Zoals ik heb dus eigenlijk?quote:Op maandag 5 april 2010 00:37 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha, heel gek misschien, maar ik weet PRECIES wat ik al wel en niet hebDus daar zou ik 'm niet voor nodig hebben. Zou 'm vooral fijn vinden om lekker neurotisch met nummertjes te doen, zo van, ik heb 34 cremes en 14 holos etc etc
![]()
![]()
Foto'squote:Op maandag 5 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb gefaald bij de kruitvat in mijn ouderlijk dorp
quote:Op maandag 5 april 2010 13:02 schreef Diconnected het volgende:
Oeh die is erg mooi Linnie!
Hmmm, zit te twijfelen of ik al wat zou bestellen bij de webshop van een van de dames hiermoeilijk...
Grapjequote:Op maandag 5 april 2010 15:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik krijg komende week salaris dus wie weet
Mooiquote:Op maandag 5 april 2010 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Grape Pop CG.... er hangen nog watjesresten aan mn duim![]()
[ afbeelding ]
Lekker zomerkleurtje!quote:Op maandag 5 april 2010 13:00 schreef Linnie20v het volgende:
Vinden jullie pasen ook zo'n overrated 'feest'?
Yugh, ik vind er echt niets aan!!
Even een nieuw lakje showen, H&M Enchantress Emma! Mooi maar wat aan de sheer kant...en een shimmertje erin
[ afbeelding ]
I wants!quote:Op maandag 5 april 2010 12:28 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken vanmiddag of Suzi Says Feng Shui wel tegen hard werk kan.
Welke is dat?quote:Op maandag 5 april 2010 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zonder die zwarte streepjes was je denk ik al erg ver!
Ik spam mijn NOYATD nog eens.
[ afbeelding ]
Oooh foil, dat wil ik ook nog eens proberen.quote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is echt slecht.![]()
Ik vind folie echt nog lastig. Maar het glanst als een gek. Echt tof.
aachh..quote:Op maandag 5 april 2010 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn nagels en lak hebben het tuinieren overleefd. Ik heb als een hele truttige Oma (to-be) mijn roze huishoudhandschoenen aan gedaan
Hey alles voor les Ongles he?![]()
en ik ga het morgen zóóóó bekopen met een berg spierpijn, ik voel het nu al
Oh en we hebben ontdekt dat een vogeltje heeft besloten haar nestje op 1 van de schapjes (waar de glazen staan) achter de buitenbar te maken, wat moeten we daar nu weer mee....voordat die beessies zijn uitgevlogen hebben wij de bar allang weer lente/zomer klaar. Vind het best sneu maar ik denk dat we het nestje weg zullen moeten halen. Maar ze zit daar zo dapper te broeden![]()
Ja, had het ook gezien, van 2,60 naar 2,99 usd... is in euro's dus zo'n 30 cent. Weet niet hoe het met de duurdere soorten zit.quote:Op maandag 5 april 2010 15:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Grapje![]()
De prijzen van CG zijn bij TD verhoogd
Sinds vorige week ergens volgens mijquote:Op maandag 5 april 2010 16:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
How sweet![]()
Weer een bestelling gedaanwel voor de shop
![]()
Is dat allang dat China Glaze 2.99 kost bij TD?
Gaat het goed met de shop?quote:Op maandag 5 april 2010 16:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
How sweet![]()
Weer een bestelling gedaanwel voor de shop
![]()
Is dat allang dat China Glaze 2.99 kost bij TD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |