Hehe.. ik heb altijd adidas.. en ik draag ze op vakanties, werk, prive, thuis, sporten en joggen. Ik heb tot nu toe nog nooit meegemaakt dat ze kapot zijn gegaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:49 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
heb al lang geen adidas meer gehad. zijn ze kwalitatief zo goed ja? Voor hetzelfde geld betaal ik me hier blauw omdat het een gehypte sneaker is die ik toevallig ook mooi vind
en het is niet perse voor een duppie op de eerste rang, meer de wetenschap dat het altijd goedkoper kan en ik simpelweg niet zoveel geld heb
De schoenen waar ik op skate is gewoon crap uit de opruiming voor een paar tientjes. Mij boeit het niks hoe ze eruit zien, ik skate ze toch kapot. Op dit moment heb ik enorm lompe adio's, alleen die zijn bijna uit elkaar gevallenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
om er maar ff serieus op in te gaan, als ik een dag skate op bristol schoenen ligt de neus al open. En ergonomisch zijn die dingen ook poep.
maar 80 e is gewoon teveel voor shoes, 120 e is lachwekkend
dat sowieso inderdaad. maar tis meer dat skate en dagelijks leven door elkaar heen lopen anders zou ik 10x per dag me schoenen moeten omwisselen :p Ook als je ergens aan t chillen bent en er is een deckje aanwezig, tja...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De schoenen waar ik op skate is gewoon crap uit de opruiming voor een paar tientjes. Mij boeit het niks hoe ze eruit zien, ik skate ze toch kapot. Op dit moment heb ik enorm lompe adio's, alleen die zijn bijna uit elkaar gevallen.
Wat is je maat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef Golden_Pauper het volgende:
niemand hier nog een paartje busenitz liggen dan?
hier vond ik nog een maatje 46 voor 55 e die ik niet ga passen helaas.
bedanktquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is je maat?
http://cgi.ebay.nl/NEW-ADIDAS-BUSENITZ-BLACK-WITH-RUNWHITE-TRAINERS-G06589_W0QQitemZ260587768217QQcmdZViewItemQQptZUK_Clothing_Menswear_MensShoes_GL?var=&hash=item8262e96d7b#ht_1535wt_1102
http://cgi.ebay.nl/NEW-ADIDAS-BUSENITZ-BLACK-WITH-RUNWHITE-TRAINERS-G06589_W0QQitemZ260587768217QQcmdZViewItemQQptZUK_Clothing_Menswear_MensShoes_GL?var=&hash=item8262e96d7b#ht_1535wt_1102
Niet zo kieskeurig zijn... die roze is ook primaquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
bedanktkwam ze zelf ook al tegen. maar die kleurstelling vind ik gewoon minder.
heb maat 44 EU, 11US maar verschilt per merk
wutquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Civilist. Er is nu ook een nieuwe TZ account, Soto.
dus datquote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef Sinji het volgende:
LB nog steeds niet online??
[ afbeelding ]
Ik krijg afkickverschijnselen [ afbeelding ]
Leuk voor 30 aprilquote:Op zondag 25 april 2010 15:03 schreef Sinji het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Ben op werk dus een recycle![]()
Kun je die nog ergens krijgen? (de sneakers natuurlijkquote:
Adidas zx 8000 Consortiumquote:Op zondag 25 april 2010 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kun je die nog ergens krijgen? (de sneakers natuurlijk)
Ik kan ze niet vinden en ik weet ook niet welk type het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |