abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79933072
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Ik maak ook maar een googledocs documentje.
Oeh, dat lijkt me ook wel handig, zal er binnenkort eens naar kijken. Heb geen excel op mijn computer (nou ja, heb het wel, maar ingewikkeld verhaal), dus heb alles in een kladblok documentje staan, haha. Kan natuurlijk ook gewoon op mijn werk even een excel bestandje maken, eigenlijk net zo makkelijk
pi_79933445
quote:
Op zondag 4 april 2010 @ 14:46 schreef mirannie het volgende:

[..]

Oeh, dat lijkt me ook wel handig, zal er binnenkort eens naar kijken. Heb geen excel op mijn computer (nou ja, heb het wel, maar ingewikkeld verhaal), dus heb alles in een kladblok documentje staan, haha. Kan natuurlijk ook gewoon op mijn werk even een excel bestandje maken, eigenlijk net zo makkelijk
Ik ben boos geworden op excel. We hebben een haat/haat verhouding. Dus dan maar via docs
pi_79933475
quote:
Op zondag 4 april 2010 10:11 schreef AmNaBa het volgende:

[..]

Ze zijjn mooi geworden zeg, je zal wel commentaar gekregen hebben? Of niet.
Hoop dat je het leuk hebt gehad.
@SQ geen interessante mannen helaas, zelfs de barkeeper werkte niet mee. Maar gezellig geouwehoerd met het vriendengroepje.
thnx Romika ook vanaf hier fijne paasdagen
Dankjewel We waren met 2 dames en tig mannen op stap dus niet echt veel nagelcommentaar gehad
Wat betreft het leuk gehad hebben; de foto's waar ik al een kwartier lang keihard om zit te lachen, zeggen dat het leuk was.. ik heb vooral een verschrikkelijke kater en weet het echt niet meer
Leuk om te lezen dat jij het ook naar je zin hebt gehad!

@ Miss-Moana; vette buit
@ DeltaCephei; leuke stashfoto's! Vind dat altijd zo leuk om te zien
@ Debsterr; mooie rode kleur *schrijft bij op de wishlist
@ mirannie; mooi is Atlantis he

Ik had nog nooit shrinkage gehad maar ik neem aan dat dit is wat jullie ermee bedoelen? Zo raar, ik kan het gewoon glad strijken en daarna trekt het weer zo in elkaar
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79934096
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dankjewel We waren met 2 dames en tig mannen op stap dus niet echt veel nagelcommentaar gehad
Wat betreft het leuk gehad hebben; de foto's waar ik al een kwartier lang keihard om zit te lachen, zeggen dat het leuk was.. ik heb vooral een verschrikkelijke kater en weet het echt niet meer
Leuk om te lezen dat jij het ook naar je zin hebt gehad!

@ Miss-Moana; vette buit
@ DeltaCephei; leuke stashfoto's! Vind dat altijd zo leuk om te zien
@ Debsterr; mooie rode kleur *schrijft bij op de wishlist
@ mirannie; mooi is Atlantis he

Ja, echt mooi!! En The Sting hangt vol met allemaal truitjes in die kleur, haha, dus mooi matchen.

Goed te lezen dat je een leuke avond hebt gehad!! Beetje jammer dat je er niks meer van weet
Ik heb ook een katerig gevoel, maar dit komt puur doordat ik zo moe was, dat ik onwijs vast geslapen heb.
pi_79934112
Oh en morgen ga ik naar de zwarte markt in Beverwijk, misschien een telefoon kopen. En mijn moeder en ik gaan onze nagels laten doen
pi_79934162
@ Delta
Zag een link op je site naar colorclub.eu, maar die doet het niet bij mij Jammer, want die prijzen klonken wel heel aantrekkelijk!
pi_79935353
Mirannie, mooi, dat Konadpatroontje. Ik heb die plate ook, maar twijfelde nog een beetje om hem te gebruiken, maar nu ik het zie, doe ik dat binnenkort ook eens.
Princess-a, mooie mani, en jammer van de rimpeltjes. zou best eens shrinkage kunnen zijn. Nav de opmerking van MiMu heb ik nog eens critisch mijn eigen topcoat bestudeerd (SV) en ik denk dat ik idd shrinkage daarvan heb. Lekker.. Ik heb er nog een backup bottle van. Die gaat richting swaptopic denk ik, zodra ik een goede nieuwe gevonden heb.

NOTD

Catrice Clay-ton My Hero met Konad Art de Lautrec 7B

I ATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig. Volgens mijn kleurenkaart die ik ooit eens kreeg bij een kleuranalyse is het ook mijn kleur.
Detail

Macro
pi_79935471
Spring10; Mooi met dat konadje!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_79935536
En ja! Het is eb op mijn vingers. Nagellak trekt zich terug, onder de Konad door zelfs.
Seche Vite is dus een nono voor mij. Verdunnen hielp de vorige keer nog wel een beetje, maar ik moet dus dingend een andere.
Die van de Etos heb ik al weggegooid vanwege het witte waas.
Nog andere tips voor sneldrogende topcoat waarvoor ik geen TD bestelling hoef te doen?
pi_79935539
quote:
Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Spring10 het volgende:
Mirannie, mooi, dat Konadpatroontje. Ik heb die plate ook, maar twijfelde nog een beetje om hem te gebruiken, maar nu ik het zie, doe ik dat binnenkort ook eens.
Princess-a, mooie mani, en jammer van de rimpeltjes. zou best eens shrinkage kunnen zijn. Nav de opmerking van MiMu heb ik nog eens critisch mijn eigen topcoat bestudeerd (SV) en ik denk dat ik idd shrinkage daarvan heb. Lekker.. Ik heb er nog een backup bottle van. Die gaat richting swaptopic denk ik, zodra ik een goede nieuwe gevonden heb.

NOTD
[ afbeelding ]

I ATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig. Volgens mijn kleurenkaart die ik ooit eens kreeg bij een kleuranalyse is het ook mijn kleur.
Detail
[ afbeelding ]
Macro
Mooie konad ook!!! Zoiets heb ik nog niet, maar dat komt wel. Ik hou trouwens wel van bruin en zeker met glittertjes
  zondag 4 april 2010 @ 16:01:05 #286
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_79935855
Ik had eerst de topcoat van essence. Ging bij sommige nagellak mis.

Nu heb ik de topcoat van Sally Hansen: double duty. Is ook als basecoat te gebruiken.
Als topcoat vind ik haar super. Nog geen shrinkage.
  † In Memoriam † zondag 4 april 2010 @ 16:11:35 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_79936168
quote:
I ATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig.
Ik vind ze ook leuk!

Ik heb deze gefabriekt vandaag, wat moet je anders doen

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_79936321
leuk moussy!!

Mijn konad fail van vandaag (Gelukkig over oude mani heen):

CG refresh mint met revvvolution ( die wel heerlijk is om te stempelen, maar niet als je er eigenlijk geen geduld voor hebt )

*gaat smeren*
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_79936771
Leuk, Joysa en Moussy!
  zondag 4 april 2010 @ 16:44:40 #290
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79937308
Wat een gave nagels komen er langs.
Vind dat konad met glittertje erin wel heel erg bijzonder.
Die had wat mij betreft wel voor die wedstrijd gekund, jammer dat die is afgelopen.
Ik ben heerlijk nagelzooi aan het reorganiseren, sorteren, swatchen enz.
Heb nog geen zin mijn paaseimani eraf te halen, maar wil wat op wheels gaan prutsen.
heerlijk zo'n paaszondag
  zondag 4 april 2010 @ 17:06:30 #291
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79937955
Geen zon... Onmogelijk om het holo effect vast te leggen van Revvvolution
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 4 april 2010 @ 17:27:22 #292
164755 Mss
kutHOEr
pi_79938546
Zoooo. Ik ben ook weer bijgelezen. Ik ben momenteel lakloos. En hier is geen remover in huis, dus ik vrees dat ik even lakloos blijf. Ik denk trouwens dat ik mijn groothandel bezoek naar mijn even uitstel, aan mijn bankrekening te zien.
Aids.
pi_79938889
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:44 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Heh, dat roze tasje met die oranje pailletjes heb ik ook
Ooit eens van Libresse/Always gekregen
quote:
Op zondag 4 april 2010 15:13 schreef mirannie het volgende:
@ Delta
Zag een link op je site naar colorclub.eu, maar die doet het niet bij mij Jammer, want die prijzen klonken wel heel aantrekkelijk!
Ik zag het, ik zal ze eens mailen dat de site het niet doet.. Mja hun e-mailadres is ook @colorclub.eu dus mss doet die het ook niet

EDIT: e-mailadres doet het niet meer.. erg vreemd.
EDITEDIT: Heb even rondgegoogled en dit is ook 1 van hun site's: http://www.miyoshi.nl/
Daar kun je ook Color Club kopen.

[ Bericht 3% gewijzigd door DeltaCephei op 04-04-2010 17:57:09 ]
  zondag 4 april 2010 @ 17:58:07 #294
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79939538
Moggûh dames!

Weer geweldige mani's voorbij zien komen, maar het zijn me er iets te veel om individueel te becommentariën

En nu rustig m'n nagels doen, ze hebben het weekend beter overleefd dan ik dacht (En ook veel complimentjes gehad over m'n "paas"nagels, echt tof!), maar ze zien er nu niet meer uit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_79939620
Hoe heet de groothandel in veldhoven en hebben ze een website?

Misschien dat ik toch maar een uitstapje ga maken vanuit Amsterdam
pi_79939641
quote:
Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef Mehehelzs het volgende:
Hoe heet de groothandel in veldhoven en hebben ze een website?

Misschien dat ik toch maar een uitstapje ga maken vanuit Amsterdam
Beauty Company!
www.beautycompany.nl
pi_79939705
quote:
Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Beauty Company!
www.beautycompany.nl
thank you dear
  zondag 4 april 2010 @ 18:05:40 #298
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79939793
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:19 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lindy, geen inzending Fok!Idol?
Nee.... ik heb een avond 3 uur zitten kutten met opnemen, en ķf het beeld was prut, ķf het geluid was 3x niks... het werd m niet dus. En mijn goede videocamera is uitgeleend, dus het ging hem helaas niet worden...
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 4 april 2010 @ 18:12:29 #299
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79940032
quote:

NOTD
[ afbeelding ]

Detail
[ afbeelding ]
Macro
Wat mooi!!!
quote:
Op zondag 4 april 2010 16:11 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik vind ze ook leuk!

Ik heb deze gefabriekt vandaag, wat moet je anders doen

[ afbeelding ]
Tof!! Waarmee heb je dat gedaan? Is dat een konad-plate?
quote:
Op zondag 4 april 2010 16:14 schreef Joysa het volgende:
leuk moussy!!

Mijn konad fail van vandaag (Gelukkig over oude mani heen):

[ afbeelding ]

CG refresh mint met revvvolution ( die wel heerlijk is om te stempelen, maar niet als je er eigenlijk geen geduld voor hebt )

*gaat smeren*
Valt toch wel mee met de faal?? Ik vind ze wel cute.
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 4 april 2010 @ 18:14:07 #300
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79940078
tvp
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')