Helaas geen nieuwe lakjes maar even de collecties opgezocht van China Glazequote:
Het zit er nog op!!quote:Op zondag 4 april 2010 10:42 schreef romika het volgende:
[..]
Ja denk dat de SV er wel dik genoeg voor is. Ik heb hem met David gedaan en die is toch een stukje minder dik. Na mijn haren wassen stonden er weer allemaal sprietjes omhoog :-(
Hoop dat het er bij jou goed op blijft zitten en anders een nieuw laagje SV er over heen doen!
Middelbruin met een iets rode gloed...quote:Op zondag 4 april 2010 10:43 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wat voor kleur? Ik ga binnenkort maar weer naar de kapper, anders valt het altijd anders uit![]()
Ook fijne pasen van mij allemaal !
Whehehhequote:Op zondag 4 april 2010 10:44 schreef tliciouz het volgende:
Mijn vriend heeft net me haren geverfd, mijn hele nek, oren en voorhoofd zijn zwart en mijn kleren zitten onder maar voor de rest heeft hij het goed gedaan!
Mooi!!!! Goed gedaan dus!!!quote:Op zondag 4 april 2010 11:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het zit er nog op!!
[..]
Middelbruin met een iets rode gloed...
[..]
WhehehheWel lief van m!
quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
nou zijn jullie er klaar voor
hierbij mijn nieuwe aanwinsten van dit weekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb de foto's verkleind maar dat is zo te zien niet gelukt
![]()
Wat een buit!quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dan moet je de kolom waar het om gaat selecteren en bij rechtermuisknop celeigenschappen de datumweergave wijzigen.quote:Op zondag 4 april 2010 12:03 schreef Debsterr het volgende:
Iemand hier met zo'n Google doc die dit weet: ik heb een kolom waarin data vermeld staan, sommige past 'ie automatisch aan naar 4/3/2010, en sommige laat 'ie staan als bijv. 5 januari 2010. Ik wil graag dat laatste, maar hoe zorg ik dat alles zo benoemd wordt?
Dat ziet er leuk uit !quote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier mijn updated stashfoto's![]()
[ afbeelding ]
Lade 1: nailartspullen, Konad & drugstore lakjes.
[ afbeelding ]
Lade 2: Color Club, mijn 3 P2 lakjes, Barry M, Diamond Cosmetics, mijn 2 Orly's, L.A Girl Rockstar, Illamasqua & Sinful Colors
[ afbeelding ]/
Mijn 6 OPI's, Essie & China Glaze lakjes.
[ afbeelding ]
Topcoats & treatments, aceton en m'n manicure tasje met bokkepoot enzo![]()
Ja, dat is dus het probleem, dat zit er bij Google Docs niet bij, of ik ben scheelquote:Op zondag 4 april 2010 12:43 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dan moet je de kolom waar het om gaat selecteren en bij rechtermuisknop celeigenschappen de datumweergave wijzigen.
Als je er niet uit komt hoor ik het wel
Ooh sorry ik dacht dat je het over gewoon excel had. Kan je ook niet de celopmaak kopiëren naar andere cellen? verder ben ik niet bekend met Google docs.quote:Op zondag 4 april 2010 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem, dat zit er bij Google Docs niet bij, of ik ben scheel.
[ afbeelding ]
Geeft niksquote:Op zondag 4 april 2010 12:54 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ooh sorry ik dacht dat je het over gewoon excel had. Kan je ook niet de celopmaak kopiëren naar andere cellen? verder ben ik niet bekend met Google docs.
Wow! Wat een hoop leuke lakjes!!quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wat een stash!!quote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier mijn updated stashfoto's![]()
[ afbeelding ]
Lade 1: nailartspullen, Konad & drugstore lakjes. en mijn 1 nfu.oh![]()
[ afbeelding ]
Lade 2: Color Club, mijn 3 P2 lakjes, Barry M, Diamond Cosmetics, mijn 2 Orly's, L.A Girl Rockstar, Illamasqua & Sinful Colors
[ afbeelding ]/
Mijn 6 OPI's, Essie & China Glaze lakjes.
[ afbeelding ]
Heh, dat roze tasje met die oranje pailletjes heb ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |