quote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow! Ik heb in de douglas de metallic blauw gezien, die is ook
Wat voor mandjes heb jij voor in je helmer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb alles in van die Ikea bakjes in mijn Helmer maar die bakjes zelf nemen teveel ruimte in dus ik wil van die antislipmatjes halen
Heb net mijn stash nagelopen voor swapstuffies
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heet midnight blue als ik me goed herinner. Té mooi gewoon
Oeh, die is mooi!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag bijna weer een KoH kopen, yay.
[ afbeelding ]
Dit is die ik al heb. Blue Universe.![]()
Let niet op mijn oranje nagelriemenEr ging iets mis bij het removen van mijn roze nagellak.
Dat wordt dus binnenkort op een vrije dag naar de Douglasquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit is gewoon de KoH jaLief is hij he.
Sorry, ik moet je portemonnee teleurstellen
Ze hebben ook een zwarte met flakes dacht ik. Ik mag van mezelf ook bijna weer een KoH kopen
Waar heb je ze gehaald?? Bij de TP of kruidvat? (ik heb de mijne namelijk van de TP)quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef EllaN het volgende:
In Tilburg zijn nog Catrice lakjes te vinden hoor. Heb er net 4 gescoord
Dieee heb ik niet gezien, kan het me niet herinnerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 15:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat wordt dus binnenkort op een vrije dag naar de Douglas![]()
Ik zag op de KoH site dat ze ook purple universe hebben...heb jij die ook gezien? Is dat hetzelfde effect maar dan met een paarse ondergrond? Stom trouwens dat ze op de site zelf geen voorbeelden laten zien.
Het is echt wel een prachtig lakje hoor
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag bijna weer een KoH kopen, yay.
Dit is die ik al heb. Blue Universe.![]()
Let niet op mijn oranje nagelriemenEr ging iets mis bij het removen van mijn roze nagellak.
De grote KV in de stad. Er was nog heel veel!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar heb je ze gehaald?? Bij de TP of kruidvat? (ik heb de mijne namelijk van de TP)
ja niet tof he, maar daarom ga ik gewoon maar even eerder weg van mijn werkquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef PeRi het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah echt? Verdammt!! Waarom zijn ze maar tot half6 open waaaaaaaah!!!!!
He, damn, dan had ik twee dagen moeten wachten, had ik korting gehad...quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
De grote KV in de stad. Er was nog heel veel!
ohh welk merk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh!! Ik heb gisteren trouwens nog 2 potjes flakies gescoord voor 4 euro!!![]()
[ afbeelding ]
Ik baal zo erg dat ik pas volgende week vrijdag kan gaan kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja niet tof he, maar daarom ga ik gewoon maar even eerder weg van mijn werk![]()
Ik MOET nu die nagellak hebben!!!
Professional cosmetics. (lekker groot flesje ook, 14,5 ml, prima!) We hebben zo'n kapperswinkeltje in de stad, en die hebben wel eens van die nagellak-dump-bakken voor 2 euro, dus daar loop ik wel eens binnenquote:
Hij is echt zo licht ja. Op de foto had ik al 3 laagjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ow jee is Latte echt zo licht? Ik dacht dat het meer een chocolademelk kleurtje was.
In dat geval gaat hij direct 't swap topic in zodra hij binnen is!
Dit is ook laserfolie van DNA.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:27 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
laserlace van DNA, had geprobeerd het te verwerken op mn nagels en dat lukte niet echt. dus dacht dat het op deze manier nog een beetje nut had
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:22 schreef romika het volgende:
[..]
Dit is ook laserfolie van DNA.
Is even priegelen maar staat wel erg mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 31 maart 2010 16:25 schreef Joysa het volgende:
Aanwinsten van vandaag:
[ afbeelding ]
(roep maar als iemand namen wil weten, ze zijn volgens mij allemaal al eens gepost)
En mooi Romika!
Dank jewel! Dit is Collistar Blu.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Mooooi! Ook hele mooie kleur blauw!
Tof!! Ik ga van het weekend toch ook maar eens priegelen....quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:22 schreef romika het volgende:
[..]
Dit is ook laserfolie van DNA.
Is even priegelen maar staat wel erg mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |