haha erg he!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:14 schreef zoeperzazke het volgende:
goeiemorgen! brrr, ik heb naakte nagels, zo eerst maar eens lakken....
wat een heerlijke zomerse kleur! Wordt je gewoon blij vanquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:15 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ga het er zo afhalen en dan een rustiger kleurtje erop
Wanneer heb je dat waar gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Geen catrice in Eindhoven. Naja, alleen de roze en rode kleuren
Verder zijn de verdunnerts van MissJ, IJsdraakje, RenRen, PeRi, PartyHardy en Lindytje zojuist onderweg gegaan!
Kruidvat Centrum.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat waar gezien? Ik ga zo naar de stad en ik moet Catrice
.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kruidvat Centrum.
Ze hadden wel wat, maar dus niet de hippe kleurtjes, volgens de verkoopster kwamen die dinsdag pas
Tof, dankje!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Verder zijn de verdunnerts van MissJ, IJsdraakje, RenRen, PeRi, PartyHardy en Lindytje zojuist onderweg gegaan!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil ook, maar ik heb nooit tijdquote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 18:28 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook naar de groothandel. Zijn er mensen die zin hebben om mij in de trein te joinen?
Lief!! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met nagels lakken!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef Spring10 het volgende:
*knip*
Tip: geen van 2en, gewoon met de hand blijen vijlen ook al is dat een rotklus en duurt het lang. Met een electrische vijl ga je zooo snel te ver en als dat je gebeurt..quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef Burdie het volgende:
Welke frees zal ik kopen?
Deze:
http://cgi.ebay.com/ELECT(...)?hash=item483a08150e
of deze:
http://cgi.ebay.com/PEN-S(...)?hash=item4148747092
Thanks!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Is gewoon een permanente collectie maar hij is nieuw en er zijn leuke kleuuuuurtjes!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:07 schreef Spring10 het volgende:
Oja, Sold out for ever was de enige lak die sold out was bij mijn Kruidvat. Maar wat ik mij afvroeg: waarom doen we allemaal including me zo hysterisch over deze lakjes? Als ze op zijn, worden ze toch weer aangevuld Catrice heeft kennelijk al een vooruitziende blik over de populariteit, gezien de namen of is dit een eenmalige collectie?
Weet je zeker dat het geen shrinkage is? Wat voor topcoat gebruik je?quote:En ter ere van het nieuwe grasveld wat we vandaag krijgen, te vervanging van een voormalig knollenveld
[ afbeelding ]
Draag ik vandaag groen met gele bloemetjes
[ afbeelding ]
OPI Here today, Aragon tomorrow met Konad CG Lemon Fizz
Ik heb het gisteravond gelakt, en nu al tipwear!En ik heb nog amper wat gedaan douchen, eten, kindjes aankleden, boodschapje gedaan
Nja, genoeg untrieds voor een nieuwe poging
Mirjam, dat Acrylen ziet er goed uit (en wat pijnlijk)
Tofquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Lindytje het volgende:
Laserlace!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is hij bij de douane blijven hangen, dan duurt het altijd een stuk langer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:16 schreef Chanty87 het volgende:
Die OP![]()
![]()
Ik wacht op m'n TD pakketje, ik weet niet wat TNT in godsnaam aan het doen is maar normaal gesproken heb ik ze in een week (en word ik zaterdagochtend wakker gebeld) en deze keer dus niet. Heb gisteren ook al naar de inklaring gemaild om te vragen waar m'n andere pakket (en die van m'n zus die ook hierheen werd verzonden) blijven omdat het inmiddels ruim 6 weken geleden is.Gloeiende gloeiende
![]()
En dat terwijl ik 3876278352983x iets heb besteld vanuit good ol' USA zonder problemen![]()
Zo ziet het er inderdaad niet verkeerd uit! Jammer dat je m niet kon laten zitten...quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:26 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Gefaalde paasmaniop de foto ziet het er aardig uit, maar de lak was dik en streperig, zelfs na verdunnen en de bloemetjes bleven niet mooi plat zitten en zorgden voor topcoat bobbels
![]()
Dus nu zijn mn nagels bloot en ik gefrustreerd
Jammer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:26 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Gefaalde paasmaniop de foto ziet het er aardig uit, maar de lak was dik en streperig, zelfs na verdunnen en de bloemetjes bleven niet mooi plat zitten en zorgden voor topcoat bobbels
![]()
Dat heb je met jellies. Wel purdyquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
4 lagen en nog zie je mijn nagel erdoor
*Alpine Snow in mandje doet.*quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat heb je met jellies. Wel purdy
Maar wel mooi!! Misschien een dekkender blauw laagje er onder de volgende keer??quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
I know, lijkt wel alsof TNT tegenwoordig alles voor mijn adres tegenhoudtquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:17 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij bij de douane blijven hangen, dan duurt het altijd een stuk langer.
Hopen voor je dat je niet bij hoeft te betalen, dat is namelijk wel vaak zo als hij tegen wordt gehouden
Ik moet nogsteeds naar de H&M voor lakjesquote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Bij de h&m hadden ze trouwens allemaal nieuwe leuke lakjes, vooral veel blauw en paars!
Niet doen Rennie, er blijft teveel aan je vingers plakkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet nogsteeds naar de H&M voor lakjes
Essie Matte About You is ook primaquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil Matte Magic maar die is niet op voorraad bij TD
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:26 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Mooi, subtielquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Lindytje het volgende:
Laserlace!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's altijd met die glitters, laagje dekkend eronder smerenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef princess-a het volgende:
Sold Out ForeverKleurt lelijk bij mijn huid maar ik vind em zo mooi
[ afbeelding ]
Nee vind ik ook niet mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:48 schreef Chanty87 het volgende:
@ Suzanne, ik heb nu OPI At First Sight op, ook 4 laagjesEn ook bij mij zie je m'n randjes er doorheen. Maargoed, 't is van de bruidscollectie dus hoort ie sheer te zijn. Maar dan nog, doorschijnende randjes = niet mooi imo
Ik kan me heel goed inhoudenquote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet doen Rennie, er blijft teveel aan je vingers plakken
Mooi hoor!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem juist mooi kleurenquote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 14:12 schreef princess-a het volgende:
[afbeelding]
Waar ben je geweest? In de Steenstraat hadden ze (vanochtend) alles nog.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:43 schreef tliciouz het volgende:
Alle catrice lakjes zijn in Arnhem alweer uitverkocht
Ohquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? In de Steenstraat hadden ze (vanochtend) alles nog.
Ja, die hadden inderdaad erg weinig, vandaar dat ik nog even ben door gelopen.quote:
Lollers!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:52 schreef Debsterr het volgende:
ik heb hard gefaald. 10x Catrice en 1 Gosh. Auw zei mijn portemonnee.
Heb Sold Out Forever nog zonder korting voor je gescoord bij de Trekpleister.quote:
Meuj!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:48 schreef AmyGrace het volgende:
Wat een mooie nagels zijn er voorbij gekomen!! Mooie Catrice-kleurtjes((Ik heb de hoop opgegeven...stomme slome Kruidvat
)
NOTD (CC Wild at Heart) En ja! Er was hier zowaar een moment zon![]()
[ link | afbeelding ]
Oeh je bent te gek!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb Sold Out Forever nog zonder korting voor je gescoord bij de Trekpleister.
Naakte nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Failz:
[ afbeelding ]
Remover met aceton, verdunner en pure aceton;
Golden Enchantment, baby Peachy Keen, Passion in the Pacific, Fairy Dust, DV8, baby Refresh Mint, Go-Go Pink, Up All Night
[ afbeelding ]
Plum Play with Me, MAN GO Tango, I Scream Peach, It Blue my Mind, GOSH Gasoline
From Dusk to Dawn, Lost in Mud, Bloody Mary to Go, I Sea You, Sold out Forever, Londons Weather Forecast
Was je in Arnhem? Ja ik was er vanochtend, en toen lagen er nog maar 2/3 lakjes, misschien bijgevuld?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:37 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb anders een twintig min gelee aardig wat Catrice lakjes ingeslagen in Arnhem :-O
Londons Weather Forecastquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Naakte nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Failz:
[ afbeelding ]
Golden Enchantment, baby Peachy Keen, Passion in the Pacific, Fairy Dust, DV8, baby Refresh Mint, Go-Go Pink, Up All Night
[ afbeelding ]
From Dusk to Dawn, Lost in Mud, Bloody Mary to Go, I Sea You, Sold out Forever, Londons Weather Forecast
2,50 bij kruidvat en trekpleister!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Londons Weather Forecast![]()
Misschien heb ik het gemist, maar voor hoeveel en waar kun je die Catrice lakjes kopen?
Hčhč..goeie fail!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:07 schreef Spring10 het volgende:
Goedemorgen
*Catrice-fail*
foto volgt, eerst baby in bed leggen.
[ afbeelding ]
I Scream Peach, London's Weather forecast, Lucky in Lilac, Be My Millionaire
Boven: I Sea You, Wrapped around my finger, Clay-ton my hero
Rechts nog uit de grabbelbak Catrice Mystic Red en Catrice Royal Nights Royal Petrol
![]()
![]()
Ik heb het gisteravond gelakt, en nu al tipwear!En ik heb nog amper wat gedaan douchen, eten, kindjes aankleden, boodschapje gedaan
Nja, genoeg untrieds voor een nieuwe poging
Woah! Fel!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:15 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ga het er zo afhalen en dan een rustiger kleurtje erop
Wat lief!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef Spring10 het volgende:
Ik vind die oranje catrice ook mooi trouwens, maar die heb ik niet meegenomen. Toch een beetje te heftig voor mij, zeker voor werk ze zeggen niks, maar ik hoor ze denken![]()
Dochters zijn ook al besmet met het nagellakvirus:
[ afbeelding ]
Baby speelt met de flesjes, peuter heeft Catrice Wrapped around my finger op en doet een poging tot stilzitten.
Me likes!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Lindytje het volgende:
Laserlace!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gave kleur! Wel jammer van de dekking...quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem je goed staan hoor! Netjes gelakt ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk toch nog gelukt dus!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:36 schreef Loqi het volgende:
Ik ben maar voor oude vertrouwde Nubar Purple Beach gegaan
Die droogt snel en ik wilde er nu wel mee klaar zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ook al zo fijn gefailed! (Ik wil ook Catricequote:Op zaterdag 3 april 2010 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Naakte nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Failz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooohh *rent dinsdag gelijk naar de kruidvat*quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2,50 bij kruidvat en trekpleister!
Geen geld toch?
Je maakt wel het meeste kans bij de grotere kruidvatten/vaten/vatsquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ooohh *rent dinsdag gelijk naar de kruidvat*
Thanks!
Ja, van het vijlen bij elke keer acryl bijvullen. Ik ben wel ff bezig met het herstelproces denk ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:22 schreef Lindytje het volgende:
Wat een mooie faalfoto's!!!!![]()
Debster: hoe komen al die deuken in je nagels joh? Is dat van vijlen gekomen?
Super faal pakketquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Naakte nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Failz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof me... je ziet het welquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Super faal pakket![]()
Wel zonde van je nagels... maar gelukkig zie je dat niet zo onder de lak.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik sneed "vroeger" altijd mijn nagelriemen af met een stanleymesjeDe laatste strepen groeien er nu uit
Mooi!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:43 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er zelfs meer dan ik dacht.![]()
[ afbeelding ]
Let's Mauve On
[ afbeelding ]
Be My Millionaire
Ik heb een beetje vreemde nagel op mijn duim omdat iemand daar 15 jaar geleden een deur op dicht heeft gegooid.
Voor zo ver ik heb kunnen zien heb je al je vingers nog!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En da's nog het meest beschaafde wat ik met een stanleymesje deed
Nu maak je me natuurlijk nieuwsgierig.....quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En da's nog het meest beschaafde wat ik met een stanleymesje deed
Al mijn nagels breken op een gegeven moment af op mijn werk, deze heeft het nog het langst vol gehouden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi!
Waarom heb je je pinknagel zoveel langer dan de rest?
Ach, ook ik ben 15 geweest, vul de rest zelf maar inquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu maak je me natuurlijk nieuwsgierig.....
Jawel, maar met een hele goede ridgefiller moet het toch wel aardig te verbergen zijn?? Of is mijn vertrouwen in een ridgefiller te groot??quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me... je ziet het wel
(gister met debster ge-groothandeld!)
Maar het groeit er wel uit, dat scheelt
Ah, oke. Weet genoeg. Ik was ook 15. En 20. En 25quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, ook ik ben 15 geweest, vul de rest zelf maar in!!!
Vast welquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, oke. Weet genoeg. Ik was ook 15. En 20. En 25
Maar nu 26 en geheel verstandig. Als we het nog steeds over hetzelfde hebben dan...
Nou, ze heeft ze gister gezien met ridgefiller en een kleurlakje, ga denk ik maar aan de glitters de komende tijdquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jawel, maar met een hele goede ridgefiller moet het toch wel aardig te verbergen zijn?? Of is mijn vertrouwen in een ridgefiller te groot??
Ik ga over een uur richting Alkmaarquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:44 schreef karoltje het volgende:
Ook in Alkmaar was de Catrice Sold Out. Hopelijk niet Forever!
Wat ontzettend handig, zelfs het aantal laagjes dat nodig isquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:01 schreef Debsterr het volgende:
Heb m'n Excel bestandje even online gezet
Dit zijn dus al mijn nagellakjes
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:01 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben autistisch wat betreft dingen categoriseren en lijstjes enzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat ontzettend handig, zelfs het aantal laagjes dat nodig is
Haha ja, anders snap ik niet waarom iets ook alweer weg is gegaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!! Ik sta zelfs in je lijstje!!
Ghehehe...quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben autistisch wat betreft dingen categoriseren en lijstjes enzo. Maar het is zeker handig, om te kijken welke kleurtjes ook alweer de "even snel en makkelijk lakken" kleurtjes zijn bijvoorbeeld.
[..]
Haha ja, anders snap ik niet waarom iets ook alweer weg is gegaan.
Dat was een P2 met nog het oude flesje (soort ovalig rechthoekig) die ik had gebruikt als onderlaagje. Gelukkig had ik toen nog acryl want het was pisgeel uitgeslagen. Dus die is meteen weggegooid om ongelukken te voorkomen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ghehehe...
Welke P2 heb je trouwens weggegooid?? En waarom?
Heb je een swatch van essence party on??quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:01 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Bij de h&m hadden ze trouwens allemaal nieuwe leuke lakjes, vooral veel blauw en paars!
Je mag 'm zelfs hebbenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:12 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Heb je een swatch van essence party on??
Die staat op mijn wishlist, maar bestaat niet meer.
Dan kan ik een look-a-like gaan scoren
OMG te gek springt hier gat in de lucht!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag 'm zelfs hebben! Zal morgen als ik er aan denk bij daglicht een foto van het wiel maken waar 'ie op zit.
Sahrryquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:44 schreef karoltje het volgende:
Ook in Alkmaar was de Catrice Sold Out. Hopelijk niet Forever!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:16 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
OMG te gek springt hier gat in de lucht!
PM volgt
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht dat die neongeel de meest hoofdpijngevende kleur was op aarde.
I wuz wrong
Kan niet!! Welke??quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht dat die neongeel de meest hoofdpijngevende kleur was op aarde.
I wuz wrong
Whoooot!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Hij wil niet op de foto![]()
Denk: tekstmarker, maar dan net iets feller. Denk aan neonlampen op je vingertoppen....
[ afbeelding ]
Waaahhh de verschrikkelijkheidquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Denk: tekstmarker, maar dan net iets feller. Denk aan neonlampen op je vingertoppen....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OMG!!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
O M Gquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn nagels zijn oranje uitgeslagen door lak![]()
[ afbeelding ]
Stomquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou (nu weet je dat waarschijnlijk nog) de aankoopdatum en de prijs erbij zetten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:01 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De mijne ook
![]()
Maar ff serieus: valt best mee!
Dit is met andere lichtval
![]()
En wat een heerlijke nagels heb jij
Tnx![]()
Dankjequote:Op zaterdag 3 april 2010 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stom. Maar de vorm van je nagels is wel jummie jummie zeg
.
Ik heb zo'n buffer vijltje van Koh, 1 kant equalize de andere kant is beautify.. zou het daarmee ook kunnen? Je nagels worden er helemaal glad en glanzend van waardoor de nagellak niet (zo goed) meer paktquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Keertje buffen en polijsten wil ook helpenWordt het al meteen stukken minder
JA ik denk het wel. Je haalt het bovenste laagje van je nagels er mee af...quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb zo'n buffer vijltje van Koh, 1 kant equalize de andere kant is beautify.. zou het daarmee ook kunnen? Je nagels worden er helemaal glad en glanzend van waardoor de nagellak niet (zo goed) meer pakt
Zonde!! Wel hele mooie nagels....quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Erg jammer van je nagels, maar een leuk lakje erover danquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, zo zagen mijn nagels er ook uit toen ik YDKJ suede eraf haalde, maar dat was begin deze week en inmiddels zijn ze al weer aardig roze geworden.quote:
Dat is echt gaafquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:45 schreef AmNaBa het volgende:
Hoog OMG gehalte vandaag, maar wat een gave kleur oranje!!!
Zojuist paaseimani gemaakt.
L8RG8R met LOL = OMG wat gaaf (al zeg ik het zelf)
[ afbeelding ]
Zelf geen ervaring, maar voor kleine smudges schijnt het echt heel goed te zijn. Voor grotere niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:46 schreef Ooi86 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de smudgefixer van orly? Ik sta op het punt om hem te kopen op EvilBay
Ah! Dank je!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zelf geen ervaring, maar voor kleine smudges schijnt het echt heel goed te zijn. Voor grotere niet.
Hier bv een review; http://misamasa.blogspot.com/2009/02/orly-smudge-fixer.html
Gaaf!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:45 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
Holo goodness!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:45 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
En oook de anderen thnx voor de complimentenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat is echt gaaf![]()
Sterker nog, ik ga jouw idee gewoon schaamteloos pikken en ook paasei nagels maken
Oh kroeg!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:25 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
En oook de anderen thnx voor de complimenten
ik wilde eigenlijk zo'n mani doen met alleen de onderkant, zoals ik hier laatst had gezien en ineens...voila... holo paasei. kan niet stoppen om naar mijn nagels te kijken. Ben verliefd![]()
Veel paasei plezier, ik ga mijn neus eehhh nagels in de kroeg showen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:35 schreef AmNaBa het volgende:
[..]Flirt dan maar een keer voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Oeh, die zijn mooi!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:41 schreef princess-a het volgende:
Mijn stapnagels voor vanavond, heb allemaal lieve blauwe details in mn outfit en moest daarom Sold out Forever wel even inruilen voor wat anders.. Kleur lijkt het meest op de 2e foto
Diamond cosmetics Midnight Passion (hoe toepasselijk) getipt met Mad as a Hatter
[ afbeelding ]
Ook erg leuk bij mijn smokey eyes
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot Amnaba ben ik eindelijk van de peniciline kuur af and I'm so ready to party
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:48 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben vrijdag helemaal los gegaan!![]()
Me vriend was zo lief om naar veldhoven te rijden en ik was helemaal happy![]()
Daar aangekomen even uitgave overleg gehad en het antwoord luidde: kijk maar wat je doet maar onthoud ik rijd de komende tijd niet weer hier heen. Dus dat antwoord was voor mijn duidelijk![]()
Toen bedacht ik me ineens dat ik wel de benzine kosten eruit moest halen want anders was het zonde geweest om op en neer te rijden (net als dat je een lakje besteld via een webshop van 5,99 en de verzendkosten 7 euro zijn.) Dus ik laadde me mandje en me dochtertje laadde mee![]()
Bij de kassa aangekomen was ik wel wat zenuwachtig wat het bedrag zou zijn, maar ach over het bedrag hebben we het maar niet. Ik denk dat als ik zeg dat ik er sowieso 1 tank uit heb jullie al genoeg weten en het wel ongeveer kunnen schatten![]()
Nadat we vandaag terug kwamen van een hotel overnachting ben ik nog even langs de Sephora geweest waar ik ook nog wat leuke items heb gekocht. Bij thuis komst was er ook nog een pakketje bezorgd met 3 lakjes die ik samen met Michelangela had besteld bij TD. Dus ik ben weer helemaal happy!
Ik zal morgen even foto's maken van mijn nieuwe aanwinsten, heb nu te weinig licht en ruimte.Oh wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben nu wel benieuwd naar een lijstje van wat je hebt gekocht
Vond je meissie het ook leuk?disclaimer
Supersjiek zeg!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:41 schreef princess-a het volgende:
Mijn stapnagels voor vanavond, heb allemaal lieve blauwe details in mn outfit en moest daarom Sold out Forever wel even inruilen voor wat anders.. Kleur lijkt het meest op de 2e foto
Diamond cosmetics Midnight Passion (hoe toepasselijk) getipt met Mad as a Hatter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot Amnaba ben ik eindelijk van de peniciline kuur af and I'm so ready to party
Ow een lijstje kan ik nu wel maken maar foto's zijn denk ik leukerquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh wat leuk!
ben nu wel benieuwd naar een lijstje van wat je hebt gekocht
Vond je meissie het ook leuk?
Toch niet goed genoeg gekekenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:02 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ow een lijstje kan ik nu wel maken maar foto's zijn denk ik leuker
En mijn dochtertje vond het heel leuk! Zoveel nagellak en zoveel roze waar ze helemaal verliefd op is.
Ik heb afgesproken morgen haar nageltjes te gaan lakken en waarschijnlijk wordt het dus fel roze.
Maar wat een grote winkel zeg
Ik moet wel eerlijk zeggen dat elke keer als er iemand binnen kwam ik naar de nagels keek en waar de persoon heen liep. Ik dacht misschien kom ik een van jullie wel tegen zonder dat ik het weet. Maar alle nagels die binnen kwamen waren kaal![]()
owjaa!!! en lees ik dus net dat je daar grote flessen remover kan kopen
quote:
Mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:41 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me vriend was zo lief om naar veldhoven te rijden en ik was helemaal happy![]()
Daar aangekomen even uitgave overleg gehad en het antwoord luidde: kijk maar wat je doet maar onthoud ik rijd de komende tijd niet weer hier heen. Dus dat antwoord was voor mijn duidelijk![]()
Toen bedacht ik me ineens dat ik wel de benzine kosten eruit moest halen want anders was het zonde geweest om op en neer te rijden (net als dat je een lakje besteld via een webshop van 5,99 en de verzendkosten 7 euro zijn.) Dus ik laadde me mandje en me dochtertje laadde mee![]()
Bij de kassa aangekomen was ik wel wat zenuwachtig wat het bedrag zou zijn, maar ach over het bedrag hebben we het maar niet. Ik denk dat als ik zeg dat ik er sowieso 1 tank uit heb jullie al genoeg weten en het wel ongeveer kunnen schatten![]()
Nadat we vandaag terug kwamen van een hotel overnachting ben ik nog even langs de Sephora geweest waar ik ook nog wat leuke items heb gekocht. Bij thuis komst was er ook nog een pakketje bezorgd met 3 lakjes die ik samen met Michelangela had besteld bij TD. Dus ik ben weer helemaal happy!
Ik zal morgen even foto's maken van mijn nieuwe aanwinsten, heb nu te weinig licht en ruimte.Hahaha, die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere keer als ik roep dat ik echt niks meer zou kunnen bedenken, heb ik ineens binnen 2 dagen weer genoeg op mijn lijstje staan om minstens 1 TD mandje mee te vullen
![]()
Ben trouwens ook wel heeeel benieuwd naar al je nieuwe aanwinsten![]()
Faalhaasquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:10 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
de eerste 5 van de onderste rij had ik al, de rest vandaag gekocht
3 sold out forever, 1 voor een swap, 1 voor m'n blog, en 1 voor het archief
en die 2 blauwe ook voor een swap
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:10 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
de eerste 5 van de onderste rij had ik al, de rest vandaag gekocht
3 sold out forever, 1 voor een swap, 1 voor m'n blog, en 1 voor het archief
en die 2 blauwe ook voor een swap
[knip]
[knip]
enkel die sold out forever zijn dubbel, de rest is allemaal uniekquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:25 schreef Spring10 het volgende:
[..]
mijn moeder heeft altijd ook zulke argumentaties, ik had het niet nodig, maar het was in de aanbieding, maar ik ben heel benieuwd wat je gekocht hebt
. En ik voorzie binnenkort een uitstapje naar Veldhoven als ik eens voor mijn werk in Den Bosch moet zijn. Een vergadering op maandag (koopavond) is makkelijk te plannen....
@Mirjam. Toffe aankopen. Er zitten nog meer dubbelen in, zijn die allemaal voor jou?
Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ik ooit een flesje nagellak leeg krijg, dus aan backupbottles begin ik nog maar niet...
Echt erg is dat he! denk je dat je voorlopig niets meer weet maar zodra je thuis bent heb je een lijstje klaar voor de volgende keerquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, die spoilerIedere keer als ik roep dat ik echt niks meer zou kunnen bedenken, heb ik ineens binnen 2 dagen weer genoeg op mijn lijstje staan om minstens 1 TD mandje mee te vullen
![]()
Ben trouwens ook wel heeeel benieuwd naar al je nieuwe aanwinsten
O echt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
enkel die sold out forever zijn dubbel, de rest is allemaal uniek
Ohnoes, klopt, maar wel allemaal verschillende beige/roodquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:29 schreef Spring10 het volgende:
[..]
O echt!Dan zal het wel aan mijn beeldscherminstellingen liggen, ik zie drie beiges en 3 roze/rode
Echt waar? Want ik zag laatst op een blog orange fizz en was op zoek naar een vergelijkbaar goedkoper kleurtje!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:27 schreef snkr-xxx het volgende:
Zooo weer thuis na langedag, heb vandaag Catrice Scream Peach gekocht en die is IETS donkerder dan Essence - What Do U think, en dus daardoor ook bijna dupig aan Chanel Orange Fizz
Deze week...quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:34 schreef miss--moana het volgende:
[..]
ow jaa poolsidewanneer komt deze eigenlijk?
Yep echt waar. Kronenburg heeft er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar? Want ik zag laatst op een blog orange fizz en was op zoek naar een vergelijkbaar goedkoper kleurtje!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:48 schreef AmyGrace het volgende:
Wat een mooie nagels zijn er voorbij gekomen!! Mooie Catrice-kleurtjes((Ik heb de hoop opgegeven...stomme slome Kruidvat
)
NOTD (CC Wild at Heart) En ja! Er was hier zowaar een moment zon![]()
[ link | afbeelding ]
Ja klopt lost in mup heb ik nu op lijkt er erg veel opquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Catrice is trouwens wel lekker bezig met de Chanel dupesWas Lost in mud niet te vergelijken met Particuliere? Zouden er nog meer tussen zitten behalve Orange Fizz en Jade? Mhmm.
Heeft iemand Jade en Sold out forever al naast elkaar gehouden? Ik zag een twitpic van LushiousBeauty waarop het leek alsof Jade toch iets donkerder was.. Maar haar foto's zijn nooit zo kleur accuraat helaas.
Wat doe je?! M'n ogenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ChG Holo'squote:Op zaterdag 3 april 2010 22:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Had ook nog een OMG holotje for show![]()
[ afbeelding ]
Zo'n rotlak om mee te lakken, en zo saai zonder zon, maar eenmaal in zon...
mooi hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:47 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie niksquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
echt, dit is dus een blogpic:
[ afbeelding ]
Komop zeg, niet iedereen kan lakken zoals snkr, maar dit is toch wel heel erg![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:47 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Komop zeg, niet iedereen kan lakken zoals snkr, maar dit is toch wel heel erg![]()
[ afbeelding ]
Know exactly what you mean!! En ja, revvvolution kan je eigenlijk niet laten liggen, is zo mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:28 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Echt erg is dat he! denk je dat je voorlopig niets meer weet maar zodra je thuis bent heb je een lijstje klaar voor de volgende keerWeet je wat ik nog het
vindt! Kijk ik net op TD hebben ze Revvvolution weer
en je wilt niet weten hoelang ik elke keer op TD kijk en ze deze niet hebben en nu na mijn grote faal, jah dan hebben ze hem wel
ik hoor TD roepen
Ik ben trouwens morgen toch vroeg op voor het paasontbijt dus zal gelijk dan foto's maken.
hoe maak jij je foto's eigenlijk?quote:
lol dat is een gekleurd vel papierquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe maak jij je foto's eigenlijk?
gebruikm je een achtergrond ofzo?
of is dat allemaal fotosoep?
Dit is zelfs nog beroerder dan mijn lak prestatiesquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die nephanden gezien in Veldhovenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
lol dat is een gekleurd vel papier![]()
en ik gebruik altijd een statief, altijd iso op 100 en de macro setting aan. nooit flash, geen witbalans correctie, die staat op automatisch.
En ik gebruik een nephand he, dacht dat algemeen bekend was
Sexy dingetjes hequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb die nephanden gezien in Veldhoven![]()
[ afbeelding ]
Wordt er toch nog gesopt in Veldhovenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, debsterr werd er helemaal craazeh van
Ohja, ding was best duurquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Wordt er toch nog gesopt in Veldhoven
Dat is heul geen nephand..quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
netjes hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
en ik gebruik altijd een statief, altijd iso op 100 en de macro setting aan. nooit flash, geen witbalans correctie, die staat op automatisch.
EDIT: en ochtendlicht! Werkt het allerbest.
Ik geloof na 1 april niks meer..quote:
belachlijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ik fotografeer altijd binnen, voor het raam, gordijnen helemaal open enzo zodat de overbuurvrouw alles goed kan zien en dan dat papier op tafel. Of ik pak mn lightbox die voor geen meter werkt en dan fotografeer ik daarin maar dan met de lampen uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
netjes hoor
maarre, hoe doe je dat als je buiten fotografeert, hang je dat vel papierp op, of wat?
vragen, vragen
Haha het is eigenlijk een grapje van Nune geweest, nav dit http://makeupalley.com/m_106591191quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik geloof na 1 april niks meer..
* Gaat googlen op "nephand" *
Ik zie niet echt iets via die linkquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha het is eigenlijk een grapje van Nune geweest, nav dit http://makeupalley.com/m_106591191
Een nephand? Wtf, dat ziet er hartstikke echt uit met dat vel als je hem buigt. Iehwl.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
EDIT: en ochtendlicht! Werkt het allerbest.
Scary he?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een nephand? Wtf, dat ziet er hartstikke echt uit met dat vel als je hem buigt. Iehwl.
Ja ik had op mijn opleiding een neppop waar je mee moest oefenen met houdingen enzo, maar die was gewoon helemaal glad, maar dit is gewoon freakyquote:
het bizarre is, dat je die handen dus helemaal op menselijke reacties kan programmeren. Ze hadden ze dus in veldhoven, en ik schrok er vanquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik had op mijn opleiding een neppop waar je mee moest oefenen met houdingen enzo, maar die was gewoon helemaal glad, maar dit is gewoon freaky
Sssssstt....die hand ligt nu naast me.....ze ligt net in bedquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik had op mijn opleiding een neppop waar je mee moest oefenen met houdingen enzo, maar die was gewoon helemaal glad, maar dit is gewoon freaky
Wel handig als je vriend zin heeft en jij niet!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het bizarre is, dat je die handen dus helemaal op menselijke reacties kan programmeren. Ze hadden ze dus in veldhoven, en ik schrok er van
ik ben niet zo goed in programmeren als snkr whehehehe!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel handig als je vriend zin heeft en jij niet!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel handig als je vriend zin heeft en jij niet!
Ze zijjn mooi geworden zeg, je zal wel commentaar gekregen hebben? Of niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:41 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat waren je laserlace nagels mooi geworden!!! Goed gedaan hoor. Je hebt het er netjes op gekregen zag ik.quote:
Wat lief, dankjewel!!quote:Op zondag 4 april 2010 10:36 schreef romika het volgende:
[..]
Wat waren je laserlace nagels mooi geworden!!! Goed gedaan hoor. Je hebt het er netjes op gekregen zag ik.
Ja denk dat de SV er wel dik genoeg voor is. Ik heb hem met David gedaan en die is toch een stukje minder dik. Na mijn haren wassen stonden er weer allemaal sprietjes omhoog :-(quote:Op zondag 4 april 2010 10:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat lief, dankjewel!!![]()
Was goed te doen, twee lagen seche erover en vooral niet aan pulken!! (dat is het lastigste...)
En nu mijn haar uitspoelen (verf) dus ik hoop dat het dan ook nog blijft zitten...
Wat voor kleur? Ik ga binnenkort maar weer naar de kapper, anders valt het altijd anders uitquote:Op zondag 4 april 2010 10:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat lief, dankjewel!!![]()
Was goed te doen, twee lagen seche erover en vooral niet aan pulken!! (dat is het lastigste...)
En nu mijn haar uitspoelen (verf) dus ik hoop dat het dan ook nog blijft zitten...
Die dingen zijn fantastisch!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, debsterr werd er helemaal craazeh van
Guitar Heroquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vriend zit ook te soppen...
de guitar hero gitaars
Zo heb ik een keer 2dgn met rode oren gelopenquote:Op zondag 4 april 2010 10:44 schreef tliciouz het volgende:
Mijn vriend heeft net me haren geverfd, mijn hele nek, oren en voorhoofd zijn zwart en mijn kleren zitten onder maar voor de rest heeft hij het goed gedaan!
Helaas geen nieuwe lakjes maar even de collecties opgezocht van China Glazequote:
Het zit er nog op!!quote:Op zondag 4 april 2010 10:42 schreef romika het volgende:
[..]
Ja denk dat de SV er wel dik genoeg voor is. Ik heb hem met David gedaan en die is toch een stukje minder dik. Na mijn haren wassen stonden er weer allemaal sprietjes omhoog :-(
Hoop dat het er bij jou goed op blijft zitten en anders een nieuw laagje SV er over heen doen!
Middelbruin met een iets rode gloed...quote:Op zondag 4 april 2010 10:43 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wat voor kleur? Ik ga binnenkort maar weer naar de kapper, anders valt het altijd anders uit![]()
Ook fijne pasen van mij allemaal !
Whehehhequote:Op zondag 4 april 2010 10:44 schreef tliciouz het volgende:
Mijn vriend heeft net me haren geverfd, mijn hele nek, oren en voorhoofd zijn zwart en mijn kleren zitten onder maar voor de rest heeft hij het goed gedaan!
Mooi!!!! Goed gedaan dus!!!quote:Op zondag 4 april 2010 11:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het zit er nog op!!
[..]
Middelbruin met een iets rode gloed...
[..]
WhehehheWel lief van m!
quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
nou zijn jullie er klaar voor
hierbij mijn nieuwe aanwinsten van dit weekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb de foto's verkleind maar dat is zo te zien niet gelukt
![]()
Wat een buit!quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dan moet je de kolom waar het om gaat selecteren en bij rechtermuisknop celeigenschappen de datumweergave wijzigen.quote:Op zondag 4 april 2010 12:03 schreef Debsterr het volgende:
Iemand hier met zo'n Google doc die dit weet: ik heb een kolom waarin data vermeld staan, sommige past 'ie automatisch aan naar 4/3/2010, en sommige laat 'ie staan als bijv. 5 januari 2010. Ik wil graag dat laatste, maar hoe zorg ik dat alles zo benoemd wordt?
Dat ziet er leuk uit !quote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier mijn updated stashfoto's![]()
[ afbeelding ]
Lade 1: nailartspullen, Konad & drugstore lakjes.
[ afbeelding ]
Lade 2: Color Club, mijn 3 P2 lakjes, Barry M, Diamond Cosmetics, mijn 2 Orly's, L.A Girl Rockstar, Illamasqua & Sinful Colors
[ afbeelding ]/
Mijn 6 OPI's, Essie & China Glaze lakjes.
[ afbeelding ]
Topcoats & treatments, aceton en m'n manicure tasje met bokkepoot enzo![]()
Ja, dat is dus het probleem, dat zit er bij Google Docs niet bij, of ik ben scheelquote:Op zondag 4 april 2010 12:43 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dan moet je de kolom waar het om gaat selecteren en bij rechtermuisknop celeigenschappen de datumweergave wijzigen.
Als je er niet uit komt hoor ik het wel
Ooh sorry ik dacht dat je het over gewoon excel had. Kan je ook niet de celopmaak kopiëren naar andere cellen? verder ben ik niet bekend met Google docs.quote:Op zondag 4 april 2010 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem, dat zit er bij Google Docs niet bij, of ik ben scheel.
[ afbeelding ]
Geeft niksquote:Op zondag 4 april 2010 12:54 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ooh sorry ik dacht dat je het over gewoon excel had. Kan je ook niet de celopmaak kopiëren naar andere cellen? verder ben ik niet bekend met Google docs.
Wow! Wat een hoop leuke lakjes!!quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wat een stash!!quote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier mijn updated stashfoto's![]()
[ afbeelding ]
Lade 1: nailartspullen, Konad & drugstore lakjes. en mijn 1 nfu.oh![]()
[ afbeelding ]
Lade 2: Color Club, mijn 3 P2 lakjes, Barry M, Diamond Cosmetics, mijn 2 Orly's, L.A Girl Rockstar, Illamasqua & Sinful Colors
[ afbeelding ]/
Mijn 6 OPI's, Essie & China Glaze lakjes.
[ afbeelding ]
Heh, dat roze tasje met die oranje pailletjes heb ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, dat lijkt me ook wel handig, zal er binnenkort eens naar kijken. Heb geen excel op mijn computer (nou ja, heb het wel, maar ingewikkeld verhaal), dus heb alles in een kladblok documentje staan, haha. Kan natuurlijk ook gewoon op mijn werk even een excel bestandje maken, eigenlijk net zo makkelijkquote:Op zondag 4 april 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Ik maak ook maar een googledocs documentje.
Ik ben boos geworden op excel. We hebben een haat/haat verhouding. Dus dan maar via docsquote:Op zondag 4 april 2010 @ 14:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me ook wel handig, zal er binnenkort eens naar kijken. Heb geen excel op mijn computer (nou ja, heb het wel, maar ingewikkeld verhaal), dus heb alles in een kladblok documentje staan, haha. Kan natuurlijk ook gewoon op mijn werk even een excel bestandje maken, eigenlijk net zo makkelijk
Dankjewelquote:Op zondag 4 april 2010 10:11 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ze zijjn mooi geworden zeg, je zal wel commentaar gekregen hebben? Of niet.
Hoop dat je het leuk hebt gehad.
@SQ geen interessante mannen helaas, zelfs de barkeeper werkte niet mee. Maar gezellig geouwehoerd met het vriendengroepje.
thnx Romika![]()
ook vanaf hier fijne paasdagen
![]()
![]()
Ja, echt mooi!! En The Sting hangt vol met allemaal truitjes in die kleur, haha, dus mooi matchen.quote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
DankjewelWe waren met 2 dames en tig mannen op stap dus niet echt veel nagelcommentaar gehad
Wat betreft het leuk gehad hebben; de foto's waar ik al een kwartier lang keihard om zit te lachen, zeggen dat het leuk was.. ik heb vooral een verschrikkelijke kater en weet het echt niet meer
Leuk om te lezen dat jij het ook naar je zin hebt gehad!![]()
@ Miss-Moana; vette buit![]()
@ DeltaCephei; leuke stashfoto's! Vind dat altijd zo leuk om te zien
@ Debsterr; mooie rode kleur *schrijft bij op de wishlist
@ mirannie; mooi is Atlantis he![]()
Mooie konad ook!!! Zoiets heb ik nog niet, maar dat komt wel. Ik hou trouwens wel van bruin en zeker met glittertjesquote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Spring10 het volgende:
Mirannie, mooi, dat Konadpatroontje. Ik heb die plate ook, maar twijfelde nog een beetje om hem te gebruiken, maar nu ik het zie, doe ik dat binnenkort ook eens.
Princess-a, mooie mani, en jammer van de rimpeltjes. zou best eens shrinkage kunnen zijn. Nav de opmerking van MiMu heb ik nog eens critisch mijn eigen topcoat bestudeerd (SV) en ik denk dat ik idd shrinkage daarvan heb. Lekker.. Ik heb er nog een backup bottle van. Die gaat richting swaptopic denk ik, zodra ik een goede nieuwe gevonden heb.
NOTD
[ afbeelding ]
Catrice Clay-ton My Hero met Konad Art de Lautrec 7B
IATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig. Volgens mijn kleurenkaart die ik ooit eens kreeg bij een kleuranalyse is het ook mijn kleur.
Detail
[ afbeelding ]
Macro
Ik vind ze ook leuk!quote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Spring10 het volgende:
IATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig.
Ooit eens van Libresse/Always gekregenquote:Op zondag 4 april 2010 13:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heh, dat roze tasje met die oranje pailletjes heb ik ook
Ik zag het, ik zal ze eens mailen dat de site het niet doet.. Mja hun e-mailadres is ook @colorclub.eu dus mss doet die het ook nietquote:Op zondag 4 april 2010 15:13 schreef mirannie het volgende:
@ Delta
Zag een link op je site naar colorclub.eu, maar die doet het niet bij mijJammer, want die prijzen klonken wel heel aantrekkelijk!
Beauty Company!quote:Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef Mehehelzs het volgende:
Hoe heet de groothandel in veldhoven en hebben ze een website?![]()
Misschien dat ik toch maar een uitstapje ga maken vanuit Amsterdam![]()
![]()
![]()
thank you dearquote:Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Beauty Company!
www.beautycompany.nl
Nee.... ik heb een avond 3 uur zitten kutten met opnemen, en ķf het beeld was prut, ķf het geluid was 3x niks... het werd m niet dus. En mijn goede videocamera is uitgeleend, dus het ging hem helaas niet worden...quote:
Wat mooi!!!quote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Spring10 het volgende:
Mirannie, mooi, dat Konadpatroontje. Ik heb die plate ook, maar twijfelde nog een beetje om hem te gebruiken, maar nu ik het zie, doe ik dat binnenkort ook eens.
Princess-a, mooie mani, en jammer van de rimpeltjes. zou best eens shrinkage kunnen zijn. Nav de opmerking van MiMu heb ik nog eens critisch mijn eigen topcoat bestudeerd (SV) en ik denk dat ik idd shrinkage daarvan heb. Lekker.. Ik heb er nog een backup bottle van. Die gaat richting swaptopic denk ik, zodra ik een goede nieuwe gevonden heb.
NOTD
[ afbeelding ]
Catrice Clay-ton My Hero met Konad Art de Lautrec 7B
IATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig. Volgens mijn kleurenkaart die ik ooit eens kreeg bij een kleuranalyse is het ook mijn kleur.
Detail
[ afbeelding ]
Macro
Tof!! Waarmee heb je dat gedaan? Is dat een konad-plate?quote:Op zondag 4 april 2010 16:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk!
Ik heb deze gefabriekt vandaag, wat moet je anders doen
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee met de faal?? Ik vind ze wel cute.quote:Op zondag 4 april 2010 16:14 schreef Joysa het volgende:
leuk moussy!!
Mijn konad fail van vandaag (Gelukkig over oude mani heen):
[ afbeelding ]
CG refresh mint met revvvolution ( die wel heerlijk is om te stempelen, maar niet als je er eigenlijk geen geduld voor hebt)
*gaat smeren*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |