abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79783935
He delta, jij had toch ook pas allemaal leuke neons, wat wasw dat dan?
pi_79784062
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:36 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben mijn mandje aan 't vullen op TD
*kuch* heb je nog 2 plekjes over? *kuch*
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:50:18 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_79784116
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef mirannie het volgende:

[..]

*kuch* heb je nog 2 plekjes over? *kuch*
Nee, ze mag niet bestellen

En jij ook niet!
disclaimer
pi_79784151
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef buzzwheedle het volgende:
He delta, jij had toch ook pas allemaal leuke neons, wat wasw dat dan?
Dat is een setje van Color Club, zijn stripers
pi_79784178
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, ze mag niet bestellen

En jij ook niet!

Las het net inderdaad, ik ook niet trouwens

edit: Hm, ik zit weer lekker scheef te lezen
pi_79784220
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:51 schreef mirannie het volgende:

[..]

Las het net inderdaad, ik ook niet trouwens

volgende maand dan maar
pi_79784289
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:52 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

volgende maand dan maar
Next month for sure! Heb ook heel weinig op mijn wensenlijstje staan momenteel (wat op zich natuurlijk niet zo vreemd is met alles wat ik besteld heb de afgelopen 2 maanden...)
pi_79784340
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef mirannie het volgende:

[..]

Next month for sure! Heb ook heel weinig op mijn wensenlijstje staan momenteel (wat op zich natuurlijk niet zo vreemd is met alles wat ik besteld heb de afgelopen 2 maanden...)
Ik heb heel veel wat ik wil kopen qua lakjes
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:56:57 #109
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79784397
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef liiszle het volgende:

Poown staat op 3 benen en andere heeft een kanker gezwel.. dierenarts komt pas over half uur .

Ow nee wat een ellende,hopelijk komt het goed

Morgenavond ga ik weer even kijken of de nieuwe catrice lakjes zijn aangevuld,ik wilde er 1st maar een paar maar hoe meer swatches ik zie hoe meer ik denk,ow die wil ik ook!!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2010 @ 12:57:36 #110
43556 miss_dynastie
pi_79784424
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:52 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

volgende maand dan maar
Als in: morgen?
pi_79784489
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als in: morgen?
Nee dan heb ik nog geen centjes, volgende week dan Hopelijk
pi_79784629
Mag ik me hier trouwens even afreageren over TD.... Heb ze nu al 3x gemaild over mijn verkeerde lakjes en het pakje dat nog steeds verdwenen is, maar behalve 2x een kort berichtje met sorry, give it more time en andere standaard zinnetjes in belabberd Engels, komt er maar geen inhoudelijke reactie van hun kant. Ik heb zelf TNT al benaderd, die zeggen dat pakje niet in NL is en dat de verzender een claim in moet dienen. Ja maar dan moet de verzender wel een x inhoudelijk gaan reageren

Iemand hier ooit zoiets gehad met TD, dat een pakje verdween?
pi_79784717
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:03 schreef kieskleurig het volgende:
Mag ik me hier trouwens even afreageren over TD.... Heb ze nu al 3x gemaild over mijn verkeerde lakjes en het pakje dat nog steeds verdwenen is, maar behalve 2x een kort berichtje met sorry, give it more time en andere standaard zinnetjes in belabberd Engels, komt er maar geen inhoudelijke reactie van hun kant. Ik heb zelf TNT al benaderd, die zeggen dat pakje niet in NL is en dat de verzender een claim in moet dienen. Ja maar dan moet de verzender wel een x inhoudelijk gaan reageren

Iemand hier ooit zoiets gehad met TD, dat een pakje verdween?
Nee, gelukkig niet *klopt af*
Als je met paypal hebt betaald kun je een geschil indienen
pi_79784800
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet *klopt af*
Als je met paypal hebt betaald kun je een geschil indienen
Tja vrees dat dat uiteindelijk wel zal moeten
pi_79784832
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Tja vrees dat dat uiteindelijk wel zal moeten
Niet vergeten dat dat binnen 45 dagen na betaling moet
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:17:57 #116
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_79785343
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef m@x het volgende:

[..]

Durf het bijna niet te vragen..... Maar ik doe het lekker toch Als je de Catrice-lakjes tegenkomt, zou je ze dan voor mij mee willen nemen? Alsjebliiiiiiiieeeeeeeeefffffffft?
ik lees net dat TP ze heeft
Gooi je lijstje maar in een dm/sms ofzo komt goed Heb jij ze volgende week (o nee, week erna.. ik schrok al, nog geen letter gelezen )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:18:30 #117
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79785365
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Ik vanuit school na tentamen, vond dat ik in deze drukke tijd wel wat extra´s verdien dus even gekeken in de stad, (trekpleister en kruidvat zit in dezelfde straat) Ik liep naar binnen, in de verte zag ik het schap al staan ( spannendddd) en toen ik dichterbij kwam zag ik ineens zwarte dopjes en allemaal aparte kleurtjes!

Het laatste stukje heb ik een sprintje getrokken

Aan de kassa tegen het kassameisje: Je zal deze al wel veel verkocht hebben vandaag of niet?
zegt ze: Jaa heel veel.. (even later) Wat is het eigenlijk?.. ooh ja nagellak Het zijn wel mooie kleurtjes vind ik..
Dat was in Uden?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79786680
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:55 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ik heb heel veel wat ik wil kopen qua lakjes
Ik heb in 2 maanden tijd al zoveel besteld, alles van mijn wishlist zeg maar, haha, dat er nu gewoon bescheiden 5 lakjes op staan.

Ben trouwens net naar de Xenos geweest om een kastje te halen, zelfs de grote schoenendoos was te klein geworden. Maar nu staat het netjes in een kastje, helemaal blij mee!!
pi_79786758
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Niet vergeten dat dat binnen 45 dagen na betaling moet
Precies! En wel doen hoor, want dan moet TD wel reageren. Ben blij dat ik dat soort dingen nog niet heb gehad bij de TD. Tot op heden alle bestellingen goed en allemaal precies 6 dagen na shipping in huis.
pi_79786765
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:39 schreef MissJ het volgende:

[..]

OMG! dank voor de info, ik ga er vandaag na mijn werk heen
waar precies in Alexandrium zit de TP trouwens?
Als je bij metrostation Alexander meteen daar naar binnen gaat loop je er zo tegenaan.
Zit helemaal verstopt in een achteraf hoekje.
Succes
pi_79786814
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik heb in 2 maanden tijd al zoveel besteld, alles van mijn wishlist zeg maar, haha, dat er nu gewoon bescheiden 5 lakjes op staan.

Ben trouwens net naar de Xenos geweest om een kastje te halen, zelfs de grote schoenendoos was te klein geworden. Maar nu staat het netjes in een kastje, helemaal blij mee!!

Ik heb alles in van die Ikea bakjes in mijn Helmer maar die bakjes zelf nemen teveel ruimte in dus ik wil van die antislipmatjes halen

Heb net mijn stash nagelopen voor swapstuffies
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2010 @ 13:50:40 #122
43556 miss_dynastie
pi_79786818
Ik heb wel vaker gehoord dat de klantenservice van TD bij problemen niet bepaald je-van-het is. Zelf nog nooit problemen gehad gelukkig, maar ik zou er wel een geschil van maken bij PP.
pi_79786960
Bah vervelend Kieskleurig Gelukkig met m'n bestellingen geen problemen gehad, al heb ik nooit antwoord gekregen op m'n mail.

Mirannie, we willen natuurlijk wel foto's van je nieuwe kastje met inhoud zien he
pi_79787148
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:49 schreef Mardy_Bum het volgende:
Als je bij metrostation Alexander meteen daar naar binnen gaat loop je er zo tegenaan.
Zit helemaal verstopt in een achteraf hoekje.
Succes
Dank je!

Ik moet trouwens ook van die anti-slip matjes gaan kopen voor mijn ladekastje. Nagellak staat daar nu in mandjes in maar paar van die mandjes zijn bijna vol + die mandjes nemen veel ruimte in beslag en dat is zonde.
Waar kan je ook alweer die matjes kopen?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79787215
Kieskleurig, echt heel vervelend joh!
heb zelf al 6 keer een TD bestelling gedaan, maar is altijd zeer goed gegaan *klopt af*, elke keer 6 a 8 dagen na bestelling pakketje ontvangen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')