Ikea sowieso. Volgens mij ook bij Blokker, hier niet bij de Xenos.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je!
Ik moet trouwens ook van die anti-slip matjes gaan kopen voor mijn ladekastje. Nagellak staat daar nu in mandjes in maar paar van die mandjes zijn bijna vol+ die mandjes nemen veel ruimte in beslag en dat is zonde.
Waar kan je ook alweer die matjes kopen?
Blokker verkoopt ze voor 50 cent per rolquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je!
Ik moet trouwens ook van die anti-slip matjes gaan kopen voor mijn ladekastje. Nagellak staat daar nu in mandjes in maar paar van die mandjes zijn bijna vol+ die mandjes nemen veel ruimte in beslag en dat is zonde.
Waar kan je ook alweer die matjes kopen?
Ok das heel mooi, ga ik dat straks ook gelijk even scorenquote:
Zou de Marskramer ze dan ook hebben? WIj hebben hier geen Blokker, wel een Marskramer namelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Blokker verkoopt ze voor 50 cent per rol
Vast wel, ik zou het alleen wel even vragen want bij de blokker lagen ze hier ook op een onmogelijke plekquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zou de Marskramer ze dan ook hebben? WIj hebben hier geen Blokker, wel een Marskramer namelijk
Straks even langsquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vast wel, ik zou het alleen wel even vragen want bij de blokker lagen ze hier ook op een onmogelijke plek
Complimentjes zijn altijd leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, daar wou ik ook nog naar kijken.
*Ziet to do-list voor vandaag groeien en groeien*
Maar wel een complimentje gehad over m'n nagels van een klasgenootje.
Ik zou voor gel gaan, maar ik heb geen ervaring met acrylquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:16 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Klopt, ik mocht willen dat ik zulke mooie vingers had
Een een vraag voor de experts, want ik kan via Google geen goed antwoord vinden.
Mijn nagels zijn niet zo sterk en ik ben zat van het splijten en scheuren. Nagelverharder is niet echt afdoende en vind ik ook gedoe.
Dus! Ik wil een verstevigend laagje.
Maar! Niet bij een styliste, want duur en gedoe en ik heb slechte ervaringen gelnagels heel dik, met bulten op mijn duimen omdat ze die gelijk ook deed, maar die liggen dan niet recht te drogen, dus het zakte uit. bijvijlen, geen gezicht. 'Gelukkig' liet alles binnen een week al los. Volgens haar vanwege ontzwangeren10 maanden na bevalling...
Het zelf doen gaat vast wel lukken, maar wat moet ik dan kiezen? Acryl of gel? Wat zijn de verschillen/voordelen/nadelen?
Ik wil dus een dun laagje, gewoon over mijn eigen nagels, (hoogstens een tip als 1 nagel veel korter dan de rest is)
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah echt? Verdammt!! Waarom zijn ze maar tot half6 open waaaaaaaah!!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef Mardy_Bum het volgende:
De trekpleister op Alexandrium heeft wel de nieuwe catrice.
Gister was er maar 1 op.
thanksquote:
Balen zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
thanks
geen goed nieuws though, ze kunnen niet exact vinden wat er is. paard week box rust en 5x per dag voet afspuiten/koelen.
volgende week woensdag mag mn andere poownie naar de kliniek voor verder onderzoek, en als het dan nog niet beter is met de ander mag ze gelijk mee.
Hopelijk komt het goed met de beestjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
thanks
geen goed nieuws though, ze kunnen niet exact vinden wat er is. paard week box rust en 5x per dag voet afspuiten/koelen.
volgende week woensdag mag mn andere poownie naar de kliniek voor verder onderzoek, en als het dan nog niet beter is met de ander mag ze gelijk mee.
Is dat echt alleen de Koh??? Geen extra flakies?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag bijna weer een KoH kopen, yay.
[ afbeelding ]
Dit is die ik al heb. Blue Universe.![]()
Let niet op mijn oranje nagelriemenEr ging iets mis bij het removen van mijn roze nagellak.
Dit is gewoon de KoH jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 15:00 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is dat echt alleen de Koh??? Geen extra flakies?
Zeg aub dat er extra flakies overheen zijn gegaan, anders MOET ik naar een Douglas zodra ik kan om die lak te halen
Wow! Ik heb in de douglas de metallic blauw gezien, die is ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef RenRen- het volgende:Ik mag bijna weer een KoH kopen, yay.
[ afbeelding ]
Dit is die ik al heb. Blue Universe.![]()
Let niet op mijn oranje nagelriemenEr ging iets mis bij het removen van mijn roze nagellak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |