar de applicatie is matig. B&tB droogt en dekt erg slecht.
Zoiets vind ik altijd mooi om te zienquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Essence SYF Carribean Sea - China Glaze Beauty & the Beach - GOSH Ocean - China Glaze Passion in the pacific.
1 laagje:
[ afbeelding ]
2 laagjes:
[ afbeelding ]
3 laagjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij staat de essence onbetwist op nummer 1, de GOSH en PitP een gedeelde tweede plek en B&tB is ook onbetwist laatste. Essence droogt en dekt het beste. Gosh heeft IMO de mooiste kleur, maar de applicatie is matig. B&tB droogt en dekt erg slecht.
Brr, wat vreselijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:09 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen idee hoe erg, maar het is zo raar om je wijze vader zo te zien struggelen met woorden, geen geboortedatum weet, zinnen niet af kan maken etc.
En maar weer ontopicanders verpest ik het resterende deel v.h topic.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, heb 2 totaalrupturen gehad dit weekend, vandaar het sneue ringvingernageltje, alhoewel ik merk dat ik sinds het stoppen met bijten significant langere nagelbedden heb gekregen![]()
Ik heb ook van die enorm zwakke nagels, ik kan mezelf niet eens krabben zonder dat mijn nagel omklapt. Ik gebruik daarom Herôme nagelverharder Extra Sterk (de rode). Maar deze is wel aggressief, als je nagels poreus zijn dan doet hij bijv erg zeer. Ik heb het soms dat hij zeer doet, dan haal ik hem snel eraf en doe ik de Soft op. Komt door de formaldehyde erin..quote:Op maandag 5 april 2010 23:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh nee, wat naar! Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:57 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb me daar serieus zorgen over gemaakt, maar jij postte toen eens foto's van hoe je vingers ooit waren en toen heb ik weer hoop gekregen. Ik had alleen geen benul dat dat zo enorm snel gingquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Grappig dat dat weer teruggroeit hè? Toen ik stopte was ik er van overtuigd dat ik de rest van mijn leven met rare stompjes moest lopen maar mijn nagelbedden zijn inmiddels bijna tot aan de toppen van mijn vingers. Bijkomend voordeel is dat je dan dus ook geen troep meer onder je nagels krijgt.
Ik denk dat die China Glaze duochrome had moeten zijn, dan was hij helemaal goed geweest.![]()
Ojee LinnieSterkte
![]()
Dat kan nog weer aardig bijtrekken weet ik uit ervaring maar leuk is het niet. Hoe is de prognose?
Mooi Spaceinvaders!
He bah, heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:57 schreef Linnie20v het volgende:
1 |
1 |
Wat handigquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Voor de dames die te lui zijn om te verkleinen, is er iets makkelijks.
Als je de imgtag hebt;
[ code verwijderd ]
, dan kun je NA de EERSTE imgtag (Een tag is het [ [url=ding), =500 invoegen (of welke grootte je ook wilt), en dan wordt hij door de code automagisch verkleind.
Dat maakt dus:
[ code verwijderd ]
En dit kan in alle groottes:
[img]http://members.fortunecity.com/fleur1/plaatje%202%20(Small).jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Good to know!! (ik heb ze op 1 na ook allemaalquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
1 laagje:
[ afbeelding ]
2 laagjes:
[ afbeelding ]
3 laagjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie nagelbedden!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef Loqi het volgende:
Whoo zeldzame foto van mijn rechterhand![]()
[ afbeelding ]
Breukfaalen de donkerroze vlekken van het steentjes fiasco, check ook het verschil in nagelbed lengte van mn wijsvinger en de rest
![]()
, nu even bijvijlen en mooi maken en smeren en en en..
Hij wordt alleen niet echt verkleind, maar alleen verkleind weergegeven. Scheelt nog steeds geen bandbreedte helaasquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Voor de dames die te lui zijn om te verkleinen, is er iets makkelijks.
Als je de imgtag hebt;
[ code verwijderd ]
, dan kun je NA de EERSTE imgtag (Een tag is het [ [url=ding), =500 invoegen (of welke grootte je ook wilt), en dan wordt hij door de code automagisch verkleind.
Dat maakt dus:
[ code verwijderd ]
En dit kan in alle groottes:
[img]http://members.fortunecity.com/fleur1/plaatje%202%20(Small).jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk om te zien hè?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb me daar serieus zorgen over gemaakt, maar jij postte toen eens foto's van hoe je vingers ooit waren en toen heb ik weer hoop gekregen. Ik had alleen geen benul dat dat zo enorm snel ging![]()
Oh gay. Maar scheelt wel op het schermquote:Op dinsdag 6 april 2010 @ 11:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij wordt alleen niet echt verkleind, maar alleen verkleind weergegeven. Scheelt nog steeds geen bandbreedte helaas
woohoo!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Had gister een bestellingvia je blog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |