Schoen uit 2007, nergens meer in de winkel. Hopen op eBay maar ik geef je weinig kans.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef MC-Shithead het volgende:
Weet iemand waar deze te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
Thnx
Gelukkig heb ik een lang weekend, lekker tunen, modden en tweaken.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef MC-Shithead het volgende:
Weet iemand waar deze te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
Thnx
Owhja shoutbox is weer volquote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef Sinji het volgende:
WH, al bekend wanneer de CarharttxVans dropt?
Dan drop ik ook even langs
Augustus als het goed is.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef Sinji het volgende:
WH, al bekend wanneer de CarharttxVans dropt?
Dan drop ik ook even langs
FreshCotton heeft meestal wel afmetingen staan.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:42 schreef stijn_ het volgende:
[offtopic] hoe vallen shirts van Sixpack France?
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:49 schreef Sinji het volgende:
ewa, dit is sneakerztopic vrind, tfooeee. Echt he, deze zagbè wollah billah
Dan spoort mijn Firefox niet ,want ik zie hem niet staan, niet waar ie hoort iig.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:52 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
FreshCotton heeft meestal wel afmetingen staan.
Nee.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:22 schreef stijn_ het volgende:
die freshcotton lacebag shit, is dat 1 april grappie?
Als ik die schoen zo zie kan dat geen probleem zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
*Spaceinvaders mag niet op 'bestellen' klikken*
Nog niets concreets helaas. Wat wel zeker is, is dat FL Leeuwarden ze niet krijgtquote:
Het is dat ik killape kan waarderen anders had ik hem een judo chop gegevenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nog niets concreets helaas. Wat wel zeker is, is dat FL Leeuwarden ze niet krijgt
Kekke masker Letat. En ik moet nog steeds gigglen om die Fragment logo![]()
je maskerquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef vault_tec het volgende:
van LB gejat...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bel ze nog een keer en leg het nog een keer uit. Je hebt toch je bevestigingmail van je AJKO's?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:19 schreef Roscovitch het volgende:
In plaats van de AJ knock outs heb ik de oreo's ontvangen, nu zit oqium te naaien (ze hebben wel gebeld maar niet/nauwelijks reageren op mailtjes en verzendkosten om terug te sturen moet ik zelf betalen) dus kan ik beter niet oreo's resellen of maak ik daar dan verlies op? Ik heb maar 140 (inclusief verzendkosten) betaald dusja, wel 40 ekkies goedkoper dan voor oreo's jwz
denk het niet, oreo's zijn toch niet zo gevraagd?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:07 schreef Roscovitch het volgende:
Klopt, ik heb het ook duidelijk uitgelegd, en we hadden afgesproken dat ik zou terugsturen en zij geld terug zouden storten. Toen bedacht ik me dat ik wel geld voor verzendkosten om terug te sturen terug wil dus stuur ik een mail over en daar krijg ik een matig omheen draaiend mailtje voor terug in de trant van: hey, we storten het volledige aankoopbedrag terug. En daarna stuur ik mail terug dat ik verzendkosten om naar de shoes naar hun te sturen bedoel en krijg ik geen antwoord meer.
Nu heb ik er dus schijt aan en als ik er winst op kan maken door ze te resellen wil ik dat gewoon doen.
Wat vinden jullie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:54 schreef Marurk het volgende:
Gisteren deze gekocht, maar twijfel of zwarte veters niet toch mooier zijn dan witte:
http://www.aro-allgear.nl(...)ICENO%20L%20JETS.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:23 schreef bokkepoot het volgende:
Meeste sneakerfans vinden Pantofola d'Oro![]()
Kan ik me voorstellen, maar ik houd echt niet van die felgekleurde dikke Nike-schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag is of zwarte of witte veters beter zijn, maar dat zal ik maar niet vragen hier dan.
![]()
ben je een marokaan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar ik houd echt niet van die felgekleurde dikke Nike-schoenen.Vraag is of zwarte of witte veters beter zijn, maar dat zal ik maar niet vragen hier dan.
Wit sowieso.. zwart verneukt veel..quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar ik houd echt niet van die felgekleurde dikke Nike-schoenen.Vraag is of zwarte of witte veters beter zijn, maar dat zal ik maar niet vragen hier dan.
Daar heb ik er al genoeg van.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:21 schreef bokkepoot het volgende:
Mixjes van nette schoenen en sneakers zijn sowieso![]()
Koop dan een paar nette stampers als je er zo nodig chique bij wilt lopen
Gelukkig delen veel mensen mijn mening, flapdrol.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:15 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak he?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:48 schreef Roscovitch het volgende:
Klopt maar ze zijn wel sowieso duurder dan knock-outs dus als ik ze bv voor 150 kwijt kan doe ik dat liever dan terug sturen hehe.
Krijg net dit mailtje dus neem mijn woorden terug, netjes afgehandeld.quote:Hallo ***
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hebben een paartje voor je in maat 8,5 van de KO. Zend ons de Oreo's, dan zullen wij de verzendkosten daarvan bij de KO's doen om jou te vergoeden. Binnen enkele weken komen onze nieuwe Oqium T's. We zullen ervoor zorgen dat er een jou kant op komt voor het ongemak.
Met Vriendelijke Groet,
Team Oqium Rotterdam
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:37 schreef Roscovitch het volgende:
Iedereen lacht je uit met die schoenen Marurk.
Haha sukkels. Gelukkig hebben veel mensen net als ik wat meer stijl.quote:Op zondag 4 april 2010 00:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Gelukkig delen veel mensen mijn mening, flapdrol.
Stijl met marokaan schoentjesquote:Op zondag 4 april 2010 16:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
[..]
Haha sukkels. Gelukkig hebben veel mensen net als ik wat meer stijl.
Wait, what? Mag dat tegenwoordig niet meer of zo?quote:Op maandag 5 april 2010 00:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
![]()
Anyway, sinji... beter kook je een keer voor mij
Dat je een flapdrol bent die hier nooit wat postquote:Op maandag 5 april 2010 11:06 schreef Vortix het volgende:
[..]
Wait, what? Mag dat tegenwoordig niet meer of zo?Wat een onzin.
WTF gast, jij hebt echt tegen iedereen wat. Helaas is niet iedereen is zo perfect en geweldig als jij.quote:Op maandag 5 april 2010 11:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat je een flapdrol bent die hier nooit wat post
Heb niet tegen iedereen wat. Alleen tegen paupers.quote:Op maandag 5 april 2010 12:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF gast, jij hebt echt tegen iedereen wat. Helaas is niet iedereen is zo perfect en geweldig als jij.
Inderdaad, welke zijn dat?quote:
Stefan janoski (nike sb)quote:Op maandag 5 april 2010 18:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad, welke zijn dat?
En welke zijn deze?
[ afbeelding ]
Sorry ben niet zo'n sneakerkenner.
Deze colorway niet, maar support je local en ga gewoon even langs in een winkel...quote:Op maandag 5 april 2010 18:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Thanks. Nog ergens te koop online? Liefst Nederlandse webshop.
Andere kleuren wel dan? Waar heb jij 'm vandaan?quote:Op maandag 5 april 2010 19:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Deze colorway niet, maar support je local en ga gewoon even langs in een winkel...
Sevenply rotterdam.quote:Op maandag 5 april 2010 19:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Andere kleuren wel dan? Waar heb jij 'm vandaan?
Hmm oke. Heb wel al zulk soort schoenen. Woon in de buurt van Eindhoven.quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sevenply rotterdam.
Waar woon je want er zij best veel sb dealers in NL ( Als je brede voeten hebt/hoge wreef zou ik ze niet halen. Rechter schoen zit perfect maar de linker doet na een uurtje pijn![]()
http://www.100procentskateshop.nl/nieuwbinnen.phpquote:Op maandag 5 april 2010 19:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hmm oke. Heb wel al zulk soort schoenen. Woon in de buurt van Eindhoven.
welke gaat het om dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:20 schreef Fes1-2 het volgende:
Als man rondlopen op sneakers voor vrouwen... kan dat?
zijn gewoon dunkies, gewoon doen. Ken bij elke schoen wel zolang ze maar niet te verwijfd zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:39 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet je er wel even een broek bij voorstellen he. het gaat om de groene
Ook gewoon gedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zijn gewoon dunkies, gewoon doen. Ken bij elke schoen wel zolang ze maar niet te verwijfd zijn.
Ik doe het ook en genoeg mannen die op vrouwen air maxjes rond lopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:57 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ook gewoon gedaan! Maar ik vroeg me af of meer mannen op vrouwensneakers rondlopen... (ik zie het verschil nauwelijks hoor in de winkel...)
Wat wil je precies weten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef DonnyDD het volgende:
koopt iemand wel eens sneakers in het buitenland ? grotere keuze, goedkoper etc ?
zijn die niet al wat ouder?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd wanneer deze in europa uitkomen.. Anders wordt het een gevalletje Ebay
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef HAL9000S het volgende:
Nee ze zijn net uit... hier te koop btw:
http://www.kasina.co.kr/s(...)p?category=013001008
No made in england
Bij dezequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef De Wouzeraar het volgende:
Wilde eigenlijk een (lang) tijdje geen nieuwe schoenen meer kopen, maar beging nu weer te twijfelen:
[ afbeelding ]
Raad mij dit af astublieft.
I know, maar 70 vond hij blijkbaar te veel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:22 schreef Sinji het volgende:
Cali, PM Rickkk voor die paarse Blazer, hij fapt er nogal op
ze staan in mijn maat (us 80) ook ergens voor 80 euro... vind dat ook nog teveel als ze daar als meer dan een jaar in de winkel staanquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:22 schreef Sinji het volgende:
Cali, PM Rickkk voor die paarse Blazer, hij fapt er nogal op
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:50 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht dat ik alleen was met de sneakers verslavingIk zal eens binnenkort hier dumpen wat ik allemaal heb
Juni naar NYC, dus dat wordt ook weer wat mee terugnemen.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als ze er allemaal zo uitzien doe het dan maar niet joh
Oh laat maar, wat er mis is, dat is jouw smaak. Ik heb even je foto's gezienquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:00 schreef Dizer het volgende:
[..]. Wat is er mis met mijn super Adidas sneakers?
Arme jongen, zoveel frustraties.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk je dat als ik hier in 'n gewone schoenenzaak 'n paar Gazelle's pas, ik gewoon die maat via internet kan bestellen, en dat ze dan goed passen? (Of alle Gazelle's even groot zijn, dus in feite..)quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:09 schreef Sinji het volgende:
Niet in Nederland, maar ken wel een paar UK shops!
nerdquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iemandquote:Op woensdag 7 april 2010 23:57 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, weet iemand waar ik deze kan kopen?
Ik begreep dat het een vrouwenschoen is, dus maat 43 is misschien lastig
Thanks kerel! Ben er langs geweest. Zwarte zaten prima, nu nog ff wachten totdat de witte binnenkomen.quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
http://www.100procentskateshop.nl/nieuwbinnen.php
Hun even bellen/langs gaan
witte mooier indien de witte ook wit blijft... Zwarte wordt wel minder snel vies en makkelijker te dragenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:19 schreef seto het volgende:
Waarom zou je de swoosh in godsnaam zwart willen verven? Witte zijn mooier imo.
Edwin Nashvillequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:09 schreef Leitz89 het volgende:
[..]
Nice. Welke jeans draag je d'r boven?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef Meneer_Agent het volgende:
H: [ afbeelding ]
J: [ afbeelding ]
R: [ afbeelding ]?
ik ben vet pauper.quote:
jawel ik hou ebay gewoon in de gatenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
Dan zul je helaas niet op slick mofo's kunnen skaten
+ verzendkosten van mininaal 30 dollar & eventuele douanekosten?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
jawel ik hou ebay gewoon in de gaten
haal vaak uit de UK dan valt dat wel mee. deze shop is wel goedkoop maar wss niet de hippe sniekers waar de meeste hier naar zoeken. Daarnaast zijn schoenen in de US nog goedkoper maar wat je zegt zit je dan met de shipping enzo. Maar je heb dus vaak schoenen van $20,- dan zijn de verzendkosten wel te overzien.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
+ verzendkosten van mininaal 30 dollar & eventuele douanekosten?
ja die busenitz zijn de shit en dat vinden blijkbaar velen met mij. goedkoopste wat ik nu ben tegen gekomen is 50,-quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:30 schreef HAL9000S het volgende:
Oke, maar die busenitz ga je echt niet voor 20 tegen komen... die shit is hype!!!
Meneer_agent, wat was nou die dope nieuwe winkel waar jij zo'n fan was was @ Berlijn?
om er maar ff serieus op in te gaan, als ik een dag skate op bristol schoenen ligt de neus al open. En ergonomisch zijn die dingen ook poep.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef Mylene het volgende:
Golden_Pauper, je kan ook naar de Bristol gaan.
Civilist. Er is nu ook een nieuwe TZ account, Soto.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:30 schreef HAL9000S het volgende:
Oke, maar die busenitz ga je echt niet voor 20 tegen komen... die shit is hype!!!
Meneer_agent, wat was nou die dope nieuwe winkel waar jij zo'n fan was was @ Berlijn?
Eehm.. wat wil je... typisch Hollands weer hoor... voor een dubbeltje op de eerste rang?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
om er maar ff serieus op in te gaan, als ik een dag skate op bristol schoenen ligt de neus al open. En ergonomisch zijn die dingen ook poep.
maar 80 e is gewoon teveel voor shoes, 120 e is lachwekkend
heb al lang geen adidas meer gehad. zijn ze kwalitatief zo goed ja? Voor hetzelfde geld betaal ik me hier blauw omdat het een gehypte sneaker is die ik toevallig ook mooi vindquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eehm.. wat wil je... typisch Hollands weer hoor... voor een dubbeltje op de eerste rang?
80 euro voor Adidasjes die echt mega lang meegaan en 99% van de tijd vervangt omdat je een ander model wil en niet omdat ze kapot zijn of gewoon NIET dragen?
Of gewoon wachten totdat ze bij de Front Runner in de 2 voor 50 euro bak liggen en hopen dat je maat er nog tussen ligt...
Hehe.. ik heb altijd adidas.. en ik draag ze op vakanties, werk, prive, thuis, sporten en joggen. Ik heb tot nu toe nog nooit meegemaakt dat ze kapot zijn gegaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:49 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
heb al lang geen adidas meer gehad. zijn ze kwalitatief zo goed ja? Voor hetzelfde geld betaal ik me hier blauw omdat het een gehypte sneaker is die ik toevallig ook mooi vind
en het is niet perse voor een duppie op de eerste rang, meer de wetenschap dat het altijd goedkoper kan en ik simpelweg niet zoveel geld heb
De schoenen waar ik op skate is gewoon crap uit de opruiming voor een paar tientjes. Mij boeit het niks hoe ze eruit zien, ik skate ze toch kapot. Op dit moment heb ik enorm lompe adio's, alleen die zijn bijna uit elkaar gevallenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
om er maar ff serieus op in te gaan, als ik een dag skate op bristol schoenen ligt de neus al open. En ergonomisch zijn die dingen ook poep.
maar 80 e is gewoon teveel voor shoes, 120 e is lachwekkend
dat sowieso inderdaad. maar tis meer dat skate en dagelijks leven door elkaar heen lopen anders zou ik 10x per dag me schoenen moeten omwisselen :p Ook als je ergens aan t chillen bent en er is een deckje aanwezig, tja...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De schoenen waar ik op skate is gewoon crap uit de opruiming voor een paar tientjes. Mij boeit het niks hoe ze eruit zien, ik skate ze toch kapot. Op dit moment heb ik enorm lompe adio's, alleen die zijn bijna uit elkaar gevallen.
Wat is je maat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef Golden_Pauper het volgende:
niemand hier nog een paartje busenitz liggen dan?
hier vond ik nog een maatje 46 voor 55 e die ik niet ga passen helaas.
bedanktquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is je maat?
http://cgi.ebay.nl/NEW-ADIDAS-BUSENITZ-BLACK-WITH-RUNWHITE-TRAINERS-G06589_W0QQitemZ260587768217QQcmdZViewItemQQptZUK_Clothing_Menswear_MensShoes_GL?var=&hash=item8262e96d7b#ht_1535wt_1102
http://cgi.ebay.nl/NEW-ADIDAS-BUSENITZ-BLACK-WITH-RUNWHITE-TRAINERS-G06589_W0QQitemZ260587768217QQcmdZViewItemQQptZUK_Clothing_Menswear_MensShoes_GL?var=&hash=item8262e96d7b#ht_1535wt_1102
Niet zo kieskeurig zijn... die roze is ook primaquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
bedanktkwam ze zelf ook al tegen. maar die kleurstelling vind ik gewoon minder.
heb maat 44 EU, 11US maar verschilt per merk
wutquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Civilist. Er is nu ook een nieuwe TZ account, Soto.
dus datquote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef Sinji het volgende:
LB nog steeds niet online??
[ afbeelding ]
Ik krijg afkickverschijnselen [ afbeelding ]
Leuk voor 30 aprilquote:Op zondag 25 april 2010 15:03 schreef Sinji het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Ben op werk dus een recycle![]()
Kun je die nog ergens krijgen? (de sneakers natuurlijkquote:
Adidas zx 8000 Consortiumquote:Op zondag 25 april 2010 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kun je die nog ergens krijgen? (de sneakers natuurlijk)
Ik kan ze niet vinden en ik weet ook niet welk type het is.
quote:Op zondag 25 april 2010 23:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bartek avatar.![]()
PS:Iemand een idee wat er volgende maand allemaal uitkomt van nike SB?
Nee joh die gast is blank!!!quote:Op maandag 26 april 2010 00:15 schreef Phrits het volgende:
[..]
Zo hey Cali, je lijkt een beetej op Greg Grunberg (Matt Parkman) van Heroes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door HAL9000S op 26-04-2010 15:13:42 ]Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op maandag 26 april 2010 15:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee joh die gast is blank!!!
Pickup aus Berlin:
[ afbeelding ]2e paartje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide zijn nice.quote:Op maandag 26 april 2010 15:21 schreef HAL9000S het volgende:
Nope, dit is de adidas equipment running support uit 2004, die andere is een ZX8000 consortium pack uit 2010 (geloof ik), de CW van die zx8000 is wel gebaseerd op de adidas equipment serie, vandaar de verwarring wsl. Hier een pic ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Links de zx8000 rechts de EQT running support.
quote:We zijn verhuisd naar het nieuwe adres,
de verhuizers hebben alles al verplaatst,
alleen is het water nog niet aangesloten.
Nog even geduld,
Lacebag Crew
Dan haal je die zwarte voor mij en die andere voor jezelfquote:Op maandag 26 april 2010 15:21 schreef Dizer het volgende:
En over 2 weken zit in Amerika en kosten die dingen maar 40 euro.. dus ik twijfel tussen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Maar misschien haal ik ze beiden
Lekker. Rare veters op die mids must go though.quote:
Ook leuk.quote:
Niks moois aan verdommequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
mooi om te zien hoe twee gasten lopen te stunten in unix
quote:bijna...
server draait nu goed
bestanden staan erop
nog even testen en dan hand in de broek fap fap fap.
Winkel waar die werkt verkoopt het toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef Sinji het volgende:
Btw, heeft Spenc aandelen in Ransom by Adidas?
Moet je op lacebag kijken... Ow wacht...quote:Op woensdag 28 april 2010 09:34 schreef Stansfield het volgende:
Wat zijn een beetje de must see sneakerwinkels van New York?
Wat voor soort schoenen zoek je?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:34 schreef Stansfield het volgende:
Wat zijn een beetje de must see sneakerwinkels van New York?
Ik heb de 2006 retro, ter ere van het 25 jarig bestaan van de EQT, gelimiteerd tot 1991 stuks. Retail waren ze 250, DS gaan ze voor 320-350.... de OG's uit 1991 gaan voor 500+ op ebay.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:31 schreef Modus het volgende:
Ja die zijn toch wel geslaagd. Ik kan me herinneren dat die ook via de reguliere verkoopkanalen al zeer prijzig waren, ik meen een keer 150 pond gezien te hebben bij Endclothing. En maar iets van 500/1000/1500 gemaakt?
En dit is hetzelfde model toch? http://www.pickyourshoes.com/items.asp?pid=230&productcode=1 Die waren iig een stuk goedkoper.
Ik zou voor new balance gaan, erg comfortabel en de kwaliteit is ook altijd in orde.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:35 schreef Misstique het volgende:
Ik moet binnenkort 4 dagen op een beurs staan en wil morgen een paar goeie, comfortabele sneakers kopen waar ik dus langdurig op kan lopen/staan/werken. Iemand tips?
leuk...doen me denken aan toen ik klein wasquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben de trotse eigenaresse van deze:
[ afbeelding ]
ik ben niet van de NB , maar dezequote:Op vrijdag 30 april 2010 15:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zou voor new balance gaan, erg comfortabel en de kwaliteit is ook altijd in orde.
Today:
[ afbeelding ]
Thanks, ik zal morgen kijken of ze ook een leuke vrouwenversie hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zou voor new balance gaan, erg comfortabel en de kwaliteit is ook altijd in orde.
Today:
[ afbeelding ]
Is een JD Sports exclusive als t goed is. Daar vandaan dus.quote:
zijn deze van leer? Of is het allemaal sintetisch, kijk net op de site maar kom er niet helemaal goed uit!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:28 schreef Silv het volgende:
[..]
Is een JD Sports exclusive als t goed is. Daar vandaan dus.
http://www.jdsports.co.uk(...)-superstar-ii/89026/quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:37 schreef francis998 het volgende:
[..]
zijn deze van leer? Of is het allemaal sintetisch, kijk net op de site maar kom er niet helemaal goed uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |