Ow wat schattigquote:Op maandag 5 april 2010 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gaat het goed met de shop?offtopic ik weet het, maar het is zó lief!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloody mary to go! Een jelly.quote:Op maandag 5 april 2010 15:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
MooiStaat je goed.
![]()
[..]
Lekker zomerkleurtje!![]()
[..]
I wants!
[..]
Welke is dat?![]()
[..]
Oooh foil, dat wil ik ook nog eens proberen.![]()
Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe collectie van Catrice. Mat!![]()
Welkom Charmed-one! Gefelifaal!
Vier, dus dan betaal je 2,50 per stukquote:Op maandag 5 april 2010 17:31 schreef mirannie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens bij boozyshop.nl het verrassingspakket met diamond cosmetic lakjes besteld?? Zijn in verschillende bedragen te koop. Hoeveel lakjes krijg je bijvoorbeeld bij een verrassingspakket van 10 euro?
quote:Op maandag 5 april 2010 17:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vier, dus dan betaal je 2,50 per stukIk heb het wel eens gedaan, vond het wel een leuk idee!
Aaahw! Ik hou van vogeltjes dus ik zou het nestje laten zittenquote:Op maandag 5 april 2010 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gaat het goed met de shop?offtopic ik weet het, maar het is zó lief!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je al DC lakjes hebt kun je dat bij opmerkingen aangeven, dan zorgt ze dat je geen dubbele krijgtquote:Op maandag 5 april 2010 17:31 schreef mirannie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens bij boozyshop.nl het verrassingspakket met diamond cosmetic lakjes besteld?? Zijn in verschillende bedragen te koop. Hoeveel lakjes krijg je bijvoorbeeld bij een verrassingspakket van 10 euro?
Dat kan wel maar ik gebruik altijd gewoon een doorzichtige nagellak (topcoat of zo) Als je dan nog een dikke laag erover doet blijven ze goed zitten:)quote:Op maandag 5 april 2010 17:55 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit heb ik gekocht:
[ afbeelding ]
Dit heb ik graties gekregen erbij![]()
[ afbeelding ]
Dat potje is Tip lijm. Kun je daarmee ook kristalletjes op je nagels plakken? OF moet je dan weer andere shit hebben?
Nou ja, heb het nu toch gekregen.quote:Op maandag 5 april 2010 @ 18:14 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat kan wel maar ik gebruik altijd gewoon een doorzichtige nagellak (topcoat of zo) Als je dan nog een dikke laag erover doet blijven ze goed zitten:)
Wel een leuk pakketje!
Doe ik ook en ze gaan er bijna niet af! Soms moet ik ze eraf bijtenquote:Op maandag 5 april 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
Steentjes gewoon met een drupje topcoat doen
Nee, eerst laat ik deze mani er heel lang opquote:Op maandag 5 april 2010 @ 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mooie nagels Ren![]()
Je gaat osn de komende tijd dus blij maken met mooie konad?
Oh oke. Wil iemand dan tip lijm hebben?quote:Op maandag 5 april 2010 @ 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
Steentjes gewoon met een drupje topcoat doen
Dat zag ik inderdaadquote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Aaahw! Ik hou van vogeltjes dus ik zou het nestje laten zitten
[..]
Als je al DC lakjes hebt kun je dat bij opmerkingen aangeven, dan zorgt ze dat je geen dubbele krijgt
Ik hoop het ookquote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaadmaar ja, rood en roze zijn ook absoluut mijn kleuren niet...
Daarbij ben ik nog steeds aan het hopen dat die site van color club (die jij op je blog noemt) het weer gaat doen voor 1,95 euro per lakje
Misschien een hele rare vraag maar waarom staan je Essence lakjes niet in de lijst?quote:Op zondag 4 april 2010 18:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind die nagellakjes wel vet space. Maar is het niet hendig als die een transparante achtergrond krijgt?
[..]
Lapo
welke website is dat?quote:Op maandag 5 april 2010 18:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik hoop het ookHeb ze gezocht via Facebook en hopelijk heb ik de goede mevrouw een berichtje gestuurd..
Hahha dat doe ik ook altijd! met remover kom je er zo moeilijk bij.. het is alleen wel een rotgevoelquote:Op maandag 5 april 2010 18:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Doe ik ook en ze gaan er bijna niet af! Soms moet ik ze eraf bijten![]()
ohja, die site is wel aardig dood iddquote:Op maandag 5 april 2010 18:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
www.colorclub.eu
hun e-mailadres doet het inmiddels ook niet meer..
Ik wacht in spanning af. De prijs van die glitterlakjes was echt te goed!!quote:Op maandag 5 april 2010 18:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik hoop het ookHeb ze gezocht via Facebook en hopelijk heb ik de goede mevrouw een berichtje gestuurd..
Omdat ik eindelijk lekker zat en toen moest ik weer opstaan om de essencelakjes te pakkenquote:Op maandag 5 april 2010 @ 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien een hele rare vraag maar waarom staan je Essence lakjes niet in de lijst?![]()
fenk joe ferrie muts.quote:Op maandag 5 april 2010 @ 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
zo, ook dit topic helemaal bijgelezen... Vogeltje
En een hele hoop mooie nagels maar kan niet op allemaal reageren, vond de nailart van Ren wel tof bovenaan deze pagina!
Ik heb heel de dag gezaagd en geschroefd, dus mijn handen zijn weer spuuglelijk
27quote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef AmNaBa het volgende:
Wie helpt me met mijn kleurkeuze?
getal tussen de 5 en de 33 (geen 18 of 25, die heb ik pas opgehad)
quote:Op maandag 5 april 2010 19:25 schreef AmNaBa het volgende:
Thnx, het is geworden 27 No more Drama van Essence Colour & Go
foto volgt later.
Mooi is ie,heb em zelf ookquote:Op maandag 5 april 2010 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Let's Talk About Barrie!
[ afbeelding ]
Moooooi kleurtje!![]()
En het is een jelly!
*gaat even teruglezen
quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef Juud- het volgende:
Ook bijgelezen is. MiMu: wat een mooie kleur, die jellyRenRen: mooie mani!!
Mijn nagels voor vandaag: [ afbeelding ] Catrice - Clayton my hero (met ingeoliede vingertjes). Ik vind nog steeds dat je de shimmer die je in het potje ziet, op je nagels niet echt terugvindt.. bij mij althans lijkt het gewoon een creme.
Ja op de foto wel, door de flits. Maar in het echt..quote:Op maandag 5 april 2010 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
Juud, ik zie die shimmer juist supergoed
Ik vind je nagels supermooi
Geen SV over de konad, maar een gewone TC?quote:Op maandag 5 april 2010 19:55 schreef Spring10 het volgende:
Misschien komt het wel door de Konad. Als ik Konad doe, wacht ik eerst tot de Seche Vite goed droog is, dan Konad - en dat is maar een klein beetje lak die bijna gelijk droog is, en dan weer Seche Vite. Dus dan gaat de SV eigenlijk op een laag droge lak.
Maar ja, hoe dat anders moet, weet ik ook niet...
Die heb ik ook vandaag opquote:Op maandag 5 april 2010 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Let's Talk About Barrie!
[ afbeelding ]
Moooooi kleurtje!![]()
En het is een jelly!
*gaat even teruglezen
http://theedgeofsanity.org/?p=3780quote:Op maandag 5 april 2010 20:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die heb ik ook vandaag opAlleen zijn mijn nagels niet zo mooi lang als de jounes
Wat is een jelly?
Duurt dat nog zo lang ja? Lollerquote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef Daph_ het volgende:
Nah ik heb anderhalf flesje David en een half flesje Seche Vite als backup als mijn Nubar Diamont op is.. Maar goed ook, want ik verwacht mijn refill pas over 3 á 4 weken en ik moet mijn Diamont nu al schuin houden om er topcoat mee op het kwastje te krijgen
Ja het werd besteld bij Nubar en ik heb nog geen bericht gehad dat de refill verzonden is dus ik denk dat ik het niet eerder hoef te verwachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |