Van welk merk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
P2 lakjes zijn trouwens binnen Lindy. Thnx
Heb nu Flamboyant op, EIN-DE-LIJK een Koraal die niet oranje is maar écht Koraal
Ja ik las het, maar ben nu iets te lui om 'm weg te halen. Staat wel leuk zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Oh hai! En tnx crien!
De foto van spring10 was overigens een internetplaatje zei ze
Misschien heeft de pc waarachter je zit een kaartlezer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een leuke headermijn nageltjes helemaal linksboven
Ik ben op mijn werk maar heb vanochtend ff snel een foto gemaakt en heb de camera bij me, maar volgens mij niet het USB ding die het geheugenkaartje leest
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja ik las het, maar ben nu iets te lui om 'm weg te halen.
Oosterhof ook al helemaal gehad? Lage land heeft helemaal geen catrice, kwam ik achter. Morgen zal ik Capelle uitkammenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:35 schreef PeRi het volgende:
Vanmiddag poging 382 om nieuwe Catrice te vinden.
Sterkte!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:35 schreef PeRi het volgende:
Vanmiddag poging 382 om nieuwe Catrice te vinden.
Ohja dat heeft ie wel hoor, alleen die leest het kaartje niet want daar hoort persé dat lezertje bijquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
Misschien heeft de pc waarachter je zit een kaartlezer?
Ah zo. xD, Ja dan is het heel handig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja dat heeft ie wel hoor, alleen die leest het kaartje niet want daar hoort persé dat lezertje bij
Ik heb 'm ook al een paar weken in huis. Gisteren toch maar even geswatched, en was gelijk helemaal omquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:53 schreef Linnie20v het volgende:
@ Burdie, die is ook erg mooi!
Heb hem alleen nog altijd untried in mn la staan...ik hou niet van rood...
Maar ik wil hem ook niet weg doen...
Nee! In Alexandrium ben ik nog niet geweest! Het opent en sluit wanneer ik op werk ben, dus alleen in het weekend of koopavond kan ik er heen maar dit weekend weer niet want ik ben wegquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Oosterhof ook al helemaal gehad? Lage land heeft helemaal geen catrice, kwam ik achter. Morgen zal ik Capelle uitkammen
Bij Beurs, ff kijken of ze misschien al hebben aangevuldquote:
Jaloersquote:
Oh wowquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef mirannie het volgende:
Ok, hij komt nog niet helemaal tot z´n recht, maar hier is ie dan:
Nubar Purple Beach![]()
[ afbeelding ]
ooh laat me even weten of je wat vindt, want dan ga ik na het werk denk ik toch maar even er heenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:57 schreef PeRi het volgende:
Bij Beurs, ff kijken of ze misschien al hebben aangevuld! Ik ga ff loeren bij de Marathon in de Bij, dus kan de KV dan ook binnenlopen
.
Nou, ik vind 'm goed gelukt!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef mirannie het volgende:
Nubar Purple Beach![]()
[ afbeelding ]
Ook al zo mooi!!!quote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooh laat me even weten of je wat vindt, want dan ga ik na het werk denk ik toch maar even er heen
Wederom wowquote:
Sparkling*nails op eBay!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef MissJ het volgende:
Wow die Nubars![]()
![]()
ik wil ook Nubars!
waar kan je die kopen?
Ik heb ze ook van eBay, alleen niet van sparkling nails, volgens mij heet die verkoper r93 ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef MissJ het volgende:
Wow die Nubars![]()
![]()
ik wil ook Nubars!
waar kan je die kopen?
zal ik dan toch morgen niet Capelle ingaan, maar oosterhof?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee! In Alexandrium ben ik nog niet geweest! Het opent en sluit wanneer ik op werk ben, dus alleen in het weekend of koopavond kan ik er heen maar dit weekend weer niet want ik ben weg! Maar ben jij daar al geweest? Niks dus? Had wel verwacht dat ze het daar al hadden, meestal zijn ze er altijd vroeg bij met alles..
[..]
Bij Beurs, ff kijken of ze misschien al hebben aangevuld! Ik ga ff loeren bij de Marathon in de Bij, dus kan de KV dan ook binnenlopen
.
De kleine KV aan de zijde van de C&A in de O'hof heeft geen Catrice/Essence, bespaar je die moeite iigquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
zal ik dan toch morgen niet Capelle ingaan, maar oosterhof?
2x kruidvat en een trekpleister... nachtje over slapen
DAt staat onder het rimmel (geloof ik) schap.. een paar dingetjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
De kleine KV aan de zijde van de C&A in de O'hof heeft geen Catrice/Essence, bespaar je die moeite iig.
Mooie duochrome zeg!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef mirannie het volgende:
Nubar Purple Beach![]()
[ afbeelding ]
Zuchtquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
Gelukkig 1 seconde zon!![]()
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
En toen alweer bewolkt, maar alsnog holo!
[ link | afbeelding ]
Holoquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klopt, ik mocht willen dat ik zulke mooie vingers hadquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Oh hai! En tnx crien!
De foto van spring10 was overigens een internetplaatje zei ze
Oh! Die gaat op m'n wishlist.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
laserlace van DNA, had geprobeerd het te verwerken op mn nagels en dat lukte niet echt. dus dacht dat het op deze manier nog een beetje nut hadquote:
Gaaf! Erg lievv van Yavanna.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:18 schreef buzzwheedle het volgende:
Mooie nubars, blijf ze geweldig vinden.
en die neongeel was ook geweldig. Als je ervan af wil ben ik een gewillig slachtoffer hoor![]()
Gisteren mooie nagels gemaakt, denk dat ik deze maar instuur voor de glamour, vond de oranje eigenlijk niet zo glamourous.
[ afbeelding ]
en de banner is gweldig sq![]()
[ afbeelding ]
en dit is typisch een geval van goed voorbeeld doet volgen,
yavanna heeft mn vijl gevonden![]()
[ afbeelding ]]
Oeh, ook al zo'n ringvinger in een andere kleur combi met flakiesquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef liiszle het volgende:
nubars! woooowik wil ook.
en Fashion addict is ook prachtig! helaas staan holo's mij gewoon niet zo
mijn beide poownies gaat het heel slecht mee, dus ik ben momenteel weinig aanwezig. dierenarts komt nu weer...
hoop mar dat t geen slecht nieuws is
dit droeg ik afgelopen week
[ afbeelding ]
Holo'squote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:18 schreef buzzwheedle het volgende:
en die neongeel was ook geweldig. Als je ervan af wil ben ik een gewillig slachtoffer hoor![]()
Gisteren mooie nagels gemaakt, denk dat ik deze maar instuur voor de glamour, vond de oranje eigenlijk niet zo glamourous.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]]
Join the big club!! hahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef Spring10 het volgende:
Ik ben Spring10 en ik ben verslaafd...
Leuke combi!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]]
Flakies!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef liiszle het volgende:
nubars! woooowik wil ook.
en Fashion addict is ook prachtig! helaas staan holo's mij gewoon niet zo
mijn beide poownies gaat het heel slecht mee, dus ik ben momenteel weinig aanwezig. dierenarts komt nu weer...
[ afbeelding ]
MOOOOI!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat doe ik ook alhoewel de teller tips nu al op 6 staatquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:16 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Klopt, ik mocht willen dat ik zulke mooie vingers had
Een een vraag voor de experts, want ik kan via Google geen goed antwoord vinden.
Mijn nagels zijn niet zo sterk en ik ben zat van het splijten en scheuren. Nagelverharder is niet echt afdoende en vind ik ook gedoe.
Dus! Ik wil een verstevigend laagje.
Maar! Niet bij een styliste, want duur en gedoe en ik heb slechte ervaringen gelnagels heel dik, met bulten op mijn duimen omdat ze die gelijk ook deed, maar die liggen dan niet recht te drogen, dus het zakte uit. bijvijlen, geen gezicht. 'Gelukkig' liet alles binnen een week al los. Volgens haar vanwege ontzwangeren10 maanden na bevalling...
Het zelf doen gaat vast wel lukken, maar wat moet ik dan kiezen? Acryl of gel? Wat zijn de verschillen/voordelen/nadelen?
Ik wil dus een dun laagje, gewoon over mijn eigen nagels, (hoogstens een tip als 1 nagel veel korter dan de rest is)
Durf het bijna niet te vragen..... Maar ik doe het lekker tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
zal ik dan toch morgen niet Capelle ingaan, maar oosterhof?
2x kruidvat en een trekpleister... nachtje over slapen
Ik wil ook wel lakjes voor je meenemen hoor? In mijn kleine boerendorpje Raalte hebben ze bij de trekpleister alle kleurtjes nog..quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen..... Maar ik doe het lekker tochAls je de Catrice-lakjes tegenkomt, zou je ze dan voor mij mee willen nemen? Alsjebliiiiiiiieeeeeeeeefffffffft?
Ik denk niet dat het bij je in de buurt isquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:11 schreef Daph_ het volgende:
LINUS WAAR HEB JE DIE CATRICE VANDAAN?! *ongeduldig tapt met voetje*
Dan kan ik wellicht ook op jacht!
Het is geen zwart, het is heel donker bruin, en ander is een lakje van catrice, even geen idee..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:37 schreef Crientj het volgende:
[..]
Gaaf! Erg lievv van Yavanna.
Laser lace vind ik een pain in the ass om mee te werken. Heb het met veel geduld en een bokkenpootje het op een nailwheel gekregen. Maar verder.. Weet niet wat ik er precies mee moet.
[..]
Oeh, ook al zo'n ringvinger in een andere kleur combi met flakies
Welke kleur is dat onder het zwart?
Poown staat op 3 benenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Flakies!![]()
Wat naar van je pony's... Sterkte
ohhh wooooowquote:
Maar ik wil ze allemaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef Linus. het volgende:
[..]
Ik wil ook wel lakjes voor je meenemen hoor? In mijn kleine boerendorpje Raalte hebben ze bij de trekpleister alle kleurtjes nog..
écht allemaal?quote:
Mooiquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef liiszle het volgende:
Oh wat vervelend, hopelijk krijg je toch goed nieuws.
[ afbeelding ]
OMG! dank voor de info, ik ga er vandaag na mijn werk heenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef Mardy_Bum het volgende:
De trekpleister op Alexandrium heeft wel de nieuwe catrice.
Gister was er maar 1 op.
RESISSSST!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:36 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben mijn mandje aan 't vullen op TD![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*kuch* heb je nog 2 plekjes over? *kuch*quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:36 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben mijn mandje aan 't vullen op TD![]()
Nee, ze mag niet bestellenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
*kuch* heb je nog 2 plekjes over? *kuch*
Dat is een setje van Color Club, zijn stripersquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef buzzwheedle het volgende:
He delta, jij had toch ook pas allemaal leuke neons, wat wasw dat dan?
Las het net inderdaad, ik ook niet trouwensquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ze mag niet bestellen
En jij ook niet!
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Las het net inderdaad, ik ook niet trouwens
Next month for sure! Heb ook heel weinig op mijn wensenlijstje staan momenteel (wat op zich natuurlijk niet zo vreemd is met alles wat ik besteld heb de afgelopen 2 maanden...)quote:
Ik heb heel veel wat ik wil kopen qua lakjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Next month for sure! Heb ook heel weinig op mijn wensenlijstje staan momenteel (wat op zich natuurlijk niet zo vreemd is met alles wat ik besteld heb de afgelopen 2 maanden...)
Ow nee wat een ellende,hopelijk komt het goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef liiszle het volgende:
Poown staat op 3 benenen andere heeft een kanker gezwel.. dierenarts komt pas over half uur
.
Nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:03 schreef kieskleurig het volgende:
Mag ik me hier trouwens even afreageren over TD.... Heb ze nu al 3x gemaild over mijn verkeerde lakjes en het pakje dat nog steeds verdwenen is, maar behalve 2x een kort berichtje met sorry, give it more time en andere standaard zinnetjes in belabberd Engels, komt er maar geen inhoudelijke reactie van hun kant. Ik heb zelf TNT al benaderd, die zeggen dat pakje niet in NL is en dat de verzender een claim in moet dienen. Ja maar dan moet de verzender wel een x inhoudelijk gaan reageren![]()
Iemand hier ooit zoiets gehad met TD, dat een pakje verdween?
Tja vrees dat dat uiteindelijk wel zal moetenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet*klopt af*
Als je met paypal hebt betaald kun je een geschil indienen
Niet vergeten dat dat binnen 45 dagen na betaling moetquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Tja vrees dat dat uiteindelijk wel zal moeten
ik lees net dat TP ze heeftquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen..... Maar ik doe het lekker tochAls je de Catrice-lakjes tegenkomt, zou je ze dan voor mij mee willen nemen? Alsjebliiiiiiiieeeeeeeeefffffffft?
Dat was in Uden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik vanuit school na tentamen, vond dat ik in deze drukke tijd wel wat extra´s verdiendus even gekeken in de stad, (trekpleister en kruidvat zit in dezelfde straat) Ik liep naar binnen, in de verte zag ik het schap al staan ( spannendddd) en toen ik dichterbij kwam zag ik ineens zwarte dopjes en allemaal aparte kleurtjes!
![]()
Het laatste stukje heb ik een sprintje getrokken![]()
Aan de kassa tegen het kassameisje: Je zal deze al wel veel verkocht hebben vandaag of niet?
zegt ze: Jaa heel veel.. (even later) Wat is het eigenlijk?.. ooh ja nagellakHet zijn wel mooie kleurtjes vind ik..
Ik heb in 2 maanden tijd al zoveel besteld, alles van mijn wishlist zeg maar, haha, dat er nu gewoon bescheiden 5 lakjes op staan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb heel veel wat ik wil kopen qua lakjes![]()
Precies! En wel doen hoor, want dan moet TD wel reageren. Ben blij dat ik dat soort dingen nog niet heb gehad bij de TD. Tot op heden alle bestellingen goed en allemaal precies 6 dagen na shipping in huis.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Niet vergeten dat dat binnen 45 dagen na betaling moet
Als je bij metrostation Alexander meteen daar naar binnen gaat loop je er zo tegenaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG! dank voor de info, ik ga er vandaag na mijn werk heen![]()
waar precies in Alexandrium zit de TP trouwens?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb in 2 maanden tijd al zoveel besteld, alles van mijn wishlist zeg maar, haha, dat er nu gewoon bescheiden 5 lakjes op staan.
Ben trouwens net naar de Xenos geweest om een kastje te halen, zelfs de grote schoenendoos was te klein geworden. Maar nu staat het netjes in een kastje, helemaal blij mee!!
Dank je!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:49 schreef Mardy_Bum het volgende:
Als je bij metrostation Alexander meteen daar naar binnen gaat loop je er zo tegenaan.
Zit helemaal verstopt in een achteraf hoekje.
Succes
Ikea sowieso. Volgens mij ook bij Blokker, hier niet bij de Xenos.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je!
Ik moet trouwens ook van die anti-slip matjes gaan kopen voor mijn ladekastje. Nagellak staat daar nu in mandjes in maar paar van die mandjes zijn bijna vol+ die mandjes nemen veel ruimte in beslag en dat is zonde.
Waar kan je ook alweer die matjes kopen?
Blokker verkoopt ze voor 50 cent per rolquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je!
Ik moet trouwens ook van die anti-slip matjes gaan kopen voor mijn ladekastje. Nagellak staat daar nu in mandjes in maar paar van die mandjes zijn bijna vol+ die mandjes nemen veel ruimte in beslag en dat is zonde.
Waar kan je ook alweer die matjes kopen?
Ok das heel mooi, ga ik dat straks ook gelijk even scorenquote:
Zou de Marskramer ze dan ook hebben? WIj hebben hier geen Blokker, wel een Marskramer namelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Blokker verkoopt ze voor 50 cent per rol
Vast wel, ik zou het alleen wel even vragen want bij de blokker lagen ze hier ook op een onmogelijke plekquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zou de Marskramer ze dan ook hebben? WIj hebben hier geen Blokker, wel een Marskramer namelijk
Straks even langsquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vast wel, ik zou het alleen wel even vragen want bij de blokker lagen ze hier ook op een onmogelijke plek
Complimentjes zijn altijd leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, daar wou ik ook nog naar kijken.
*Ziet to do-list voor vandaag groeien en groeien*
Maar wel een complimentje gehad over m'n nagels van een klasgenootje.
Ik zou voor gel gaan, maar ik heb geen ervaring met acrylquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:16 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Klopt, ik mocht willen dat ik zulke mooie vingers had
Een een vraag voor de experts, want ik kan via Google geen goed antwoord vinden.
Mijn nagels zijn niet zo sterk en ik ben zat van het splijten en scheuren. Nagelverharder is niet echt afdoende en vind ik ook gedoe.
Dus! Ik wil een verstevigend laagje.
Maar! Niet bij een styliste, want duur en gedoe en ik heb slechte ervaringen gelnagels heel dik, met bulten op mijn duimen omdat ze die gelijk ook deed, maar die liggen dan niet recht te drogen, dus het zakte uit. bijvijlen, geen gezicht. 'Gelukkig' liet alles binnen een week al los. Volgens haar vanwege ontzwangeren10 maanden na bevalling...
Het zelf doen gaat vast wel lukken, maar wat moet ik dan kiezen? Acryl of gel? Wat zijn de verschillen/voordelen/nadelen?
Ik wil dus een dun laagje, gewoon over mijn eigen nagels, (hoogstens een tip als 1 nagel veel korter dan de rest is)
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah echt? Verdammt!! Waarom zijn ze maar tot half6 open waaaaaaaah!!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef Mardy_Bum het volgende:
De trekpleister op Alexandrium heeft wel de nieuwe catrice.
Gister was er maar 1 op.
thanksquote:
Balen zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
thanks
geen goed nieuws though, ze kunnen niet exact vinden wat er is. paard week box rust en 5x per dag voet afspuiten/koelen.
volgende week woensdag mag mn andere poownie naar de kliniek voor verder onderzoek, en als het dan nog niet beter is met de ander mag ze gelijk mee.
Hopelijk komt het goed met de beestjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
thanks
geen goed nieuws though, ze kunnen niet exact vinden wat er is. paard week box rust en 5x per dag voet afspuiten/koelen.
volgende week woensdag mag mn andere poownie naar de kliniek voor verder onderzoek, en als het dan nog niet beter is met de ander mag ze gelijk mee.
Is dat echt alleen de Koh??? Geen extra flakies?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag bijna weer een KoH kopen, yay.
[ afbeelding ]
Dit is die ik al heb. Blue Universe.![]()
Let niet op mijn oranje nagelriemenEr ging iets mis bij het removen van mijn roze nagellak.
Dit is gewoon de KoH jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 15:00 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is dat echt alleen de Koh??? Geen extra flakies?
Zeg aub dat er extra flakies overheen zijn gegaan, anders MOET ik naar een Douglas zodra ik kan om die lak te halen
Wow! Ik heb in de douglas de metallic blauw gezien, die is ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:Ik mag bijna weer een KoH kopen, yay.
[ afbeelding ]
Let niet op mijn oranje nagelriemenEr ging iets mis bij het removen van mijn roze nagellak.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow! Ik heb in de douglas de metallic blauw gezien, die is ook
Wat voor mandjes heb jij voor in je helmer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb alles in van die Ikea bakjes in mijn Helmer maar die bakjes zelf nemen teveel ruimte in dus ik wil van die antislipmatjes halen
Heb net mijn stash nagelopen voor swapstuffies
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heet midnight blue als ik me goed herinner. Té mooi gewoon
Oeh, die is mooi!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt dus binnenkort op een vrije dag naar de Douglasquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit is gewoon de KoH jaLief is hij he.
Sorry, ik moet je portemonnee teleurstellen
Ze hebben ook een zwarte met flakes dacht ik. Ik mag van mezelf ook bijna weer een KoH kopen
Waar heb je ze gehaald?? Bij de TP of kruidvat? (ik heb de mijne namelijk van de TP)quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef EllaN het volgende:
In Tilburg zijn nog Catrice lakjes te vinden hoor. Heb er net 4 gescoord
Dieee heb ik niet gezien, kan het me niet herinnerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 15:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat wordt dus binnenkort op een vrije dag naar de Douglas![]()
Ik zag op de KoH site dat ze ook purple universe hebben...heb jij die ook gezien? Is dat hetzelfde effect maar dan met een paarse ondergrond? Stom trouwens dat ze op de site zelf geen voorbeelden laten zien.
Het is echt wel een prachtig lakje hoor
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:
De grote KV in de stad. Er was nog heel veel!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar heb je ze gehaald?? Bij de TP of kruidvat? (ik heb de mijne namelijk van de TP)
ja niet tof he, maar daarom ga ik gewoon maar even eerder weg van mijn werkquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef PeRi het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah echt? Verdammt!! Waarom zijn ze maar tot half6 open waaaaaaaah!!!!!
He, damn, dan had ik twee dagen moeten wachten, had ik korting gehad...quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
De grote KV in de stad. Er was nog heel veel!
ohh welk merk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh!! Ik heb gisteren trouwens nog 2 potjes flakies gescoord voor 4 euro!!![]()
[ afbeelding ]
Ik baal zo erg dat ik pas volgende week vrijdag kan gaan kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja niet tof he, maar daarom ga ik gewoon maar even eerder weg van mijn werk![]()
Ik MOET nu die nagellak hebben!!!
Professional cosmetics. (lekker groot flesje ook, 14,5 ml, prima!) We hebben zo'n kapperswinkeltje in de stad, en die hebben wel eens van die nagellak-dump-bakken voor 2 euro, dus daar loop ik wel eens binnenquote:
Hij is echt zo licht ja. Op de foto had ik al 3 laagjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ow jee is Latte echt zo licht? Ik dacht dat het meer een chocolademelk kleurtje was.
In dat geval gaat hij direct 't swap topic in zodra hij binnen is!
Dit is ook laserfolie van DNA.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:27 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
laserlace van DNA, had geprobeerd het te verwerken op mn nagels en dat lukte niet echt. dus dacht dat het op deze manier nog een beetje nut had
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:22 schreef romika het volgende:
[..]
Dit is ook laserfolie van DNA.
Is even priegelen maar staat wel erg mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 31 maart 2010 16:25 schreef Joysa het volgende:
Aanwinsten van vandaag:
[ afbeelding ]
(roep maar als iemand namen wil weten, ze zijn volgens mij allemaal al eens gepost)
En mooi Romika!
Dank jewel! Dit is Collistar Blu.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Mooooi! Ook hele mooie kleur blauw!
Tof!! Ik ga van het weekend toch ook maar eens priegelen....quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:22 schreef romika het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Heb je ook van die folie?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!! Ik ga van het weekend toch ook maar eens priegelen....
Thanksquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:41 schreef Holyme het volgende:
Leuke aanwinsten Lindytje en Joysa![]()
Mss, lekker vrolijk kleurtje die eerste, en Jade blijft mooi.
Romika, wooo mooi gedaan!
Ja is echt leuk spul!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:48 schreef Spring10 het volgende:
@Puckzzz en Burdie: beide gel dus. Maar waarom? En wat zijn de voor/nadelen van acryl? kwilhetweten!
Leuk hoor, die lace. Daar heb ik geen geduld voor zeg ik nu, maar na lakjes, en konad, zal dat wel de volgende fail worden...
Knikt.......ja dat is het zekerquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:53 schreef kieskleurig het volgende:
@Mss Leuke kleurtjes, die Opi got the blues for red, zit daar ook echt iets van blauw in of is dat puur de naam?
@Romika heel apart dat folie
Is die rechtse die die lijkt op Jade?quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 16:25 schreef Joysa het volgende:
Aanwinsten van vandaag:
[afbeelding]
(roep maar als iemand namen wil weten, ze zijn volgens mij allemaal al eens gepost)
En mooi Romika!
Ik hooop dat hij bijna komtquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 16:10 schreef Mss het volgende:
Zo, even mijn nails of the week laten zien:
Stompjes alert!
Vorige week:
[afbeelding]
China Glaze - Turned up Turqoise met een glanzende topcoat. Kleur is van zichzelf redelijk mat.
Gisteren:
[afbeelding]
OPI - Jade is the new black. Hele mooie kleur, maar helaas maar één dag blijven zitten. Ik hoop dat de Orly bonder daar verandering in gaat brengen.
En vandaag:
[afbeelding]
OPI - Got the blues for red. Echt een hele mooie kleurAlleen jammer dat de topcoat nog net niet helemaal droog was toen ik ging slapen.
Ik zie nu bij mezelf wel dat ik gelukkig steeds netter ga lakken.
Ik heb al jaren gelnagels, ik weet het verschil ook nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:48 schreef Spring10 het volgende:
@Puckzzz en Burdie: beide gel dus. Maar waarom? En wat zijn de voor/nadelen van acryl? kwilhetweten!
Yupz, ik had de op 1 na laatste!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is die rechtse die die lijkt op Jade?
Hm, hoe heet die?quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yupz, ik had de op 1 na laatste!
Hij is wel mooi
Sold out for everquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, hoe heet die?Dan kan ik die aan een wishlist toevoegen. Hier heeft geen enkele kruidvat die. En trekpleister hebben we niet hier
Na de aanbieding dus.. wat flauw hey!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
de catrices komen hier volgende week ofzo pas bij onze kruidvat
Ja, ik heb het ook thuis liggen!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:50 schreef romika het volgende:
[..]
Ja! Heb je ook van die folie?
Het is erg leuk spul, wel een beetje lastig aanbrengen en er moeten bergen topcoat overheen om alles plat te houden. Je hebt gauw losse stukjes draad.....
Ach, ook zonder aanbieding kosten ze geen drol toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Na de aanbieding dus.. wat flauw hey!
bourjois lak is saai, de duochrome oogschaduws zijn zoveel toffer van hunquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:10 schreef Daph_ het volgende:
Bij Ici Paris is Bourjois nu 1+1 gratis, misschien een tip voor de mensen die Bourjois lak willen hebben! Actie geldt tot 4 april.
True, maar aangezien dit een laktopic is...quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bourjois lak is saai, de duochrome oogschaduws zijn zoveel toffer van hun
Dat is waar, maar die 30% is stiekem toch wel lekker !quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, ook zonder aanbieding kosten ze geen drol toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan mijn nagellak er af halen want moet morgen werken
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
oh verrekquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, maar aangezien dit een laktopic is...
Het is puur de naam, er zit niks blauws in.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:53 schreef kieskleurig het volgende:
@Mss Leuke kleurtjes, die Opi got the blues for red, zit daar ook echt iets van blauw in of is dat puur de naam?
@Romika heel apart dat folie
Jaloers. Ik doe nu een zoekactie door het hele land voor dat Catrice lakje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 18:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is puur de naam, er zit niks blauws in.
En ik heb gefaald. Ik moest naar de Kruidvat voor haarlak en ik liep geheel per ongeluk tegen het Catrice rek aan. Echt waar. Geen opzet
.
[afbeelding]
Blue's Brother - Poison me, Poison you - London's Weather Forecast - Sold Out Forever - Scream Peach!
En dan komt er hopelijk een dezer dagen nog een mooi TD pakketje binnen
Knikt, ik denk zelfs dat het misschien wel met nagellijm zou moeten. dan blijft het beter op zijn plek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook thuis liggen!!
Ik ben benieuwd, en zal mijn potje topcoat in de aanslag houden!
Late reactie van mij (druk druk met tentamens) maar inderdaad !!quote:
Welk lakje? Misschien kan ik die voor je halen en meesturen met de Orly Bonder? Ik kom er morgen toch praktisch langs.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaloers. Ik doe nu een zoekactie door het hele land voor dat Catrice lakje.
Dat dus...gewoon het gemak. 1 x ff een setje aanschaffen (UV lamp e.d.) maar het aanbrengen lijkt erg op (dikke) nagellak aanbrengen en daarna uitharden onder de lamp. Beetje in model vijlen (mooi egaal rond en vlak) en that's it eigenlijk. En randen bijvullen is een eitjequote:Op woensdag 31 maart 2010 17:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren gelnagels, ik weet het verschil ook niet. Sorry
.
Maar als ik op die sites zie wat je voor acryl moet doen (poeder aanlengen, etc.) ben ik blij dat ik gel heb.
Mooie kleur!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat dus...gewoon het gemak. 1 x ff een setje aanschaffen (UV lamp e.d.) maar het aanbrengen lijkt erg op (dikke) nagellak aanbrengen en daarna uitharden onder de lamp. Beetje in model vijlen (mooi egaal rond en vlak) en that's it eigenlijk. En randen bijvullen is een eitje
P2 Flamboyant:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaloers. Ik doe nu een zoekactie door het hele land voor dat Catrice lakje.
Sold out foreverquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 18:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Welk lakje? Misschien kan ik die voor je halen en meesturen met de Orly Bonder? Ik kom er morgen toch praktisch langs.
Ik ga morgen even voor je kijken!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sold out foreverAls dat kan, ben je nog meer een heldin.
Zou je een swatch willen maken van scream peach?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
[..]
En ik heb gefaald. Ik moest naar de Kruidvat voor haarlak en ik liep geheel per ongeluk tegen het Catrice rek aan. Echt waar. Geen opzet
.
[ afbeelding ]
Blue's Brother - Poison me, Poison you - London's Weather Forecast - Sold Out Forever - Scream Peach!
Met korting?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:02 schreef Burdie het volgende:
Mensen die Catrice lakjes willen: bij ons in het dorp zijn bijna alle kleuren er nog, dus ik kan voor je inslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
die is echt mooi![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Met korting?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En met verzendkosten.
True. En Puckzzz overtuigt me ook. Gel it is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren gelnagels, ik weet het verschil ook niet. Sorry
.
Maar als ik op die sites zie wat je voor acryl moet doen (poeder aanlengen, etc.) ben ik blij dat ik gel heb.
http://www.naildesigneurodiscount.nl/quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:16 schreef Spring10 het volgende:
[..]
True. En Puckzzz overtuigt me ook. Gel it is.
Waar heb jij je gelsetje besteld?
goed gelukt zeg, bij mij lukte het voor geen meter. denk dat het makkelijker gaat als je wat langere nagels hebt, dan heb je een iets groter oppervlak om op te priegelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:22 schreef romika het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het wel jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ja oke maar dat is niet zo erg![]()
Passen ze eigenlijk door de brievenbus
jamaar jamaar ze zijn cheap en en enquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Maar jij mag niet kopen toch?!
.
Welke heb je dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef liiszle het volgende:
sinds wanneer ruikt de nagellak remover van de kruidvat zo ontzettend lekker?
gewoon eigen merk nagellak remover met aceton. maar hij ruikt naar een extreem luxe toillet parfum als in een hotel, aldus vriendje.quote:
die groene?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
gewoon eigen merk nagellak remover met aceton. maar hij ruikt naar een extreem luxe toillet parfum als in een hotel, aldus vriendje.
groen indeed! ja ik was aangenaam verastquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die groene?
die ruikt best aardig he?
Oh ik heb vroeger ooit zo'n setje gekocht bij de DA gewoon bij de sieraden. ik had er toen een tijdje een gehad in mijn ringvinger (volgens mij in de brugklas haha) iedereen vond mij maar raar maar ik vond het vet hipquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Guess. het volgende:
Ow die heb ik nog nooit gehad,zal em es proberen!
Wat vinden jullie van een nailpiercing?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel eens leuk voor een keer,lekker fout
Staat je goed!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat dus...gewoon het gemak. 1 x ff een setje aanschaffen (UV lamp e.d.) maar het aanbrengen lijkt erg op (dikke) nagellak aanbrengen en daarna uitharden onder de lamp. Beetje in model vijlen (mooi egaal rond en vlak) en that's it eigenlijk. En randen bijvullen is een eitje
P2 Flamboyant:
[ afbeelding ]
Ik moet die 3 rechtsequote:Op woensdag 31 maart 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Een vreselijk meisje van de basisschool had die.quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 20:24 schreef Guess. het volgende:
Ow die heb ik nog nooit gehad,zal em es proberen!
Wat vinden jullie van een nailpiercing?
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me wel eens leuk voor een keer,lekker fout
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een vreselijk meisje van de basisschool had die.
Nu koppel ik die dingen alleen aan haar.
Ja dat zou best eens kunnen, zoals ik al zei het is een gepriegel zelfs op langere nagels. Michien moet je het eens met een nog kleiner stukje proberen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
goed gelukt zeg, bij mij lukte het voor geen meter. denk dat het makkelijker gaat als je wat langere nagels hebt, dan heb je een iets groter oppervlak om op te priegelen
Hmmm bij jou lijkt die Clay Ton weer een shimmer te hebben terwijl ik die op een andere swatch niet zag. Daar vond ik 'm geweldig, maar nu twijfel ik weer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef MissJ het volgende:
Joooohoeeeeee eindelijk een redelijk geslaagde aktie vandaag![]()
Heb 5 Catrice lakjes weten te scoren bij een Trekpleister in Rotterdam. Maarrrrrrrr helaas hadden ze niet alles meer wat ik wil, zoek nog minstens 3 kleuren![]()
Maar goed, heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
vlnr 010 Don't feed the birds, 230 Clay-ton my hero, 260 Blue's brother, 290 My best friend's tiara, 300 Be my millionare.
en even een snelle swatch van elke kleur gedaan:
[ afbeelding ]
pink 300 Be my millionare
ringvinger 260 Blue's brother
middelvinger 230 Clay-ton my hero
wijsvinger 010 Don't feed the birds
duim 290 My best friend's tiara
Conclusie:
ze lakken geweldig goed!
Alle vingers zijn 2 laagjes, behalve de 010 (gele) die is 3 laagjes en nog dekt ie dus niet. Denk dat daar een laagje wit onder moet ofzo. Duim komt op de foto slechter uit dan ie is trouwens.
Mooie kleuren, vind vooral 230 en 260 erg mooi.
Ik wil nog:
240 Sold out for ever
250 I sea you
280 London's weather forecast
Morgenavond ga ik 2 grote Kruidvatten en 1 Trekpleister (die ik maandag ook al gecheckt heb en toen zei verkoper dat de lakjes wel al binnen waren maar nog niet in de schappen gedaan) checken voor die 3
Mooi!! Netjes gelakt ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef babyfeet het volgende:
mooie kleurtjes die van catrice![]()
heb weer een andere kleur opgedaan CG delight mooi kleurtje![]()
[ afbeelding ]
Oooh, geef dan die puppy maar hierquote:Op donderdag 1 april 2010 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Het gaat om de nagellak. Heus.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Die zit wel een beetje in de weg hè?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oooh, geef dan die puppy maar hier.
Je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 1 april 2010 00:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die zit wel een beetje in de weg hè?![]()
Negen zijn het er geworden.![]()
3 reutjes, 6 teefjes en daarvan zijn een reu en een teef wit met zwart (blauwschimmel met platen eigenlijk maar ok) en de rest is zwart met een paar witte accentjes.
Hebben wij ook gedaan.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic!
Is er eentje voor jou bij?
Ik heb wel eens gehoord van fokkers die hun pups uit elkaar houden door ze te markeren met nagellak!
(En hee, we zijn weer terug ontopic!).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op donderdag 1 april 2010 01:04 schreef Lindytje het volgende:
Echt te cute!! Wel foto's blijven posten van de pups je nagellak he!!![]()
Oh nee, ik voel een faal aankomen....quote:Op donderdag 1 april 2010 02:04 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Superschattig die puppy![]()
Er is trouwens voorjaarsschoonmaak bij Enchantra. Met korting op Konad, China Glaze, Golden Rose etc. etc. etc..
Dacht, deel het ff mede aan de nageldames!
Site ligt eruit!quote:Op donderdag 1 april 2010 02:04 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Er is trouwens voorjaarsschoonmaak bij Enchantra. Met korting op Konad, China Glaze, Golden Rose etc. etc. etc..
Bij mij deed ie het net wel, maar heb mijn internetbankieren apparaatje niet bij me, dus kan pas vanmiddag betalen en dan ben ik vast te laatquote:Op donderdag 1 april 2010 07:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Site ligt eruit!![]()
En Mimu wat een leuke ''nagellak'' zeg
Is er maar een tijdelijke actie dan of?quote:Op donderdag 1 april 2010 07:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het net wel, maar heb mijn internetbankieren apparaatje niet bij me, dus kan pas vanmiddag betalen en dan ben ik vast te laatwant iDeal mensen krijgen voorrang
Ik ga geen eens een poging tot ontopic reactie doenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Als in gel/acryl eraf?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga geen eens een poging tot ontopic reactie doen.
Awwwwww PUPPY![]()
![]()
8smelt en rent wild rond wegens schattige pluizigheid*
Ik heb weer naked nails! Voelt raaaaaaar..
Als er iemand gaat bestellen, is die persoon dan bereid om Liquid Leather van CG voor mij mee te bestellen? Is eigenlijk de enige die ik wil....dat is niet waar ze hebben ook heel veel Golden Rose maar ik moet me inhoudenquote:Op donderdag 1 april 2010 02:04 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Hmmm, die swatches van Liquid Leather vallen me wat tegen. Gewoon zwart eigenlijk....quote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als er iemand gaat bestellen, is die persoon dan bereid om Liquid Leather van CG voor mij mee te bestellen? Is eigenlijk de enige die ik wil....dat is niet waar ze hebben ook heel veel Golden Rose maar ik moet me inhouden![]()
Iemand toevallig een swatch van de Golden Rose Chameleon serie? Googelen levert alleen maar plaatjes van reptielen op
Keej... dan vind ik de voorjaarschoonmaak van Enchantra een beetje belazerijquote:
Ja alle flesjes die ze weg doen zijn miniquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Keej... dan vind ik de voorjaarschoonmaak van Enchantra een beetje belazerij
En ben ik de enige die dat Golden Rose een beetje cheap vind? Nou ja, de lak heb ik geen idee van, maar ik vind de flesjes zo gedateerd
Ik heb Golden Rose make-up gebruikt op mijn visagie opleiding en werk er nu nog vaak mee, maar vind de kwaliteit wel redelijk goed. Alleen de mascara's kan je gelijk weggooien, die zijn baggerquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En ben ik de enige die dat Golden Rose een beetje cheap vind? Nou ja, de lak heb ik geen idee van, maar ik vind de flesjes zo gedateerd
Oh ja, zie het ook netquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vind ze er inderdaad ook nogal ouderwets uitzien. Maar de prijzen van Enchantra zijn best ok nu hoor. Vooral van de Konad. China Glaze is in Nederland ook niet echt goedkoper te vinden (behalve bij de groothandel danquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heul kort (komen niet boven m'n vingers uit), maar ze heeft ze expres kort gevijld zodat ze rust hebben, niet stoten enzo.quote:
Ik ben vooralsnog helemaal weg van GRquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2010 09:53:58 ]
vette bek was het, van de china glaze kleurtjes waren er maar 2 op voorraad volgens de site..quote:
Ja, maar er was ook wel wat meer in de uitverkoop dan alleen China Glaze, en je was misschien wat laat, want toen ik vanmorgen vroeg keek, was er nog aardig wat...quote:Op donderdag 1 april 2010 10:59 schreef moussy het volgende:
[..]
vette bek was het, van de china glaze kleurtjes waren er maar 2 op voorraad volgens de site..
Sinds half december.quote:
quote:
Puppiesquote:Op donderdag 1 april 2010 00:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die zit wel een beetje in de weg hè?![]()
Negen zijn het er geworden.![]()
3 reutjes, 6 teefjes en daarvan zijn een reu en een teef wit met zwart (blauwschimmel met platen eigenlijk maar ok) en de rest is zwart met een paar witte accentjes.
Het was voor de mail er uit was gegaan, stom toeval trouwens, ik zocht iets van konadquote:Op donderdag 1 april 2010 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar er was ook wel wat meer in de uitverkoop dan alleen China Glaze, en je was misschien wat laat, want toen ik vanmorgen vroeg keek, was er nog aardig wat...
nog niet maar TP in nijkerk heeft veel cartricequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:59 schreef Burdie het volgende:
Is iemand van hier al in Amersfoort geweest voor de Catrice lakjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |