Deze colorway niet, maar support je local en ga gewoon even langs in een winkel...quote:Op maandag 5 april 2010 18:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Thanks. Nog ergens te koop online? Liefst Nederlandse webshop.
Andere kleuren wel dan? Waar heb jij 'm vandaan?quote:Op maandag 5 april 2010 19:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Deze colorway niet, maar support je local en ga gewoon even langs in een winkel...
Sevenply rotterdam.quote:Op maandag 5 april 2010 19:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Andere kleuren wel dan? Waar heb jij 'm vandaan?
Hmm oke. Heb wel al zulk soort schoenen. Woon in de buurt van Eindhoven.quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sevenply rotterdam.
Waar woon je want er zij best veel sb dealers in NL ( Als je brede voeten hebt/hoge wreef zou ik ze niet halen. Rechter schoen zit perfect maar de linker doet na een uurtje pijn![]()
http://www.100procentskateshop.nl/nieuwbinnen.phpquote:Op maandag 5 april 2010 19:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hmm oke. Heb wel al zulk soort schoenen. Woon in de buurt van Eindhoven.
welke gaat het om dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:20 schreef Fes1-2 het volgende:
Als man rondlopen op sneakers voor vrouwen... kan dat?
zijn gewoon dunkies, gewoon doen. Ken bij elke schoen wel zolang ze maar niet te verwijfd zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:39 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet je er wel even een broek bij voorstellen he. het gaat om de groene
Ook gewoon gedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zijn gewoon dunkies, gewoon doen. Ken bij elke schoen wel zolang ze maar niet te verwijfd zijn.
Ik doe het ook en genoeg mannen die op vrouwen air maxjes rond lopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:57 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ook gewoon gedaan! Maar ik vroeg me af of meer mannen op vrouwensneakers rondlopen... (ik zie het verschil nauwelijks hoor in de winkel...)
Wat wil je precies weten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef DonnyDD het volgende:
koopt iemand wel eens sneakers in het buitenland ? grotere keuze, goedkoper etc ?
zijn die niet al wat ouder?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd wanneer deze in europa uitkomen.. Anders wordt het een gevalletje Ebay
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef HAL9000S het volgende:
Nee ze zijn net uit... hier te koop btw:
http://www.kasina.co.kr/s(...)p?category=013001008
No made in england
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |