Welke heb je dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef liiszle het volgende:
sinds wanneer ruikt de nagellak remover van de kruidvat zo ontzettend lekker?
gewoon eigen merk nagellak remover met aceton. maar hij ruikt naar een extreem luxe toillet parfum als in een hotel, aldus vriendje.quote:
die groene?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
gewoon eigen merk nagellak remover met aceton. maar hij ruikt naar een extreem luxe toillet parfum als in een hotel, aldus vriendje.
groen indeed! ja ik was aangenaam verastquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die groene?
die ruikt best aardig he?
Oh ik heb vroeger ooit zo'n setje gekocht bij de DA gewoon bij de sieraden. ik had er toen een tijdje een gehad in mijn ringvinger (volgens mij in de brugklas haha) iedereen vond mij maar raar maar ik vond het vet hipquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Guess. het volgende:
Ow die heb ik nog nooit gehad,zal em es proberen!
Wat vinden jullie van een nailpiercing?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel eens leuk voor een keer,lekker fout
Staat je goed!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat dus...gewoon het gemak. 1 x ff een setje aanschaffen (UV lamp e.d.) maar het aanbrengen lijkt erg op (dikke) nagellak aanbrengen en daarna uitharden onder de lamp. Beetje in model vijlen (mooi egaal rond en vlak) en that's it eigenlijk. En randen bijvullen is een eitje
P2 Flamboyant:
[ afbeelding ]
Ik moet die 3 rechtsequote:Op woensdag 31 maart 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is puur de naam, er zit niks blauws in.
En ik heb gefaald. Ik moest naar de Kruidvat voor haarlak en ik liep geheel per ongeluk tegen het Catrice rek aan. Echt waar. Geen opzet
.
[ afbeelding ]
Blue's Brother - Poison me, Poison you - London's Weather Forecast - Sold Out Forever - Scream Peach!
En dan komt er hopelijk een dezer dagen nog een mooi TD pakketje binnen
Een vreselijk meisje van de basisschool had die.quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 20:24 schreef Guess. het volgende:
Ow die heb ik nog nooit gehad,zal em es proberen!
Wat vinden jullie van een nailpiercing?
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me wel eens leuk voor een keer,lekker fout
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een vreselijk meisje van de basisschool had die.
Nu koppel ik die dingen alleen aan haar.
Ja dat zou best eens kunnen, zoals ik al zei het is een gepriegel zelfs op langere nagels. Michien moet je het eens met een nog kleiner stukje proberen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
goed gelukt zeg, bij mij lukte het voor geen meter. denk dat het makkelijker gaat als je wat langere nagels hebt, dan heb je een iets groter oppervlak om op te priegelen
Hmmm bij jou lijkt die Clay Ton weer een shimmer te hebben terwijl ik die op een andere swatch niet zag. Daar vond ik 'm geweldig, maar nu twijfel ik weer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef MissJ het volgende:
Joooohoeeeeee eindelijk een redelijk geslaagde aktie vandaag![]()
Heb 5 Catrice lakjes weten te scoren bij een Trekpleister in Rotterdam. Maarrrrrrrr helaas hadden ze niet alles meer wat ik wil, zoek nog minstens 3 kleuren![]()
Maar goed, heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
vlnr 010 Don't feed the birds, 230 Clay-ton my hero, 260 Blue's brother, 290 My best friend's tiara, 300 Be my millionare.
en even een snelle swatch van elke kleur gedaan:
[ afbeelding ]
pink 300 Be my millionare
ringvinger 260 Blue's brother
middelvinger 230 Clay-ton my hero
wijsvinger 010 Don't feed the birds
duim 290 My best friend's tiara
Conclusie:
ze lakken geweldig goed!
Alle vingers zijn 2 laagjes, behalve de 010 (gele) die is 3 laagjes en nog dekt ie dus niet. Denk dat daar een laagje wit onder moet ofzo. Duim komt op de foto slechter uit dan ie is trouwens.
Mooie kleuren, vind vooral 230 en 260 erg mooi.
Ik wil nog:
240 Sold out for ever
250 I sea you
280 London's weather forecast
Morgenavond ga ik 2 grote Kruidvatten en 1 Trekpleister (die ik maandag ook al gecheckt heb en toen zei verkoper dat de lakjes wel al binnen waren maar nog niet in de schappen gedaan) checken voor die 3
Mooi!! Netjes gelakt ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef babyfeet het volgende:
mooie kleurtjes die van catrice![]()
heb weer een andere kleur opgedaan CG delight mooi kleurtje![]()
[ afbeelding ]
Oooh, geef dan die puppy maar hierquote:Op donderdag 1 april 2010 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Het gaat om de nagellak. Heus.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Het gaat om de nagellak. Heus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |