denk het niet, oreo's zijn toch niet zo gevraagd?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:07 schreef Roscovitch het volgende:
Klopt, ik heb het ook duidelijk uitgelegd, en we hadden afgesproken dat ik zou terugsturen en zij geld terug zouden storten. Toen bedacht ik me dat ik wel geld voor verzendkosten om terug te sturen terug wil dus stuur ik een mail over en daar krijg ik een matig omheen draaiend mailtje voor terug in de trant van: hey, we storten het volledige aankoopbedrag terug. En daarna stuur ik mail terug dat ik verzendkosten om naar de shoes naar hun te sturen bedoel en krijg ik geen antwoord meer.
Nu heb ik er dus schijt aan en als ik er winst op kan maken door ze te resellen wil ik dat gewoon doen.
Wat vinden jullie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:54 schreef Marurk het volgende:
Gisteren deze gekocht, maar twijfel of zwarte veters niet toch mooier zijn dan witte:
http://www.aro-allgear.nl(...)ICENO%20L%20JETS.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:23 schreef bokkepoot het volgende:
Meeste sneakerfans vinden Pantofola d'Oro![]()
Kan ik me voorstellen, maar ik houd echt niet van die felgekleurde dikke Nike-schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag is of zwarte of witte veters beter zijn, maar dat zal ik maar niet vragen hier dan.
![]()
ben je een marokaan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar ik houd echt niet van die felgekleurde dikke Nike-schoenen.Vraag is of zwarte of witte veters beter zijn, maar dat zal ik maar niet vragen hier dan.
Wit sowieso.. zwart verneukt veel..quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar ik houd echt niet van die felgekleurde dikke Nike-schoenen.Vraag is of zwarte of witte veters beter zijn, maar dat zal ik maar niet vragen hier dan.
Daar heb ik er al genoeg van.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:21 schreef bokkepoot het volgende:
Mixjes van nette schoenen en sneakers zijn sowieso![]()
Koop dan een paar nette stampers als je er zo nodig chique bij wilt lopen
Gelukkig delen veel mensen mijn mening, flapdrol.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:15 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak he?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:48 schreef Roscovitch het volgende:
Klopt maar ze zijn wel sowieso duurder dan knock-outs dus als ik ze bv voor 150 kwijt kan doe ik dat liever dan terug sturen hehe.
Krijg net dit mailtje dus neem mijn woorden terug, netjes afgehandeld.quote:Hallo ***
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hebben een paartje voor je in maat 8,5 van de KO. Zend ons de Oreo's, dan zullen wij de verzendkosten daarvan bij de KO's doen om jou te vergoeden. Binnen enkele weken komen onze nieuwe Oqium T's. We zullen ervoor zorgen dat er een jou kant op komt voor het ongemak.
Met Vriendelijke Groet,
Team Oqium Rotterdam
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:37 schreef Roscovitch het volgende:
Iedereen lacht je uit met die schoenen Marurk.
Haha sukkels. Gelukkig hebben veel mensen net als ik wat meer stijl.quote:Op zondag 4 april 2010 00:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Gelukkig delen veel mensen mijn mening, flapdrol.
Stijl met marokaan schoentjesquote:Op zondag 4 april 2010 16:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
[..]
Haha sukkels. Gelukkig hebben veel mensen net als ik wat meer stijl.
Wait, what? Mag dat tegenwoordig niet meer of zo?quote:Op maandag 5 april 2010 00:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
![]()
Anyway, sinji... beter kook je een keer voor mij
Dat je een flapdrol bent die hier nooit wat postquote:Op maandag 5 april 2010 11:06 schreef Vortix het volgende:
[..]
Wait, what? Mag dat tegenwoordig niet meer of zo?Wat een onzin.
WTF gast, jij hebt echt tegen iedereen wat. Helaas is niet iedereen is zo perfect en geweldig als jij.quote:Op maandag 5 april 2010 11:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat je een flapdrol bent die hier nooit wat post
Heb niet tegen iedereen wat. Alleen tegen paupers.quote:Op maandag 5 april 2010 12:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF gast, jij hebt echt tegen iedereen wat. Helaas is niet iedereen is zo perfect en geweldig als jij.
Inderdaad, welke zijn dat?quote:
Stefan janoski (nike sb)quote:Op maandag 5 april 2010 18:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad, welke zijn dat?
En welke zijn deze?
[ afbeelding ]
Sorry ben niet zo'n sneakerkenner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |