Omdat ik eindelijk lekker zat en toen moest ik weer opstaan om de essencelakjes te pakkenquote:Op maandag 5 april 2010 @ 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien een hele rare vraag maar waarom staan je Essence lakjes niet in de lijst?![]()
fenk joe ferrie muts.quote:Op maandag 5 april 2010 @ 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
zo, ook dit topic helemaal bijgelezen... Vogeltje
En een hele hoop mooie nagels maar kan niet op allemaal reageren, vond de nailart van Ren wel tof bovenaan deze pagina!
Ik heb heel de dag gezaagd en geschroefd, dus mijn handen zijn weer spuuglelijk
27quote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef AmNaBa het volgende:
Wie helpt me met mijn kleurkeuze?
getal tussen de 5 en de 33 (geen 18 of 25, die heb ik pas opgehad)
quote:Op maandag 5 april 2010 19:25 schreef AmNaBa het volgende:
Thnx, het is geworden 27 No more Drama van Essence Colour & Go
foto volgt later.
Mooi is ie,heb em zelf ookquote:Op maandag 5 april 2010 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Let's Talk About Barrie!
[ afbeelding ]
Moooooi kleurtje!![]()
En het is een jelly!
*gaat even teruglezen
quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef Juud- het volgende:
Ook bijgelezen is. MiMu: wat een mooie kleur, die jellyRenRen: mooie mani!!
Mijn nagels voor vandaag: [ afbeelding ] Catrice - Clayton my hero (met ingeoliede vingertjes). Ik vind nog steeds dat je de shimmer die je in het potje ziet, op je nagels niet echt terugvindt.. bij mij althans lijkt het gewoon een creme.
Ja op de foto wel, door de flits. Maar in het echt..quote:Op maandag 5 april 2010 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
Juud, ik zie die shimmer juist supergoed
Ik vind je nagels supermooi
Geen SV over de konad, maar een gewone TC?quote:Op maandag 5 april 2010 19:55 schreef Spring10 het volgende:
Misschien komt het wel door de Konad. Als ik Konad doe, wacht ik eerst tot de Seche Vite goed droog is, dan Konad - en dat is maar een klein beetje lak die bijna gelijk droog is, en dan weer Seche Vite. Dus dan gaat de SV eigenlijk op een laag droge lak.
Maar ja, hoe dat anders moet, weet ik ook niet...
Die heb ik ook vandaag opquote:Op maandag 5 april 2010 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Let's Talk About Barrie!
[ afbeelding ]
Moooooi kleurtje!![]()
En het is een jelly!
*gaat even teruglezen
http://theedgeofsanity.org/?p=3780quote:Op maandag 5 april 2010 20:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die heb ik ook vandaag opAlleen zijn mijn nagels niet zo mooi lang als de jounes
Wat is een jelly?
Duurt dat nog zo lang ja? Lollerquote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef Daph_ het volgende:
Nah ik heb anderhalf flesje David en een half flesje Seche Vite als backup als mijn Nubar Diamont op is.. Maar goed ook, want ik verwacht mijn refill pas over 3 á 4 weken en ik moet mijn Diamont nu al schuin houden om er topcoat mee op het kwastje te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |