haha erg he!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:14 schreef zoeperzazke het volgende:
goeiemorgen! brrr, ik heb naakte nagels, zo eerst maar eens lakken....
wat een heerlijke zomerse kleur! Wordt je gewoon blij vanquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:15 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ga het er zo afhalen en dan een rustiger kleurtje erop
Wanneer heb je dat waar gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Geen catrice in Eindhoven. Naja, alleen de roze en rode kleuren
Verder zijn de verdunnerts van MissJ, IJsdraakje, RenRen, PeRi, PartyHardy en Lindytje zojuist onderweg gegaan!
Kruidvat Centrum.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat waar gezien? Ik ga zo naar de stad en ik moet Catrice
.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kruidvat Centrum.
Ze hadden wel wat, maar dus niet de hippe kleurtjes, volgens de verkoopster kwamen die dinsdag pas
Tof, dankje!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Verder zijn de verdunnerts van MissJ, IJsdraakje, RenRen, PeRi, PartyHardy en Lindytje zojuist onderweg gegaan!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil ook, maar ik heb nooit tijdquote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 18:28 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook naar de groothandel. Zijn er mensen die zin hebben om mij in de trein te joinen?
Lief!! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met nagels lakken!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef Spring10 het volgende:
*knip*
Tip: geen van 2en, gewoon met de hand blijen vijlen ook al is dat een rotklus en duurt het lang. Met een electrische vijl ga je zooo snel te ver en als dat je gebeurt..quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef Burdie het volgende:
Welke frees zal ik kopen?
Deze:
http://cgi.ebay.com/ELECT(...)?hash=item483a08150e
of deze:
http://cgi.ebay.com/PEN-S(...)?hash=item4148747092
Thanks!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Is gewoon een permanente collectie maar hij is nieuw en er zijn leuke kleuuuuurtjes!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:07 schreef Spring10 het volgende:
Oja, Sold out for ever was de enige lak die sold out was bij mijn Kruidvat. Maar wat ik mij afvroeg: waarom doen we allemaal including me zo hysterisch over deze lakjes? Als ze op zijn, worden ze toch weer aangevuld Catrice heeft kennelijk al een vooruitziende blik over de populariteit, gezien de namen of is dit een eenmalige collectie?
Weet je zeker dat het geen shrinkage is? Wat voor topcoat gebruik je?quote:En ter ere van het nieuwe grasveld wat we vandaag krijgen, te vervanging van een voormalig knollenveld
[ afbeelding ]
Draag ik vandaag groen met gele bloemetjes
[ afbeelding ]
OPI Here today, Aragon tomorrow met Konad CG Lemon Fizz
Ik heb het gisteravond gelakt, en nu al tipwear!En ik heb nog amper wat gedaan douchen, eten, kindjes aankleden, boodschapje gedaan
Nja, genoeg untrieds voor een nieuwe poging
Mirjam, dat Acrylen ziet er goed uit (en wat pijnlijk)
Tofquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Lindytje het volgende:
Laserlace!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is hij bij de douane blijven hangen, dan duurt het altijd een stuk langer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:16 schreef Chanty87 het volgende:
Die OP![]()
![]()
Ik wacht op m'n TD pakketje, ik weet niet wat TNT in godsnaam aan het doen is maar normaal gesproken heb ik ze in een week (en word ik zaterdagochtend wakker gebeld) en deze keer dus niet. Heb gisteren ook al naar de inklaring gemaild om te vragen waar m'n andere pakket (en die van m'n zus die ook hierheen werd verzonden) blijven omdat het inmiddels ruim 6 weken geleden is.Gloeiende gloeiende
![]()
En dat terwijl ik 3876278352983x iets heb besteld vanuit good ol' USA zonder problemen![]()
Zo ziet het er inderdaad niet verkeerd uit! Jammer dat je m niet kon laten zitten...quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:26 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Gefaalde paasmaniop de foto ziet het er aardig uit, maar de lak was dik en streperig, zelfs na verdunnen en de bloemetjes bleven niet mooi plat zitten en zorgden voor topcoat bobbels
![]()
Dus nu zijn mn nagels bloot en ik gefrustreerd
Jammer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:26 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Gefaalde paasmaniop de foto ziet het er aardig uit, maar de lak was dik en streperig, zelfs na verdunnen en de bloemetjes bleven niet mooi plat zitten en zorgden voor topcoat bobbels
![]()
Dat heb je met jellies. Wel purdyquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
4 lagen en nog zie je mijn nagel erdoor
*Alpine Snow in mandje doet.*quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat heb je met jellies. Wel purdy
Maar wel mooi!! Misschien een dekkender blauw laagje er onder de volgende keer??quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
I know, lijkt wel alsof TNT tegenwoordig alles voor mijn adres tegenhoudtquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:17 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij bij de douane blijven hangen, dan duurt het altijd een stuk langer.
Hopen voor je dat je niet bij hoeft te betalen, dat is namelijk wel vaak zo als hij tegen wordt gehouden
Ik moet nogsteeds naar de H&M voor lakjesquote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Bij de h&m hadden ze trouwens allemaal nieuwe leuke lakjes, vooral veel blauw en paars!
Niet doen Rennie, er blijft teveel aan je vingers plakkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet nogsteeds naar de H&M voor lakjes
Essie Matte About You is ook primaquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil Matte Magic maar die is niet op voorraad bij TD
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:26 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Mooi, subtielquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Lindytje het volgende:
Laserlace!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's altijd met die glitters, laagje dekkend eronder smerenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef princess-a het volgende:
Sold Out ForeverKleurt lelijk bij mijn huid maar ik vind em zo mooi
[ afbeelding ]
Nee vind ik ook niet mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:48 schreef Chanty87 het volgende:
@ Suzanne, ik heb nu OPI At First Sight op, ook 4 laagjesEn ook bij mij zie je m'n randjes er doorheen. Maargoed, 't is van de bruidscollectie dus hoort ie sheer te zijn. Maar dan nog, doorschijnende randjes = niet mooi imo
Ik kan me heel goed inhoudenquote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet doen Rennie, er blijft teveel aan je vingers plakken
Mooi hoor!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem juist mooi kleurenquote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 14:12 schreef princess-a het volgende:
[afbeelding]
Waar ben je geweest? In de Steenstraat hadden ze (vanochtend) alles nog.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:43 schreef tliciouz het volgende:
Alle catrice lakjes zijn in Arnhem alweer uitverkocht
Ohquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? In de Steenstraat hadden ze (vanochtend) alles nog.
Ja, die hadden inderdaad erg weinig, vandaar dat ik nog even ben door gelopen.quote:
Lollers!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:52 schreef Debsterr het volgende:
ik heb hard gefaald. 10x Catrice en 1 Gosh. Auw zei mijn portemonnee.
Heb Sold Out Forever nog zonder korting voor je gescoord bij de Trekpleister.quote:
Meuj!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:48 schreef AmyGrace het volgende:
Wat een mooie nagels zijn er voorbij gekomen!! Mooie Catrice-kleurtjes((Ik heb de hoop opgegeven...stomme slome Kruidvat
)
NOTD (CC Wild at Heart) En ja! Er was hier zowaar een moment zon![]()
[ link | afbeelding ]
Oeh je bent te gek!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb Sold Out Forever nog zonder korting voor je gescoord bij de Trekpleister.
Naakte nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Failz:
[ afbeelding ]
Remover met aceton, verdunner en pure aceton;
Golden Enchantment, baby Peachy Keen, Passion in the Pacific, Fairy Dust, DV8, baby Refresh Mint, Go-Go Pink, Up All Night
[ afbeelding ]
Plum Play with Me, MAN GO Tango, I Scream Peach, It Blue my Mind, GOSH Gasoline
From Dusk to Dawn, Lost in Mud, Bloody Mary to Go, I Sea You, Sold out Forever, Londons Weather Forecast
Was je in Arnhem? Ja ik was er vanochtend, en toen lagen er nog maar 2/3 lakjes, misschien bijgevuld?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:37 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb anders een twintig min gelee aardig wat Catrice lakjes ingeslagen in Arnhem :-O
Londons Weather Forecastquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Naakte nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Failz:
[ afbeelding ]
Golden Enchantment, baby Peachy Keen, Passion in the Pacific, Fairy Dust, DV8, baby Refresh Mint, Go-Go Pink, Up All Night
[ afbeelding ]
From Dusk to Dawn, Lost in Mud, Bloody Mary to Go, I Sea You, Sold out Forever, Londons Weather Forecast
2,50 bij kruidvat en trekpleister!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Londons Weather Forecast![]()
Misschien heb ik het gemist, maar voor hoeveel en waar kun je die Catrice lakjes kopen?
Hèhè..goeie fail!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:07 schreef Spring10 het volgende:
Goedemorgen
*Catrice-fail*
foto volgt, eerst baby in bed leggen.
[ afbeelding ]
I Scream Peach, London's Weather forecast, Lucky in Lilac, Be My Millionaire
Boven: I Sea You, Wrapped around my finger, Clay-ton my hero
Rechts nog uit de grabbelbak Catrice Mystic Red en Catrice Royal Nights Royal Petrol
![]()
![]()
Ik heb het gisteravond gelakt, en nu al tipwear!En ik heb nog amper wat gedaan douchen, eten, kindjes aankleden, boodschapje gedaan
Nja, genoeg untrieds voor een nieuwe poging
Woah! Fel!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:15 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ga het er zo afhalen en dan een rustiger kleurtje erop
Wat lief!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef Spring10 het volgende:
Ik vind die oranje catrice ook mooi trouwens, maar die heb ik niet meegenomen. Toch een beetje te heftig voor mij, zeker voor werk ze zeggen niks, maar ik hoor ze denken![]()
Dochters zijn ook al besmet met het nagellakvirus:
[ afbeelding ]
Baby speelt met de flesjes, peuter heeft Catrice Wrapped around my finger op en doet een poging tot stilzitten.
Me likes!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Lindytje het volgende:
Laserlace!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gave kleur! Wel jammer van de dekking...quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem je goed staan hoor! Netjes gelakt ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk toch nog gelukt dus!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:36 schreef Loqi het volgende:
Ik ben maar voor oude vertrouwde Nubar Purple Beach gegaan
Die droogt snel en ik wilde er nu wel mee klaar zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ook al zo fijn gefailed! (Ik wil ook Catricequote:Op zaterdag 3 april 2010 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Naakte nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Failz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooohh *rent dinsdag gelijk naar de kruidvat*quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2,50 bij kruidvat en trekpleister!
Geen geld toch?
Je maakt wel het meeste kans bij de grotere kruidvatten/vaten/vatsquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ooohh *rent dinsdag gelijk naar de kruidvat*
Thanks!
Ja, van het vijlen bij elke keer acryl bijvullen. Ik ben wel ff bezig met het herstelproces denk ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:22 schreef Lindytje het volgende:
Wat een mooie faalfoto's!!!!![]()
Debster: hoe komen al die deuken in je nagels joh? Is dat van vijlen gekomen?
Super faal pakketquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Naakte nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Failz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof me... je ziet het welquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Super faal pakket![]()
Wel zonde van je nagels... maar gelukkig zie je dat niet zo onder de lak.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik sneed "vroeger" altijd mijn nagelriemen af met een stanleymesjeDe laatste strepen groeien er nu uit
Mooi!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:43 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er zelfs meer dan ik dacht.![]()
[ afbeelding ]
Let's Mauve On
[ afbeelding ]
Be My Millionaire
Ik heb een beetje vreemde nagel op mijn duim omdat iemand daar 15 jaar geleden een deur op dicht heeft gegooid.
Voor zo ver ik heb kunnen zien heb je al je vingers nog!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En da's nog het meest beschaafde wat ik met een stanleymesje deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |