quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
echt, dit is dus een blogpic:
[ afbeelding ]
Komop zeg, niet iedereen kan lakken zoals snkr, maar dit is toch wel heel erg![]()
Know exactly what you mean!! En ja, revvvolution kan je eigenlijk niet laten liggen, is zo mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:28 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Echt erg is dat he! denk je dat je voorlopig niets meer weet maar zodra je thuis bent heb je een lijstje klaar voor de volgende keerWeet je wat ik nog het
vindt! Kijk ik net op TD hebben ze Revvvolution weer
en je wilt niet weten hoelang ik elke keer op TD kijk en ze deze niet hebben en nu na mijn grote faal, jah dan hebben ze hem wel
ik hoor TD roepen
Ik ben trouwens morgen toch vroeg op voor het paasontbijt dus zal gelijk dan foto's maken.
hoe maak jij je foto's eigenlijk?quote:
lol dat is een gekleurd vel papierquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe maak jij je foto's eigenlijk?
gebruikm je een achtergrond ofzo?
of is dat allemaal fotosoep?
Dit is zelfs nog beroerder dan mijn lak prestatiesquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Komop zeg, niet iedereen kan lakken zoals snkr, maar dit is toch wel heel erg![]()
Ik heb die nephanden gezien in Veldhovenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
lol dat is een gekleurd vel papier![]()
en ik gebruik altijd een statief, altijd iso op 100 en de macro setting aan. nooit flash, geen witbalans correctie, die staat op automatisch.
En ik gebruik een nephand he, dacht dat algemeen bekend was
Sexy dingetjes hequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb die nephanden gezien in Veldhoven![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt er toch nog gesopt in Veldhovenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, debsterr werd er helemaal craazeh van
Ohja, ding was best duurquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Wordt er toch nog gesopt in Veldhoven
Dat is heul geen nephand..quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
netjes hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
en ik gebruik altijd een statief, altijd iso op 100 en de macro setting aan. nooit flash, geen witbalans correctie, die staat op automatisch.
EDIT: en ochtendlicht! Werkt het allerbest.
Ik geloof na 1 april niks meer..quote:
belachlijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ik fotografeer altijd binnen, voor het raam, gordijnen helemaal open enzo zodat de overbuurvrouw alles goed kan zien en dan dat papier op tafel. Of ik pak mn lightbox die voor geen meter werkt en dan fotografeer ik daarin maar dan met de lampen uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
netjes hoor
maarre, hoe doe je dat als je buiten fotografeert, hang je dat vel papierp op, of wat?
vragen, vragen
Haha het is eigenlijk een grapje van Nune geweest, nav dit http://makeupalley.com/m_106591191quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik geloof na 1 april niks meer..
* Gaat googlen op "nephand" *
Ik zie niet echt iets via die linkquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha het is eigenlijk een grapje van Nune geweest, nav dit http://makeupalley.com/m_106591191
Een nephand? Wtf, dat ziet er hartstikke echt uit met dat vel als je hem buigt. Iehwl.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
EDIT: en ochtendlicht! Werkt het allerbest.
Scary he?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een nephand? Wtf, dat ziet er hartstikke echt uit met dat vel als je hem buigt. Iehwl.
Ja ik had op mijn opleiding een neppop waar je mee moest oefenen met houdingen enzo, maar die was gewoon helemaal glad, maar dit is gewoon freakyquote:
het bizarre is, dat je die handen dus helemaal op menselijke reacties kan programmeren. Ze hadden ze dus in veldhoven, en ik schrok er vanquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik had op mijn opleiding een neppop waar je mee moest oefenen met houdingen enzo, maar die was gewoon helemaal glad, maar dit is gewoon freaky
Sssssstt....die hand ligt nu naast me.....ze ligt net in bedquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik had op mijn opleiding een neppop waar je mee moest oefenen met houdingen enzo, maar die was gewoon helemaal glad, maar dit is gewoon freaky
Wel handig als je vriend zin heeft en jij niet!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het bizarre is, dat je die handen dus helemaal op menselijke reacties kan programmeren. Ze hadden ze dus in veldhoven, en ik schrok er van
ik ben niet zo goed in programmeren als snkr whehehehe!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel handig als je vriend zin heeft en jij niet!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel handig als je vriend zin heeft en jij niet!
Ze zijjn mooi geworden zeg, je zal wel commentaar gekregen hebben? Of niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:41 schreef princess-a het volgende:
Mijn stapnagels voor vanavond, heb allemaal lieve blauwe details in mn outfit en moest daarom Sold out Forever wel even inruilen voor wat anders.. Kleur lijkt het meest op de 2e foto
Diamond cosmetics Midnight Passion (hoe toepasselijk) getipt met Mad as a Hatter
[ afbeelding ]
Ook erg leuk bij mijn smokey eyes
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot Amnaba ben ik eindelijk van de peniciline kuur af and I'm so ready to party
Wat waren je laserlace nagels mooi geworden!!! Goed gedaan hoor. Je hebt het er netjes op gekregen zag ik.quote:
Wat lief, dankjewel!!quote:Op zondag 4 april 2010 10:36 schreef romika het volgende:
[..]
Wat waren je laserlace nagels mooi geworden!!! Goed gedaan hoor. Je hebt het er netjes op gekregen zag ik.
Ja denk dat de SV er wel dik genoeg voor is. Ik heb hem met David gedaan en die is toch een stukje minder dik. Na mijn haren wassen stonden er weer allemaal sprietjes omhoog :-(quote:Op zondag 4 april 2010 10:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat lief, dankjewel!!![]()
Was goed te doen, twee lagen seche erover en vooral niet aan pulken!! (dat is het lastigste...)
En nu mijn haar uitspoelen (verf) dus ik hoop dat het dan ook nog blijft zitten...
Wat voor kleur? Ik ga binnenkort maar weer naar de kapper, anders valt het altijd anders uitquote:Op zondag 4 april 2010 10:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat lief, dankjewel!!![]()
Was goed te doen, twee lagen seche erover en vooral niet aan pulken!! (dat is het lastigste...)
En nu mijn haar uitspoelen (verf) dus ik hoop dat het dan ook nog blijft zitten...
Die dingen zijn fantastisch!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, debsterr werd er helemaal craazeh van
Guitar Heroquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vriend zit ook te soppen...
de guitar hero gitaars
Zo heb ik een keer 2dgn met rode oren gelopenquote:Op zondag 4 april 2010 10:44 schreef tliciouz het volgende:
Mijn vriend heeft net me haren geverfd, mijn hele nek, oren en voorhoofd zijn zwart en mijn kleren zitten onder maar voor de rest heeft hij het goed gedaan!
Helaas geen nieuwe lakjes maar even de collecties opgezocht van China Glazequote:
Het zit er nog op!!quote:Op zondag 4 april 2010 10:42 schreef romika het volgende:
[..]
Ja denk dat de SV er wel dik genoeg voor is. Ik heb hem met David gedaan en die is toch een stukje minder dik. Na mijn haren wassen stonden er weer allemaal sprietjes omhoog :-(
Hoop dat het er bij jou goed op blijft zitten en anders een nieuw laagje SV er over heen doen!
Middelbruin met een iets rode gloed...quote:Op zondag 4 april 2010 10:43 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wat voor kleur? Ik ga binnenkort maar weer naar de kapper, anders valt het altijd anders uit![]()
Ook fijne pasen van mij allemaal !
Whehehhequote:Op zondag 4 april 2010 10:44 schreef tliciouz het volgende:
Mijn vriend heeft net me haren geverfd, mijn hele nek, oren en voorhoofd zijn zwart en mijn kleren zitten onder maar voor de rest heeft hij het goed gedaan!
Mooi!!!! Goed gedaan dus!!!quote:Op zondag 4 april 2010 11:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het zit er nog op!!
[..]
Middelbruin met een iets rode gloed...
[..]
WhehehheWel lief van m!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |