*kuch* heb je nog 2 plekjes over? *kuch*quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:36 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben mijn mandje aan 't vullen op TD![]()
Nee, ze mag niet bestellenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
*kuch* heb je nog 2 plekjes over? *kuch*
Dat is een setje van Color Club, zijn stripersquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef buzzwheedle het volgende:
He delta, jij had toch ook pas allemaal leuke neons, wat wasw dat dan?
Las het net inderdaad, ik ook niet trouwensquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ze mag niet bestellen
En jij ook niet!
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Las het net inderdaad, ik ook niet trouwens
Next month for sure! Heb ook heel weinig op mijn wensenlijstje staan momenteel (wat op zich natuurlijk niet zo vreemd is met alles wat ik besteld heb de afgelopen 2 maanden...)quote:
Ik heb heel veel wat ik wil kopen qua lakjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Next month for sure! Heb ook heel weinig op mijn wensenlijstje staan momenteel (wat op zich natuurlijk niet zo vreemd is met alles wat ik besteld heb de afgelopen 2 maanden...)
Ow nee wat een ellende,hopelijk komt het goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef liiszle het volgende:
Poown staat op 3 benenen andere heeft een kanker gezwel.. dierenarts komt pas over half uur
.
Nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:03 schreef kieskleurig het volgende:
Mag ik me hier trouwens even afreageren over TD.... Heb ze nu al 3x gemaild over mijn verkeerde lakjes en het pakje dat nog steeds verdwenen is, maar behalve 2x een kort berichtje met sorry, give it more time en andere standaard zinnetjes in belabberd Engels, komt er maar geen inhoudelijke reactie van hun kant. Ik heb zelf TNT al benaderd, die zeggen dat pakje niet in NL is en dat de verzender een claim in moet dienen. Ja maar dan moet de verzender wel een x inhoudelijk gaan reageren![]()
Iemand hier ooit zoiets gehad met TD, dat een pakje verdween?
Tja vrees dat dat uiteindelijk wel zal moetenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet*klopt af*
Als je met paypal hebt betaald kun je een geschil indienen
Niet vergeten dat dat binnen 45 dagen na betaling moetquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Tja vrees dat dat uiteindelijk wel zal moeten
ik lees net dat TP ze heeftquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen..... Maar ik doe het lekker tochAls je de Catrice-lakjes tegenkomt, zou je ze dan voor mij mee willen nemen? Alsjebliiiiiiiieeeeeeeeefffffffft?
Dat was in Uden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik vanuit school na tentamen, vond dat ik in deze drukke tijd wel wat extra´s verdiendus even gekeken in de stad, (trekpleister en kruidvat zit in dezelfde straat) Ik liep naar binnen, in de verte zag ik het schap al staan ( spannendddd) en toen ik dichterbij kwam zag ik ineens zwarte dopjes en allemaal aparte kleurtjes!
![]()
Het laatste stukje heb ik een sprintje getrokken![]()
Aan de kassa tegen het kassameisje: Je zal deze al wel veel verkocht hebben vandaag of niet?
zegt ze: Jaa heel veel.. (even later) Wat is het eigenlijk?.. ooh ja nagellakHet zijn wel mooie kleurtjes vind ik..
Ik heb in 2 maanden tijd al zoveel besteld, alles van mijn wishlist zeg maar, haha, dat er nu gewoon bescheiden 5 lakjes op staan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb heel veel wat ik wil kopen qua lakjes![]()
Precies! En wel doen hoor, want dan moet TD wel reageren. Ben blij dat ik dat soort dingen nog niet heb gehad bij de TD. Tot op heden alle bestellingen goed en allemaal precies 6 dagen na shipping in huis.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Niet vergeten dat dat binnen 45 dagen na betaling moet
Als je bij metrostation Alexander meteen daar naar binnen gaat loop je er zo tegenaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG! dank voor de info, ik ga er vandaag na mijn werk heen![]()
waar precies in Alexandrium zit de TP trouwens?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb in 2 maanden tijd al zoveel besteld, alles van mijn wishlist zeg maar, haha, dat er nu gewoon bescheiden 5 lakjes op staan.
Ben trouwens net naar de Xenos geweest om een kastje te halen, zelfs de grote schoenendoos was te klein geworden. Maar nu staat het netjes in een kastje, helemaal blij mee!!
Dank je!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:49 schreef Mardy_Bum het volgende:
Als je bij metrostation Alexander meteen daar naar binnen gaat loop je er zo tegenaan.
Zit helemaal verstopt in een achteraf hoekje.
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |