Schoen uit 2007, nergens meer in de winkel. Hopen op eBay maar ik geef je weinig kans.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef MC-Shithead het volgende:
Weet iemand waar deze te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
Thnx
Gelukkig heb ik een lang weekend, lekker tunen, modden en tweaken.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef MC-Shithead het volgende:
Weet iemand waar deze te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
Thnx
Owhja shoutbox is weer volquote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef Sinji het volgende:
WH, al bekend wanneer de CarharttxVans dropt?
Dan drop ik ook even langs
Augustus als het goed is.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef Sinji het volgende:
WH, al bekend wanneer de CarharttxVans dropt?
Dan drop ik ook even langs
FreshCotton heeft meestal wel afmetingen staan.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:42 schreef stijn_ het volgende:
[offtopic] hoe vallen shirts van Sixpack France?
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:49 schreef Sinji het volgende:
ewa, dit is sneakerztopic vrind, tfooeee. Echt he, deze zagbè wollah billah
Dan spoort mijn Firefox niet ,want ik zie hem niet staan, niet waar ie hoort iig.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:52 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
FreshCotton heeft meestal wel afmetingen staan.
Nee.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:22 schreef stijn_ het volgende:
die freshcotton lacebag shit, is dat 1 april grappie?
Als ik die schoen zo zie kan dat geen probleem zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
*Spaceinvaders mag niet op 'bestellen' klikken*
Nog niets concreets helaas. Wat wel zeker is, is dat FL Leeuwarden ze niet krijgtquote:
Het is dat ik killape kan waarderen anders had ik hem een judo chop gegevenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nog niets concreets helaas. Wat wel zeker is, is dat FL Leeuwarden ze niet krijgt
Kekke masker Letat. En ik moet nog steeds gigglen om die Fragment logo![]()
je maskerquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef vault_tec het volgende:
van LB gejat...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bel ze nog een keer en leg het nog een keer uit. Je hebt toch je bevestigingmail van je AJKO's?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:19 schreef Roscovitch het volgende:
In plaats van de AJ knock outs heb ik de oreo's ontvangen, nu zit oqium te naaien (ze hebben wel gebeld maar niet/nauwelijks reageren op mailtjes en verzendkosten om terug te sturen moet ik zelf betalen) dus kan ik beter niet oreo's resellen of maak ik daar dan verlies op? Ik heb maar 140 (inclusief verzendkosten) betaald dusja, wel 40 ekkies goedkoper dan voor oreo's jwz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |