quote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef Meneer_Agent het volgende:
H: [ afbeelding ]
J: [ afbeelding ]
R: [ afbeelding ]?
ik ben vet pauper.quote:
jawel ik hou ebay gewoon in de gatenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
Dan zul je helaas niet op slick mofo's kunnen skaten
+ verzendkosten van mininaal 30 dollar & eventuele douanekosten?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
jawel ik hou ebay gewoon in de gaten
haal vaak uit de UK dan valt dat wel mee. deze shop is wel goedkoop maar wss niet de hippe sniekers waar de meeste hier naar zoeken. Daarnaast zijn schoenen in de US nog goedkoper maar wat je zegt zit je dan met de shipping enzo. Maar je heb dus vaak schoenen van $20,- dan zijn de verzendkosten wel te overzien.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
+ verzendkosten van mininaal 30 dollar & eventuele douanekosten?
ja die busenitz zijn de shit en dat vinden blijkbaar velen met mij. goedkoopste wat ik nu ben tegen gekomen is 50,-quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:30 schreef HAL9000S het volgende:
Oke, maar die busenitz ga je echt niet voor 20 tegen komen... die shit is hype!!!
Meneer_agent, wat was nou die dope nieuwe winkel waar jij zo'n fan was was @ Berlijn?
om er maar ff serieus op in te gaan, als ik een dag skate op bristol schoenen ligt de neus al open. En ergonomisch zijn die dingen ook poep.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef Mylene het volgende:
Golden_Pauper, je kan ook naar de Bristol gaan.
Civilist. Er is nu ook een nieuwe TZ account, Soto.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:30 schreef HAL9000S het volgende:
Oke, maar die busenitz ga je echt niet voor 20 tegen komen... die shit is hype!!!
Meneer_agent, wat was nou die dope nieuwe winkel waar jij zo'n fan was was @ Berlijn?
Eehm.. wat wil je... typisch Hollands weer hoor... voor een dubbeltje op de eerste rang?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
om er maar ff serieus op in te gaan, als ik een dag skate op bristol schoenen ligt de neus al open. En ergonomisch zijn die dingen ook poep.
maar 80 e is gewoon teveel voor shoes, 120 e is lachwekkend
heb al lang geen adidas meer gehad. zijn ze kwalitatief zo goed ja? Voor hetzelfde geld betaal ik me hier blauw omdat het een gehypte sneaker is die ik toevallig ook mooi vindquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eehm.. wat wil je... typisch Hollands weer hoor... voor een dubbeltje op de eerste rang?
80 euro voor Adidasjes die echt mega lang meegaan en 99% van de tijd vervangt omdat je een ander model wil en niet omdat ze kapot zijn of gewoon NIET dragen?
Of gewoon wachten totdat ze bij de Front Runner in de 2 voor 50 euro bak liggen en hopen dat je maat er nog tussen ligt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |