haha erg he!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:14 schreef zoeperzazke het volgende:
goeiemorgen! brrr, ik heb naakte nagels, zo eerst maar eens lakken....
wat een heerlijke zomerse kleur! Wordt je gewoon blij vanquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:15 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ga het er zo afhalen en dan een rustiger kleurtje erop
Wanneer heb je dat waar gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Geen catrice in Eindhoven. Naja, alleen de roze en rode kleuren
Verder zijn de verdunnerts van MissJ, IJsdraakje, RenRen, PeRi, PartyHardy en Lindytje zojuist onderweg gegaan!
Kruidvat Centrum.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat waar gezien? Ik ga zo naar de stad en ik moet Catrice
.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kruidvat Centrum.
Ze hadden wel wat, maar dus niet de hippe kleurtjes, volgens de verkoopster kwamen die dinsdag pas
Tof, dankje!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Verder zijn de verdunnerts van MissJ, IJsdraakje, RenRen, PeRi, PartyHardy en Lindytje zojuist onderweg gegaan!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil ook, maar ik heb nooit tijdquote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 18:28 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook naar de groothandel. Zijn er mensen die zin hebben om mij in de trein te joinen?
Lief!! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met nagels lakken!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef Spring10 het volgende:
*knip*
Tip: geen van 2en, gewoon met de hand blijen vijlen ook al is dat een rotklus en duurt het lang. Met een electrische vijl ga je zooo snel te ver en als dat je gebeurt..quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef Burdie het volgende:
Welke frees zal ik kopen?
Deze:
http://cgi.ebay.com/ELECT(...)?hash=item483a08150e
of deze:
http://cgi.ebay.com/PEN-S(...)?hash=item4148747092
Thanks!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Is gewoon een permanente collectie maar hij is nieuw en er zijn leuke kleuuuuurtjes!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:07 schreef Spring10 het volgende:
Oja, Sold out for ever was de enige lak die sold out was bij mijn Kruidvat. Maar wat ik mij afvroeg: waarom doen we allemaal including me zo hysterisch over deze lakjes? Als ze op zijn, worden ze toch weer aangevuld Catrice heeft kennelijk al een vooruitziende blik over de populariteit, gezien de namen of is dit een eenmalige collectie?
Weet je zeker dat het geen shrinkage is? Wat voor topcoat gebruik je?quote:En ter ere van het nieuwe grasveld wat we vandaag krijgen, te vervanging van een voormalig knollenveld
[ afbeelding ]
Draag ik vandaag groen met gele bloemetjes
[ afbeelding ]
OPI Here today, Aragon tomorrow met Konad CG Lemon Fizz
Ik heb het gisteravond gelakt, en nu al tipwear!En ik heb nog amper wat gedaan douchen, eten, kindjes aankleden, boodschapje gedaan
Nja, genoeg untrieds voor een nieuwe poging
Mirjam, dat Acrylen ziet er goed uit (en wat pijnlijk)
Tofquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Lindytje het volgende:
Laserlace!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is hij bij de douane blijven hangen, dan duurt het altijd een stuk langer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:16 schreef Chanty87 het volgende:
Die OP![]()
![]()
Ik wacht op m'n TD pakketje, ik weet niet wat TNT in godsnaam aan het doen is maar normaal gesproken heb ik ze in een week (en word ik zaterdagochtend wakker gebeld) en deze keer dus niet. Heb gisteren ook al naar de inklaring gemaild om te vragen waar m'n andere pakket (en die van m'n zus die ook hierheen werd verzonden) blijven omdat het inmiddels ruim 6 weken geleden is.Gloeiende gloeiende
![]()
En dat terwijl ik 3876278352983x iets heb besteld vanuit good ol' USA zonder problemen![]()
Zo ziet het er inderdaad niet verkeerd uit! Jammer dat je m niet kon laten zitten...quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:26 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Gefaalde paasmaniop de foto ziet het er aardig uit, maar de lak was dik en streperig, zelfs na verdunnen en de bloemetjes bleven niet mooi plat zitten en zorgden voor topcoat bobbels
![]()
Dus nu zijn mn nagels bloot en ik gefrustreerd
Jammer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:26 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Gefaalde paasmaniop de foto ziet het er aardig uit, maar de lak was dik en streperig, zelfs na verdunnen en de bloemetjes bleven niet mooi plat zitten en zorgden voor topcoat bobbels
![]()
Dus nu zijn mn nagels bloot en ik gefrustreerd
Dat heb je met jellies. Wel purdyquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
4 lagen en nog zie je mijn nagel erdoor
*Alpine Snow in mandje doet.*quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat heb je met jellies. Wel purdy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |