aahw thanks!quote:Op zondag 4 april 2010 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb jouw weblog ook bij ons neergezet
Oeh, die is wel gaafquote:Op zondag 4 april 2010 19:14 schreef moussy het volgende:
[..]M24 is het.. geen fullnale, dus het was ff pielen.
[ afbeelding ]
nicequote:Op zondag 4 april 2010 20:35 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 april 2010 20:35 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest:
[ afbeelding ]
Errr, Lola ennn. Fantaseaquote:Op zondag 4 april 2010 @ 20:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooie collectie![]()
Welke 2 orly's zijn dat op foto 5?
oew...Fantasea zet hem op mijn wenslijsje erbijquote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Errr, Lola ennn. Fantasea![]()
Die is heel mooi.
Dankje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest:
[ afbeelding ]
gewoon proberen misschien geeft het wel een leuk effectquote:Op zondag 4 april 2010 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, ik ben gewoon te lam om m'n nagels te lakken.
Het gaat niet bestquote:Op zondag 4 april 2010 21:03 schreef miss--moana het volgende:
[..]
gewoon proberen misschien geeft het wel een leuk effect
Ik ken het gevoel! Wil eigenlijk iets anders gaan doen maar de I Sea You zit nog perfect en ik ben echt aan het lamballen en uitrusten van een druk weekend.quote:Op zondag 4 april 2010 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, ik ben gewoon te lam om m'n nagels te lakken.
Ik ga even kijken, dank je!! Hoop dat die prijzen net zo zijn als wat jij op je site had gezetquote:Op zondag 4 april 2010 17:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ooit eens van Libresse/Always gekregen![]()
[..]
Ik zag het, ik zal ze eens mailen dat de site het niet doet.. Mja hun e-mailadres is ook @colorclub.eu dus mss doet die het ook niet
EDIT: e-mailadres doet het niet meer.. erg vreemd.![]()
EDITEDIT: Heb even rondgegoogled en dit is ook 1 van hun site's: http://www.miyoshi.nl/
Daar kun je ook Color Club kopen.
Ik lurk al een half jaar mee en ik heb me aardig in weten te houden.quote:Op zondag 4 april 2010 18:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nog zo onschuldigmaar wacht maar tot je hier enkele weken post, dan heb je aan 1 la niet meer genoeg.
Ik vind het ook niet nodig, maar is wel grappig om een overzicht te hebben zoquote:Op zondag 4 april 2010 @ 20:50 schreef Crientj het volgende:
Wauw, wat een stash allemaal. ;o
Snel ook maar een sheet aanmaken, ik heb echt niet zoveel.Gelukkig nu ook even geen geld meer voor
Vrijdag een nieuwe telefoon gekocht
quote:Op zondag 4 april 2010 @ 21:18 schreef Mss het volgende:
Mooie stash renren!
quote:Op zondag 4 april 2010 @ 21:21 schreef Reska het volgende:
Mooie stash foto's heb ik voorbij zien komen, mijn stash is nog lang niet zo groot...
Sinds de laatste keer dat ik hem heb geshowed zijn er maar twee lakjes bijgekomen, ik heb niet zo'n groot budget...
Dankjulliequote:
Dat denk je alleen maarquote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef RenRen- het volgende:
DankjullieIkben nu nog wel even klaar denk ik
Denk ik.
Heel knap dat je het dan nog bescheiden kunt houden! Is mij echt niet geluktquote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Ik lurk al een half jaar mee en ik heb me aardig in weten te houden.Bovendien, zie swaptopic, ik houd uitverkoop
Ik heb nu één hand gedaan en het ziet er niet uit.quote:Op zondag 4 april 2010 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel! Wil eigenlijk iets anders gaan doen maar de I Sea You zit nog perfect en ik ben echt aan het lamballen en uitrusten van een druk weekend.
Ik denk dat ik morgen ga laken [ afbeelding ]
Knap dat je dat kanquote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Ik lurk al een half jaar mee en ik heb me aardig in weten te houden.Bovendien, zie swaptopic, ik houd uitverkoop
Dus we'll see hoe mijn stash er over een paar weken weer uitziet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:09 schreef Spring10 het volgende:
Nee, Konad doe ik (nog) niet aan...
Haha, kan maar zo zijn dat ik het volgende week weer op kleur sorteer. Heb dit kastje nog niet zo lang. Hiervoor zat alles in een schoenendoos, maar dat paste gewoon echt niet meer.quote:Op zondag 4 april 2010 22:10 schreef Spring10 het volgende:
Mooi voorraadje, Mirannie!
Ik zie bijna iedereen sorteren op merk. Is dat handig?
Ik kies zelf mani's op kleur, dus het leek mij handiger om op kleur te sorteren, maar goed, alles past bij mij ook nog in 1 la
Hihi, dat herken ik welquote:Op zondag 4 april 2010 22:06 schreef Spring10 het volgende:
Maar ja, dan moet ik wel eerst - letterlijk - uit de kast komen, want eigenlijk vind ik het wel een beetje genant, zo veel nagellak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |