Oeh, dat lijkt me ook wel handig, zal er binnenkort eens naar kijken. Heb geen excel op mijn computer (nou ja, heb het wel, maar ingewikkeld verhaal), dus heb alles in een kladblok documentje staan, haha. Kan natuurlijk ook gewoon op mijn werk even een excel bestandje maken, eigenlijk net zo makkelijkquote:Op zondag 4 april 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Ik maak ook maar een googledocs documentje.
Ik ben boos geworden op excel. We hebben een haat/haat verhouding. Dus dan maar via docsquote:Op zondag 4 april 2010 @ 14:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me ook wel handig, zal er binnenkort eens naar kijken. Heb geen excel op mijn computer (nou ja, heb het wel, maar ingewikkeld verhaal), dus heb alles in een kladblok documentje staan, haha. Kan natuurlijk ook gewoon op mijn werk even een excel bestandje maken, eigenlijk net zo makkelijk
Dankjewelquote:Op zondag 4 april 2010 10:11 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ze zijjn mooi geworden zeg, je zal wel commentaar gekregen hebben? Of niet.
Hoop dat je het leuk hebt gehad.
@SQ geen interessante mannen helaas, zelfs de barkeeper werkte niet mee. Maar gezellig geouwehoerd met het vriendengroepje.
thnx Romika![]()
ook vanaf hier fijne paasdagen
![]()
![]()
Ja, echt mooi!! En The Sting hangt vol met allemaal truitjes in die kleur, haha, dus mooi matchen.quote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
DankjewelWe waren met 2 dames en tig mannen op stap dus niet echt veel nagelcommentaar gehad
Wat betreft het leuk gehad hebben; de foto's waar ik al een kwartier lang keihard om zit te lachen, zeggen dat het leuk was.. ik heb vooral een verschrikkelijke kater en weet het echt niet meer
Leuk om te lezen dat jij het ook naar je zin hebt gehad!![]()
@ Miss-Moana; vette buit![]()
@ DeltaCephei; leuke stashfoto's! Vind dat altijd zo leuk om te zien
@ Debsterr; mooie rode kleur *schrijft bij op de wishlist
@ mirannie; mooi is Atlantis he![]()
Mooie konad ook!!! Zoiets heb ik nog niet, maar dat komt wel. Ik hou trouwens wel van bruin en zeker met glittertjesquote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Spring10 het volgende:
Mirannie, mooi, dat Konadpatroontje. Ik heb die plate ook, maar twijfelde nog een beetje om hem te gebruiken, maar nu ik het zie, doe ik dat binnenkort ook eens.
Princess-a, mooie mani, en jammer van de rimpeltjes. zou best eens shrinkage kunnen zijn. Nav de opmerking van MiMu heb ik nog eens critisch mijn eigen topcoat bestudeerd (SV) en ik denk dat ik idd shrinkage daarvan heb. Lekker.. Ik heb er nog een backup bottle van. Die gaat richting swaptopic denk ik, zodra ik een goede nieuwe gevonden heb.
NOTD
[ afbeelding ]
Catrice Clay-ton My Hero met Konad Art de Lautrec 7B
IATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig. Volgens mijn kleurenkaart die ik ooit eens kreeg bij een kleuranalyse is het ook mijn kleur.
Detail
[ afbeelding ]
Macro
Ik vind ze ook leuk!quote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Spring10 het volgende:
IATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig.
Ooit eens van Libresse/Always gekregenquote:Op zondag 4 april 2010 13:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heh, dat roze tasje met die oranje pailletjes heb ik ook
Ik zag het, ik zal ze eens mailen dat de site het niet doet.. Mja hun e-mailadres is ook @colorclub.eu dus mss doet die het ook nietquote:Op zondag 4 april 2010 15:13 schreef mirannie het volgende:
@ Delta
Zag een link op je site naar colorclub.eu, maar die doet het niet bij mijJammer, want die prijzen klonken wel heel aantrekkelijk!
Beauty Company!quote:Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef Mehehelzs het volgende:
Hoe heet de groothandel in veldhoven en hebben ze een website?![]()
Misschien dat ik toch maar een uitstapje ga maken vanuit Amsterdam![]()
![]()
![]()
thank you dearquote:Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Beauty Company!
www.beautycompany.nl
Nee.... ik heb een avond 3 uur zitten kutten met opnemen, en ķf het beeld was prut, ķf het geluid was 3x niks... het werd m niet dus. En mijn goede videocamera is uitgeleend, dus het ging hem helaas niet worden...quote:
Wat mooi!!!quote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Spring10 het volgende:
Mirannie, mooi, dat Konadpatroontje. Ik heb die plate ook, maar twijfelde nog een beetje om hem te gebruiken, maar nu ik het zie, doe ik dat binnenkort ook eens.
Princess-a, mooie mani, en jammer van de rimpeltjes. zou best eens shrinkage kunnen zijn. Nav de opmerking van MiMu heb ik nog eens critisch mijn eigen topcoat bestudeerd (SV) en ik denk dat ik idd shrinkage daarvan heb. Lekker.. Ik heb er nog een backup bottle van. Die gaat richting swaptopic denk ik, zodra ik een goede nieuwe gevonden heb.
NOTD
[ afbeelding ]
Catrice Clay-ton My Hero met Konad Art de Lautrec 7B
IATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig. Volgens mijn kleurenkaart die ik ooit eens kreeg bij een kleuranalyse is het ook mijn kleur.
Detail
[ afbeelding ]
Macro
Tof!! Waarmee heb je dat gedaan? Is dat een konad-plate?quote:Op zondag 4 april 2010 16:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk!
Ik heb deze gefabriekt vandaag, wat moet je anders doen
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee met de faal?? Ik vind ze wel cute.quote:Op zondag 4 april 2010 16:14 schreef Joysa het volgende:
leuk moussy!!
Mijn konad fail van vandaag (Gelukkig over oude mani heen):
[ afbeelding ]
CG refresh mint met revvvolution ( die wel heerlijk is om te stempelen, maar niet als je er eigenlijk geen geduld voor hebt)
*gaat smeren*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |