Ik zag laatst een silkwrap filmpje van haar en ik vond dr nagels echt heel mooi, ze zijn best recht voor die lengte! Helaas voor haar zijn ze nu allemaal een stuk korterquote:Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef Juud- het volgende:
Ik ging ff op de Orly-Gumdrop googlen om de kleur te vinden en toen kwam ik deze foto tegen..
[ afbeelding ]
![]()
Niet zo fraai..
Verder even tvp. Kom net terug van een feestje en ben een beetje..euh..drunk
ik zit nog in dubio om er 1 te maken, maar het is denk ik wel lekker als je in 1 oogopslag kunt zien of je een lakje al hebt of nietquote:Op maandag 5 april 2010 00:33 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zag laatst een silkwrap filmpje van haar en ik vond dr nagels echt heel mooi, ze zijn best recht voor die lengte! Helaas voor haar zijn ze nu allemaal een stuk korter![]()
Ik heb trouwens echt bewondering voor iedereen met zo'n spreadsheet... Zo'n overzicht lijkt me ook fijn, maar ik heb zo'n gevoel dat ik er wel even mee bezig ben
Haha, heel gek misschien, maar ik weet PRECIES wat ik al wel en niet hebquote:Op maandag 5 april 2010 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit nog in dubio om er 1 te maken, maar het is denk ik wel lekker als je in 1 oogopslag kunt zien of je een lakje al hebt of niet
Jammer van die zwarte streepjes, zonder was het wel mooi denk ik !quote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is echt slecht.![]()
Ik vind folie echt nog lastig. Maar het glanst als een gek. Echt tof.
Nice! Wantzquote:Op maandag 5 april 2010 02:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Enne nog meer nieuws van het Catrice front: In mei/juni komt hun Oceana collectie uit, met vierrr nieuwe lakjes, waarvan 2 matte!![]()
[ afbeelding ]
http://www.chicprofile.co(...)for-summer-2010.html
thanks! ga ik die ook proberenquote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef kieskleurig het volgende:
Alvast een tvp voor morgen![]()
P.S. @ mehehelzs ik heb de glasvijl van Herôme en vind hem helemaal geweldig, wat mij betreft wel een aanrader
Oh gaaf!! Venetiëquote:Op maandag 5 april 2010 09:37 schreef PeRi het volgende:
Hello! Ik ga niet teruglezen, heb ik iets gemist?. Venetië was tof en warm! Geen nagellak gescoord
.
Vrolijke kleuren van Catrice, dat Oceania. Mooie stashpics ook.
Zonder die zwarte streepjes was je denk ik al erg ver!quote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is echt slecht.![]()
Ik vind folie echt nog lastig. Maar het glanst als een gek. Echt tof.
Hier geen zalig weer, heb revvvolution gelakt in de hoop dat er nog zon komt, maar volgens mij is die ver te zoeken vandaagquote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een zalig weer!Ik ben nog ff aan het lakken (Catrice - From Dusk to Dawn) prachtige oud-aubergine kleur
en dan mijn kruidentuintje inrichten
Dat!! Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 april 2010 00:35 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik zou trouwens echt gek worden als ik alles op kleur zou sorteren, al die verschillende flesjes door elkaar, brrr, nee ik heb ze liever allemaal recht uitgelijnd als een mooi gehoorzaam nagellak legertje![]()
Yay!!!! Wants!!quote:Op maandag 5 april 2010 02:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Enne nog meer nieuws van het Catrice front: In mei/juni komt hun Oceana collectie uit, met vierrr nieuwe lakjes, waarvan 2 matte!![]()
[ afbeelding ]
Gaaf kleurtje!quote:Op maandag 5 april 2010 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zonder die zwarte streepjes was je denk ik al erg ver!
Ik spam mijn NOYATD nog eens.
[ afbeelding ]
die 2dequote:Op maandag 5 april 2010 02:48 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |