abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79954259
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef Juud- het volgende:
Ik ging ff op de Orly-Gumdrop googlen om de kleur te vinden en toen kwam ik deze foto tegen..
[ afbeelding ]

Niet zo fraai..

Verder even tvp. Kom net terug van een feestje en ben een beetje..euh..drunk
Ik zag laatst een silkwrap filmpje van haar en ik vond dr nagels echt heel mooi, ze zijn best recht voor die lengte! Helaas voor haar zijn ze nu allemaal een stuk korter

Ik heb trouwens echt bewondering voor iedereen met zo'n spreadsheet... Zo'n overzicht lijkt me ook fijn, maar ik heb zo'n gevoel dat ik er wel even mee bezig ben
  maandag 5 april 2010 @ 00:35:58 #102
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79954341
quote:
Op maandag 5 april 2010 00:33 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ik zag laatst een silkwrap filmpje van haar en ik vond dr nagels echt heel mooi, ze zijn best recht voor die lengte! Helaas voor haar zijn ze nu allemaal een stuk korter

Ik heb trouwens echt bewondering voor iedereen met zo'n spreadsheet... Zo'n overzicht lijkt me ook fijn, maar ik heb zo'n gevoel dat ik er wel even mee bezig ben
ik zit nog in dubio om er 1 te maken, maar het is denk ik wel lekker als je in 1 oogopslag kunt zien of je een lakje al hebt of niet
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_79954343
Ik zou trouwens echt gek worden als ik alles op kleur zou sorteren, al die verschillende flesjes door elkaar, brrr, nee ik heb ze liever allemaal recht uitgelijnd als een mooi gehoorzaam nagellak legertje
pi_79954396
quote:
Op maandag 5 april 2010 00:35 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik zit nog in dubio om er 1 te maken, maar het is denk ik wel lekker als je in 1 oogopslag kunt zien of je een lakje al hebt of niet
Haha, heel gek misschien, maar ik weet PRECIES wat ik al wel en niet heb Dus daar zou ik 'm niet voor nodig hebben. Zou 'm vooral fijn vinden om lekker neurotisch met nummertjes te doen, zo van, ik heb 34 cremes en 14 holos etc etc
pi_79954795

Foto is echt slecht.
Ik vind folie echt nog lastig. Maar het glanst als een gek. Echt tof.
  maandag 5 april 2010 @ 01:05:28 #106
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79955236
quote:
Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]

Foto is echt slecht.
Jammer van die zwarte streepjes, zonder was het wel mooi denk ik !
Inderdaad een heel gepruts op het begin, maar de 2e keer ging het bij mij ineens super:
Ik liet de lijm echt goed drogen (je kan het beter zien als je een puntje zet op bijv een vel zwart papier) tot de lijm doorzichtig is. Dan die stukjes folie erop drukken en het werkte het beste gewoon met je vinger 1 keer best hard drukken, toen liet de folie vanzelf al los!
Gewoon blijven oefenen, ik vind het er al goed opzitten
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79957672
Enne nog meer nieuws van het Catrice front: In mei/juni komt hun Oceana collectie uit, met vierrr nieuwe lakjes, waarvan 2 matte!

http://www.chicprofile.co(...)for-summer-2010.html
pi_79957825
quote:
Op maandag 5 april 2010 02:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Enne nog meer nieuws van het Catrice front: In mei/juni komt hun Oceana collectie uit, met vierrr nieuwe lakjes, waarvan 2 matte!

[ afbeelding ]

Nice! Wantz
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 5 april 2010 @ 09:37:17 #109
101884 PeRi
Allons-y!
pi_79959454
Hello! Ik ga niet teruglezen, heb ik iets gemist? . Venetië was tof en warm! Geen nagellak gescoord .

Vrolijke kleuren van Catrice, dat Oceania. Mooie stashpics ook .
Whatever I want.
pi_79960056
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef kieskleurig het volgende:
Alvast een tvp voor morgen

P.S. @ mehehelzs ik heb de glasvijl van Herôme en vind hem helemaal geweldig, wat mij betreft wel een aanrader
thanks! ga ik die ook proberen
pi_79960228
quote:
Op maandag 5 april 2010 09:37 schreef PeRi het volgende:
Hello! Ik ga niet teruglezen, heb ik iets gemist? . Venetië was tof en warm! Geen nagellak gescoord .

Vrolijke kleuren van Catrice, dat Oceania. Mooie stashpics ook .
Oh gaaf!! Venetië Zo leuk daar!
pi_79960350
Goeiemorgen
Gister aan mijn paasmani begonnen, maar kan weer opnieuw beginnen, bleh. Wilde lichtblauw, en dan een groene french, en daarop een kuikentje. Zeg maar een kuikentje op een grasveld Maar het lichtblauw wilde niet drogen, ondanks dat het 2 hele dunne laagjes waren. Opnieuw gedaan, SV gebruikt, duurde het nog meer dan een uur voor het redelijk hard was. Sta ik net onder de douche, bladdert er zo een heel stuk af Dus nu wordt het Sold out for ever met een kuikentje. Straks ff foto's maken.

Veel mooie stashes voorbij zien komen!
Myraela, ondanks dat de kwaliteit van de foto niet zo goed is, zie je nog steeds wel goed dat het ontzettend glanst. Lijkt me echt een priegelwerkje als ik het zo lees!
Welkom terug Peri!

Die Catrice lakjes zijn niet helemaal mijn kleuren, maar misschien dat ik ze tegen die tijd toch wel wil na het zien van swatches
pi_79960681
Die matte van Catrice
Ja en dus?
  maandag 5 april 2010 @ 10:57:58 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79960738
quote:
Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]

Foto is echt slecht.
Zonder die zwarte streepjes was je denk ik al erg ver!

Ik spam mijn NOYATD nog eens .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 5 april 2010 @ 11:26:45 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_79961362
Tvp
disclaimer
  maandag 5 april 2010 @ 11:57:08 #116
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79962237
Wat een zalig weer! Ik ben nog ff aan het lakken (Catrice - From Dusk to Dawn) prachtige oud-aubergine kleur en dan mijn kruidentuintje inrichten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  † In Memoriam † maandag 5 april 2010 @ 11:59:53 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_79962336
Ik geloof dat ik de catrice lakjes maar dubbel moet kopen.. reserve.. ik ben iig heul verslaafd aan de grijze
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_79962375
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een zalig weer! Ik ben nog ff aan het lakken (Catrice - From Dusk to Dawn) prachtige oud-aubergine kleur en dan mijn kruidentuintje inrichten
Hier geen zalig weer, heb revvvolution gelakt in de hoop dat er nog zon komt, maar volgens mij is die ver te zoeken vandaag
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 5 april 2010 @ 12:02:07 #119
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79962415
quote:
Op maandag 5 april 2010 00:35 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik zou trouwens echt gek worden als ik alles op kleur zou sorteren, al die verschillende flesjes door elkaar, brrr, nee ik heb ze liever allemaal recht uitgelijnd als een mooi gehoorzaam nagellak legertje
Dat!! Helemaal mee eens
quote:

[ afbeelding ]

Yay!!!! Wants!!
quote:
Op maandag 5 april 2010 10:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zonder die zwarte streepjes was je denk ik al erg ver!

Ik spam mijn NOYATD nog eens .
[ afbeelding ]
Gaaf kleurtje!
Don't come closer, I might hurt you
pi_79962609
Whoi!

Na maanden lurken dan nu toch maar mijn eerste post hier

Voordat mijn zoontje geboren werd liet ik elke 3 weken gelnagels zetten... elke keer een ander thema: erg leuk
Inmiddels gaat zoonlief naar school en kom ik weer toe aan uitspattingen als deze hihi
Voor volgende week staat een uitje gepland naar Veldhoven... uiteraard zal ik dan showen wat ik heb meegenomen...
maar voor nu moeten jullie doen doen met een erg oude foto uit de gelnagelstijd mar wel in lentesfeer
http://i909.photobucket.com/albums/ac297/Guuske/image_00012.jpg
Ik zie nu dat er ook van die bolletjes op zitten ...vaaag

ergens las ik over nagel-juwelen in dit topic: ik had ook vaak een ringetje met bedeltje door de gelnagel: helemaal niet onhandig

momenteel heb ik een ieniemienie stashje:
1 chanel Barcelona Red , een paar 3-in-1 van catrice en een paar van Loreal (die hele donkere met een kleur, die me trouwens vies tegenvallen want ze houden nog geen dag!), allemaal afgelopen winter gekocht. Maar dat kan natuurlijk zo niet langer en dus volgende week naar Veldhoven

vorige week ben ik meegegaan met de catrice liefde hier, en heb die oranje gekocht... met korting
maar die ligt alweer in de kliko... wat is die slecht dekkend dus deze serie laat ik maar aan me voorbij gaan... ik wil kijken of ik wat kan vinden van Essie... die kleuren vond ik heel zacht....

verder heb ik wat gesurfd tussen de linkjes hier in de OP: vooral de swatches werd ik erg blij van
geeft me inspiratie

nu ga ik mijn nagels bijwerken... heb er net wat nieuws op gesmeerd maar ben het wat verleerd om het netjes te doen zeg maar haha

Ps hoe zet ik die foto hier rechtstreeks neer zonder linkje????

pi_79962854
tvp

Welkom C-O
pi_79962874
quote:

[ afbeelding ]

die 2de

als ik woensdag me vakantiegeld krijg dan ga ik ff weer bij TD bestellen

*wishlist maakt*
pi_79962896
Welkom C-O

Ik heb net mijn nagels gelakt met DS Glamour
  maandag 5 april 2010 @ 12:18:41 #124
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79962927
Welkom charmed one!!
Leuk dat je mee komt posten, pas op je portemonnee....

Een link kun je tussen [img] *link*[/img] zetten, en dan wordt het plaatje direct zichtbaar!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_79963236

Eens kijken vanmiddag of Suzi Says Feng Shui wel tegen hard werk kan.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')